eitaa logo
کانال همیاری پایه دوم(کشوری)
20.4هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
4.6هزار ویدیو
4.9هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8 🔴لینک گروه همیاری پایه دوم
مشاهده در ایتا
دانلود
رنگ آمیزی روز #_۱۳آبان __ 🔴لینک کانال دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8
__________ 🔴لینک کانال دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔴لینک کانال (هرشب یک قصه) 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3185311974C6427a744f0
🔶قابل توجه همکاران فرهنگی 🔴 👇👇👇 اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید 👇👇 @ltemss @ltemss
✨یک معلم کارآمد کلاسی سازمان یافته دارد 💢 معلمان کارآمد دارای کلاسی مطلوب، سازمان یافته و پربارند و برای فراهم آوردن شرایطی که منجر به رفتار هماهنگ و پربار شود موفق هستند. آنها در احتراز از رفتارهای مشکل زا موفق هستند. 💢 معلمان کارآمد نسبت به آنچه در کلاس ایشان اتفاق می افتد بسیار حساس هستند و قادرند مشکلات را رفع کنند. آنها می توانند به طور همزمان فعالیت های متعددی را برای دانش آموزان خود ترتیب دهند و به این صورت مانع بروز مشکلات انضباطی شوند. 🌐راهبران آموزشی و تربیتی بروجرد
شرح دفتر مدیریت کلاسی ✅جدول شماره ۱ مواد درسی وساعات کار هفتگی جدولی که با استفاده از آن برنامه کلاسی را تنظیم می کنیم که مواد درسی را با تفکیک پایه وساعت برای آموزگاران مشخص کرده .مثلا:پایه ششم در هفته می تواند3 ساعت قرآن داشته باشد که ما می توانیم در برنامه کلاسی استفاده کنیم. ✅جدول شماره۲ برنامه درسی هفتگی ابتدا روزهای هفته ،به تفکیک پایه وبعد جلسه که قبلا زنگ اول ودوم داشتیم حالا جلسه اول ودوم داریم . مثلا درس فارسی باشد نوع آموزش حضوری وغیر حضوری بودن آن را می نویسیم . ✅جدول شماره ۳ بودجه بندی برای تدریس دروس این جدول در اختیار معلم است وتدریس معلم وبودجه بندی ماهانه را در آن وارد می کند . ✅جدول شماره ۴ اسامی دانش آموزان اسامی دانش آموزان را به ترتیب اطلاعات خواسته شده کامل وارد می کنیم .در ستون علت عدم دسترسی جای کمی گذاشته شده که می توان در پایین صفحه علت ها را نوشت وشماره گذاری کرد وشماره در ستون نوشته شود.ویا بنا بر خلاقیت معلم در این قسمت نوشته می شود.قسمت جدیدی که امسال اضافه شده است مشخصات مسئول پیگیری دروس دانش آموز در منزل است که برای پیگیری یادگیری وانجام تکالیف دانش آموز می توان به او مراجعه کرد. در این قسمت کامل می شود. ✅جدول شماره ۵ شرح حال ویادداشت معلم در این جدول کلا یک ردیف را به دانش آموز اختصاص داده است .در ابتدا یک کد خواسته که همان شماره دانش آموز در لیست است.نوبت اول ودوم آن مشخص شده است .نوع آموزش حضوری بودن وغیر حضوری مشخص می شود.شرح حال می تواند توصیف عملکرد تربیتی وتحصیلی دانش آموز باشد .با توجه به این که معلم خودش مدیر کلاس است .می تواند دوردیف یا یک ردیف به هر دانش آموز اختصاص بدهد. ✅جدول شماره ۶ ثبت گزارش عملکرد ماهانه دروس این جدول دارای چند قسمت است وبرای تمام دروس مشخص شده است .که ردیف ونام دانش آموز ،سطح عملکرد، با توجه به آزمون ویا فعالیتی که از دانش آموز خواسته شده، سطح مورد انتظارما بوده وبرآورده شده راوارد می کنیم .سطح عملکرد :در حد انتظار –نزدیک به انتظار –نیاز به تلاش وآموزش دارد. فعالیت ما چگونه بوده است ؟ آزمون بوده ؟ یا دانش آموزحدیثی را خوانده ؟نقاشی کشیده ویافایل صوتی ارسال کرده ویا شعری خوانده ؟. تمرین وتکلیف به صورت انجام شده وارد می شود.وتوضیحاتی که آموزگار درمورد دانش آموز لازم می داند ،در این قسمت می نویسد. جدول عملکردشماره 6 برای دانش آموزانی که ایست آموزشی ویا رشد آموزشی داشته اند تکمیل می شود ونیازی نیست تمام دانش آموزان را ثبت کنید. ✅جدول شماره ۷ ثبت گزارش آزمایش درس علوم این قسمت که به تازگی اضافه شده است . ثبت آزمایشاتی که توسط دانش آموز انجام گرفته چه به صورت حضوری که می توان گروه بندی کرد وبا انجام آزمایش شرح و نتیجه را نوشت .ودر غیر حضوری هم آزمایشاتی که توسط دانش آموزان انحام شده در این قسمت نوشته می شود. ✅جدول شماره ۸ ثبت غیبت دانش آموزان این جدول ثبت غیبت دانش آموزان وعلت آنهم حتما ثبت شود هم در تدریس حضوری و هم غیر حضوری در ✅جدول شماره ۹ ثبت دیدار با اولیا این قسمت در سته نوشته است ثبت دیدار ولی پسندیده است که آن را یادداشت کنیم تا از آن به عنوان سند استفاده کنیم. ✅جدول شماره ۱۰ جلسات توجیهی عمومی با اولیا جلساتی که برگزار می کنید یا به صورت مجازی است ویا به صورت حضوری که در این قسمت به صورت کامل وارد می کنیم . قسمت یادداشت‌های روزانه هم که معلمین یادداشت ها ی مهم آموزشی خود را به طور کلی می توانند بنویسند. ✅جدول شماره ۱۱ ثبت نظر بازدیدکنندگان آموزشی ✅جدول شماره ۱۲ ارزیابی مدیر معاون آموزشی و راهبران آموزشی و تربیتی از دفتر مدیریت کلاس ،که ارزیاب کلاس آن را تکمیل می کند. قسمت ثبت تجارب آموزشی و تربیتی و همکاران هم پیش بینی شده که همکاران فرصت دارند تا پایان بهمن ماه تجارب ارزشمند خود را به معاونت آموزشی اداره کل ارسال نمایند . موفق وپایدار باشید . 🍃🍃🌺🌺🍃🍃
✍تفاوت ها آزمون هایی عملکردی با مداد کاغذی: از نظر نحوه پاسخ دهی: آزمون های مداد کاغذی دانش‌آموز پاسخ را انتخاب و یا تشریحی می‌نویسد آزمون های عملکردی دانش‌آموز تکلیفی را انجام داده،نتایج را تحلیل و دانش تولید می‌کند. از نظر محتوا و ابزار: آزمون های مداد کاغذی حاوی سؤالاتی است که کتاب محور است آزمون های عملکردی تکالیف مرتبط با موقعیت‌های زندگی را شامل می‌شود (مساله محوری). از نظر سطح درگیری شناختی: آزمون های مداد کاغذی دانش پایه و درک مطلب را بررسی می‌کند آزمونهای عملکردی توانایی استفاده از دانش و مهارت را در موقعیت‌ها نشان می‌دهد از نظر تهیه و اجرا: آزمون های مداد کاغذی معلم محور است آزمون های عملکردی دانش‌آموز و معلم محور است از نظر اعتبار و عینیت نتایج : آزمون های مداد کاغذی به راحتی قابل بررسی است آزمون های عملکردی به روش های پیچیده نیاز دارد از نظر مشاهده یادگیری: آزمون های مداد کاغذی یادگیری آموخته ها و مهارت ها به صورت غیر مستقیم استنباط می شود آزمون های عملکردی توانایی استفاده از دانش و مهارت ها به طور مستقیم و یا قاطعیت مشخص می شود. تعریف آزمون های عملکردی: در آزمون های عملکردی دانش آموزان بامسئله ای چالش برانگیز و معما گونه که مشابه موقعیت های واقعی زندگی است روبرو می شود.او برای رفع چالش و حل موضوع از دانش و مهارت های خود استفاده می نماید. در مجموع می توان اینگونه آزمون های عملکردی را تعریف کرد: روش سنجشی است که در آن یادگیرنده با انجام تکالیف واقعی یا مشابه با زندگی واقعی ، توانایی خود را در استفاده از دانش و مهارت های آموخته شده برای استدلال ، حل مساله ، تولید محصول و یا اجرای یک مهارت ویژه نشان داده ، سپس معلم با مشاهده ی عملکرد ، کیفیت آن را توصیف و مورد قضاوت قرار می دهد . آزمون های عملکری باید حتما کتبی باشند ولی مشاهده عملکرد نشان دهنده این است که دانش اموز در انجام ان عمل خاص مهارتی را کسب کرده است.ابزار مناسب برای سنجش مهارت، ابزارهای سنجش مشاهده ای(چک لیست ها و مقیاس های درجه بندی و ...)میباشند. ________ 🔴لینک کانال دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8
28.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علوم درس ۳،زندگی ما گردش زمین ۱،قسمت دوم‌ ،سپاس از ارسال خانم زیبائی فرعزیز 👆🌹 ________ 🔴لینک کانال دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8
44.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علوم درس ۳،زندگی ما گردش زمین ۱،قسمت اول ،سپاس از ارسال خانم زیبائی فرعزیز 👆🌹 ________ 🔴لینک کانال دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8
____________ 🔴لینک کانال دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔴لینک کانال (هرشب یک قصه) 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3185311974C6427a744f0
👇 کانال پشتیبانی شما تشکیل شد با خیال راحت در آزمون جامع و دروس فرهنگی با بالاترین امتیاز قبول شوید. تیم قدرتمند فرا راهبران کافی فقط وارد کانال زیر شوید . @farhangiyan3 فقط مهارت آموزان وارد شوند👆
______________ 🔴لینک کانال دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8
🔰 سایت‌هایی که به عنوان معلم باید با آنها آشنا باشید! فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته www.retirement.ir سامانه همگام hamgam.medu.ir 💢 @ltemss سامانه رایادرس lms.rayadars.com سامانه امین آموزش و پرورش edu.medu.ir تک کارت فرهنگيان profile.medu.ir سامانه سنا snd.medu.ir صندوق ذخیره فرهنگیان www.tifco.co فروشگاه خانم معلم @zhavmode مشاور مدرسه moshavereh.medu.ir نقل و انتقال فرهنگیان www.enteghalat.com گلستان فرهنگیان www.education.cfu.ac.ir دانشگاه فرهنگیان cfu.ac.ir 💢کانال @newsfarhangiann ستاد اسکان فرهنگیان eskan.medu.ir سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir وزارت آموزش و پرورش www.medu.ir کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir لیزینگ فرهنگیان www.lfco.ir بیمه معلم mic.co.ir خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir سامانه سجا saja.medu.ir سامانه فروش کتاب درسی www.irtextbook.com پورتال بیمه دانا http://www.dana-insurance.com 💢کانال @ltemss ➖➖➖➖➖➖➖➖ ❇️با ما بروز باشید در 💢کانال اخبار فرهنگیان ⬇️⬇️ @newsfarhangiann