🔴 کمی با آقای اکبرنژاد
✍️بهروز دلاور
🔻ضمن عرض تبریک ایام، پیشاپیش بابت نگارش این متن در ایام سرور و شادی شما عزیزان پوزش می طلبم.
1️⃣ جناب آقای اکبرنژاد در راهپیمایی امروز همه حضور داشتند. جایتان خالی بود. فقط شما تشریف نداشتید. (پیشنهاد می کنم چند دقیقه ای تصاویر را ببینید.)
2️⃣ دوستان عزیز بهترین مواجهه برای پاسخگویی به مباحث ایشان عبور کردن است. پاسخ مباحث ایشان از مسیر علم عبور نمی کند. به نظر می رسد مسأله اصلی ایشان استراتژی انبیاء نیست؛ بلکه مسأله اصلی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
3️⃣ می دانم که با هوش هستید و وقتتان را تلف نمی کنید، اما جداً پیشنهاد می کنم به جای صرف وقت در این مباحث، تمرکزتان را بر تقویت ایران اسلامی بگذارید.
4️⃣ برداشت ایشان از استراتژی امامان معصوم با سیره خودشان، مفاهیم بنیادین توحیدی و قرآنی، تحلیل مباحث تاریخی سازگاری ندارد. مهمتر از همه تطبیق این مباحث بر نظام جمهوری اسلامی ایران جدا قطعا روا نیست.
5️⃣ به شدت موافق برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه و دانشگاه هستم، اما به نظرم برای اینگونه افراد(حوزوی و غیر حوزوی، استاد و غیر استاد)، ظرفیت مناسب برای دو اردو را فراهم آورید: الف) اردو راهیان نور با هدف تقویت ایمان، معنویت و عبرت گیری از فرهنگ غنی دفاع مقدس 2. اردو راهیان پیشرفت با هدف نمایش بخشی از کارنامه جمهوری اسلامی ایران در ساحت های گوناگون داخلی کشور.
6️⃣ جناب آقای اکبرنژاد شما روحانی فاضل و مشتاق علم آموزی هستید. پیشنهاد می کنم اولاً از مطالعات جزیره ای پیرامون قرآن، مباحث توحیدی و فقه شیعه پرهیز کرده و ثانیاً چند دقیقه ای از محصولات اندیشکده راهبردی سعدا و استاد راجی استفاده بفرمایید.
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔻نکته اخلاقی
⭕️فرق حسرت با حسادت
✍️ بابک شکورزاده
🔸برخی افراد حسد را با حسرت اشتباه میگیرند؛ در حالی که این دو، اختلاف اساسی با یکدیگر دارند. در حسادت، شخص حسود، چشم دیدن نعمتی را برای شخص مورد حسادت ندارد؛ مثلا ناراحت است که چرا فلانی موقعیت شغلی مناسبی دارد.
ولی در حسرت که نام دیگرش غبطه است، شخصی که حسرت میخورد ناراحت نیست که چرا فلان شخص نعمت خاصی را دارد؛ بلکه دوست دارد او هم از این نعمت برخوردار باشد. حسرت اگر در امور معنوی و مثبت باشد ثواب هم دارد؛ مثل اینکه انسان حسرت بخورد که فلان شخص اهل نماز شب است و ای کاش من هم اهل آن باشم؛ ولی ناراحت نیست که چرا آن شخص اهل نماز شب است.
خطر حسد
🔹حسادت از جمله اموری است که میتواند زمینهساز مسائلی مثل غیبت، تهمت، قطع رحم، کینهتوزی و حتی قتل و جنایت شود. اساساً بعضی اوقات، ریشه این امور، همین حسادت است.
اولین قتلی که در بنی آدم رخ داد، ریشهاش همین موضوع بود که قابیل به برادرش هابیل حسادت کرد و در نهایت او را کشت. داستان حضرت یوسف و ظلمی که برادرانش در حق او مرتکب شدند ریشه در همین حسادت داشت.
از حسد در احادیث به عنوان ریشههای کفر و نابود کننده ایمان یاد شده که نشان میدهد چقدر باید مراقب باشیم تا گرفتار این رذیله نشویم.
#حسد
#حسرت
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
.
چهلوپنج سال «قول ثابت»!
✍️ علی خسروی
🔻علیرغم نجوای دائمی شیطان در محیط رسانه و ذهنسازی تودهای، خوشبختانه انقلاباسلامی، سِیلی ساکت از خلقالله دارد، که همواره در ساعت صفر سیاست پای به عرصه مینهند و تکلیف را یکسره میکنند!
🔻این را نه تنها آنان که امروز خیابانهای اصلی را دیدند، بل آنها که به تصادف از خیابانهای همجوار نیز گذر کردند، به مشاهده نشستند.
🔻با وجود عربدهای مستنکر و ناکام خارجی و نالههای مستصغر و ناشاد داخلی، خصوص در مجازستان، و نقدها و گلایههای دایمی که در کوچه و بازار از مردم میشنوی اما به ناگاه و یکپارچه، از کسانی خاموش در این فتره، بانگی انقلابی میشنوی که تا پیش از ۲۲ بهمن، هرگز گمانِ برآمدن آن و شنیدنش را نمیبردی!
🔻و این یعنی انگار تمام سلولهای تن و تمام زوایای روح و روان چند نسل با انقلاب هویت پیدا کرده، درخشیده و شکفته و آن درخشندگی و شکفتگی را ملت چهلوپنج سال است که گرامی میدارد.
🔻پرواضح معنی این سخن این نیست که همه مردم از هر سنخ و سن و جنس و گرایش همگی از وضعیت موجود خرسندند و حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنی تایید وضع موجود است، نه! ۲۲ بهمن نشانه تداوم پیمان مردم با انقلاب و میراث امام(ره) است. مردم به خوبی نشان دادهاند که میتوانند مطالب و امور اصلی و محوری را از امور حاشیهای هرچند دشوار و رنجآور، جدا کنند.
🔻معطل تان نکنم، این مردم ستون خیمه دین و ستون خیمه کشورند و این حضورشان، نشانه و دلیل «قول ثابت» آنان است:
يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِيالْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَ فِي الْآخِرَةِ ۖ وَيُضِلُّ اللَّهُ الظَّالِمِينَ ۚ وَيَفْعَلُ اللَّـهُ مَا يَشَاءُ ﴿سوره ابراهیم، آیه٢٧﴾
خدا كسانى را كه ايمان آوردهاند، در زندگى دنيا و در آخرت با سخن استوار ثابت مىگرداند، و ستمگران را بىراه مىگذارد، و خدا هر چه بخواهد انجام مىدهد.
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
حوزه علمیه کجا است؟
✍️ علی مهدیان
💥در بین گروههای مجازی که عضو هستم، یک جایی دیدم از من این سوال را پرسیده بودند که فلانی! «حوزه در این سالها نمیتوانست مجموعه ی عالم شورای نگهبان پسند تربیت کند؟ که الان اینطور در برخی حوزه های رای گیری با کمبود عالم مواجه نباشیم؟» میشد در جوابش خیلی بهانه ها آورد اما واقعیت این بود که او راست میگفت.
🔹اینکه شورای نگهبان در رد صلاحیت ها درست عمل کرده یا اشتباه، در این ماجرا، آدرس درستی نیست. آدرس درست همین است که خروجی حوزه چرا نمیتواند برای پشتیبانی خبرگان که اساسی ترین کار حوزه ها در این زمان است عالم تربیت کند.
🔹شنیدم مسوول محترم حوزه ها دهه فجر را تعطیل کرده و اختصاص داده به تبلیغ برای انتخابات و حضور مردم. طیبا طاهرا. الحمدلله ایشان از فهیم ترین مسوولین حوزوی است که تا کنون شناخته ام. اما چند درصد طلاب در این مدت مشغول تبلیغ بوده اند؟ همین چند ماه پیش رهبری گفت «وضع تبلیغ نگران کننده است و اینگونه پیش برویم سیلی میخوریم.» راه عملیاتی هم نشان داد که ایجاد کانونهای عظیم تولید محتوا و تولید روش و تربیت مبلغ بود. خوب؟ چه شد؟ درخواست مستقیم رهبری چه شد انصافا؟
🔹این تحذیرهای رهبری نسبت به تعلل و سکوت و کم کاری و بی صراحتی خواص، مخاطب نخستش اگر طلاب نیستند، کیست؟
آقایون طلبه ای که سخن حقیر به دستتان میرسد! این وضع پیش برود حیثیت برای حوزه باقی نخواهد ماند. این درست نیست که صدای یک عده آخوند نادان بی سواد در فضاهای مجازی در نقد امام و رهبری بچرخد و بعد این خیل عظیم طلبه انقلابی دستورهای روشن ایشان را دنبال نکنند.
🔹حوزه اگر مدد علمی و عملی به انقلاب ندهد «میمیرد یا منزوی میشود». مرگ و انزوای حوزه، باعث انحراف یا کندی حرکت مردم خواهد شد و سیلی خوردن اسلام را باعث میشود.
🔹دانش حوزوی پشتیبان اداره کشور کجا است؟ محتوای تبلیغی جریان دهنده ایمان به عمل چه شد؟ تربیت عالم حاضر در صحنه و خبرگان و کجا و کجا چه شد؟ تربیت مبلغ برای حرکت مردمی انقلاب چه شد؟
✔️رشد حوزه در همه جهات خیلی خوب بوده اما کفاف حرکت کشور را نمیدهد و سرعت رشد ما کمتر از رشد نیازهای صحنه است. باید فکری کرد. اما قدم اول این است که همه مان خود را مخاطب و مسوول بدانیم. سکوت و تعلل و تنبلی و کم کاری خطرناک است. حوزه باید شش دنگ متوجه نیازهای کشور و انقلاب باشد.
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
.
#با_نویسندگان_حوزوی
🔰انتشار یادداشت سرکار خانم مرضیه عاصی در خبرگزاری حوزه
لینک خبر👇
https://hawzahnews.com/xcGRM
🔰انتشار یادداشت سرکار خانم نجمه صالحی در خبرگزاری حوزه
لینک خبر👇
https://hawzahnews.com/xcGS5
#انتخابات
#جهاد_روایت
#پویش_نوشتن
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
💠 «خانهای به وسعت جهان»؛ به بهانه ۱۲ بهمن
✍️ احمد اولیایی
🔹توفیق شد این بار در سفر عتبات عالیات، دو روز پیش به دیدن خانه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در نجف اشرف بروم. خانه ای نه فقط از آجر و خشت و گل، بلکه از صفا، صمیمیت و ساده زیستی.
🔸خانه ای که ۱۳ سال میزبان بزرگ مردی بود که جهان را تغییر داد و معادلات آن را جابجا کرد.
🔹راهنمایی که خانه را معرفی می کرد می گفت: «سال هاست اینجا هستم و میزبان عاشقان امام. بیش از هشتاد درصد مردمی که از اینجا بازدید می کنند، درب و دیوار این خانه را می بوسند». این بوسه نه بر آجر و درب خانه بلکه بر روح حاکم برین خانه است. خانه ای که سال ها محل عبادت و خدمت امام راحل بوده است. این روح امام است که از شدت تعالی چنین بر ساختمان هم اثر گذاشته که هنوز آن را می توان حس کرد.
🔸اوست که در چنین روزی در سال ۵۷ وارد ایران شد و نتیجه سال ها تلاش خود و مردم را به ثمر نشاند....و سال هاست جهان متحیر انقلاب امام است.
#امام_خمینی
#انقلاب_اسلامی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔶 برای انقلاب اسلامی، برای عصر جدید
✍️ علیرضا نصر اصفهانی
برای ایرانی که یک فیلسوف، عارف و فقیه، بنیانگذار آن بود و ایده و روایتی نو به صحنه جهان آورد و راه جدیدی برای رسیدن به حقیقت طرح کرد و عصر جدیدی را رقم زد و با مردم ساده حرف میزد.
برای ایرانی که یک دانشمند، اندیشمند و نوآور، رهبر آن است که موضوع اندیشهاش، حیثیت اجتماعی و سیاسی اسلام است و مبارزی خستگیناپذیر و جنگنده برای پیشرفت انقلاب اسلامی ایران است.
برای ایرانی که پشتش به قهرمانانش گرم است و قهرمانهایش را همه دوست دارند، قاسم سلیمانی، شهریاری، خرازی، رئیسعلی دلواری، میرزا کوچک خان، ستارخان.
برای مردم ایران که همیشه در کنار انقلاب و پشتیبان آن بودهاند و هیچگاه نگذاشتهاند خاکش ضمیمه کشور دیگری شود. برای مردم صبور ایران که رنجها و فشارها را تحمل میکنند، از نو جوانه میزنند و قدرتمندتر میشوند.
برای ملت ایران که بیش از 40 سال است که در میدان است، از جنگ تحمیلی تا دفاع از حرم و برای آن بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرده است. برای ملت ایران که مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده است.
برای ایرانی که سرودها و شعرهای آن شورانگیز است، ایرانی که راهش پر از غرور و بغض توامان است، ایرانی که تماشاچیها آن را دوست دارند، ظرفیتهایش تمام نشدنی است، و بزرگ و غیرقابل صرفنظر است.
برای ایرانی که «قدرتمند امّا مهربان و باگذشت و حتّی مظلوم و آمادهی تصحیح خطاهای خویش است، امّا تجدیدنظرپذیر و اهل انفعال نیست»
برای ایران آینده که مشتاقانه منتظر جوانانی است که در میدان حل مسئله مصمم و امیدوار ایستادهاند، خوشفکر، باایمان، و پرانگیزه هستند و با محدودیتها و سختیها دست و پنجه نرم میکنند و از بذل مال و جان دریغ ندارند.
*مطالب داخل گیومه برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب
#امام_خمینی
#انقلاب_اسلامی
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔹نمایشیشدن، آن روی تهیشدن
✍️ حمید احتشامکیا
🔸خادم حرم که مسئول مرتبکردن صفوف بود، مرتب فریاد میزد و میگفت: «زائران بر لبِ فرش عقب بنشینند و مُهرها را بر لبِ فرش جلو بگذارند» چنان دوشادوش هم در یک خطَّ مستقیم نشسته بودیم که اگر صف نمازِ جماعت تا ثُریا هم کِشمیآمد، کَج که نمیشد هیچ، محالبود صفهای جلو یا پشت را هم قطعکند؛ دقیقا مطابق با اصل پنجم نظام هندسه اقلیدسی!
🔸بغلدستیام به پدرش گفت: «وضو ندارم!» پدر گفت: «اَدایش را هم دربیاوری کافی است» البته فرصتی هم برای خروج از صف و تجدید وضو نبود.
🔸خلاصه هیچ خُلَلوفُرَجی در ظاهر ماجرا دیده نمیشد. دسته به دسته با نظم و ترتیب یکجا ایستاده و منتظر تکبیرةالاحرام امام جماعت بودیم.
🔸 صحنِ جامع رضوی (پیامبر اعظم) آماده میشد برای اقامه نماز مغرب به امامت آیتالله ... ببخشید حجتالاسلام و المسلمین ... نه همان حجتالاسلام فلانی که برخلاف سنوسال کمش، صوتولحنش عالی بود.
🔸 امام جماعت هر که بود چنان قواعد تجوید را بر حروف تطبیق میداد که توجهام را کاملا از معانی به بیان جلب کرده بود. واقعا زیبا میخواند!
🔸پیش خودم گفتم قبلَنا که به این چیزا اهمیت نمیدادند. مهم این بود که امام جماعت یک فقیه عارف یا نهایتا یک مجتهد پارسا باشد. معمولا ائمه جماعت، بهویژه در مضاجع شریف و بقاع متبرک، عالمان سرشناسی بودند که اقتدای نماز بهایشان بیشتر بهانهای بود برای زیارتشان. نگاهشان انسان را تربیت میکرد. نَفَسشان قلب مرده را حیات دوباره میداد.
🔸یادم است کسی به قرائت آیتالله بهجت «رحمتالله علیه» ایراد گرفت که فلان حرف را اشتباه تلفظ میکنید، و شنیدم که ایشان پاسخ دادند که بروید جای دیگر اقتدا کنید.
🔸الحمدالله در نسل جدید از ائمه جماعت، اغلب مشکلات، برطرف شده است، محاسنِ اصلاحشده، عبا و قباهای مرتب و اتوکشیده، عمامههای بزرگ و چین و واچین، خوشکلام و خوشبرخورد ...
🔸مسئله شرعی را که بخش پاسخگویی به مسائل شرعی پاسخ میدهند. مشکل روانی هم اگر دارید به بخش مشاوران و روانشناسان دینی مراجعه کنید، همه جوان و تحصیلکرده و مدرن هستند. اگر هم برای ترک جماعت دنبال بهانهای هستید که هیچ! خفتهیِ بیدار را بیدارکردن مشکل است.
🔸نمازهایمان دارد عربستانی میشود، آدم گمان میکند در مسجدالحرام نماز میخواند.
🔸امور هرچهباشد، وقتی نمایشی میشود، از تهیبودنش خبر میدهد. امر تهی، میخواهد از طریق نمایش به خودش غنا بخشد. نمایشدادن، روی دیگرش تهیبودن است.
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
آقاجان! مبارکتان باشد!
✍️ عباس بابائی
تجربهی اولین ۲۲ بهمنمان در تهران بسیار حیرتانگیز بود و شورانگیز!
نشان، برای اینکه به ترافیک هولناک راهپیمایی نخوریم، بیش از ۲۰ کیلومتر ما را در چند بزرگراه دور داد تا بالاخره به نزدیکترین مکان به راهپیمایی رسیدیم. نه فقط خیابانهای نزدیک به مسیرهای راهپیمایی، بلکه در حوالی اتوبانها هم ماشین پارک بود. نوع ماشینها نشان میداد که از تمام طبقات جامعه در این «جشن»وارهی ملی حضور دارند.
ذوق و شوق من برای حضور در این جشن بزرگ، کمتر از بچهها نبود؛ هرچه به خیابان «انقلاب» نزدیک میشدیم، هیجانمان بیشتر میشد!
رسیدیم به خیابان انقلاب! وای خدای من!
هرچه در سالهای گذشته، از راهپیمایی تهران در تلویزیون دیدهبودم، محو شد؛ واقعیت چیز دیگری بود؛ سیلی مواج در رودخانهی خروشان انقلاب به سمت ساحل ظهور!
من خس بیسروپایم که به سیل افتادم
او که میرفت مرا هم به لب دریا برد!
اولین تصویری که از این «حرکت عظیم مردمی» در ذهنم دوید، «راهپیمایی میلیونی اربعین» بود؛ یکهدف، یکراه و یکجمعیت متراکم انقلابی!
انقلابیهای دههی هشتاد و نود حضرت سیدعلی، همان شعارهایی را فریاد میکردند که سالیان سال انقلابیهای دههی چهل و پنجاه حضرت روحالله برای آن جانفشانی کردند!
صدای حاجمیثم گاهگاهی از دور در میان خروش مردم به گوش میرسید:
ما صفوف محکم عشقیم، عمّاریم ما
از صف اول نشینان، پرسشی داریم ما
رونق تولید و شوق کاردانیها چه شد؟
وعده ی پیدرپی رفع گرانیها چهشد؟
بهعنوان یک طلبهی ناچیز به «خمینی بزرگ» غبطه خوردم که با کدام نفس قدسی روح حیات را بر ملتی که در آستانهی مرگ بود، دمید که تا کنون در میان این همه از سختیها و ناجوانمردیها، با این جوش و خروش به «صراطمستقیم»ش ادامه میدهد؟
و به «خامنهای عزیز» که چگونه با این همه از دشمنیهای خارجی و خیانتهای داخلی توانسته این انقلاب را مردمی و این مردم را انقلابی نگهدارد؟!
حاجمیثم همچنان فریاد میزد:
۸ سال از عمرمان برجامشان بر باد داد
قطع میشدبرق میگفتند از تحریمهاست
قطع میشد آب میگفتند برجامم کجاست
قحط واکسن بود میگفتند FATF دواست!
خدا لعنت کند بیبیسی را! از بس در این سالها در مذمت کیک و ساندیس دروغ گفت، کلاً بساط پذیرایی در مسیر راهپیمایی تعطیل شده بود و الا شیرینی این جشن برای من و فرزندانم دوچندان شده بود!
خیابان پرخاطرهی انقلاب به دو بخش رفت و برگشت تقسیم شده بود؛ کاملاً معلوم بود که هرکدام از خانوادهها مقداری از این مسیر طولانی را برای راهپیمایی تعيين کردهاند که با رسیدن به آنجا از طرف مقابل بر میگشتند.
با این حساب، مسیرهای چندگانهی راهپیمایی عظیم تهران که دهها کیلومتر میشد، بارها و بارها به قدوم مبارک انقلابیون دهههای مختلف متبرک میشد و این یعنی یک «رفراندوم میلیونی مردمی» در ۴۵ سالگی انقلاب!
ما هم مثل باقی مردم هنوز خیلی مانده بود به میدان آزادی، برگشتیم؛ حالا صدای آقای رئیسجمهور به گوش میرسید:
«امروز مستقلترین کشور در جهان، «جمهوری اسلامی» است.»
این ملت با این سطح از بصیرت و استقامت، یقیناً میتواند همان امت ظهور باشد؛ ان شاء الله.
آقاجان! مبارکتان باشد این همه شور و شعور و حضور و سرور!
#انقلاب_مردم
#انقلاب_مستضعفان
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
مدیریت جامعه
✍️ سید محمد طه موسوی
در آموزههای اسلامى، افراد مسئول یکدیگرند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ». به همین دلیل نسلهای گذشته مسئول نسلهاى آینده هم هستند؛ زین رو باید این هدایتى را که به آنها رسیده به نسلهاى آینده برسانند و آنها را براى پذیرش و استفاده آن آماده کنند.
چیزى که این بحث را به صورت یک مسأله در جامعه اسلامی در مىآورد این است که رهبرى یک فرد یا یک نسل در همه جا و در همه وقتى یکسان نیست؛ بلکه شکلها و کیفیتهاى گوناگونى دارد و وسایلى که براى این هدف به کار گرفته مىشود، در هر زمانى با زمان دیگر متفاوت است. مانند صلاة و ثوم تعبدى محض از طرف شارع نیست؛ که مکلف به انجام آنها به شکل خاصى باشیم و احکامی و مرجعی داشته باشد و اگر نتیجه هم نداد، از ما رفع مسئولیت شده باشد. بلکه مسئولیت آن، از نوع مسئولیت نتیجه است؛ یعنى از ما نتیجه خواسته شده؛ با هر شکل و مقدمهاى که باشد یعنی برای رسیدن به هدف باید خلق محتوا و گفتمان کرد تا به رسالت عمل کرده باشد.
مطلبى که در این زمینه باید بدان توجه داشت این است که، مسأله نسبى و موقت بودن وسیلههاست در یک زمان و مکان در جامعه است. یک چیز که در جایى وسیله هدایت است، چه بسا در جاى دیگر وسیله ضلالت شود. منطقى که یک پیرزن را مؤمن مىکند، چه بسا یک جوان تحصیل کرده را گمراه کند. ما کتب بسیارى داریم که در گذشته، صدها و هزاران نفر را هدایت کرده، اما امروز کتب دیگرى لازم است و آن کتب، چه بسا امروز مایه شک و گمراهى مردم شود.
ادامه دارد...
برگرفته از آثار متفکر شهید مرتضی مطهری
@HOWZAVIAN
نویسندگان حوزوی
🔴 کمی با آقای اکبرنژاد ✍️بهروز دلاور 🔻ضمن عرض تبریک ایام، پیشاپیش بابت نگارش این متن در ایام سرور
.
#با_کاربران
سلام برادر
بسیار متشکرم از مطالب مفیدی که در کانال نویسندگان به اشتراک می گذارید
مصداق«کم گوی و گزیده گوی چون در» است
در مورد نقد حاج آقا اکبرنژاد، متأسفانه لحن برخی نقدها به دور از شأن یک طلبه فرهیخته و مؤدب بود و سرشار از شتابزدگی و دستپاچگی بود.
اما انصافاً متن جناب آقای بهروز دلاور در کمال ادب و احترام طلبگی و وزین بود. نشان از اطمینان مؤلف به نوشته و باور خودش بود.
خدا به ایشان و تمام دوستان توفیق عنایت بفرماید.
#جهاد_روایت
.
💐 تبریک؛ میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN