eitaa logo
نویسندگان حوزوی
4.3هزار دنبال‌کننده
7هزار عکس
605 ویدیو
204 فایل
✍️یک نویسنده، بی‌تردید نخبه است 🍃#شبکه_نویسندگان_حوزوی معبری برای نشر دیدگاه شما فاضل ارجمند 🌱 یادداشت شما با این مشخصات پذیرش می‌شود ۱. نام و نام خانوادگی... ۲. از استان ... ۳. نشانی کانال شخصی @Jahaderevayat 🚫 این صفحه تبلیغ و تبادل عمومی ندارد.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آزادی یا ابتذال فرهنگی ✍️حسن جعفرزاده در روزهایی که اذهان مردم درگیر مسائل اقتصادی و دست و پنجه نرم کردن با گرانی‌ها است، عده‌ای نوجوان با رویکرد فکری آزادی در جامعه در ۲ تیر ماه ۱۴۰۱ با هماهنگی لیدر هایی با تفکر خاص، دست به تجمع در پارک شهید چمران شیراز زدند. عمده این افراد از سنین نوجوان و دهه هشتادی و نودی بودند. وقتی خانواده تمرکزش در مسائل غیر فرهنگی نظیر اقتصاد شود، باید هم فرزند خود را در جایگاهی با رویکرد آزادی بی حد و مرز تصور کند. وقتی مقوله فرهنگ در جامعه در گرو اقتصاد شود، نباید انتظاری غیر از ابتذال فرهنگی را داشت. جامعه‌ای که در راه اثبات فرهنگ دینی اسلامی، هزاران شهید تقدیم کرده است، نباید به این آسانی تسلیم ابتذال فرهنگی شود. البته که بحث بد حجابی با ابتذال فرهنگی دو موضوع جدا از هم است. چرا که نتیجه هر دو مقوله همیشه یکی نیست. ابتذال فرهنگی یک نتیجه است برای رویکردی نظیر آزادی بی‌حدومرز و لگد مال کردن فرهنگ اصیل یک جامعه. چرا که وقتی جامعه در مسیر طبیعی و اصلی خودش نباشد، مطمئناً از اهداف خود فاصله خواهد گرفت و این فاصله‌گیری در مواردی می‌تواند به انحراف از مسیر نیز ختم شود که شاید اصلاح آن ممکن نباشد. یکی از نکاتی که حائز اهمیت است، مسئله هماهنگی در برگزاری این چنین تجمعاتی است. در روز هایی که یک سرود مختص به نوجوانان و کودکان(سلام فرمانده) در کشور و جامعه اسلامی در حال رشد و نشر است و دارای جذابیت منحصر به فرد در سنین مختلف است، برنامه ریزی برای چنین تجمعاتی دارای مقوله های تقابل فرهنگی نیز است. استفاده از لیدر های مختلف و برنامه ریزی و تبلیغ گسترده در فضای مجازی، انتخاب مکان تجمع(پارک شهید چمران) در روزهای نزدیک به سالگرد شهادت شهید چمران، استفاده از جامعه هدف دهه هشتاد و نودی و نوع پوشش‌های خارج از عرف از ویژگی های بارز این تجمع است. این گونه تجمعات نه تنها به نفع جامعه نیست، بلکه باعث ابتذال آن جامعه نیز می‌شود. اما نکته ای که در این بین باید به آن توجه کنیم این است که برخی این گونه تجمعات را با مبنای آزادی میدانند، اما آزادی ولنگاری نیست‌، این چنین آزادی هایی باعث افزاش خشونت ج.ن.س.ی در جامعه و کاهش امنیت اجتماعی می‌شود که در طول تاریخ در جوامع مختلف مشهود بوده و ما باید از آن عبرت بگیریم. نکته مهم دیگر این که نباید بعد از چنین مسائلی، بحث تقابل فرهنگی مطرح شود. چرا که باعث دوگانگی در جامعه خواهد شد. این که تعدادی دهه نودی جمع کنیم و با چادر در پارک شهید چمران، سرود سلام فرمانده بخوانیم، نه تنها جامعه هدف را در تقابل با این سرود قرار داده‌ایم، بلکه موجب دوگانگی ارزشی نیز شده ایم. نظیر جریان کشف حجاب در مقابل دانشگاه تهران در آبان ماه ۱۴۰۰ که مسئله تقابل با آن باعث هجمه های گوناگون به مراکز فرهنگی کشور شد.چرا که آن‌ها فقط قسمتی از جامعه را به تصویر کشیدند و تقابل با آن ها به منزله تقابل با قسمتی از جامعه است و این امر جز دوگانگی ارزشی، هیچ سودی نداشت. @HOWZAVIAN
📌مسئولان خرد و کلانِ امنیت روانی ✍️ محمدجواد نیکزاد نیازهای معنوی - روانی مانند عزت‌نفس، امنیت و آرامش، بر کیفیت زندگی اثر می‌گذارد؛ ازاین‌رو، عدم تأمین این نیازها، فرد را از ادامهٔ زندگی ناامید و بیزار می‌کند. این عوارض، در لایه‌های پنهانِ باقی‌مانده و در آینده بروز می‌یابد. به همین دلیل _ یعنی دیر آشکار شدن این پیامدها_ به تأمین نیازهای روانی توجه کمتری می‌شود. به‌عنوان‌مثال، دعوای والدین و بالا رفتن صدای آنها، احساس ناامنی را در خانواده ایجاد می‌کند. سال‌ها بعد، پدر و مادر شکایت می‌کنند که همهٔ امکانات را فراهم آوردند اما فرزندشان اضطراب دارد. علاوه بر این، "احساس ناامنی"، فرزند را _علی‌رغم برآورده شدن نیازهای مادی_ به بیرون از خانه سوق داده و با بیگانه پیوند می‌دهد. لزوم برآورده شدن نیاز معنوی - روانی، نه‌تنها بخشی از زندگی فردی را در برمی‌گیرد، بلکه در سطح جامعه و ملی نیز ضرورت دارد. در واقع اگر نیاز روانی مردم برآورده نشود، زندگی افراد به‌مرور آشفته و نهایتاً از کیفیت آن کاسته می‌شود که نتیجهٔ آن، جامعهٔ ازهم‌گسیخته‌ است. به‌اضافهٔ اینکه، رابطهٔ مردم با نظام نیز آسیب می‌بیند و دیوار بی‌اعتمادی میان مردم و حکومت، زمینهٔ مناسبی را برای فرصت‌طلبان سیاسی فراهم می‌آورد تا پیوند با بیگانگان برقرار شود. بنابراین، جامعه‌ای که آماج حملات رسانه‌ای قرار گرفته و سؤالات بی‌پاسخ دارد را نباید در دامن رسانه‌های معاند رها کرد. برخی اتفاقات، حاکی از آن است که مسئولان کشور برای ایجاد امنیت روانی، بهره‌برداری لازم و مناسب را از رسانه ندارند و گویا از آن غافل‌اند. فراموش نشود که تأمین امنیت روانی جامعه و تداوم آن، از نیازهای بسیار مهم مردم است و رسانه‌های رسمی کشور باید مهم‌ترین کانون تأمین‌کنندهٔ این نیاز باشند، نه شبکه‌های معاند. تا زمانی‌که نیاز مردم برای دانستن، از غیرخودی‌ها تأمین شود، تا زمانی‌که مسئولان اهمیت اطلاعات و رسانه را درک نکنند، تا زمانی‌که نیاز روانی مردم در اولویت‌ نباشد، تأثیر این ویرانی‌سازی‌ها و لجن‌پراکنی‌ها خنثی نمی‌شود. @HOWZAVIAN
🔸خدایا من یاغی نیستم! ✍️ محمدجواد محمودی در خبرگزاری حوزه نوشت ◻️ مرحوم آخوند کاشی مشغول وضو گرفتن بودند، شخصی باعجله آمد وضو گرفت و داخل مسجد به نماز ایستاد، تا وضوی آخوند تمام شود، آن فرد نماز ظهر و عصر خود را هم خوانده بود و هنگام خروج با ایشان رو به رو شد، مرحوم کاشی پرسیدند: - چه کاری انجام دادی!؟ - هیچی. - تو هیچ کار نمی‌کردی!؟ - نه! - مگر نماز نمی‌خواندی!؟ - نه! - من خودم دیدم داشتی نماز می‌خواندی. - نه آقا اشتباه دیدی! - پس چه کار می‌کردی!؟ آن شخص جمله‌ای گفت که تأثیر عجیبی بر مرحوم آخوند کاشی گذاشت. گفت: فقط آمده بودم بگویم خدایا من یاغی نیستم و بیاد شما هستم، همین! این جمله در مرحوم آخوند بطوری تاثیر گذاشت که تا مدّت‌ها هر وقت از احوال آخوند می‌پرسیدند، ایشان می‌فرمود: من یاغی نیستم، خدایا من و دوستانم یاغی نیستیم! بنده‌ایم و اگر اشتباهی کردیم به لحاظ جهل بوده، لطفا همین جمله را از ما قبول کن. این داستان را عرض کردم تا بگویم یاغی بودن هنر و ارزش نیست. لات‌های قدیم، هر چه بودند، یاغی نبودند! فضای آلوده‌ی سینمای امروز را نبینید که به اسم لاتی‌گری، یاغی‌گری و اراذل‌ بودن را به جوانان القاء می‌کند... چه کسانی سعی دارند عربده‌کشی و لاابالی‌گری را برای جوانان تبدیل به الگو کنند؟! @HOWZAVIAN
🔻مظلوم‌نمایی بانیان یک کاربر فعال فضای مجازی نوشت: من نمی‌دونم اصلاح طلبها دیگه چی از مردم میخوان باعث بانی های وضعیت موجود دارند با مظلوم‌نمایی خودشون رو کنار مردم جادادن و مردم رو دعوت به تظاهرات می‌کنند. ‏🔻مثبت‌شدن تراز تجاری کشور علی بهادری جهرمی هم نوشت: برای دومین ماه متوالی تراز تجاری کشور مثبت شد و صادرات غیر نفتی بر واردات پیشی گرفت. با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از دیپلماسی اقتصادی، تحریم‌ها از درون خنثی می‌شود. ‏🔻خودخواهی به قیمت فشار بر مردم امیرحسین ثابتی با انتشار تصویر میرحسین و کروبی از سران فتنه نوشت: در سیزدهمین سالگرد انتخابات ۸۸ عوامل ایجاد تحریم‌های فلج کننده علیه مردم ایران را فراموش نکنیم. دو نفری که با توهم و خودخواهی، جامعه را به آشوب کشیده و زمینه ساز فشارهای خارجی علیه میلیون‌ها ایرانی شدند. 🔻دستاورد ایدئولوژی انقلاب اسلامی باران وکیلی هم نوشت: ‏گروه موسیقی معروف آمریکایی (Big Thief) در حمایت از مردم ‎، کنسرتی را که قرار بود در شهر تل آویو برگزار شود، لغو کرد یکی از دستاورد های ایدئولوژی انقلاب: تلاش‌های ایران در به رسمیت نشناختن اسرائیل، جهانی شد. 🔻لگن‌سازی تا کی؟! ‏‏آقای تحلیلگر در صفحه توئیتر خود نوشت: ایران که نفتکشی۲۴۰میلیون دلاری، با گنجایش ۸۰۰۰۰۰ بشکه نفت را دیروز به ونزوئلا تحویل داد همچنان در صنعت خودرو"لگن" می‌سازد. ما پهپاد ساختیم، موشک ساختیم؛ چون به الگویِ ایرانی در این موارد رسیده‌ایم. اقتصاد و خودروسازی متحول خواهد شد، درصورتی که بتوانیم مدلِ ایرانیِ خود را پیدا کنیم. @HOWZAVIAN
15.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‎ تاریخچه / یادداشت خوانی نویسندگان حوزوی با حضور استاد به همت خبرگزاری رسا مردادماه ۱۳۹۸ در قم برگزار شد. @HOWZAVIAN
📣 فراخوان ارسال اثر و یادداشت با عنوان: ♻️الزامات سیاستگذاری جنسی 🔺🔻توضیحات 🔸بایستی برای رفتارهای جنسی افراد، قاعده ی اجتماعی و اسلامی روشن تعریف نمود تا افراد از سرگردانی خارج شوند. این هنجارها، باید بر اساس پذیرش عرف و شرع تنظیم شده و در رفتار گروه های مرجع جوانان جلوه گر شود. 🔸دین مبین اسلام با در نظر گرفتن جوانب گوناگون زندگی بشری، بهترین مدل را ارائه داده است که باید به صورت گسترده معرفی شود. ▪️بی شک آثار شما با ذکر نام مولف در اختیار شبکه همراهان مجموعه حکمرانی فرهنگی اعم از پژوهشگران، سیاستگذاران و مدیران فرهنگی قرار خواهد گرفت و تاثیرات به سزایی به حول الهی خواهد داشت. ▫️ شما عزیزان می توانید آثار خود را به ادمین کانال ارسال نماید. @cultural_governance @HOWZAVIAN
🔍 اتحادیه عرب ✍️محمد ملک‌زاده اتحادیه عرب یا اتحادیه کشورهای عرب (به عربی: جامعة الدول العربیة) یک سازمان بین‌المللی منطقه‌ای متشکل از ۲۲ کشور عربی زبان در جنوب غرب آسیا و شمال آفریقا (شامل ۱۰ کشور آفریقایی و ۱۲ کشور آسیایی) است که پس از جنگ جهانی دوم با نظارت غرب بوجود آمده است. این 22 کشور عبارتند از: الجزایر، بحرین، کومور، جیبوتی، مصر، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، موریتانی، مغرب، عمان، فلسطین، قطر، عربستان، سومالی، سودان، سوریه، تونس، امارات و یمن. اساس شکل‌گیری این سازمان به پیشنهاد آنتونی ایدن نخست وزیر وقت انگلیس در ۲۲ مارس ۱۹۴۵ بوجود آمد و از این جهت غالبا در خدمت منافع غرب و نه ملتهای عربی گام برداشته است. هدف تشکیل اتحادیه عرب، ظاهرا اشتراک در فرهنگ و مذهب و لزوم همکاری کشورهای عربی با یکدیگر پس از تشکیل دولت یهودی اسرائیل بود. در حالی که بسیاری از اعضای همین اتحادیه بعدها در راستای منافع غرب در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت کردند و حتی گروه‌های مخالف این رژیم غاصب مانند حزب‌الله لبنان را در سال ۲۰۱۶، گروهی تروریستی اعلام کردند! پس از آن نیز شورای وزیران اتحادیه عرب جنبش انصارالله را که سالها در مقابل جنایات گسترده ائتلاف غرب و عربستان مقاومت نموده، گروه تروریستی خواند و آن را در لیست سیاه «عاملان، مجریان و تأمین کنندگان مالی اقدامات تروریستی» قرار داد! عملکرد اتحادیه عرب در مجموع نشان می‌دهد محور اشتراکی این سازمان نه در راستای اشتراکات فرهنگی و مذهبی و دینی بلکه بیشتر در راستای اندیشه پان عربیسم و مقابله با ایران بوده است. از این رو این اتحادیه با وجود تاکید جمهوری اسلامی ایران بر اتحاد اسلامی و دعوت‌های مکرر از کشورهای عربی جهت دوستی و برادری با یکدیگر، همواره موضعی مخالف با ایران اتخاذ نموده است. در این میان برخی از کشورهای عربی این اتحادیه همچون عربستان و امارات که از جمله مهمترین متحدان ایالات متحده در منطقه به شمار می‌روند، برای خشنودی آمریکا بیشترین نقش را در اتخاذ مواضع ضد ایرانی و مخالفت با جریان مقاومت داشته‌اند؛ این در حالی است که تجارب متعدد نشان می‌دهد ایالات متحده در موقع خطر متحدان خود را تنها گذارده است. @HOWZAVIAN
🔎چیستی و فرایند زیست خبری سالم و ایده‌آل! ✍️علیرضا محمدلو، کارشناس و پژوهشگر رسانه 🔸در مواجهه با اخبار روزمره، با سه گروه از مردم مواجه هستیم که از تعداد گروه نخست باید کاست و کمیت گروه دوم و کیفیت گروه سوم را باید افزایش داد. 1️⃣رسانه‌خوان ها: این گروه بیشتر به دنبال پرسه‌زنی و هستند و فقط می‌خوانند و متعجب می‌شوند و فوروارد می‌کنند. 2️⃣رسانه‌دان ها: این صنف هم می‌خوانند و هم تحلیل می‌کنند. دروازه‌بانی خبر از ویژگی های این صنف از اهالی رسانه است. 3️⃣رسانه‌بان ها: این افراد هم می‌خوانند، هم تحلیل و دروازه‌بانی خبر انجام می‌دهند و هم در پی جریان سازی و هستند و به اصطلاح، رصد و محیط بانی هم می‌کنند. 🔹برای این هدف، در گام نخست، مکث و تامل و تفکر درباره چیستی و چرایی خبر هنگام مواجهه اولیه و در گام بعدی را با جستجوی ساده از منابع اصلی یا جستجوی معکوس در مواقع عکس و فیلم بایستی در دستور کار قرار دهیم. 🔸در همین رابطه گفتنی است اگرچه بیش از 60 جلد کتاب نوشته ولی اغلب دانشجویان ارتباطات وی را با جمله معروف که در سال 1940 نگاشت ، می شناسند: چه کسی ، چه چیزی را ، از چه مجرایی ، و به چه کسی و با چه تاثیری می گوید. 🔹در مواجهه با هر متن یا پیام رسانه‌ای در عصری که به و اشباع اطلاعاتی مبتلاست و راست و دروغ مخلوط شده و اخبار جعلی(disinformation) قدرت مانور بالایی یافته اند، مکث، تحلیل و راستی‌آزمایی فرایند زیست سالم و مصرف مناسب به شمار می‌رود. 🔸این فرایند، صرفا سنگ محکی برای خبر درست از غلط نیست و حتی برای تشخیص خبر خوب از خبر بد نیز بکار می‌رود. با اینکه در عصر رسانه دچار تحول جدی شده و معرفت از حالت عمودی بدیهی_نظری، بصورت افقی و شبکه‌ای درآمده و انسجام‌ اطلاعاتی جایگاه مبناگرایی معرفتی را تنگ کرده است، اما همچنان می‌توان از ساحت معرفت و حقیقت دفاع نمود و رژیم مصرف سالمی را تجربه کرد. @HOWZAVIAN
🌸 ابزار اصلی کار نویسنده «کلمه» است. ❓کلمۀ مورد علاقۀ شما چیست؟ محبوب‌ترین واژه‌ای را که دوست دارید قاب کنید و بزنید روی دیوار اتاقتان. 🔍 این کلمه را در گوگل جست‌وجو کنید. سعی کنید تمام لینک‌­های صفحۀ اول را باز کنید و نگاهی به آن‌ها بیندازید. گزارشی ۵۰۰ کلمه‌ای از جستجوی این واژه و مطالعۀ نتایجی که به آن‌ها برخورده‌اید، بنویسید. چقدر با تصور شما متفاوت بود؟ آیا به ایدۀ جالبی برخورد کردید؟ آیا فکر نمی‌کنید فضای محتوای فارسی در وب فقیر است و جای زیادی برای رشد و دیده شدن دارید؟ با این تمرین علاوه بر دقت بیشتر روی فرایندهای گوگل، هوش کلامی خودتان را افزایش می‌دهید. 👈این تمرین به شما کمک می‌کند تا: ☑️روی کلمه‌ها و اهمیت آن‌ها حساس‌تر شوید. ☑️با روندهای جاری تولید محتوا در اینترنت آشنا شوید. ☑️به کشف علایق اصلی و موضوعات مورد علاقۀ خودتان نزدیک‌تر شوید. 💠 بیایید @behtarbenevisim @HOWZAVIAN
✍️دوره آموزشی نویسنده شو 🔹نگارش کامل مقالات علمی پژوهشی، 🔸استخراج مقاله از پایان‌نامه 🔹نکات طلایی در انتخاب موضوع 🔸آشنایی با پایگاه‌های معتبر علمی ✅ در ۳ جلسه ۹۰ دقیقه‌ای 👤با تدریس دکتر زهره اخوان مقدم؛ دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم قرآنی تهران 💰هزینه ثبت‌نام با کد تخفیف: ۸۰/۰۰۰ هزار تومان 💢جهت دریافت کد تخفیف به آیدی زیر پیام دهید 🆔@hadayna_medya @HOWZAVIAN
🔴اسکیت سواران نوجوان چمران؛ تراژدی فرهنگ یا موقعیت خطر؟! ✍️ علیرضا محمدلو در روزنامه سراج نوشت اخیرا شاهد جنجال رسانه‌ای پیرامون کژرفتاری عده‌ای نوجوان در یکی از خیابان‌های شیراز بوده‌ایم. بچه‌هایی که به بهانه روز اسکیت، با سر و وضع خلاف عرف و شرع و قانون تجمعی تفریحی ترتیب داده بودند و بگذریم از اینکه از لحظه تشکیل این تجمع تا وایرال و بازنشر شدنش در شبکه‌های مجازی، چقدر مهندسی شده بود. بررسی کنیم که این پاره‌هویت‌ها چگونه تبدیل به رویداد می‌شوند و نمایشی از یک کجروی فرهنگی را یدک می‌کشند؟ مگر همین جامعه نیست که دهه هشتادی و نودی‌هایش، مرزهای ایرانی و عربی و آفریقایی و انگلیسی را با سرود فاخر سلام فرمانده در نوردیدند؟! «دیوید رایزمن» در بررسی دوره‌های بشری از منظر ارتباطات، سومین مرحله از سیر تطورات بشر را «دوره انسان‌های دگر راهبر» نام می‌نهد که تحت تأثیر گروه همسالان و رسانه‌ها و اتمفسر اجتماعی، هویت‌سازی اتفاق می‌افتد. در چنین عصری، خانواده و سیستم کم اثر شده و شخصیت فرزندان به شدت انفعالی، رسانه‌زده و تاییدطلب افراطی می‌شود که به تدریج تحت تأثیر رسانه‌ها، انبوه انسان‌های تنها در شهرهای بزرگ شکل می‌گیرد. گذشته از این نظریه و در این خصوص، قطعا نقش چهار عنصر سیستم، خانواده، مدرسه و رسانه بایستی درست سنجیده شده و نسبت به سهم هر متغیری به تناسب دوری و نزدیکی‌اش به عمق ماجرا، وزن‌دهی دقیقی صورت گیرد. در ادبیات دینی وقتی سخن از تربیت می‌شود، با سه دوره هفت ساله مواجه می‌شویم که هفت سال اول، دوره سیادت و آقایی کودک، هفت سال دوم دوره تعلیم‌پذیری و فرمان‌برداری، هفت سال سوم، دوره مشورت و وزارت فرزند نامیده می‌شود. اگر ساحت شخصیت هر فرد، بر سه محور عواطف، افکار و رفتارها تقسیم شود، محور دوره اول به دلیل اهمیت امنیت روانی و احساسی؛ عواطف کودک، محور دوره دوم به دلیل اهمیت و دورنی‌سازی آداب؛ رفتار کودک و محور دوره سوم نیز به دلیل بلوغ ذهنی و فکری؛ اندیشه کودک می‌تواند عنوان بگیرد. حال اگر این بچه‌های دهه هشتادی را در سبد تحلیل و بررسی قرار دهیم و در ایستگاه رفتارشناسی قرار بگیریم، بیشتر از همه، کدامیک از ساحات شخصیت را دچار کم‌توجهی می‌دانیم که در نتیجه شاهد کج‌رفتاری و بی‌تفاوتی نسبت به عرف و ادبیات شرعی جامعه می‌شویم؟ اگر در رفتارسازی دچار ابهام یا کمبود ایده هستیم باید گفت که هویت‌بخشی از طریق قهرمان‌سازی، الگودهی و ارائه سبک رفتاری در این برهه بسیار حیاتی و سرنوشت‌ساز است؛ البته این مدل‌سازی بایستی در بستری هنری، چه بسا سینمایی اتفاق بیافتد تا به طور غیرمستقیم تبدیل به عادت رفتاری نوجوان امروزی شود. حال ما چرا این پاره‌تراژدیِ فرهنگی را سر و ته بررسی می‌کنیم و به جای مواجهه آسیب‌شناسانه جدی و بی‌تعارف با متغیرهای چهارگانه پیش گفته، چرایی‌ها را در خود این بچه‌ها جستجو می‌کنیم؟ کدامیک از نقاط خط تربیتی جامعه دچار بیماری شده که نمایش بیماری یا نشانه ضعف را این چنین در بغل خیابان هرچند با بزرگنمایی و برجسته‌سازی رسانه‌ای به تماشا می‌نشینیم؟ 🔗ادامه در کانال یادداشت خوانی @HOWZAVIAN
📰صفحه اول روزنامه‌های چهار شنبه 08 تیر ۱۴۰۱ ادامه صفحات:👇 https://www.hawzahnews.com/photo/1032223 •┈┈••✾••┈┈• @HawzahNews | خبرگزاری‌حوزه