جمعیت ایران ۸۰ میلیون است و
در سال ۱۹۹۷
حدود۲۵ میلیون بود..
کشتار تقریبا ۱۰ میلیونی به نسبت الآن میشود یک هشتم جمعیت..
اما به نرخ ۱۲۹۷
به نقلی
تقریبا ۴۰ درصد جمعیت ایران کشته شدند...
ما الآن باید بیش از ۱۵۰ میلیون می بودیم...
بی بی سی خودش رو کشت تا بگه عامل کشتار ، #ویروس بوده است؟
#تمدّن_کثیف_بریتانیا
@higher_than_politics
پست مسیح علینژاد که از ۱۰۰هزار هم بیشتر بازدید میخوره
به ۷۰۰ بازدید نرسیده کامنت هاش بسته شد...😁
تقریبا کامنت همه پست هاش محدوده..
خیلی زرنگه این جوجه ولی ما احمق نیستیم نفهمیم با همین تکنیک ، همفکراش کامنت میذارن و مخالفین فرصت اظهارنظر پیدا نمیکنن...
اینجوریه که شما فکر میکنید همه با این
جوجه اردک موافقند...
علینژاد از چی میترسه؟!
#ادعای_آزادی_بیان
#سواد_رسانه_ای
@higher_than_politics
برای #علینژاد فیلم پیاده روی بدون حجاب می فرستند
چندروز بعد هم فیلم میفرستند که #وایییییی #مصی_جون این آقاهه مزاحمم شده...
خودشون هم به روی خودشون نمیارن که بین اون پیاده روی و این مزاحمت یه ارتباطی هست...
#خدایا_شفا_بده
#توئیت
@higher_than_politics
لیست مکان سکونت برخی حضرات #سلبریتی...
کیا کجا ساکن هستند؟
بچه های کیا کجا به دنیا اومدن؟
در حول محور ۵ کشور می چرخند...
@higher_than_politics
مسعود فراستی خیلی زودتر از اینها باید تحت حمایت اهالی انقلاب
قرار می گرفت .
حالا که بحث فراستی و برخورد اخلاقی او مقابل مجری به ظاهر بورژوازی زده شبکه شما داغ شده باید یادی کنیم از کسی که روزگاری دمخور مرتضی آوینی بود اما روزگار و شاید تبعیض بازی کاری کرد که او امروز باید در مقابل یک مجری جوان شبه هنرمند قرار بگیرد و با او برخورد غیر اخلاقی شود .
اهالی انقلاب بیش از پیش نیاز به یارگیری از جبهه هنرمندان به خصوص متخصصین در حوزه سینما دارد و امروز قطعا میتوانیم که فریاد بزنیم ، یاد کنیم و بگوییم که
#فراستی_تنها_نیست .
@higher_than_politics
از #مشهد تا #پاریس از میدان #شهدا تا #شانزلیزه .
درد مشترک چه بود ؟
هنوز یک سال از اتفاقات دی ماه ۹۶ نگذشته بود که فرانسه ، مهد دموکراسی غربی شبیه به مهدِ شبه انقلاب مردمی شد.
حضراتی که همزمان با شروع آشوب های دی ماه ایران ، عقده های چهل ساله خویش را افشا می کردند صدای ژیله ژون را در این ایام به رو نمیآورند.
چه شد ؟ آشوب فقط در ایران نشانه بن بست های نظام است ؟ در فرانسه اعتراض مردمی پوپولیسم است ؟
درد مشترک قشر آسیب پذیر در دنیا چیست ؟
باز می گردیم به کلمه منحوس #لیبرالیسم .
از ۱۹۸۰ تا امروز خیلی هم تفاوتی در اعتراض مردمی فرانسه به وجود نیامده. به هر حال
گویا لیبرالیسم نتیجه زیباتر از بربریت هم نمیتواند برای بشر به ارمغان آورد ، منتها این بار
صدای این بربریت همراه با یک سانتی مانتالیسم سیاسی است .
اعلام حضور ۸۹۰۰۰ پلیس جهت آمادهباش ، حضور خودروهای زرهی و اظهارنظر روزنامه لیبراسیون فرانسه که جنبش جلیقه زردها را قیام غیر مسلحانه با حمایت بیش از ۸۰ درصد ملت فرانسه خواند ، خبر خستگی از آرمانهایی را میدهد که امثال فوکویاما به عنوان پایان تاریخ و لیبرال های داخلی به عنوان افتخار سیاسی خویش از آن نام می بردند.
هر ملتی توقع وجود وعدههای حکومت را دارند و در این مسئله تفاوتی
بین ایران و فرانسه نیست. حزب رسمی ماکرون از سال ۲۰۱۶ تاکنون حزب سوسیالیست آن مارش است.
مردم در واقع به تفاوتها رأی دادند . ماکرون در گفت و گویی با لموند خود را لیبرال توصیف کرد و اعلام کرد نه چپی است و نه راستی.
اما امروزه تحرکات دولتی نشان از لیبرالی بودن دولت ماکرون برخلاف حزب سوسیالیستی آن می دهد که خود می تواند باعث اعتراض سوسیالیست های فرانسه شود (که همین اتفاق نیز افتاد).
در ایران نیز دولت یازدهم و دوازدهم ، خود را با شعار اعتدال معرفی کرد .
بسیار عالی ، اما آیا ماکرون و پرزیدنت روحانی هر دو واقعا معتدل اند .
آیا راهنما به چپ و حرکت به راست اعتدال نام دارد؟ اعتراضات مردم فرانسه و ایران نشان ناراحتی از نبود برنامه مشترک و عملیات های سیاسی دقیق در دولت ماکرون و روحانی است .
در دی ماه ۹۶ معترضین به نشانه اعتراض به خیابان ها آمدند .
هرچند که با وجود عناصر ضد انقلاب ، اعتراض به آشوب تبدیل شد اما اصل اعتراض صحیح بود.
معترضین ایران و فرانسه به بیعدالتی معترض بودند . شعار اعتدال به تنهایی حقیقت اعتدال و عدالت نمی آورد.
اعتراض ها در کشورها خبر از پایان عصر دیکتاتوری لیبرالی میدهد.
در ایران و فرانسه ، مردم نمیتوانند علاقه ای به
نابودی کشور خود داشته باشند ، هرچند که حیواناتی همچون مجاهدین خلق و فسیل هایی همچون سلطنت طلبان ، قدرت انحراف اعتراض را دارند اما خود باعث عدم اقبال عمومی از اعتراضات مردمی هستند .
همانطور که در دی ماه ۹۶ ایران ، فتنه گسترده ، در کمتر از ۱۰ روز پایان یافت.
آنچه باید به دور از فضای جناحی و با نگاه رئال پاسخ داده شود علت ناکارآمدی دولت هاست نه روش تغییر حکومت ها .
پایان.
#سید_صادق_علوی
http://donyaesiasat.ir/7484/از-مشهد-تا-پاریس-،-از-میدان-شهدا-تا-شانز/
@hogher_than_politics
جنبش جلیقه زردها آغاز شد ، ۱۴۰۰ نفر دستگیر شدند.
ولی مهم نیست!!
مهم اینه در فرانسه ، همجنس بازی ، رابطه جنسی آزاد و ورزشگاه رفتن زنان آزاده...
#کانت :دموکراسی ، بدترین نوع دیکتاتوری است.
#دیکتاتوری_دموکراسی
#حکومت_نفس_امّاره
#توئیت
@higher_than_politics
از شال به چوب بستن و دختر انقلاب شدن
تا
در کانادا درخواست تحریم ایران را دادن.
شاهد مثال خوبی است از تناقض بین
تلاش برای دیده شدن
و
تلاش به سوی منفور شدن...
شاپرک شجری زاده در کانادا در خواست تحریم ایران رو داد...
@higher_than_poliics
الکساندر بیووایس چیوا
سخنگوی جنبش جلیقهزردها در فرانسه:
از انقلاب ایران الهام گرفتهایم
در اعتراضات خود از برخی جنبشها از جمله انقلاب ۱۹۷۹ ایران الهام گرفتهایم که علیه استبداد و برای رسیدن به دموکراسی بود.
جان بولتون گفته بود
ما چهل سالگی انقلاب رو نمی بینیم؟!؟
مارو بیخیال
فعلا
فرانسه رو بچسبید از دست نره...
#چطوری_جان_بولتون؟!؟
@higher_than_politics
کانال تلگرامی #دکتر_عبدالکریم_سروش
به مناسبت سالروز تولد ایشان ، با انتشار متنی ، از او به عنوان #آخرین_ایستگاه_دینداری یاد کرد.
قطعا ایشان ایستگاه دین داری است
اما چه دین داری؟
به همین مناسبت با ذکر چند نمونه از بیانات این اخرین ایستگاه دین داری!!
یادی میکنیم از روزهای حملات عجیب ایشان و همفکرانش به ساحت مقدس تشیعی که مظلومانه زیر گیوتین شبهات روشنفکران #بزمی قرار گرفته بود :
۱-تفکر دینی ، با استخدام طبیعت منافات دارد یا حداقل خنثی است(هفته نامه آبان ، ۲۹ خرداد ۷۸)
۲-فرهنگ شهادت ، خشونت آفرین است. اگر کشته شدن آسان شد ، کشتن هم آسان
می شود.(روزنانه نشاط ، ۱۲ خرداد ۷۸)
۳-تاکید برجنبه عاطفی عاشورا کافی است و انقلاب
حسین(علیه السلام) دیگر در معرض فراموشی نیست.از این پس باید به جنبه عقلانی آن
پرداخت.(روزنانه صبح امروز ۱۸ اردیبهشت ۷۸)
۴-حکومت دینی ، جلوی رشد علمی را می گیرد. در نظام لائیک ترکیه ، روحیه علم جویی و حقیقت طلبی بهتر رشد کرده است. زیرا ارزشهای دینی را با علم مخلوط نکرده اند.(نشاط ، ۳ خرداد ۷۸)
۵- در تعارض تکالیف دینی و حقوق بشر ، حقوق بشر مقدم است. متاسفانه فقهای ما اطلاعات برون دینی ندارند و متوجه این نکات نیستند.(صبح امروز ، ۱۶ شهریور ۷۸)
۶- ارتداد ، حق طبیعی هر انسان است و ادیان همگی بر حق اند.(ماهنانه کیان ، فروردین۷۸)
به دلیل جلوگیری از اطاله کلام ، از ذکر نمونه بیشتر خود داری
می کنیم.
این نظر که دکتر سروش ، برای برخی میتواند آخرین ایستگاه دینداری باشد ، تقریبا همانقدر درست است که مارتین لوتر ، آخرین ایستگاه دین باشد.
صفت لوتر اسلام که یک رسانه خارجی چند سال پیش به عبدالکریم سروش داد ، صفت مناسبی است ،
اما به شرط آنکه یاد آوری شود ، وضعیتی که پروتستانتیسم پس از لوتر بر سر دین داری آورد که همچنان زخم آن بسته نگردیده است.
✍سیدصادق علوی
@higher_than_politics
http://donyaesiasat.ir/7545/آخرین-ایستگاه-دینداری/
طرف خوشحال بود که سال ۶۷ ،
امام خمینی (ره) درباره سید اصلاحات ،
لفظ " فرزند فاضل ، با تقوا و متعهدمان" را به کار بردند...
بزرگوار...
امام ، #حسن_لاهوتی رو
نور چشم خود خواندند
اما برای فوت همین فرد ، پیام تسلیت هم ندادند...
زمان آدم ها رو عوض میکنه...
#میزان_وضعیت_فعلی_افراد_است
@higher_than_politics
#صرفا_جهت_اطلاع :
طبق آمار موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک
در سال ۲۰۱۵
بودجه نظامی ژاپن 40.9
و
بودجه نظامی آلمان 36.7 میلیارد دلار (حدود 4برابر بودجه دفاعی کشورمان)
هست.
مرحوم هاشمی رفسنجانی پیشرفت ژاپن و آلمان را با عدم تمرکز بر تجهیزات نظامی مرتبط دانستند.
این تناقضِ آمارِ حقیقی با اعتقاد مرحوم هاشمی در تاریخ خواهد ماند.
@higher_than_politics
صربستان
گرجستان
قرقیزستان
اوکراین
و ایران
با یک پروژه انقلاب رنگی مواجه شدند...
اما قدرتی که کمر فتنه #سبز را شکست ، قدرتی بود که کشورهای دیگر آن را نداشتند...
در روز عزا حرمت ارباب شکستند
علمدار کجایی؟
#اهلش_فهمیدند...
@higher_than_politics
رئیس قوه قضائیه
در شورای نگهبان به کار
گرفته می شود ،
در مجمع تشخیص ، رئیس می شود ،
حجت الاسلام حاج علی اکبری ، امام جمعه می شود.
خبری از استعفای آیت الله جنتی و عدم موافقت رهبری
میرسد...
همه این اتفافات یک پیام مهم دارد...
یاران رهبری آنقدر کم هستند که مسئولیت ها بین چند نفر می چرخد...
نوعی از حوزه علمیه سکولار
همان حوزه علمیه ای است
که عکس امامین انقلاب را می چسباند اما لیاقت یاری ندارد...
به تعبیر آیت الله مصباح یزدی : سکولاریسم ناخواسته در حال رسوخ است...
@higher_than_polittics
بی شباهت به هم نیستند...
منتهی دکتر سروش اندازه جناب آقامیری
سطحی
حرف نمیزند...
روزی که سروش حرف از صراط های مستقیم زد
احتمالا نمیدانست
صراط های #غیر_مستقیم هم میتوانند گاهی مواقع
به یکدیگر برسند...
@higher_than_politics
مادر ما #فاطمه(سلام الله علیها)
خواهر ما #فاطمه_ها
به مناسبت ایام #فاطمیه :
مسئله جدی است و غیر قابل انکار...
بحث درباره حکایت ، تکلیف و تقدیر ماست با عفت عمومی و شرایطی که پس از ۴۰ سال به وضعیت عجیبی رسیده است.
همانطور که مدت هاست شاهد پیشرفت برخی شعائر مقدس علوی در بین جامعه خود هستیم ، از طرفی نیز متاسفانه شاهد ریزش باب عفت و حیای دخترانی هستیم که حقیقتا در جامعه ، باب سقوط و سعود تمدن ها را کلید می زنند.
خود را در میان یاس و امید می بینیم که چه باید کرد؟
سوالی که جای خالی اش ۴۰ سال در میان اذهان عمومی خالی است آن است که بالآخره روشن کنیم که آیا عفت مقدمه ای بر حجاب است یا حجاب مقدمه ای بر عفت؟
شاید برخی بخواهند روشن فکر مآبانه پاسخ دهند و اذهان دارند که هر دو لازمه هردو است.
اما تجربه ۴۰ سال حجاب اجباری سند محکمی بر این واقعیت است که حجاب لازمه عفت حقیقی نیست.
واقعیت دیگری نیز وجود دارد و آن این است که چرا مسئله شکاف نسلی را در نظر نمیگیریم؟
قرآن کریم ۱۴ قرن پیش در مسئله شکاف نسلی بیان میدارد که جامعه میتواند آنقدر با این شکاف جلو رود که مقدسات نسلی ،آلت توبیخ نسل دیگری شود.
والذی قال لوالدیه اف لکما اتعداننی ان اخرج وقد خلت القرون من قبلی وهما یستغیثان الله ویلک آمن ان وعد الله حق فیقول ما هذا الا اساطیر الاولین
و کسی که به پدر و مادرش میگوید: «اف بر شما! آیا به من وعده میدهید که من روز قیامت مبعوث میشوم؟! در حالی که پیش از من اقوام زیادی بودند (و هرگز مبعوث نشدند)! و آن دو پیوسته فریاد میکشند و خدا را به یاری میطلبند که: وای بر تو، ایمان بیاور که وعده خدا حق است امّا او پیوسته میگوید:» اینها چیزی جز افسانههای پیشینیان نیست!
البته در این بین واقعیاتی من جمله تاثیر خاص رسانه و تبلیغات مد نظر گرفته می شود ، اما هر تهاجمی ، دو یار کمکی دارد .
یکی حمله خوب و یکی دفاع بد.
حمله که به خوبی انجام شد ، اما نقش ما در دفاع بد
چه بود؟ گروهی که از ابتدا چون دیوانگان مشکل را حل کردند ، و امروز یکی از هیم دیوانگان از پونز به انکار صاحب الزمان(عج) رسید.
اما گروهی دیگر نیز در سال های بعد ، دلسوز ، اما ناشی بودند.
مسئله عفاف عمومی مسئله ای است که مستقیما به قلب و احساس مربوط است نه فقط به مغز و افکار.
به تعبیر مرحوم دکتر شریعتی :
در دنیایی چنان ثابت و جامعهای بسته که زمان اجتماعی حرکت نداشت
مرد و زن نیز تیپی ثابت داشتند و این طبیعی بود که دختری کپیه مادرش باشد
و اگر همه میان مادر و دختری اختلاف باشد در مسائل فرعی زندگی
و یا در تصادفات زندگی روزمره و یا انحراف و فساد اخلاقی فردی باشد ، فسادی که تمام جامع و همه گروهها و تیپ های اجتماعی در فساد بودنش هم رای اند
نه رفتار و حالتی که تیپی آن را فساد بشناسند و تیپی دیگر صلاح ، آنچنان که اکنون هست .(فاطمه فاطمه است ص۴۵)
به نظر نویسنده این مقاله ، آسیب شناسی دکتر شریعتی نزدیک به آسیب شناسی قرآن است که مسئله شکاف نسلی را معضل اعتقادات می داند.
چه باید کرد؟
شاید صلاح باشد ، یکبار دیگر ، به گفتمان دعوت به حجاب بازگردیم ، اما نه به سبک پونزی ، تحقیری ، ضربتی ، بلکه دعوت از مسئولیت سازی به حجاب
این همان سبک مرحوم شریعتی بود که دعوت به عفت به جای دعوت به حجاب تنها میکرد.
می شود این بار دعوت به حجاب نکرد ، اما آنچنان دعوت به مسئولیت زن بودن ، زن مسلمان بودن ،
زن مسلمان ایرانی بودن و...کرد که حجاب لازمه این مسئولیت شود.
۴۰ سال دعوت فقط به حجاب فاطمی ، نتیجه دلخواه نداشت. بگذاریم این بار دعوت به عفت و سبک زندگی و مسئولیت فاطمی شود ، که هر مسلمانِ مسئولی اگر مسئولیت یابد ، حس مسئولیت ، او را به سمت فاطمی شدن میکشاند ، اما اگر حجاب فاطمی با اعتقاد ضعیف او همراه شد ، پس از چندی ، او به تعریف خود از سبک زندگی صحیح میرود و می شود آنچه شده است.
پایان
@higher_than_politics
http://donyaesiasat.ir/7652/فاطمه-سلام-الله-علیها-و-دختران-عصر-ما/
#روحانی:
🔹در بحث حجاب ما اول از زنان شروع می کنیم در حالی که قرآن اول از مردان شروع می کند
🔹آغاز از چشم مرد است ولی بعد ما می آییم زنان و دختران را #دستگیر می کنیم. چرا از #خودمان شروع نکنیم؟
🔹حجاب در قرآن برای حمایت از زنان است ولی ما کاری کردیم که گویی حجاب چماقی بر سر زنان است
این حرف های تکراری ، صحبت های جدید رئیس جمهور #محترم است...
چرا از خودمون شروع نکنیم؟
درسته
البته وقتی عکس یادگاری رئیس جمهور در ایام انتخابات با چند دختر بسیار بد حجاب در هوای برفی را به یاد میارم
احساس میکنم شیخ اول باید برخی رفتارهای خودش رو درست کنه تا شاید دیگران هم درست شوند..
#اول_خودت_رو_درست_کن
@higher_than_politics
طرف اومد روحانیت رو مسخره کنه
گفت : اگه آخوندا رو از جهان حذف کنی آخه به کجا ضربه میخوره؟ چه چیزی تغییر میکنه؟
پسرم :
از بیداری اسلامی ( یمن)
تا شیخ زکزاکی ( نیجریه)
ادواردو آنیلی ( ایتالیا)
سیدحسن نصرالله ( لبنان)
تا شورش ژیله ژون(فرانسه)
مرضیه هاشمی(آمریکا)
و...
همه با اراده یک روحانی که چهل سال پیش اراده کرد استعمار دست از سر کشور برداره شروع شد...
گرفتی آخوندا بلدن چیکارا کنند؟!؟
روحانیت از این کارا بلده
حیف که دیگه مثل خمینی کم یاب
شایدم
نایاب شده...
#چهل_سال
#مردمی_ترین_حکومت_تاریخ_ایران
@highet_than_politics
کسانی که عامل بدبختی اقتصاد ونزوئلا را چاوز معرفی میکنند
احتمالا از جنس همان کسانی هستند که احمدی نژاد را عامل بیچارگی معرفی کردند.
واقع بینی یعنی محاسبه بدبختی یک ملت همزمان با ورود #لیبرالیسم در سیاست های اقتصادی...
ونزوئلا با لیبرالیسم و سیاست های نفتی #خوآن_ویسنته_گومز
و ایران
با کسی که شاید قرار بود ژاپن اسلامی از ایران بسازد
اما نه ژاپن شدیم نه اسلامی..
مرحوم هاشمی رفسنجانی...
@highet_than_politics
راه طی شده ، پیوند بیت و نهضت
تکاپوی لیبرال ها برای سالگرد مرحوم بازرگان حداقل خاصیتی که برای انقلاب دارد ، اثبات واقعیت پایان جناح بندی چپ و راست ، اصلاح طلب و اصولگرا و...است. نکته دیگری که امسال به چشم آمد ، مراسم یادبود ایشان در بیت مرحوم منتظری با حضور برخی از اعضای نهضت آزادی بود.
"از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین میسپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست دادهاید." ،
این جملات شاید در دهه ۶۰ برای برخی غیر قابل باور بود ، اما در این چند سال ، دیدار برخی لیبرال ها من جمله اعضای نهضت غیر قانونیِ آزادی با بیت مرحوم منتظری ، جای
شبهه ای برای خواص باقی نمی گذارد.
و اما آن مرحوم :
شاید ریشه اندیشه پدر لیبرال های پس از انقلاب ، مرحوم بازرگان را باید از خانواده مذهبی و بازاری ، سرکلاس ابوالحسن خان فروغی ، انجمن کاتولیک پاریس ،
روزنامه های جمهوری خواه فرانسه و در آخر نیز ، پشت میز شرکت مهندسی تهران یافت.
فاصله اندیشه مهندس بازرگان با اندیشه امام آنقدر زیاد است که نیازی به مصداق یابی جزئی نیست.
اما جهت یادآوری نمونه کوچک ، همین قدر بس که برخلاف بازرگان که شاه ، ارتش و آمریکا را سه رکن برای ایران میدانست ، امام معتقد به هیچکدام از ارکان ساخته ذهن بازرگان نبود.
هرچند امام نیز راضی به نخست وزیری ایشان نبود ، اما حضور یک لیبرال در مسند نخست وزیری دولت موقت در سال ۵۷ استراتژی خوبی جهت کم شدن حساسیت دولت آمریکا بر انقلاب ایران بود. وجود یک لیبرال میتوانست مقام سوپاپ اطمینان جهت حفظ منافع آمریکا در زمین کلانتر سابق خود محسوب شود.
امام و بازرگان هر دو میراثی برای ما بعد خود به یادگار گذاشتند. تاریخ ۴۰ ساله انقلاب آرام آرام فاصله این دو اندیشه را مشخص کرد. چرخش پارادایم فکری جریانات لیبرال از روشنفکری با الگوگیری از دکتر شریعتی به الگوی جدیدی به نام مهدی بازرگان و انعکاس این تغییر در ماهنامه کیان و اظهار توبه از رفتار گذشته خود با مرحوم بازرگان ، این صف بندی جدید انقلابی لیبرالی که از دو مشرب خمینی و بازرگان نشات میگیرد را به خوبی نمایش میدهد. پس از اینکه پس از ۴۰ سال ، اندیشه ای که روزی تظاهرات در اعتراض به دیدار بازرگان با برژینسکی میکردند ، امروز داعیه هم فکری با مشی بازرگان را دارند.
بازرگان پایان ندارد تا وقتی اندیشه این افراد در ذیل جریانات سیاسی باز آفرینی میشود
و البته این راه طی شده ، مسیری است که از دل خود زیباکلام ها را را همگرای فکری کسی قرار میدهد که امام(ره) وجود پارادایم نهضتش را به ضرر انقلاب میدانست.
پایان
سیدصادق علوی
http://donyaesiasat.ir/7695/7695/
@higher_than_politics
اصلا #ناسیونالیستی نگاه کنیم
۲۲بهمن۵۷
انقلاب اسلامی پیروز شد
۲۳بهمن۵۷
تجزیه طلبان
سهم خواهی را آغاز کردند
۴۰ سال گذشت...
باخودم تکرار میکنم :
جمهوری اسلامی چه خوب چه بد
چه بهشت چه جهنم
باتوجه به تجربه ضد انقلاب
احتمالا آخرین حکومت یکپارچه ایران خواهد بود...
سقوط جمهوری اسلامی سقوط گربه ۸۰ میلیونی همه ملت است...
۲۲ بهمن رفراندوم برای یکپارچگی است
✍ #علوی
@higher_than_politics
نکته : مسئله عمق استراتژیک است
نه تایید بشار است...به عنوان یک انقلابی با افتخار میگم : معترض نوع حکومت داری بشار اسد هستم...حکومت غیر دینی سوسیال دموکرات سرشار از اشتباه...
اما وقتی مسئله حرم آل الله است و البته آلترناتیوِ جناب اسد ، داعش هست ، قطعا اسد باید رئیس جمهور قانونی بماند..
گام دوم ، تغییر نوع حکومت داری در کنار عدالت طلبی انقلابی ماست
انشاالله...
@higher_than_politics