eitaa logo
کانال همیاری پایه اول (کشوری)
20.2هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
6.5هزار ویدیو
5.4هزار فایل
لینک کانال همیاری پایه اول 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149201624Cce215bc789
مشاهده در ایتا
دانلود
۱- سرشماری با کمک چوب خط ها ۲- برقراری ارتباط نمایش چوب خطی ونماد عددها روش تدریس: ۴ نفر از دانش آموزان را جلوی تخته بیاورید . یک مسئول انتخاب کنید . هر نفر باید شماره مربوطه به دانش آموزان جلوی تخته را ببیند وبه او برای مسئول شدن رای دهد .سپس شماره ها را روی تخته بنویسید .یک دانش آموز رای را میخواند شما برای آن فرد یک چوب خط می گذارید . هربار که چوب خط ها به ۵ رسید دسته ی ۵ تایی درست کنید . به صفحه ی آغازین این بخش برگردید تا با یک فعالیت دو نفره تعداد دانش آموزان یا اشکال یا اشیا را سرشماری کنند. دانش آموزان تعداد اشکال مورد نظر را به صورت یک فعالیت گروهی دونفره که یک نفر نام شکل ها را بگوید ودیگری چوب خط بکشد سرشماری کنند. توصیه های آموزشی: ۱- توجه داشته باشید که با شمارش هرشی یک چوب خط را رسم کنند تا اشیا یا اشکال تمام شود ،نه اینکه ابتدا اشیا را بشمارند وبعد به تعداد شمارش شده چوب خط نشان دهند .در این صورت سرشماری با چوب خط اتفاق نیفتاده است . ۲- از دانش آموزان بخواهید جدولی پایین را طراحی کرده واشیا داخل منزل را سرشماری کنند. ۳- می توانید درمورد سرشماری رسمی کشور واهمیت کارهای آماری برای دانش آموزان توضیح دهید. .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1
* مهارت در استفاده از ابزار خط کش * توانایی بزرگنمایی یک شکل با استفاده از صفحه شطرنجی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1
۱- استفاده از صفحه ی شطرنجی برای درک بزرگ نمایی شکل ها ۲- درک تجانس بابزرگ کردن شکل های در صفحه ی شطرنجی ۳- تمرین کامل کردن مربع شگفت انگیز روش تدریس: دانش آموزان باید بتوانند با ابزاری نظیرخط کش وشابلون با مهارت کارکنند .رسم این اشکال با استفاده از خط کش میتواند به دانش اموز درتمرین کار با ابزار کمک کند. برای کسب مهارت می توانید مقداری کاغذ باطله یا روزنامه به دانش آموزان بدهید تا کشیدن خط را تمرین کنند .شکل هایی مثل هم دردو اندازه متفاوت را به کلاس بیاورید وبه دانش آموزان نشان دهید . درتصویر آغازین بخش ،دایره های هم شکل ولی در اندازه های مختلف دیده می شوند. به صفحه ۷۷ مراجعه کنید ‌. دستورالعمل این صفحه رابه دانش آموزان توضیح دهید .سپس با راهنمایی شما ونقطه های گذاشته شده در صفحه شطرنجی قسمت مربوطه به کوه ها کامل شود . سپس از دانش اموزان بخواهید به همین ترتیب بقیه شکل را کامل کنند. در پایان از آنها بخواهید مربع شگفت انگیز ۶×۶ را کامل کنند. توصیه های اموزشی: ۱-بهتراست دانش آموزان از رنگ ها ی مختلف با توجه به تصویر بالای صفحه استفاده کنند تاشکل مشابه حاصل شود . ۲- درهنگام پیدا کردن نقاط یا خط های مشابه میتوان از شمردن خانه ها ویا ضلع استفاده کرد. ۳- در حل تمرین مربوط به مربع شگفت انگیز کشف ترتیب کامل کردن خانه اهمیت زیادی دارد . درصورتی که کار به ترتیب انجام شود تمام مربع ها یکی پس از دیگری به دست می آید . .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥👈 تدریس تم 11 ریاضی اول ابتدایی ❇️👈 ☑️👈 اول 🔖👈 👩🏻‍🏫👈 مدرس : حامد شریفیان قدس .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥👈 تدریس تم 11 ریاضی اول ابتدایی ❇️👈 ☑️👈 دوم 🔖👈 👩🏻‍🏫👈 مدرس : حامد شریفیان قدس .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم تدریس درس 71 و 72 و 73 ریاضی اول ابتدایی : تعطیل شدن مدرسه .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم تدریس درس 74 و 75 ریاضی اول ابتدایی : تعطیل شدن مدرسه .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم تدریس درس 76 و 77 ریاضی اول ابتدایی : تعطیل شدن مدرسه مدرس : سرکار خانم منصوره مکانیکی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه اول 👇👇👇🏿 @hamyari_1