eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.5هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
13.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام، هدهدی هایی که تمایل به 💢آموزش حتی در منزل دارند با کانال زیر همراه شوند. از مبتدی تا پیشرفته ... 🏃‍♂ 🏸 لطفا در شاد جستجو بفرمایید: @kanonvarzeshi5
12.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام، هدهدی هایی که تمایل به 💢آموزش حتی در منزل دارند با کانال زیر همراه شوند. از مبتدی تا پیشرفته ... 🏃‍♂ 🏐 لطفا در شاد جستجو بفرمایید: @kanonvarzeshi1
✅ سه وسيله، که در تمامى جريان‌هاى فكرى و سياسى و اجتماعى تو را کمک میکند: 🔶استاد علی صفایی حائری: پسرم محمّد! تو در اين زمانه و در اين سرزمين - اين زمانه‌ى تاريك و اين زمين شلوغ - اگر بخواهى كه كف حادثه‌ها نشوى و حادثه‌ساز باشى،بايد بيّنات ، كتاب و ميزان را داشته باشى و با اين سه وسيله، در تمامى جريان‌هاى فكرى و سياسى و اجتماعى، در برابر فريب‌ها و شيطان‌ها، قائم و بر پا باشى، آن‌هم قائم به قسط‌ و بر روى ساقه‌ها و ريشه‌هاى محكم؛ كه در آيه‌ى «مُحَمَّدٌ رَسُولُ‌ اللّه...» و آيه‌ى «وَلَقَد ارْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَيِّناتِ‌»، به آن اشاره رفته است. بيّنات ؛ يعنى آنچه خودش روشن است و روشن كننده‌ى ديگرى هم هست.بيّنات، آن هدايتى است كه وضع تو و جهان را، رابطه‌ى تو و جهان را و مقصد تو و جهان را روشن مى‌نمايد. كتاب ؛ يعنى دستورها، نوشته‌ها، فريضه‌ها و آداب و احكام، در اين حركت و در اين رابطه‌ها. ميزان ؛ يعنى معيارى كه در انتخاب مقصد و انتخاب مكتب و در انتخاب عمل، تو را راهنما باشد و در هنگام تزاحم و درگيرى، تكاليف و فرايض و وضع تو را مشخص نمايد. كسى كه اين سه اصل را داشته باشد، گرفتار برخوردهاى سازمانى و حزبى و يا مرشد و مراد نمى‌شود؛ حتى با بصيرت ديگران، خودش را كور نمى‌سازد؛ كه انسان از كارش،به اندازه‌ى بصيرتش بهره مى‌برد. 📚 نامه های بلوغ، صفحه 19 🌿 @einsad
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
13950913085820220935644.mp3
1.28M
🌹ماه ربیع الاول، بهار زندگی است 🔹رهبر انقلاب: بعضی از اهل معرفت و اهل سلوک معنوی، معتقدند که ماه ربیع‌الاول، به معنای حقیقی کلمه، ربیع حیات است، ربیع زندگی است، زیرا در این ماه وجود مقدس پیامبر گرامی(ص) و همچنین فرزند بزرگوارش حضرت صادق(ع) ولادت یافته اند. 🔹حلولِ ماهِ ربیع الاول ماهِ شادی و شادمانیِ اهل بيت(ع) را تبریک عرض می‌نماییم🌸🌸🌸🌸🌸
| اداره آ.پ ناحیه ۴ سلام. کانال والدین در شاد : پایه اول @moshaverebtedaei_4 پایه دوم @moshaverebtedaei2_4 پایه سوم @moshaverebtedaei3_4 پایه چهارم @moshaverebtedaei4_4 پایه پنجم @moshaverebtedaei5_4 پایه ششم @moshaverebtedaei6_4
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
🥀🍂 امشب که صاحبِ عزایت زهراست چشم همه از غم تو دریا دریاست داغ تو شکست قامت عالم را تو رفتی و «سُرَّ مَن رَأی» بی معناست (ع)🍂 تسلیت باد🥀🏴
﷽ روند آینده محیط های یادگیری چگونه است؟ """از جهت انسانی""" : یادگیری الکترونیکی یا جایگزین خواهد شد. """از جهت فناوری""" : یادگیری با استفاده از مصنوعی تسریع خواهد شد. توضیح اینکه: 1️⃣ به نوعی از آموزش الکترونیک گفته می‌شود که آموزش به همراه سطح بالایی از *انعطاف‌پذیری ارائه می‌شود. در این نوع آموزش شما می‌توانید *سرعت آموزش را *مطابق خود تنظیم کنید و جلسه‌‌های درسی خود را در زمان مورد نظر خود آغاز کنید. این دوره‌ها معمولا با یک آزمون نهایی و ارائه مدرک همراه است. نرخ رشد یادگیری الکترونیکی در کشورها به شرح زیر است: ۱. هند: ۵۵% ۲. چین: ۵۲% ۳. مالزی: ۴۱% ۴. رومانی: ۳۸% ۵. لهستان: ۲۸% ۶. جمهوری چک: ۲۷% ۷. برزیل: ۲۶٪ ۸. اندونزی: ۲۵% ۹. کلمبیا: ۲۰% ۱۰. اوکراین: ۲۰% در فرآیند ابتدا دانش آموز ، رویاپردازی می کند. سپس نقشه شخصی سازی شده یادگیری و شغلی خود را ترسیم می کند. با منابع آشنا می شود. و مسیر رشد را آغاز می کند. قالب ها : سیستم مدیریت یادگیری (LMS) یادگیری موبایل موک‌ها (MOOCs) و ... . 2️⃣ مصنوعی به عنوان دستیار شخصی به کمک افراد در آموزش خواهد آمد و متناسب با نیاز و بافت شخصیتی افراد به آن ها کمک خواهد کرد. 🌀 پیام های یک مدیر مدرسه گفتگو با آقای مهندس اشکان کاظمی (مدیر بنیاد زمین و هم بنیانگذار شبکه بالونت) در موضوع آینده سیستم آموزش
17.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ روند آینده محیط های یادگیری چگونه است؟ سفر به مدارس آینده ... 🌀 پیام های یک مدیر مدرسه
یا مُحَوِّل✌ - امروز می‌خواهم درباره خصوصیت مهمی از خصوصیات امام بزرگوار بحث کنم_ یعنی روحیه و مهمترین ویژگی ایشان است. - امام یک انسان و بود؛ نقش ایشان صرفا نقش یک معلم و استاد نبود، نقش ایشان نقش یک و رهبر واقعی بود. - امام بزرگترین را در زمان خود ایجاد کرد و در حوزه‌ها و عرصه‌های متعددی ایجاد کردند. - امام را ایجاد کردند و میدانی وارد مسئله تحول شدند، نه فقط گفتاری و دستوری. از روحی در یک مجموعه ای از طلاب جوان در قم تا وسیع در عموم ملت ایران. - تحول در روحیه خمودگی و تسلیم ملت دیگر اقدام امام بود. - تحول دیگر، تحول در نگاه مردم به خود و جامعه بود. - یک تحول دیگر، تحول در مطالبات اساسی مردم بود. - تحول در نگاه به دین دیگر تحول امام بود. - تحول در نگاه به آینده. روحیه تحول امام منجر به ایجاد تمدن نوین اسلامی شد. - در یک حوزه تخصصی تر، تحول در مبانی معرفتی کاربردی به وجود آوردند که این جزو مباحث تخصصی و حوزوی است. امام فقه را وارد عرصه نظام سازی کردند. - نمونه دیگری از تحول خواهی؛ پافشاری بر تعبد با نگاه نوگرایانه بود. - حوزه دیگر از تحولی که ایشان به وجود آوردند، نگاه به جوانان بود. - تحول در نگاه به قدرت های جهانی و ابرقدرتها. - امام، بود. باید از امام درس بگیریم. هر جامعه زنده و پویایی احتیاج به تحول دارد. امروز ما نیاز به تحول داریم. بعد از ارتحال امام جامعه از رویکرد تحولی فاصله نگرفته و در زمینه های گوناگونی تحول پیدا کردیم و قدرتمندتر از گذشته و در مواردی سرزنده تر شده ایم. - در موارد مهمی هم تحول نداشتیم، و در مواردی متاسفانه عقبگرد داشتیم که بر خلاف طبیعت انقلاب است. انقلاب باید پی در پی نوآوری و پیشرفت داشته باشد. نقطه مقابل انقلاب، ارتجاع است و هر دو یعنی پیشرفت انقلاب و هم پسرفت به معنای ارتجاع به اراده انسان ها بستگی دارد. - ما قادریم در بخش ها گوناگون تمدنی کشور و نظام تحول به وجود آوریم. انتظار من از خودم و از جوانان و نخبگان این است که در فکر ایجاد تحول در بخش هایی که لازم داریم باشید. تحول نکاتی در آن است، اگر بخواهیم تحول به معنای صحیح کلمه اتفاق بیافتد باید به آن توجه کنیم. - تحول خواهی لزوما به معنای اعتراض نیست، بلکه به معنای به است، البته مواردی ممکن است منشأ آن اعتراض به وضع موجود باشد اما لزوما این نیست. بنابراین تحول یعنی میل به و جهش در حرکت و اجتناب از تحجر و پافشاری بر مشهورات غلط. - نکته دوم این است که تحول صحیح احتیاج به دارد. بعضی از حرکت های سبک و سطحی اینها را نمی شود به حساب تحول گذاشت. ما امروز باید در زمینه عدالت که باید حتما در آن تحول به وجود بیاید، تحول به وجود آوریم. این نیاز به پشتوانه فکری دارد که بر اساس این پشتوانه فکری به دنبال تحول برویم. اگر پشتوانه فکری وجود نداشته باشد، تحولش غلط خواهد بود و قدم را درست بر نمی دارد و بعد هم پافشاری بر آن تحول هم نخواهد داشت. - نکته دیگر این است که تحول را با نباید اشتباه گرفت. در دوران حکومت پهلوی چیزی به نام تجدد وارد کشور شد که آن را بعنوان تحول به حساب می آوردند. این تحول نبود بلکه استحاله ملت ایران برای گرفتن هویت ملی ایران بود. - تحول لزما دفعی نیست بلکه ممکن است به به وجود بیاید. - تحول را با سلسله کارهای سطحی نباید اشتباه گرفت. تحول کار عمقی و اساسی است که باید اتفاق بیافتد، سرعت البته مهم است، لیکن سرعت با شتابزدگی متفاوت است. در زمینه احتیاج به تحول داریم. تحول در مسئله آموزش این است که آموزش ، و حتی را قرار دهیم نه آموزش حفظی. برخی درس ها در مدارس و دانشگاه های ما تدریس می‌شود که برای فردی که آن را می‌خواند هیچ فایده‌ای تا آخر عمرش نخواهد داشت. در زمینه آموزش اگر بخواهیم تحول ایجاد کنیم به معنای واقعی کلمه تحول این است که درس و باشد. نکات ارزشمند بیانات رهبر حکیم انقلاب در سخنرانی ارتحال امام ۹۹/۳/۱۴ اصفهان
1_364734982.pdf
1.62M
📚 کتابچه در آموزش و پرورش در بیانات رهبر حکیم انقلاب اصفهان