eitaa logo
هِنآس؛
379 دنبال‌کننده
863 عکس
359 ویدیو
1 فایل
[شاید جایی میان ابرها تورا برای ابد و یک روز درآغوش کشیدم و بوسه هایمان فراغ را بلعید :)! "پناهگاه برای تو: @sarina_02 "۱٤۰۲/۳/۲۳"
مشاهده در ایتا
دانلود
بدونِ تو شب را چگونه طاقت آورم ! منی که در نگاهِ تو شناورم ....
شبتون بخیر 🌃
خیلی با خودم کلنجار رفتم که دستاتو بگیرم تو دستم ، که زول بزنم تو چشات وبهت بگم : -میشه نری؟ میشه بمونی؟ اما نتونستم ؛میدونی چرا؟ چون من میدونم انتظار یعنی چی ، تب عشق یعنی چی؛ من می‌دونم شب تا صبح نخوابیدن وفکر کردن به دلبر یعنی چی ؛ ول دلم نمی‌خواد تو درد هیچکدوم رو بکشی ! بهت نگفتم بمون چون میدونستم تویی که بمونه نه جسمش ونه روحش برای من نیست ، تویی که بمونه دیگه مهربون نیست، تویی که بمونه میشه یه ادم دلسردِ بی رحمِ چشم انتظار؛ ولی من همینجوری تو رو دوست داشتم ! نگفتم بمون چون دلم نمی‌خواست بابت تغییرت ازت متنفرشم .
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم🌱
وشاید کسی از درد دلتنگی تمام شب به خود بپیچد!
ازاین زندگی، از ادمای دورم، از تو، از خودم، متنفرم؛
اخوان ثالث تو بخشی از شعر قاصدکش میگه: «برو آنجا که تو را منتظرند» ببین خیلی حرفش قشنگه… اینکه زور بزنی تو دل کسی جا شی و التماس توجه و همراهیش رو بکنی هیچ ثمری برات نداره جز اینکه غرورت بشکنه، عزت نفست بیاد پایین و به خودت حس بدی داشته باشه.
اونجا که مولانا میگه؛ تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را نفسی یار شرابم نفسی یار کبابم چو در این دور خرابم چه کنم دور زمان را ز همه خلق رمیدم ز همه بازرهیدم نه نهانم نه بدیدم چه کنم کون و مکان را
بهترین آدمهای زندگی همان هایی هستند که وقتی کنارشان میشینی چای ات سرد میشود دلت گرم....
رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت راهی بجز گریز برایم نمانده بود این عشق آتشین پر از درد بی امید در وادی گناه و جنونم کشانده بود