eitaa logo
مباحث مهدویت ونقد احمداسماعیل (دجال بصره)
4.7هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
830 ویدیو
102 فایل
کانال مباحث مهدویت درروبیکا https://rubika.ir/joinc/IJAJBGE0TBFSYRHTOKXJVBUEPQBZOXHU کانال مباحث مهدویت در تلگرام https://t.me/+B5k0TWG6LR0yOGY0
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
4_5787633465478352315.pdf
8.74M
𑁍✦﷽┅۞✿༅⊹═━┅┄┄ ١٣📘 اقیـانـوس جهــل ❖◆••════┅┄‌ ♦️...  و احمـد اقیانوسی از جهـل است که عمق آن در خط به خط کتاب عقاید الاسلام تبلور نموده است و من سید مهدی سیستانی صدها نمونه از این نادانی ها را در کتاب "اقیانوس جهل" آشکار کرده ام. ...  باشد که هدایتگر فریب خوردگان باشد ✍️⊹سیدمهدےمجتهدسیستانے •ڪاناݪ‌‌شکست‌مدعۍیمانۍ• ❖◆••════┅┄‌
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
▼ٰٰٰبۘۘسۘۘم ۘۘاۘۘلۘۘلۘۘه ۘۘاۘۘلۘۘرحۘۘمۘۘن ۘۘاۘۘلۘۘرحۘۘیۘۘم ۘۘ▼ٰٰ ╔══✿✵🌸🍃✿═════╗            پــــدر ܩܤرࡅ߲ߊ‌ن                 ╚═════✿✵🌸🍃✿══╝    🔴موضوع : دو مهدی!!! 🌼❀⊱••━═━⏎ سلام علیکم اتباع احمد با توجه به روایاتی که دو گونه مهدی یا قائم را توصیف کرده، قائل به دو مهدی هستند، مهدی پدر و مهدی پسر! آیا برای این شبهات پاسخی داده اید؟ 🌸❀⊱••━═━⏎ پدر سلام علیڪم بله برای تمام اینها در کتاب "دوازده خورشید" و "کتاب مهدی" جواب داده ایم. و به طور خلاصه عرض می کنیم: اکثر این اختلافها دارای سند نامعتبر هست و اصلاً ثابت نیست چنین اختلافی از معصوم صادر شده باشد تا بخواهد بر دو نفر تفسیر شود. برخی از این اختلافها فقط توسط اهل سنت نقل شده و ربطی به احادیث اهل بیت علیهم السلام ندارد مثل نام پدر پیامبر و محل تولد در مَدینه و حکومت بدون خونریزی. برخی از این اختلافها در مورد شخص پیامبر هم که قطعاً یک نفر بوده نقل شده مثل سفید بودن و گندمگون بودن، پس چطور در مورد امام زمان بر دو نفر حمل می شود؟! برخی از این اختلافها اصلاً در حدیث نیامده بلکه در قصه تشرف و توسط فرد غیر معصوم نقل گشته مثل اختلاف در کیفیت ابرو. برخی از این اختلافها ناشی از ترجمه اشتباه است و اصلاً در هیچ حدیثی آنچه ادعا می کنند بیان نشده، مثل دارای یک غیبت. برخی هم اصلاً اختلاف نیست و با هم قابل جمع است مثل پیشانی بلند و شوره در سر، یا خال در صورت و اثر در صورت، و نیز نام احمد و محمد که اصلاً در روایتی تصریح شده که هر دو نام یک نفر است. و برخی هم کلاً درباره شخص دیگری سخن گفته، اما اتباع فریبکارانه آن را بر قائم تطبیق می دهند مثل احمد ساق زرد! ✎سیّـدمھ‌دےمج‌ـتھ‌دسیستانے ๑🌸ღ🍃❈🍃ღ🌸๑
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
✨✨✨ ✨✨ ✨ دنبال شُهرتیم و پِی اسم و رسم و نام غافل از آنکه فاطمه (س) گمنام میخرد ✨ ✨ ✨ ✨ ✨✨
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
شکست وصیت (عربی) "إنکساراً للوصیة" 👇🏾👇🏾
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
1_4304984642.pdf
2.02M
𑁍✦﷽┅۞✿༅⊹═━┅┄┄ ١٣📘 "إنکساراً للوصیة" ❖◆••════┅┄‌ ♦️هل حدیث الوصیة متواتر؟ ♦️هل حدیث الوصیة صحیح سنداً؟ ♦️هل حدیث الوصیة موافق للقرآن؟ ♦️هل قبول حدیث الوصیة واجب شرعاً؟ ♦️هل علم الرجال بدعة؟ 📍و لوجدان جواب هذه الأسئلة إقرأ "إنکساراً للوصیة" ✍️⊹سیدمهدےمجتهدسیستانے •ڪاناݪ‌‌شکست‌مدعۍیمانۍ• ❖◆••════┅┄‌
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
╭─┅═ঊঈ👥ঊঈ═┅─╮                        ╰─┅═ঊঈ♦️ঊঈ═┅─╯ 🔴موضوع : به ما چه که نپذیرفته! ⊹━━❁ ❁━━⊹ سلام علیکم استاد محترم وقتی با اتباع احمد بحث میکنیم و ثابت میکنیم که حتی خود شیخ طوسی حدیث وصیت را نپذیرفته می‌گویند این مطلب اهمیتی ندارد. آیا واقعاً عدم پذیرش حدیث وصیت اهمیتی ندارد؟ اگر اهمیت دارد چرا و به چه دلیل؟ ⊹━━❁ ❁━━⊹ 🖋 سیّــدمہــدےمجــتہـد‌سیســـتانے: سلام علیڪم. این‌مساله دارای دو جنبه است. از طرفی احمد و اتباعش تصریح و تاکید دارن که شیخ طوسی سند حدیث وصیت را صحیح دانسته، بلکه بعضی هاشون میگن‌ متواتر شمرده! این در حالیه که هر دو ادعا دروغه و شیخ طوسی نه این سند رو صحیح دانسته و نه متواتر. چون شیخ طوسی دو کتاب اعتقادی نوشتن و در هیچکدام یک کلمه نسبت به مهدیین سخن نگفتن و گفتن بعد از ظهور، رجعت میشه. خوب وقتی پذیرش حدیث وصیت توسط شیخ طوسی دروغی آشکار است روشن می شود که رهبر این جریان در این باره دروغ گفته و فریب داده، پس مدعی کذاب است. از این جهت اینکه شیخ طوسی این حدیث را پذیرفته یا نپذیرفته دارای اهمیت می شود. از جهت دیگر، ما که شیعه هستیم و در زمان غیبت به علمای بزرگوار مراجعه می کنیم تا فریب مدعیان دروغین را نخوریم، می بینیم شیخ طایفه شیعه که تنها ناقل این وصیت است، خودش آن را قبول نداشته و محتوایش را باطل می داند، پس برای مان روشن می شود این حدیث نه از نظر سند و نه از نظر محتوا هیچ جایگاهی در مکتب اهل بیت علیهم السلام نداشته است. و الحمد لله رب العالمین ⊹✧⊹━━⊹❁•👥•❁⊹━━⊹✧⊹
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
‌─┅═ೋ❅﷽❅ೋ═┅─ (١۴) کسانیکه با تاریخ فرقه ها آشنایی ندارند گمان می کنند بروز فرقه احمد بصری و کیفیت جذب آنها و نوع استدلال شان تازگی دارد. غافل از آنکه ۱۵۰ سال پیش جریان بهائیت دقیقا با همین مستندات ضعیف، همین استدلال های سست، همین سوء استفاده از احساسات، همین سوء استفاده از حکومت ستیزی و شرایط سخت جامعه، همین خواب گرایی، همین استناد به علم اعداد و حروف، همین تفسیر به رای آیات قرآن، همین تقطیع و تحریف احادیث، همین استفاده از زنان در امر تبلیغ، همین خشونت گرایی، همین فحاشی، همین تهدید و تشویق و تطمیع و ... توانستند باطل خود را به عده زیادی در دنیا!!! بقبولانند. آری آنها آمده بودند دنیا را پر از عدل و داد کنند و حال بزرگترین حامی فرقه ای اسرائیل هستند! جریان احمد هم آمده دنیا را پر از عدل و داد کند!!! و چون نتوانسته از خود اسرائیل حمایت کند علامت ستاره داود را مقدس شمرده و آتش زدن پرچم اسرائیل را حرام دانسته است!!! بله تنها فرقی که بهائیت با یمانیت دارد اینست که آنها به طور مستقیم به حدیث باطل وصیت تمسک نکرده اند و این شده تنها فرق دو فرقه باطل!!! بیایید عبرت بگیریم. ✎سیّـدمھ‌دےمج‌ـتھ‌دسیستانے ‌─┅═ೋ❅🌸❅ೋ═┅─
هدایت شده از احمد الحسن باطل شد
╭─┅═ঊঈ👥ঊঈ═┅─╮ ╰─┅═ঊঈ♦️ঊঈ═┅─╯ 🔴موضوع : یمانی قبل از امام می آید. ⊹━━❁ ❁━━⊹ سلام در روایت یمانی تصریح شده: هی رایه هدی لانه یدعو الی صاحبکم: آن پرچم هدایت است چون او به سوی صاحبتان دعوت می کند. خوب وقتی می فرمايد به سوی صاحبتان دعوت می كند يعنی صاحب ما هنوز نيامده كه به سوی او دعوت می كند و الا اگر صاحب ما اومده باشه ديگه به چی دعوت می كند؟؟؟ از طرفی در روايت ديگری می فرمايد: قبل از قائم ٥ علامت هست: سفيانی و يمانی.... طبق اين روايت نیز يمانی قبل از امام است. نتیجه اینکه مهدی اول باید قبل از امام زمان بیاد. ⊹━━❁ ❁━━⊹ 🖋 سیّــدمہــدےمجــتہـد‌سیســـتانے: سلام علیڪم. طبق تصریح احادیث، ظهور در ۲۳ رمضان رخ می دهد و خروج در دهم محرم. پس بین این دو واقعه، بیش از سه ماه فاصله است. و یمانی می تواند پس از ظهور امام و قبل از خروج ایشان، به سوی ایشان دعوت کند. و اما اینکه فرموده اند قبل از قائم پنج علامت است مراد قبل از قیام قائم هست نه قبل از ظهور ایشان، زیرا به تصریح همین روایت، قتل نفس زکیه که یکی از همین پنج علامت می باشد ۱۵ شبانه روز قبل از خروج رخ می دهد یعنی حدود دو ماه بعد از ظهور. همچنین خسف بیدا که طبق همین حدیث، یکی از پنج علامت هست تنها یکی دو روز قبل از خروج رخ می داد یعنی سه ماه پس از ظهور. در نتیجه هیچ دلیل قطعی مبنی بر اینکه خروج یمانی قبل از ظهور امام علیه السلام می باشد در دسترس نیست. از همه بگذریم، خروج یمانی هیچ ارتباطی به افسانه مهدی اول ندارد. امیدوارم متوجه توضیحی که دادم شده باشید. ⊹✧⊹━━⊹❁•👥•❁⊹━━⊹✧⊹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا