eitaa logo
کانال همیاری پایه دوم(کشوری)
20.8هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
4.7هزار ویدیو
5هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8 🔴لینک گروه همیاری پایه دوم
مشاهده در ایتا
دانلود
دلایل بدخطی😱 راهکارهای خوش خطی
ثبت نام و انجام دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در ltms 🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات 🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم 🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه 💢 برای سفارش انجام دوره به زیر پیام دهید. 👇 @lte_ms
دارید 👆🏽ودورها دو روز بعد ثبت میشه براتون
👇🏽 ♨️استخدام معلم ابتدایی باهرمدرکی هم اکنون👇🏼👇🏽https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d 📌جزییات بیشتر👆🏼کانال استخدامی
❌👇🏽 گروه همکاران برای سهولت دسترسی ب سوالات خود و در ایتا تشکیل شد 👇🏽👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/3017343827C1d8c980e11 🔗 جزییات بیشتر 👆🏽
خواندن 💥 بسیاری از نشان می دهند که کودکان دارای اختلال ازنظر حافظه (حافظه کوتاه مدت) بسیار ترعمل می کنند. 👌 حافظه وخواندن درتعامل نزدیک بایکدیگر هستند . ناکافی حافظه فعال یا ضعیف حافظه بلندمدت می تواند مشکلات خواندن یا درک مطلب خواندن را کند. 💥 حافظه فعال توانایی اطلاعات درذهن دریک لحظه ی معین راتحت تاثیر قرارمی دهدو حافظه بلندمدت رادرطول خواندن میکند .مشکلات حافظه فعال به ویژه مانع ساخت جمله طولانی ودرک آن می شود.( نومیتن۲۰۰۲) 👌 اگر فرزند یا دانش آموزی دارید که مشکلات و دارد، حتما روی تقویت فعال وی برنامه ریزی نمایید.
📌درمان اختلال روان خوانی دانش آموز 1- از ترکیب نشانه ها با صداها غافل نشوید . اگر بچه ها ترکیب صداها و حروف همان چند درس اول را خوب یاد بگیرند بقیه ی صداها را زودترکیب کرده می خوانند و می نویسند 2- هر روز کلمات مختلفی حد اقل سه کلمه برای کودکتان در دفتری بنویسید و از او بخواهید تا کلمات را صداکشی نماید 3- بر عکس عبارت بالا کلماتی را به صورت صداکشی شده  بنویسید.( صدای هر کلمه را  داخل دایره گذاشته و از نوآموز بخواهید کامل کلمه را بنویسد) 4-با نشانه ها و حروف خوانده شده کلمات جدیدی بسازید و بخش های هر کلمه را به صورت جدا نوشته واز فراگیر بخواهید کامل کلمه را با صدای بلند بخواند و بنویسد. 5- بر خلاف عبارت 3 این بار کلماتی را نوشته و از فراگیر بخواهید آنها را بخش کند. 6- در ابتدا به سراغ کلمات ساده رفته حروف و صداهای آن را جابجابنویسید و از کودکتان بخواهید با آنها کلمه بسازد 7-با دادن کلمه با کودک جمله سازی تمرین کنید 8- با دادن کلمات نامرتب از کودک بخواهید جمله ای مرتب و با معنی بنویسد 9- یک یا دوجمله به کودکتان بدهید . مخصوصا جمله ی دوم را ناتمام بگذارید و از کودک بخواهید با ادامه دادن مثلا دوجمله ی دیگر نوشته را کامل کند 10- از کودکتان بخواهید با صدای بلند بخواند و بنویسد در حدی که خودش صدایش را بشنود.