eitaa logo
پایگاه اطلاع رسانی استاد سید جلال رضوی همدانی
1.5هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
49 فایل
کانال رسمی استاد حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی همدانی 💭 #بیانات (مجموعه بیانات حجت الاسلام رضوی همدانی ✍ #آثار (مجموعه مکتوبات منتشر شده استاد) 🗨 #نصایح (مجموعه توصیه های اخلاقی استاد) #مصاحبه های استاد ارتباط با استاد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃❤🍃 🌹 ‏آرزو دارم 🌹 بهاران مال تو ‏شــــــــــــاخه های یاس خندان مال تو ‏گـــــــــــــرچه درویشان تهی دستند ‏ولی ساده بودنهای باران مال تــــــــو 🌹 تقدیم به شـــــــما 🌹 بهترینها رو براتون آرزو دارم 🌹 سال ۱۴۰۲ مبارک 🕌 🍃❤🍃
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸ضمن تبریک سال ۱۴۰۲ به تک تک شما عزیزان 🔹❣آغاز سال جدید رابایاد ونام مولای یمان آقا امام زمان(عج) شروع نماییم🔹❣ ---------- می شود آغاز عشق یار حَوِّلْ حالَنا💐 ای خداوند گل و گلزار حَوِّلْ حالَنا💐 احسن حال، از تو در دلهای ما آید پدید💐 ای طبیب جان هر بیمار حَوِّلْ حالَنا💐 یابَدیع و یا سَمیع و یا خَبیر و یا بَصیر💐 آمدم من، یا اُولیِ الْاَبْصار حَوِّلْ حالَنا💐 بار الها آخرین خورشید خود را برفروز💐 تا شوم از نور او سرشار حَوِّلْ حالَنا💐 ای طلوع آفتاب عاشقان بی قرار💐 در کجایی، ای مرا غمخوار حَوِّلْ حالَنا💐 ای امیر کاروانِ نور ، اَیْنَ بْنُ النَّبِی‌💐 ای به یاران سَیِّد و سالار حَوِّلْ حالَنا💐 رهگذار جاده های شب، بتاب ای ماه من💐 ای چراغ دیده ی بیدار حَوِّلْ حالَنا💐 تا شوم آئينه ی روز وصال و روز عشق💐 شستشو ده از دلم زنگار ، حَوِّلْ حالَنا💐 تاب ماندن نیست در این بی قرارستان بیا💐 ما همه لب تشنه ی دیدار حَوِّلْ حالَنا💐 می رود هر لحظه مرغ جان من در کربلا💐 تا شود در آن حرم زوّار ، حَوِّلْ حالَنا💐 تا نفس دارم چو «یاسر» چشم در راه تواَم💐 سربلندم من ازین گفتار حَوِّلْ حالَنا💐 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 @haj_ra@haj_razavizavi کانال استاد سید جلال رضوی همدانی 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
باسلام و احترام⚘️ فرا رسیدن دو پدیده ی زیبای الهی ودوآغاز سلوک اسرار آمیز مادی ومعنوی بهار سبزطبیعت وبهار ماه قرآنی را محضرشما وخانواده گرامیتان تبریک عرض می کنم🌷/ارادتمند شما سید جلال رضوی
🌺 دستورالعمل های علمای معاصر در باب لحظه تحویل سال: 🔸 علامه آیت الله حسن زاده آملی (ره): 1⃣ قبل از سال تحویل، غسل به نیت قرب به انسان کامل عصر انجام دهید 2⃣ وبعد مصحف شریف سوره یس را مقابل خود بگشایید . 3⃣ نوزده بسم الله الرحمن الرحیم 4⃣ چهارده صلوات 5⃣ و هفت مرتبه حمد وسه مرتبه توحید را بخوانید. وتا لحظه تحویل سال 6⃣ دعای تحویل سال یا مقلب القلوب.... 7⃣ وبعد از سال تحویل دعای فرج الهی عظم البلا را تلاوت کنید 🔹مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی: ایشان همیشه قبل از تحویل سال مقید بودند که ۳۶۵ مرتبه دعای «یا مقلّب القلوب» را به طور کامل بخوانند و برای اینکه این دعاها، تا لحظه تحویل سال تمام شود، از یک ساعت قبل از اعلام عید، شروع می کردند و مشغول خواندن این دعای شریف بودند. و بعد از لحظه تحویل سال هم، مقید بودند که اوّلین چیزی که میل می کردند تربت امام حسین علیه السلام باشد. یعنی حضرت استاد در دو روز از سال، مقید بودند که اوّلین چیزی که می خورند، تربت امام حسین علیه السلام باشد؛ یکی عید فطر بود که در ابتدای روز با تربت، افطار می کردند، و یکی هم نوروز که بعد از تحویل سال، کمی از آن را میل می کردند. 🔸 توصیه آیت الله جوادی آملی حفظه الله: بهترین چیزها در موقع تحویل، خواندن این دعا، با توجه به معنی است: «یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبّر الّیل و النّهار یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال». ای خدایی که همه چیز در دست تو است، سال خوشی به همه ما عنایت فرما در لحظه تحویل سال باید به این نکته توجه کنیم که خودمان به دور شمس دین و قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) بچرخیم، نه این که تنها به این اکتفاء کنیم که زمین به دور خورشید بچرخد؛ زیرا این امر به خودی خود بلوغ نیست. 🆔️ @haj_razavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا صاحب الزمان: 📃 نامۀ عرفانی حضرت امام خمینی (قدس‌سره) در افسوس و اندوه از تمام شدن ماه و عدم آمادگی برای ضیافت‌الله ماه مبارک اکنون در آستانۀ شهرالله و مقام ضیافت‌الله هستیم و من خود اقرار دارم که لایق این ضیافت نیستم. شهر شعبان‌المعظم که شهر امامان است در شُرف گذشتن و ما خود را نتوانستیم مهیا کنیم برای شهرالله. دعاها را گاهی با لقلقۀ لسان خواندم و از آنها چیزی حاصل نشد در این آخر شهر عرض می‌کنم: ✨ اللهُمَّ انْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیِما مَضی‌ مِنْ شَعبانَ فَاغْفِرْلَنا فِیما بَقِیَ مِنهُ‌. از رحمت حق تعالی مأیوس نیستم و مباش، در دنیا [مباد] روزی که گناهان به آنجا رسد که از رحمت حق مأیوس شویم. این چند روز خواهد گذشت چه با عیش و نوش و چه با رنج و تعب؛ چه با غفلت از فطرت و چه با توجه به آن. عزیزم، خداوند -جل و علا- نور هدایت را در همۀ مخلوقات خصوصاً انسان نهفته است. فطرت‌الله، ما را خواهی‌نخواهی به او متوجه کرده و همۀ مخلوقات در هر حدی که هستند و به هر مذهبی که گراییده‌اند، جز به حق تعالی و کمال مطلق به هیچ‌چیز توجه ندارند به حسب فطرت؛ گرچه خود ندانند و معتقد به غیر آن باشند. انسان کمال مطلق را می‌جوید و می‌خواهد چه آنان که به توهّم بت را می‌پرستند و چه آنهایی که حق -جل و علا- را منکرند و به دنبال ریاست. ملحدها گمان می‌کنند متوجه به دنیا و خواستار ریاست و زعامت هستند، لکن به‌حسب واقع متوجه و خواهان قدرت مطلقه هستند و در جست‌وجوی کمال مطلق و خود گمان خلاف می‌کنند و شاید عذاب و عقاب برای همین جهل و توهّمات باشد. تو که مثلاً دنبال لباس خوب هستی و زینت بهتر، دنبال حق می‌گردی و کاخ‌نشینان نیز دنبال قدرت مطلق هستند؛ "وَ انْ مِنْ شَیءٍ إلّایُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ وَلکِنْ لا تَفْقَهُونَ تَسْبیحَهُمْ. وَقَضی‌ رَبُّکَ الّا تَعْبُدوا الّا ایَّاهُ" بنابر وجهی این کلام دامنه دارد. بهتر آنکه درز بگیرم و تو را و خود و همگان را به خدای تعالی بسپارم. والسلام علیک و علی عبادالله الصالحین روح‌الله الموسوی الخمینی‌ 📚 صحیفۀ امام، ج۲۰، ص۲۵۳ـ۲۵۴
مصلحی خودش: *اللهم صل علی محمد وال محمدوعجل فرجهم باسلام وادب خدمت باسعادت عزیزان وتوفیق رسیدن به مرتبه معرفت الهی وانجام عمل صالح وفراموش نکردن حیات بعدازمرگ روز چهارشنبه شما بزرگواران همراه باسلامتی وطول عمرباعزت وبرکت همراه باخیرات وبرکات الهی *یاحی یاقیوم* *هول و هراس روز قیامت همه را زمین‌گیر می‌کند* دادگاه وشیوه محاکمه درقیامت اسم فاعل از مصدر «جثو» به معناى نشستن بر روى دو زانو است؛ یعنى به حالت نیم‌خیز، آن‌گونه که مدّعى در پیش‌گاه قاضى می‌‏نشیند. از این تعبیر استفاده می‌‏شود که در گذشته، ارباب دعوا در محکمه در برابر قضات به این صورت می‌‏نشستند، تا از دیگران مشخص شوند. در قیامت نیز همه در آن دادگاه بزرگ بر سر زانو می‌‏نشینند تا محاکمه آنها صورت پذیرد. *آمادگى براى پذیرش هر فرمان و حکم* البته، ممکن است این تعبیر نشانه‌ی آمادگى آنها براى پذیرش هر فرمان و حکم باشد؛ زیرا افرادى که به حالت آماده‌باش نشسته‌‏اند، بر سر زانو می‌‏نشینند. و یا این‌که اشاره به ضعف و ناتوانى و هراس و وحشتى است که آنها را فرا می‌‌‏گیرد. و یا این‌که اشاره به جمعیت انبوه و متراکم و یا گروه گروه باشد؛ اشاره به تراکم انسان‌ها در دادگاه عدل الهى، *هر امتى به سوى کتابش خوانده می‌‏شود* هر امتى به سوى کتابش خوانده می‌‏شود و به آنها می‌‏گویند: امروز جزاى آنچه را انجام می‌‏دادید به شما می‌‏دهند: *«کُلُّ أُمَّةٍ تُدْعى‏ إِلى‏ کِتابِهَا الْیَوْمَ تُجْزَوْنَ ما کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ»* . معنای این بخش از آیه این است که هر امتى در برابر نامه‌ی عملش قرار می‌‏گیرد تا به حسابش رسیدگى شود؛ زیرا در ادامه‌ی آن آمده است: «امروز جزا داده می‌‌‏شوید هر آنچه را که انجام داده‌اید»؛ لذا معناى آیه این است که تو (رسول خدا(ص)) و هر بیننده دیگرى جوامع و امت‌ها را می‌‏بینید که با خضوع و ترس، بر زانو نشسته، و هر امتى به سوى کتاب مخصوص به خودش، یعنى نامه‌ی اعمالش دعوت می‌‏شود، و به ایشان گفته می‌‏شود: امروز پاداش چیزهایی به شما داده می‌شود که انجام داده‏‌اید. *کتاب همان نامه‌ی اعمال تمام نیکی‌ها و بدی‌ها* بنابر این، «کتاب» موجود در آیه همان نامه‌ی اعمالى است که تمام نیکی‌ها و بدی‌ها، از گفتار و رفتار انسان‌ها در آن ثبت است. و به فرموده قرآن کریم، هیچ کار کوچک و بزرگى نیست،: *«لا یُغادِرُ صَغِیرَةً وَ لا کَبِیرَةً إِلَّا أَحْصاها* ». مگر این‌که آن‌را ثبت کرده و برشمرده است *هر امت و جامعه‌ای هم نامه‌ی عملى مخصوص به خود دارد* ضمناً از ظاهر این آیه استفاده می‌‏شود که در روز قیامت علاوه بر نامه‌ی اعمال فردی که فرد فرد انسان‌ها دارند، - بر اساس آیه‌ی *«وَ کُلَّ إِنسانٍ أَلْزَمْناهُ طائِرَهُ فِی عُنُقِهِ وَ نُخْرِجُ لَهُ یَوْمَ الْقِیامَةِ کِتاباً یَلْقاهُ مَنْشُوراً* - هر امت و جامعه‌ای هم نامه‌ی عملى مخصوص به خود دارد. البته این برداشت با توجه به این‌که انسان هم اعمال فردى و هم اعمال اجتماعی دارد، طبیعى به نظر می‌رسد. *هرکسی حسابگرخویش است* تعبیر به «تدعى» بیان‌گر آن است که از انسان‌ها دعوت می‌‏شود که نامه‌ی اعمال خود را مشاهده کنند و بخوانند: *«اقْرَأْ کِتابَکَ کَفى‏ بِنَفْسِکَ الْیَوْمَ عَلَیْکَ حَسِیباً»* نامه‌ی اعمالت را بخوان، کافى است که خود حسابگر خویش باشى. *همه ما زمین گیرمی شویم* روزِی که همه انسانها ازهول هراس صحرای محشر زمین‌گیر می شوند حالا این نشستن روی زانو، یا به هنگام ترس و وحشت هست، و یا از روی فروتنی و تسلیم. این نام، از روی آیه بیست و هشتم این سوره انتخاب شده: *وَ تَرَیٰ کُلَّ أُمَّةٍ جَاثِیَةً، کُلُّ أُمَّةٍ تُدْعَیٰ إِلَیٰ کِتَابِهَا الْیَوْمَ تُجْزَوْنَ مَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ* در آن روز هر امّتی را می بینی که از شدّت ترس و وحشت، به زانو درآمده است. *روز جزای اعمال هرانسانی* و به آنها گفته می‌شود: امروز جزای آنچه را انجام می‌دادید، به شما داده می‌شود. *«کُلَّ أُمَّةٍ جٰاثِیَةً»* هول و هراس قیامت همه را زمین‌گیر می‌کنه. یه خورده به خودمون بیایم و برای این روزِ سخت و سنگین، توشه برداریم. انقدر بار آخرتمون رو سنگین نکنیم. المیزان فی تفسیر القرآن، ج ‏18، ص 177. [ اسراء، 14. تفسیر نمونه، ج ‏21، ص 279- 280 مجمع البیان فی تفسیر القرآن، ج ‏9، ص 120؛ الجامع لأحکام القرآن، ج ‏16، ص سوره جاثیه آیه ۲۸ *التماس دعا* @haj_razaviکانال استاد رضوی همدانی
✍آیت الله بهجت(رضوان الله علیه) 🎄هدف باید این باشد که تمام عمر ، صرف یاد خدا و طاعت او و عبادت باشد، تا به آخرین درجهٔ قربِ پستعد خودمان برسیم، 🌾و گرنه بعد از آنکه دیدیم بعضی به مقامات عالیه رسیدند و ما بی جهت ماندیم ، پشیمان خواهیم شد! @haj_razaviکانال استاد رضوی همدانی 📚برگی از دفتر آفتاب ، ص ۱۹۷
🔰استقبال از ماه رمضان 💠جناب کلینی ره دعایی را با سند معتبر از امام کاظم علیه السلام نقل کرده است برای استقبال ماه مبارک رمضان با آثار روشن و این دعا را صدوق در من لایحضر و شیخ درتهذیب و مصباح و حتی شیخ مفید در مقنعه که کتاب فقهی است نیز نقل کرده اند. مرحوم محدث قمی هم در مفاتیح در ضمن اعمال روز اول آورده است. 🔆طبق این روایات امام موسی بن جعفر می فرماید: ✅هر کس این دعا را با قصد تقرب به پروردگار از روی اخلاص بخواند در این سال(تا ماه رمضان دیگر) فتنه یا آفتی که مضر به دین یا بدن او باشد به او نخواهد رسید و خداوند عَزَّ ذِکْرُه او را حفظ می‌کند از شر آن چه در آن سال می آورد. متن دعای شریف در مفاتیح :👇
اَللَّـهُمَّ اِنّي اَسْئَلُكَ بِاسْمِكَ الَّذي دانَ لَهُ كُلُّشَيْء، وَبِرَحْمَتِكَ الَّتي وَسِعَتْ كُلَّشَيْء، وَبِعَظَمَتِكَ الَّتي تَواضَعَ لَها كُلُّشَيْء، وَبِعِزَّتِكَ الَّتي قَهَرْتَ كُلَّشَيْء، وَبِقُوَّتِكَ الَّتي خَضَعَ لَها كُلُّشَيْء، وَبِجَبَرُوتِكَ الَّتي غَلَبَتْ كُلَّشَيْء، وَبِعِلْمِكَ الَّذي اَحاطَ بِكُلِّشَيْء، يا نُورُ يا قُدُّوسُ، يا اَوَّلُ قبْلَ كُلِّشَيْء، ]وَيا باقِياً بَعْدَ كُلِّشَيْء[، يااَللهُ يارَحْمنُ، صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تُغَيِّرُ النِّعَمَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تُنْزِلُ النِّقَمَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تَقْطَعُ الرَّجآءَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تُديلُ الاَْعْدآءَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تَرُدُّ الدُّعآءَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي يُسْتَحَقُّ بِها نُزُولُ الْبَلاءِ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تَحْبِسُ غَيْثَ السَّمآءِ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تَكْشِفُ الْغِطآءَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تُعَجِّلُ الْفَنآءَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تُورِثُ النَّدَمَ، وَاغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تَهْتِكُ الْعِصَمَ، وَاَلْبِسْني دِرْعَكَ الْحَصينَةَ الَّتي لا تُرامُ، وَعافِني مِنْ شَرِّ ما اُحاذِرُ بِاللَّيْلِ وَالنَّهارِ في مُسْتَقْبَلِ سَنَتي هذِهِ، اَللَّـهُمَّ رَبَّ السَّمواتِ السَّبْعِ، وَرَبَّ الاَْرَضينَ السَّبْعِ، وَما فيهِنَّ وَما بَيْنَهُنَّ، وَرَبَّ الْعَرْشِ الْعَظيمِ، وَرَبَّ السْبْعِ الْمَثاني وَالْقُرْآنِ الْعَظيمِ، وَرَبَّ اِسْرافيلَ وَميكآئيلَ وَجَبْرَئيلَ، وَرَبَّ مُحَمَّد صَلَّي اللهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، سَيِّدِ الْمُرْسَلينَ، وَخاتَِمِ النَّبِيّينَ، اَسْئَلُكَ بِكَ وَبِما سَمَّيْتَ بِهِ نَفْسَكَ، يا عَظيمُ اَنْتَ الَّذي تَمُنُّ بِالْعَظيمِ، وَتَدْفَعُ كُلَّ مَحْذُور، وَتُعْطي كُلَّ جَزِيل وَتُضاعِفُ الْحَسَناتِ بِالْقَليلِ وَبِالْكَثيرِ، وَتَفْعَلُ ما تَشآءُ يا قَديرُ، يا اَللهُ يا رَحْمنُ، صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَاَهْلِ بَيْتِهِ، وَاَلْبِسْني في مُسْتَقْبَلِ سَنَتي هذِهِ سِتْرَكَ، وَنَضِّرْ وَجْهي بِنُورِكَ، وَاَحِبَّني بِمَحبَّتِكَ، وَبَلِّغْني رِضْوانَكَ وَشَريفَ كَرامَتِكَ وَجَسيمَ عَطِيَّتِكَ وَاَعْطِني مِنْ خَيْرِ ما عِنْدَكَ، وَمِنْ خَيْرِ ما اَنْتَ مُعْطيهِ اَحَداً مِنْ خَلْقِكَ، وَاَلْبِسْني مَعَ ذلِكَ عافِيَتَكَ، يا مَوْضِعَ كُلِّ شَكْوي، وَيا شاهِدَ كُلِّ نَجْوي، وَيا عالِمَ كُلِّ خَفِيَّة، وَيا دافِعَ ما تَشآءُ مِنْ بَلِيَّة، يا كَريمَ الْعَفْوِ، يا حَسَنَ التَّجاوُزِ، تَوَفَّني عَلي مِلَّةِ اِبْراهيمَ وَفِطْرَتِهِ، وَعَلي دينِ مُحَمَّد صَلَّي اللهُ عَلَيْهِ و الِهِ وَسُنَّتِهِ، وَعَلي خَيْرِ الْوَفاةِ، فَتَوَفَّني مُوالِياً لاَِولِيآئِكَ، وَمُعادِياً لاَِعْدآئِكَ، اَللَّـهُمَّ وَجَنِّبْني في هذِهِ السَّنَةِ كُلَّ عَمَل اَوْ قَوْل اَوْ فِعْل يُباعِدُني مِنْكَ، وَاَجْلُِبْني اِلَي كُلِّ عَمَل اَوْ قَوْل اَوْ فِعْل يُقَرِّبُني مِنْكَ في هذِهِ السَّنَةِ، يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ، وَامْنَعْني مِنْ كُلِّ عَمَل اَوْ قَوْل اَوْ فِعْل، يَكُونُ مِنّي اَخافُ ضَرَرَ عاقِبَتِهِ، وَاَخافُ مَقْتَكَ اِيّايَ عَلَيْهِ حِذارَ اَنْ تَصْرِفَ وَجْهَكَ الْكَريمَ عَنّي، فَاَسْتَوجِبَ بِهِ نَقْصاً مِنْ حَظٍّ لي عِنْدَكَ يا رَؤُفُ يا رَحيمُ، اَللَّـهُمَّ اجْعَلْني في مُسْتَقْبَلِ سَنَتي هذِهِ في حِفْظِكَ، وَفي جِوارِكَ وَفي كَنَفِكَ، وَجَلِّلْني سِتْرَ عافِيَتِكَ، وَهَبْ لي كَرامَتَكَ، عَزَّ جارُكَ، وَجَلَّ ثَنآؤُكَ،وَلا اِلـهَ غَیْرُكَ، اَللَّـهُمَّ اجْعَلْني تابِعاً لِصالِحي مَنْ مَضي مِنْ اَوْلِيآئِكَ، وَاَلْحِقْني بِهِمْ، وَاجْعَلْني مُسَلِّماً لِمَنْ قالَ بِالصِّدْقِ عَلَيْكَ مِنْهُمْ وَاَعُوذُ بِكَ اللّـهُمَّ اَنْ تُحيطَ بي خَطيئَتي وَظُلْمي وَاِسْرافي عَلي نَفْسي، وَاتِّباعي لِهَوايَ، وَاشْتِغالي بِشَهَواتي، فَيَحُولُ ذلِكَ بَيْني وَبَيْنَ رَحْمَتِكَ وَرِضْوانِكَ، فَاَكُونُ مَنْسِيّاً عِنْدَكَ، مُتَعَرِّضاً لِسَخَطِكَ وَنِقْمَتِكَ، اَللَّـهُمَّ وَفِّقْني لِكُلِّ عَمَل صالِـح تَرْضي بِهِ عَنّي، وَقَرِّبْني اِلَيْكَ زُلْفي، اَللَّـهُمَّ كَما كَفَيْتَ نَبِيَّكَ مُحَمَّداً صَلَّي اللهُ عَلَيْهِ وَ الِهِ هَوْلَ عَدُوِّهِ، وَفَرَّجْتَ هَمَّهُ، وَكَشَفْتَ غَمَّهُ، وَصَدَقْتَهُ وَعْدَكَ، وَاَنْجَزْتَ لَهُ عَهْدَكَ،
اَللَّـهُمَّ فَبِذلِكَ فَاكْفِني هَوْلَ هذِهِ السَّنَةِ، وَآفاتِها وَاَسْقامَها، وَفِتْنَتَها وَشُرُورَها، وَاَحزانَها وَضيقَ الْمَعاشِ فيها، وَبَلِّغْني بِرَحْمَتِكَ كَمالَ الْعافِيَةِ، بِتَمامِ دَوامِ النِّعْمَةِ عِنْدي اِلي مُنْتَهي اَجَلي، اَسْئَلُكَ سُؤالَ مَنْ اَسآءَ وَظَلَمَ وَاسْتَكانَ وَاعْتَرَفَ، وَاَسْئَلُكَ اَنْ تَغْفِرَ لي ما مَضي مِنَ الذُّنُوبِ الَّتي حَصَرَتْها حَفَظَتُكَ، وَاَحْصَتْها كِرامُ مَلائِكَتِكَ عَلَيَّ، وَاَنْ تَعْصِمَني اِلـهي مِنَ الذُّنُوبِ فيـما بَقِيَ مِنْ عُمْري اِلي مُنْتَهي اَجَلي، يا اَللهُ يا رَحْمنُ يا رَحيمُ صَلِّ عَلـَي مُحمَّد وَاَهْلِ بَيْتِ مُحَمَّد، وَ اتِني كُلَّ ما سَئَلْتُكَ وَرَغِبْتُ اِلَيْكَ فيهِ، فَاِنَّكَ اَمَرْتَني بِالدُّعاءِ، وَتَكَفَّلْتَ لي بِالاِْجـابَةِ، يا اَرْحَـمَ الـرّاحِمينَ التماس دعا از همه شما مومنین @haj_razaviکانال استاد رضوی همدانی
🌙🌴🌾ورود ماه مبارک رمضان وبرخی ازوظایف مومنان اززبان استاد سید جلال رضوی همدانی 👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴چند نکته وسفارش ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از استاد سید جلال رضوی همدانی ا- گذشته راجبران کنیم واز افراد ذی حق اگر دسترسی داریم حلالی بخواهیم والا برایشان استغفار ودعا کنیم وصدقه بدهیم ۲- از خواندان ایات قرآن غفلت نکنیم ۳- توبه کنیم وتصمیم به ترک گناه بطور جدی بگیریم ۴- استغفار فراوان باتوجه وحضور قلب واز سویدای دل ۵- شستن دل وقلب ازکینه نسبت به شیعیان امیرالمومنین علی علیه السلام ۶- جمع کردن توشه برای آخرت بااعمال وگفتار ۷- صله رحم بااقوام نسبی وسببی ۸- هروز مختصری صدقه کنار گذاشتن وفوری به فقیر مسترد کردن ۹- احیای سنت افطاری ۱۰- خواندن نماز اول وقت باجماعت وترجیحا درمسجد حتی المقدور نماز های یومیه را اقامه نمودن ۱۱- به امام زادگان وامکنه مقدسه رفتن وحضور یافتن ۱۲- فراوان صلوات فرستادن ۱۳- برمزار شهدا رفتن ووصایای ایشان راخواندن ۱۴- بسیار بسیار مهم است که ظاهر وباطن ادمی هردو روزه باشند تا نتیجه درعید فطر ظاهر گردد انشاءالله کانال استاد رضوی همدانی @haj_razavi 🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💫💦💫💦💫💦💫💦💫💦💫💦💫💦💫💦💫💦💫💦 ✨ تحدیر (تند خوانی) قرآن کریم ✨ 🔸 با حجم کم🔸 دانلود جزء اول ahlevela.ir/tahdir/Joze01.mp3 دانلود جزء دوم ahlevela.ir/tahdir/Joze02.mp3 دانلود جزء سوم ahlevela.ir/tahdir/Joze03.mp3 دانلود جزء چهارم ahlevela.ir/tahdir/Joze04.mp3 دانلود جزء پنجم ahlevela.ir/tahdir/Joze05.mp3 دانلود جزء ششم ahlevela.ir/tahdir/Joze06.mp3 دانلود جزء هفتم ahlevela.ir/tahdir/Joze07.mp3 دانلود جزء هشتم ahlevela.ir/tahdir/Joze08.mp3 دانلود جزء نهم ahlevela.ir/tahdir/Joze09.mp3 دانلود جزء دهم ahlevela.ir/tahdir/Joze10.mp3 دانلود جزء یازدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze11.mp3 دانلود جزء دوازدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze12.mp3 دانلود جزء سیزدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze13.mp3 دانلود جزء چهاردهم ahlevela.ir/tahdir/Joze14.mp3 دانلود جزء پانزدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze15.mp3 دانلود جزء شانزدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze16.mp3 دانلود جزء هفدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze17.mp3 دانلود جزء هجدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze18.mp3 دانلود جزء نوزدهم ahlevela.ir/tahdir/Joze19.mp3 دانلود جزء بیستم ahlevela.ir/tahdir/Joze20.mp3 دانلود جزء بیست و یکم ahlevela.ir/tahdir/Joze21.mp3 دانلود جزء بیست و دوم ahlevela.ir/tahdir/Joze22.mp3 دانلود جزء بیست و سوم ahlevela.ir/tahdir/Joze23.mp3 دانلود جزء بیست و چهارم ahlevela.ir/tahdir/Joze24.mp3 دانلود جزء بیست و پنجم ahlevela.ir/tahdir/Joze25.mp3 دانلود جزء بیست و ششم ahlevela.ir/tahdir/Joze26.mp3 دانلود جزء بیست و هفتم ahlevela.ir/tahdir/Joze27.mp3 دانلود جزء بیست و هشتم ahlevela.ir/tahdir/Joze28.mp3 دانلود جزء بیست و نهم ahlevela.ir/tahdir/Joze29.mp3 دانلود جزء سی ام ahlevela.ir/tahdir/Joze30.mp3 🔆 تحدیر روشی از تلاوت قرآن است که قاری در آن علی رغم رعایت کردن قواعد تجوید، از سرعت در خواندن نیز بهره می برد، از این رو در زمان یکسان نسبت به ترتیل و تحقیق تعداد آیات بیشتری تلاوت می شود. 🔆 حجم هرفایل: حدود ۴ مگابایت زمان تلاوت هر جزء: حدود ۳۵ دقیقه 🍃🍃🍃🍃🍃🍃 مایی که هر چه انجام داده ایم و دویده ایم دستمان خالی است توشه ای برای تو راهمون نتونسته ایم برداریم.... برای امام، شهدا ودرگذشتگان #@haj_razaviکانال استاد رضوی همدانی