eitaa logo
کانال همیاری پایه چهارم (کشوری)
26.3هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
6.4هزار ویدیو
5.8هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🟢لینک گروه همیاری پایه چهارم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (1) . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (2) . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (3) . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (4) . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
درس 5 قرآن پایه چهارم.pdf
909.2K
قرآن درس پنجم قرآن درس ۵ . . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
درس 4 قرآن پایه چهارم.pdf
410K
قرآن درس چهارم قرآن درس ۴ . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
نگارش چهارم 2.pdf
321.2K
نکات مهم کل کتاب نگارش چهارم قسمت دوم . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
نگارش چهارم 1.pdf
232.5K
نکات مهم کل کتاب نگارش چهارم قسمت اول . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
کاربرگ.pdf
2.45M
های مطالعات اجتماعی 🌷درس به درس . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
کاربرگ_آبان_ماه_علوم_چهارم_ابتدایی.pdf
1.16M
🥁کاربرگ علوم 🥫 چهارم ابتدایی . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
21.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈معرفی جمله و انواع آن. دانش زبانی درس ۴ فارسی🌈 طراح سمیرا ابوالقاسمی . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
20.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 فیلم آموزشی 🎥 آرش کمانگیر به سبک انیمیشن . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فارسی چهارم فصل اول.pdf
269.4K
💢فارسی پایه چهارم . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
1_6736856112.pdf
1.61M
خلاق و مهارت محور . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
برگه خط دار املا.pdf
291.7K
برگه های خط دار برای املا و یا قابل استفاده برای طراحی کاربرگ و یا ارزشیابی . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
. 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
🌈🌈🌈🌈🌈 اهداف درس: 1-آشنایی با ارزش علم و کاربردهای آن در زندگی و اهمیت تفکر در زندگی 2-آشنایی با بند توصیفی 3-آشنایی با چگونگی انتقال هرمطلب بین گوینده وشنونده آشنایی باانواع جمله ونقش جمله در انتقال پیام و ارتباطات بین فردی 4-افزایش قدرت درک متن 5-آشنایی با مفهوم و کاربرد علم و تفکر در زندگی 6-آشنایی با لحن خواندن واژه در فعالیت روان خوانی 7-ایجاد نگرش مثبت نسبت به موضوع دانش اندوزی و تفکر 8-تقویت مهارت خوب دیدن 🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
🌸🌸🌸🌸🌸 ایجاد انگیزه: برای شروع درس ابتدا بانشان دادن یه تصویر ازیک چیز یا ویاطرح یه سوال: آیا شما مداد و کیف یا لباس های دوران کودکی خودتان را دارید؟ الان آن ها کجا هستند؟ آن ها از بین رفتند. 🌱حالا به دانش آموزان بگویید دفتر مشق خود را باز کنند و همه بنویسند: "وهرکس یه جمله از کلاس اول بنویسند.» سپس به آن ها بگویید آیا شما نوشتن را فراموش کردید؟ شما چند سال پیش یاد گرفتید که بنویسید ولی هنوز هم آن را فراموش نکرده اید. 🌱اگر به شما بگویم شعری یاداستانی از پیش دبستانی یاکلاس اول ویادوم ویاازدرس های کلاس سوم خودتان بخوانید حتما می توانید بخوانید و فراموش نکرده اید. 🍃خیلی چیزها در زندگی ما هستند که از بین می روند ولی علمی که داریم یا شعری یا مطالبی که یاد گرفته ایم هرگز از بین نمی روند. 🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
⭐⭐️⭐️⭐️⭐️ روش تدریس: ابتدا داستان را با آب و تاب و جزئیات بیشتر برای بچه ها تعریف کنید. درزمانهای قدیم حکیمی تصمیم گرفت مسافرت کند.کناردریارفتوسوارکشتی شد.کشتی حرکت کرد٬کشتی چندروز در راه بود وبه راه خود ادامه می داد.دراین مدت افراد سرگرم گفتگو شادمانی وسرگرم بودند وحکیم ارام وشادمان بودوبه زندگی ومردمان فکرمی کرد. ناگهان هواتوفانی شد وموج هایی در دریا یکی پس از دیگری بوجود می امدندو‌از راه می رسیدندو به کشتی می کوبیدند خلاصه بچه دریا حسابی ارامش خودش رااز دست داده بود اختیار کشتی هم از دست نا خداخارج شده بود و امواج دریا کشتی را به هرطرفی که می خواستند می بردند همه ی مسافران دچار اضطراب و‌هرکسی چیزی می گفت و دادوبیدادمی کردند از طرفی نگران اثباب ووسایل خودشون واز طرفی هم نگران غرق شدن خودشون بودند.خلاصه ناخدا نتوانست کشتی را از میان امواج نجات دهد و کشتی چند تکه شدومسافران درمیان امواج گرفتارشدندو خودشون را به دریاانداختندو کشتی هم غرق شد . حکیم هم به تخته شکسته خودش را گرفته بود وفقط از خداکمک می خواست و دچارترس وفکرکردن ودعا کردن وخلاصه حکیم هم از هوش رفت ....... این گونه سعی کنید بچه ها شرایط اضطراب آور غرق شدن کشتی را تصور کنند. ،سپس از دانش آموزان بخواهید در گروه با یکدیگر مشورت کنند و ادامه ی داستان را با همفکری یکدیگر طراحی و تعیین کنند. پس از اینکه تمام گروه ها داستان خود را در کلاس بیان کردند از آن ها بخواهیم نگاهی به درس بیندازند تا پایان داستان کتاب را متوجه بشوند. 🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
🍀☘☘☘☘خوانش متن: به دانش آموزان فرصت بدهید تا ابتدا به صورت فردی و صامت خوانی یکبار از متن درس بخوانند بعد از آن با رعایت صوت،لحن،آوا و تکیه گاه ها متن را برای دانش آموزان بخوانید و توجه آن ها را به نکات مهم خواندنی جلب کنید. 🌱استفاده از کتاب گویا در آموزش لحن خواندن توصیه می شود. 🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
🔺تکالیف پیشنهادی: 1-از روی کلمات جدید درس بنویسید. 2-ده جمله که بهترین جمله بودند را از متن درس پیدا کنید و بنویسید. 3-کلمه هایی که نشانه ی "ش" و " آ "دارند را پیدا کنید و بنویسید. 4-رویدادهای مهم درس را اولویت بندی کرده و بنویسید. 5-با پدر و مادر خود درباره ی موضوعی گفت و گو کنید و 20 جمله از آن گفت و گو را بنویسید. 6-با کلمات جدید درس جمله بسازید. 7-یک کشتی کاغذی درست کنید و جملاتی را که حکیم به امیر گفته است روی آن بنویسید. 8-جملاتی را که کلمه ی " حکیم " در آن ها به کار رفته را بنویسید. 9-در دو بند بنویسید که دوست داشتید به جای حکیم باشید یا امیر؟ 10-عالمان را با ثروتمندان مقایسه کنید و این تفاوت ها را در دو بند بنویسید. 🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
🌸تلفیق این درس با هنر: کشتی های کاغذی درست کنند و جمله یا حدیثی درباره ی اهمیت علم و دانش را روی آن بنویسند و در کلاس آویزان کنید. 🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲🔳🔲 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
کاربرگ ارزش علم 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃