eitaa logo
حِرفِه‌ی هُنَر
434 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
196 ویدیو
99 فایل
واسه چی خیال میکنی اینجا مجازیه و نمیشه پیدات کرد؟ مواظب حرفهات توی پیوی باش! امنیت کانال : رقیه فرمایشی
مشاهده در ایتا
دانلود
توسعه فردی دل من با دلِ غمگین جهان، هموطن است؟ یا گذرنامه ی صد وسوسه ی اهرمن است؟ اگر از آتشِ عالم، دل من آب نشد پسِ این صورت آدم، دل یک کرگدن است نظرم برکه ی گریه است و مسیحا‌ طلب است که دگر راز دلم در کفنی از سخن است این کبودی که تو در زیر نظر می‌بینی همچو زُنّار یهودی، بدل از کفر من است روح من مرده و جسمم به تمنای مزار همه جا گشته و او مرده‌کشِ خويشتن است شاعر: سجاد دهنوی عضو گروه حرفه‌هنر 🔻🔻🔻🔻🔻 فوروارد فقط بالینک کانال حرفه‌هنر https://eitaa.com/herfeyehonar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️هنرمندان رشته‌های پوستر و تصویرسازی از استان یزد که آثاری با موضوع مقاومت فلسطین تولید کردند لطفا تا ۱۰/ شهریور/ ۱۴۰۳ آثارتان را با مشخصات‌تان به این آیدی ارسال کنید @zisabet .
امیرحسین جلالی عضو گروه حرفه‌هنر 🔻🔻🔻🔻🔻 کانال حرفه‌هنر https://eitaa.com/herfeyehonar
اندر کرامات من 😎 می‌دونید موقع نقدشدن اثرم توسط اساتید چکار می‌کنم؟ بعد از تشکر و سپاس اینقدر ویس را گوش می‌کنم و گوش می‌کنم و گوش می‌کنم تا حفظ بشم یا جملات را تایپ می‌کنم و اینقدر می‌خونم و می‌خونم و می‌خونم تا ملکه ذهنم بشه بعد میرم سراغ بازنویسی لطفا وقتی نقد می‌کنم به‌عنوان راهبر با من اینگونه رفتار کنید که آنگونه رفتار کردم 🙏🪴 .
. 📣خبری فوری فتح گروه حرفه‌هنر توسط آخوندها و سربازان اسلام😄 ‌.
. . آیا انتصاب یک مدیر هنری با سابقه نظامی در رسته سرباز کار درستی است؟ آیا ما برای برادران نظامی تعیین تکلیف می‌کنیم که چه موقع و چطور کنند؟ پس چرا برای ادمین شدن در گروه حرفه‌هنر چانه می‌زنید؟! 😁 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. تقسیم‌بندی انواع سینما و داستان (‌متن دراماتیک) از نظر میشل فوکو: ۱. متن‌های تصریحی ( آشکار) ۲. متن‌های تلویحی ۳. متن‌های مسکوت مانده  محموجواد جزینی تقسیم‌بندی میشل فوکو از ادبیات اشاره و تاکید کرد: ادبیات تصریحی یا آشکار آن نوع ادبیاتی است که برای عوام نوشته می‌شود و تقریباً در آن همه چیز گفته می‌شود تا مخاطب با متن همراه شود. ادبیات تلویحی ادبیاتی است که نویسنده در داستان چیزهایی را می‌گوید و چیزهایی را هم نمی‌گوید تا مخاطب که از سطح عوام بالاتر است، خود آنها را دریابد. ادبیات مسکوت مانده هم ادبیاتی است که در آن داستان‌نویس چیزهایی را می‌گوید و خیلی چیزهای دیگر و البته بسیار مهم را نمی‌گوید تا مخاطب بیشتر از سطح قبلی درگیر متن شود. جزینی که مدیر نخستین هنرستان داستان‌نویسی در ایران بوده است، در پاسخ به این سئوال که خودش را جزو کدام یک از این سه دسته داستان‌نویسان می‌داند، گفت: یقین دارم که نتوانسته‌ام از ادبیات مسکوت مانده چیزی خلق کنم و گمان می‌کنم جزو دسته دوم باشم. منابع: کارگاه داستان‌نویسی خاتم در آپارات و مصاحبه در سایت تبیان تجربه های داستان نویسی جزینی https://article.tebyan.net/262099/%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%86%DB%8C 🔻🔻🔻🔻🔻 فوروارد فقط بالینک کانال حرفه‌هنر https://eitaa.com/herfeyehonar