eitaa logo
هادیان البرز
200 دنبال‌کننده
4هزار عکس
4.4هزار ویدیو
104 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 این چشم_جبهه ای مهدی سلحشور ستودنی است، چقدر تأسف دارد که بعضی از مسئولین در سکوت و انفعال و گاها مشغول در تحریف کردن سخنان رهبری به سر می‌برند اما مردم پرچم دار پیگیری و مطالبه برای اجرای احکام و حدود الهی 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
چشم جبهه ای! 🌀امام_خامنه_ای در دیدار دانشجویی در تاریخ ۱۳۹۰/۵/۱۹ حتما با دقت بخوانید. ✅ "خب، تشکل‌های دانشجویی طبعاً نقش دارند. اولین توصیه‌ای که من به مجموعه‌ی تشکلهای دانشجوئی که در زمینه‌های مسائل دانشجویی و کشور و انقلاب و همه چیز فکر می‌کنند، دارم، این است: شما وقتی نگاه می‌کنید به ، یعنی ، ، ، ، و و و، به یک_جبهه به آنها نگاه کنید. 👈یک وجود دارد در مقابله‌ی با انقلاب اسلامی، که یک معنوی و دینی و فرهنگی و اعتقادی است. وقتی به چشم یک جبهه‌ی به‌هم‌پیوسته به اینها نگاه کردید، خیلی از کارهای اینها خودش را نشان میدهد. این مسئله، دانشجو یا تشکل‌ های دانشجوئی را مشخص میکند. 👈 فرض بفرمائید در کشور اتفاق می‌افتد؛ شهید علی‌محمدی، شهید شهریاری، شهید رضایی‌نژاد را ترور میکنند. خب، این یک کار تروریستی است. یک وقت به این مسئله به یک عمل نگاه میکنیم؛ خب، انسان غصه هم میخورد؛ چند تا دانشمند ما مورد اصابت جنایت دشمن - یک چند تا تروریست - قرار گرفتند. یک وقت نه، با همان ای نگاه میکنید: این یک حرکت در مجموعه‌ی حرکتهای خصمانه‌ی علیه است. 👈مثلاً در جبهه جنگ مرزی با عراق - که هشت سال جنگ داشتیم - یک جا اگر چنانچه توپخانه‌ی دشمن کار کند، معنایش این نیست که دشمن با اینجای بالخصوص کار دارد؛ این معنایش این است که این یک حرکتی است که دشمن دارد اینجا انجام میدهد، احتمالاً برای اینکه شما حواستان به اینجا منعطف شود، او به یک جای دیگر حمله کند - به قول خودشان حرکتهای پشتیبانی، که این در واقع حیله است - یا برای این است که رزمنده‌ی ما را در اینجا تضعیف کند تا مثلاً بتواند یک حمله‌ی سراسری انجام دهد. 👈وقتی با این چشم نگاه می‌کنید، معلوم میشود که دشمن به دنبال کوبیدن در کشور است؛ یعنی های توطئه‌ی دشمن این است. چند تا وجود دارد؛ مثلاً ، ترویج ابتذال، ترویج مواد مخدر، کارهای امنیتی، ایجاد تزلزل در مبانی و مسائل اعتقادی؛ چه اعتقاد به اسلام، چه اعتقاد به انقلاب. اینها های گوناگون به هم‌پیوسته است؛ یکی از این حلقه‌ها هم - که مکمل این است - کوبیدن حرکت علمی در کشور، با دانشمند ما، با حذف دانشمند ماست. بااین چشم به قضیه نگاه کنیم. 👈اگر چنانچه به مجموعه‌ی دشمن به چشم یک مستمری که وظائف را تقسیم کردند، نگاه کنیم، آن وقت احساس مسئولیت ما در هر قضیه‌ای شکل تازه‌ای به خودش میگیرد. 👈حالا در همین قضیه‌ی این ترورها، من عقیده‌ام این است که بچه‌های تشکلهای دانشجوئی در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنی نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ میکردید. البته نه اینکه بزرگ کنید - چون خودش بزرگ است - همان جور که هست، منعکس میکردید. ما حتّی ندیدیم تشکلهای ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان اینها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکی نیست. 👈مسئله‌ی علم در کشور، یک حلقه‌ای است از آن زنجیره، که این حلقه درست متوجه به آن نقطه_اصلی و اساسی است که ما ده دوازده سال است داریم این را دنبال میکنیم. گفتیم «العلم سلطان»؛ علم، اقتدار است؛ هر کسی که دارای علم و دارای این اقتدار شد، طبق این روایت، «صال»؛ میتواند بر محیط جهان کند، یعنی اهداف خودش را دنبال کند؛ هر کسی مالک آن نشد، «صیل علیه»؛ یعنی بر او حکم فرمائی خواهد شد. این منطق ماست در این حرکت علمىِ ده پانزده ساله. الان خوشبختانه تا حدود زیادی هم این حرکت علمی در کشور به ثمر رسیده. میخواهند این را متوقف کنند؛ خب، در مقابل این باید حساسیت نشان بدهید. 👈پس نگاه به دشمن باید یک چنین نگاهی باشد: نگاه . آن وقت حمایت اینها از برخی جریان‌ها، حمله‌ی اینها به بعضی از جریانها، دخالت اینها در بعضی از مسائل داخلی کشور، همه معنا پیدا می‌کند؛ معلوم میشود که هدف چیست. این مسئله ایجاب میکند که ما نسبت به کارهای اینها باشیم." 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
هدایت شده از پلیس قزوین
24.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥طرح نور (عفاف و حجاب) قزوین ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
هادیان البرز
💥طرح نور (عفاف و حجاب) قزوین ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
انشاالله کارها با قوت ادامه پیدا کنه و حتما فراجا در شهرستان ها از جمله در شهرستان ما نیز به طور مستقل رسانه داشته باشد و مردم را در جریان کارهای خود قرار دهد و قطعا بدانند حمایت های مردم نیز از نیروی فراجا افزایش پیدا خواهد کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢آقایان این جریمه نبود این جری کردن بود! اگر عرضه و اقتدار برخورد با یک دروازه بان دوزاری را ندارید کار را خراب تر نکنید، این یابو در هر کشوری بود در مقابل بی قانونی دهانش را خرد و ممنوع الکارش میکردند 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 همیشه باز است ، دهان یاوه‌گوی مزدورانِ بی‌وطن .. 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. همین مسئله‌ی امنیت اخلاقی که این روزها نیروی انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله‌ی مهمی است. بله، جنجال میکنند ولی به این جنجالها نباید توجه بکنند؛ باید ببینند تکلیف چیست، آن را انجام بدهند.  ۸۶/۴/۹ نظام جمهوری اسلامی در صدد آن نیست کسی را به زور میل به دینداری کند ولی در برابر هنجارشکنی دینی وظیفه دارد؛ نباید کوتاهی کنیم. سخنرانی روز عیدفطر ۱۴۰۳ 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
👈چرا اقدام نمی کنید؛👇 👈با این که بسیاری از دانشگاه های جهان حتی در آمریکا و اروپا در مورد نوع پوشش و آرایش دانشجویان قوانین سختگیرانه وضع کرده و آنها را از پوشیدن لباسهای نامتعارف و محرک یا آرایش و استفاده از وسایل زینتی غیرمعمول و حتی رفتارهای نامتناسب با شأن دانشجویی به شدت منع نموده و بعضاً دانشجویانی که قوانین مذکور را رعایت نکنند، اخراج می کنند، اما متأسفانه در کشور ما مسئولین ذیربط تاکنون نخواسته و یا شاید جرأت نکرده اند، قوانین لازم در این زمینه را وضع نموده و یا قوانین موجود را اجرا نمایند. 👈بدیهی یکی از علل افزایش معضل بدحجابی و بی حجابی در سطح جامعه و در بین جوانان را باید در مماشات مسئولین دانشگاه‌ها و ایضاً برخی از مدارس با متعلمین جستجو کرد. 👈البته بدیهی است که این اقدام یعنی اجرای ضوابط پوشش اسلامی باید همراه با کار فرهنگی حساب‌شده و برنامه ریزی دقیق باشد و قبل از آن به یک باور اعتقادی در کادر دانشگاه‌ها و به خصوص در جمع اساتید محترم تبدیل شده باشد. 👈البته این نکته شامل مدارس و کادر محترم آموزش و پروش نیز می شود. 👈در هر حال یادداشت ذیل به ضرورت تسریع در اجرای قوانین حجاب و عفاف در محیطهای آموزشی اشاره دارد. 👇 👈چرا پوشش تحصیلی دانشجویان ضابطه‌مند نمی‌شود؟ 👇 https://rahtooshe.com/?p=11304 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1713545383146187076 🗒 شما هر فهم مصداقی‌ای از نوشته‌ی عضو منتسب به دفتر رهبری داشته باشید، او می‌تواند آن را انکار کند و بگریزد؛ چراکه خبرش، عاری از صراحت و شفافیت است. کارکرد و نتیجه‌ی این نوع روایت‌سازی رسانه‌ای، «اختلاف‌افکنی در جبهه‌ی انقلاب» و «تنفس مصنوعی دادن به جریان اباحه‌گری» است. آری، باز هم از پشت، خنجر زدند. 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
هادیان البرز
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1713545383146187076 🗒 شما هر فهم مصداقی‌ای از نوشته‌ی عضو منتسب به
🖇 تعلیقه: ۱. سخنان «کلی» و «مبهم» که ده‌ها برداشت و تفسیر برمی‌دارد، فقط بر حجم اختلافات و تضادها می‌افزاید و نیروهای انقلابی را دچار اصطکاک و فرسودگی می‌کند. این سخنان، راه را نشان نمی‌دهد بلکه حرکت نیروها را گرفتار اختلال می‌کند؛ عده‌ای می‌روند و عده‌ای متوقف می‌شوند و عده‌ای بازمی‌گردند. مواضع این‌چنینی، شیرازه و قوام جبهه‌ی انقلاب را می‌پاشاند و نیروها را تکه‌تکه می‌کند. نیروهای فکری و فرهنگی، در خط مقدم مبارزه و جنگ هستند که ناگهان، شبهه‌ای از «پشت‌جبهه»، بسیاری را در باتلاق تردید می‌افکند و انگیزه‌ی تداوم مبارزه را از آنها می‌ستاند. چه خدمتی از این ارزنده‌تر است نسبت به دشمن؟ شکستن اراده‌های قاطع در جبهه‌ی خودی، به نفع کیست؟ پاسخگوی ازدست‌رفتن همگرایی و حرکت نیروهای انقلابی در اثر القای رندانه‌ی تشکیک‌ها و وسوسه‌ها کیست؟ ۲. حتی نمی‌توان دریافت که اصل این نقل، صحت دارد یا خیر. و اگر صواب است، مخاطبش چه کسی بوده؟ آیا مقصود، نیروی انتظامی است؟ و اگر این‌چنین است، آیا کلیّت طرح نور زیر سئوال رفته یا پاره‌ای از آن؟ و مهم‌تر اینکه چرا باید این تذکّر محتمل که خصوصی مطرح شده، اینک عمومی و رسانه‌ای شود؟ این بیان عمومی، چه حاصلی دارد و به نفع کدام جریان است؟ مگر امکان بیان عمومی آن از سوی رهبر انقلاب نبود که لازم آید دیگران آن را نقل کنند؟ اینک که نیروی انتظامی در وسط میدان است، چنین ضربه‌ای به آن، جریان اباحه‌گری و ولنگاری را جان تازه نمی‌بخشد؟ و این سخن برای عدم‌تمکین و گردن‌کشی، مورد استناد آنها قرار نمی‌گیرد؟ ۳. بدون‌شک، بسیاری از دردها و زخم‌های ما در دوره‌ی اغتشاش و پس از آن، حاصل کسانی از جبهه‌ی خودی است که مجذوب «اسلام رحمانی» و «تساهل» شده‌اند و به «خطوط قرمز فرهنگی»، وفادار نیستند. خودشان در انفعال کامل به سر می‌برند و به قطار در حرکت، سنگ پرتاب می‌کنند. روح اصلاح‌طلبی سکولار در بخشی از جریان انقلابی، حلول کرده است؛ به «صورت مشترک» و «مخرج مشترک» با یکدیگر رسیده‌اند و در برابر نیروهای اصیل و متعهد، ائتلاف بر پا کرده‌اند.‌ از ادبیات تا منطق‌شان، مشابه است و حداکثر، اختلاف سیاسی بر سر نشستن در قدرت، با یکدیگر دارند. این طایفه‌‌ی استحاله‌شده و پشیمان، کمر حقیقت و فضیلت را شکسته‌اند و با اصحاب تجدّد، هم‌پیاله شده‌اند. هم‌نشینی با اینان، هم‌عاقبتی با سکولارها را در پی دارد؛ اندک‌اندک، هویت انقلابی‌ات را زائل می‌کنند و از تو، یک شبه‌انقلابی دگراندیش می‌سازند. 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
🔰 اطلاعیه جدید فراجا درباره اجرای «طرح نور» مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور: 🔸گزارش‌های میدانی نشان‌ داده که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌های آینده روند بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. 🔸اجرای طرح نور منطبق با خواست عمومی جامعه تداوم خواهد داشت. 🔸با هنجارشکنانی که به حریم شهروند ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد شد. 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸
🔵گناه، سیه دلی می آورد و سیه دلی، سیه فکری می آورد/ ثم کان عاقبه الذین اسائوا السوئی أن کذبوا بآیات الله 🎙شهید مطهری 💢روى اين حساب است كه خداشناسى، جوّ روحى و عملى مساعدى لازم دارد و اگر جوّ روحى و عملى مساعدى نبود، همان ريشه اصلى نيز خشك مى‏گردد؛ همچون بذرى كه در زمينى افشانده مى‏شود كه اگر محيط مساعد نباشد فاسد مى‏گردد و از بين مى‏رود. 💢توحيد اقتضا مى‏كند يك زمينه آماده روحى را براى تعالى. توحيد مقتضى تعالى روحى است؛ مى‏خواهد روح را برترى دهد و با هدفهاى حيات و خلقت سازگارى دهد و به همين جهت در قرآن كريم همه سخن از قابليّت و پاكى و استعداد است؛ مى‏گويد: «هُدىً لِلْمُتَّقِينَ» هدايت است براى پرهيزكاران. «لِيُنْذِرَ مَنْ كانَ حَيًّا» قرآن براى اين است كه تو به وسيله آن زنده‏ها را اعلام خطر كنى. 💢از طرف ديگر، عصيانهاى اخلاقى و عملى، روح را از آن مقام قدس والا تنزّل مى‏دهند و لذا اين فكر و آن عمل دو نيروى متضاد با يكديگرند. 💢نه تنها در مفاهيم مقدّس مذهبى مطلب اين‏چنين است، بلكه در تمام مفاهيم مقدّس، و لو غير مذهبى، مطلب به همين منوال است. شرافت و شهامت و شجاعت‏ روح در همه كس رشد نمى‏كند. عزّت و آزادگى و عدالتخواهى و خيرخواه بشر بودن در همه كس رشد ندارد. 💢در انسان شهوتران و عيّاش، اينها رو به زبونى و فرسودگى مى‏روند؛ در انسان از خود گذشته و از تن رهيده رشد مى‏كنند، و لذا در آنجا كه انسان به شهوت و عيش و نوش گراييده است، همه سجاياى انسانى مرده است و انسان در لجن سيّئات اخلاقى فرو رفته است و بدان سبب جامعه و انسانها در راه سقوط مى‏افتند. 💢يك نمونه تاريخى اين مطلب، داستان سقوط اسپانياى اسلامى است. كليسا هر چه خواست آن را از چنگال مسلمانان به در آورد، نتوانست تا نقشه‏اى ماهرانه كشيد و تعالى روح را از آنان گرفت؛ آنان را به باده‏گسارى و عيّاشى عادت داد و غيرت و شرفشان را برد و به دنبال آن سيادت و استقلالشان و سپس دين و اعتقاداتشان همه را نابود ساخت. 💢اولياى حقّ حتّى از بسيارى از لذّات مباح چشم مى‏پوشيدند و از گرفتارى در لذّات حلال نيز پرهيز داشتند، زيرا مى‏دانستند آنجا كه انسان پايبند لذّت شد تعالى روح از او گرفته مى‏شود چه رسد به آنجا كه پاى‏بند گناه باشد. 💢در آثار اسلامى ما اين مطلب به اين صورت طرح شده كه گناه، سياه‏دلى مى‏آورد و سياه‏دلى، بى‏ايمانى. به عبارت ديگر سيه‏كارى، سيه‏دلى مى‏آورد و سيه‏دلى، سيه‏فكرى: «ثُمَّ كانَ عاقِبَةَ الَّذِينَ أَساؤُا السُّواى‏ أَنْ كَذَّبُوا بِآياتِ اللَّهِ» 📚مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى (علل گرايش به ماديگرى)، ج‏1، ص: 572 🇮🇷@hadian_alborz🇵🇸