eitaa logo
معاونت علمی حوزه علمیه خراسان
11.4هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
636 ویدیو
1.2هزار فایل
🏢 معاونت علمی حوزه علمیه خراسان 🏫 دفتر معاونت علمی حوزه علمیه خراسان: ☎️۰۵۱۳۲۰۰۸۴۱۰
مشاهده در ایتا
دانلود
💢مرجع مردمی ✔️یک خصوصیّت مرحوم مرعشی نجفی در قم، انس با مردم بود؛ ایشان یک مرجع مردمی بود، با مردم ارتباط داشت، مأنوس بود؛ می‌آمدند، میرفتند، خیلی راحت با مردم برخورد میکردند. به قدری ایشان با مردم قم ارتباطشان نزدیک بود که خیلی‌ها ایشان را قمی میدانستند، هیچ‌کس ترکی حرف زدن آقای مرعشی را -خوب ایشان تبریزی بودند- ندیده بود. ایشان ارتباطشان با مردم خیلی نزدیک بود، حتی گاهی که بعضی از طلبه‌های ترک میرفتند با ایشان ترکی صحبت میکردند، ایشان فارسی جواب میداد. ارتباط با مردم یک خصوصیّت برجسته‌ در ایشان بود؛ ایشان با مردم، مأنوس و راحت بودند و اینها خصوصیّات ممتازی است. ایشان نسبت به امام و انقلاب نیز، از ابتدا همراهی داشتند. مرحوم حاج آقا مصطفی یکی از بیوتی که بعد از زندانی شدن امام با آنجا ارتباط داشتند، بیت مرحوم آقای مرعشی بود که با ایشان ارتباط نزدیکی داشتند و میرفتند و می‌آمدند. بیانات در دیدار دست‌اندرکاران کنگره آیت‌الله مرعشی ۱۳۸۹/۱۱/۱۸ 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ رهبر انقلاب: #اجتهاد یعنی #روش استفاده از منابع 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
جزوه استاد قدیمی نژاد.pdf
27.89M
جزوه دوره دانش افزایی استادان ادبیات عرب استاد قدیمی نژاد مرداد ماه 1400 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
بارگذاری فایل صوتی و جزوه سلسله جلسات دوره دانش افزایی استادان زبان و ادبیات عرب استاد قدیمی نژاد مرداد 1400 در پایگاه های ذیل قابل دسترسی است: 1. کانال قرارگاه زبان و ادبیات در بستر ایتا به آدرس: 🆔@arabicliteraturehozehkh 2 . کانال دانش افزایی ادبیات عرب استاد قدیمی نژاد در بستر ایتا به آدرس: 🆔 https://eitaa.com/esatid1400
💠 🔸ماجرای ازدواج دختر علامه مجلسی با طلبه ای مستمند 🔹ملا صالح مازندرانى در آغاز تحصیل بسیار تهیدست بود که با وضعى رقت‌بار به تحصیل می پرداخت. حتى قادر نبود چراغى براى مطالعه خویش بخرد. ملا صالح به اصفهان آمد و در سایه کوشش و پشت کار زائدالوصف خود، دروس مقدماتى را به پایان آورد. شور و شوق آن محصل جوان علوم دینى چنان او را به کمال رساند که توانست در حوزه درس ملا محمدتقى مجلسى دانشمند بزرگ عهد صفوى حضور بهم رساند و در اندک زمانى مورد توجه خاص استاد نامور خود واقع شود و بر تمام شاگردان وى فائق آید. 🔹ملاصالح سنین جوانى را پشت سر می‌گذاشت و همچنان مجرد می‌زیست. استادش علامه مجلسى متوجه شد این دانشمند نابغه که از مفاخر شاگردان اوست، شایسته نیست مجرد باشد. روزى بعد از پایان تدریس، علامه مجلسى به وى گفت: اجازه می‌دهی دخترى را براى شما عقد کنم که با ازدواج با وى بتوانى تشکیل خانه و خانواده بدهى و از رنج تنها زیستن آسوده شوى؟ ملا صالح سر به زیر انداخت و با زبان حال آمادگى خود را اعلام داشت . 🔹علامه مجلسى رفت به اندرون خانه خود و دختر دانشمندش را که در علوم دینى و ادبى به سر حد کمال رسیده بود، طلبید و به وى گفت: دخترم! شوهرى برایت پیدا کرده‌ام که در نهایت فقر و تنگدستى و منتهاى فضل، صلاح و کمال است؛ ولى منوط به اجازه توست، منتظرم نظر خود را اعلام کنى . آن دختر دانشمند و پاک سرشت در پاسخ پدرش گفت: پدر! فقر و تنگدستى عیب مردان نیست و بدین گونه قبولى خود را براى ازدواج با داماد مستمند ولى دانشمند اعلام داشت و عقد آن دو در ساعتى بعد بسته شد. 📘داستان‌های ما 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
بسم الله الرحمن الرحیم◻ به اطلاع عموم طلاب و دانشجویان محترمی که در هر عرصه ای از رقابت های علمی نخبگانی کشوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند، می رساند: طبق اساسنامه‌ی رقابت های علمی نخبگانی ، واجدین شرایط در صورت کسب رتبه های برتر، از مزایا و حمایت ها برخوردار می شوند، یکی از شرایط، رعایتِ شرکت در سطح مُجازِ رقابت هاست. متقاضیان در هر سطحی هستند، مثلا دانش آموخته سطح یک در سطح یک (البته در سطح های بالاتر می تواند شرکت کند که نشان از نخبگی و فضل است) و دانش آموخته سطح سه حوزه علمیه نمی تواند در سطوح پایین تر شرکت کند. دبیرخانه رقابت علمی نخبگانی: https://eitaa.com/joinchat/3862560832C9abcc9c837 •┈•••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• @reghabat_elmi 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═╝┛
🚨 ماجرای خریدن #مبل 💠 ایشان خاطره‌ای را خودشان نقل می‌کردند و فرمودند: چون قبل از انقلاب همه‌اش مبارزه و زندان و تبعید و اینها بود و ما نبودیم که بچه‌ها خیلی خلأ نبود پدر را احساس نکنند لذا من برای اینکه بیشتر در داخل خانه حضور داشته و کنار بچه ها باشم، به دفتر گفتم، که یک عدد #مبل دو نفره برای ما تهیه کنند که وقتی داخل خانه و زندگی شخصی می‌روم روی مبل باشم که کمر و پایم درد می‌گیرد راحت باشم، ضمناً بتوانم در آن فرصت به کارها هم برسم، نامه‌ها و گزارشها را مطالعه کنم، در ضمن در خانه حضور داشته باشم تا بچه‌ها وجود پدر را احساس کنند. بعد فرمودند یک روز آمدم دیدم، این #مبل را که آورده‌اند خانواده‌ی ما آن را بیرون گذاشته‌اند. به ایشان گفتم که چرا بیرون گذاشتید؟ خانواده گفتند: آقا! تا حالا در خانه‌ی ما مبل نبوده، تا الان زندگی ما #طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید. #حضرت_آقا فرمودند: گفتم این را از پول شخصی‌ام تهیه کردند نه از پول دفتر، آن هم بخاطر اینکه حضورم در خانه بیشتر باشد. گفتند خیلی خ، حالا اگر این باعث می‌شود شما حضورتان در خانه بیشتر باشد، بچه‌ها بیشتر پدر را احساس بکنند، ما این مبل دو نفره را تحمل می‌کنیم. آقای مروی می‌گوید: بعداً من، ماجرا را از دوستان دفتر سوال کردم. گفتند: این یک مبل #دست_دومی بود، این را تهیه کردیم، دادیم تعمیرش کردند، پارچه روی آن کشیدند و برای #آقا آوردیم. 🌐 گفتگو با حجت‌الاسلام #احمد_مروی 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
📚حق ارتفاق در فقه امامیه؛ بررسی مصادیق، احکام و آثار آن ✔️ حقّ ارتفاق به معنای مشروعیّت تصرّف مالک زمینی در مِلک دیگری است تا با این تصرّف از مِلک غیرمنقول خود، بهتر استفاده نماید. چنین موضوعی با این ویژگی‌‌‌ها در منابع فقهی متقدّم و حتّی متأخّر امامیّه، مطرح و مورد بررسی، قرار نگرفته است. حقّ ارتفاق به این معنا، از حقوق مدنی کشورهای دیگر به منابع حقوقی و سپس کم و بیش در مطالعات فقهی، راه یافته است. البته حقوقی مانند حقّ انتفاع، حقّ اختصاص و هم‌‌‌چنین، حریم شباهت‌‌‌های با حقّ ارتفاق در استفاده‌‌‌ی مالک زمین از غیرمِلک خودش، دارند ولی تفاوت‌‌‌های مهمی هم با ارتفاق دارند و نمی‌شود بررسی آن‌‌‌ها را در فقه، پیشینه‌‌‌ی ادبیات حقّ ارتفاق شُمرد و به همین خاطر، از مشروعیّت مسلّم آن‌‌‌ها نیز پُل زدن به این مسئله، براساس قواعد فقه امامیّه غیرروشمند خواهد بود. مهم‌‌‌ترین، محور در این مسئله، بررسی مشروعیّت آن براساس رویکرد فقه امامیه است که با استفاده از عمومات دالّ بر حُسن معاشرت با همسایه‌‌‌ها، استحباب تعاون بر کارهای خیر و سیره عقلا، می‌‌‌توان آن را اثبات کرد. ماحق ارتفاق را برخلاف فقه حنفی، به مصادیق خاص منحصر نکنیم بلکه تعدد و تنوع آن را متناسب با تنوع کاربری‌‌‌ها در محدوده‌‌‌ی الزامات شرع، بپذیریم. مهم، خطوط کلی و روشن فقه امامیه است که همان گونه که در انشاء و استمرار آن قابل اغماض نیست در ترتب آثار کلی حقّ نیز بر ارتفاق، حاکم است .... 👈 در «شبکه اجتهاد» بخوانید: https://b2n.ir/g62124 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
📚سلسه نشست‌های علمی «مبانی کلامی اصول فقه» 🔹فصل اول: جایگاه و تأثیرگذاری صفات الهی در اصول فقه 💠 نشست پنجم: جایگاه و تأثیرات صفت اراده الهی در اصول فقه 🔸ارائه‌دهنده: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق علم‌الهدی استادخارج فقه و اصول حوزه علمیه قم 🔹برگزارکنندگان: مؤسسه پژوهشی دانشوران مرکزتخصصی آخوندخراسانی ره گروه فقه کاربردی پژوهشکده اسلام تمدنی مدرسه عالی سطح چهار 🕗زمان: چهارشنبه ١٠ شهریور ١۴٠٠ ساعت ١٧:٣٠ تا ١٩ ✅لینک ورود: 👉 htpps://b2n.ir/p81052 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
فقه 6 تابستان و تجديدي طلاب تحت برنامه.pdf
275.6K
💠 سؤالات امتحانات تابستانی و تجدیدی پایان سال تحصیلی سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان 🔺 سال تحصیلی 1400-1399 🔹فقه 6 تابستان و تجديدي طلاب تحت برنامه •┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖
فقه 6 تجديدي طلاب غيرحضوري (مدرسه مجازي).pdf
277.3K
💠 سؤالات امتحانات تابستانی و تجدیدی پایان سال تحصیلی سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان 🔺 سال تحصیلی 1400-1399 🔹فقه 6 تجديدي طلاب غیرحضوری (مدرسه مجازی) •┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖
فلسفه 1 تابستان و تجديدي طلاب تحت برنامه.pdf
300.7K
💠 سؤالات امتحانات تابستانی و تجدیدی پایان سال تحصیلی سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان 🔺 سال تحصیلی 1400-1399 🔹فلسفه 1 تابستان و تجديدي طلاب تحت برنامه •┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖
فلسفه 1 تجديدي طلاب غيرحضوري (مدرسه مجازي).pdf
302.8K
💠 سؤالات امتحانات تابستانی و تجدیدی پایان سال تحصیلی سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان 🔺 سال تحصیلی 1400-1399 🔹فلسفه 1 تجديدي طلاب غيرحضوري (مدرسه مجازي) •┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖
مكاسب ب 6 تجديدي و مدارج علمي طلاب عمومي سطح 2 و 3.pdf
277.2K
💠 سؤالات امتحانات تابستانی و تجدیدی پایان سال تحصیلی سطح دو و سه حوزه علمیه خراسان 🔺 سال تحصیلی 1400-1399 🔹مكاسب ب 6 تجديدي و مدارج علمي طلاب عمومي سطح 2 و 3 •┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖
📣📣 اطلاعیه 🏠قرارگاه زبان و ادبیات حوزه علمیه خراسان با همکاری مدیریت اساتید حوزه علمیه خراسان برگزار می‌کند. 📋آزمون دوره دانش افزایی استادان ادبیات عرب 📒ماده امتحانی: جزوه دانش‌افزایی استاد قدیمی نژاد بارگذاری شده در کانال قرارگاه به آدرس: 🆔@arabicliteraturehozehkh 👨‍💻نحوه ارزیابی: به صورت مجازی از طریق سامانه lms 🔷 مخاطبین: استادان برادر و خواهر ادبیات عرب حوزه خراسان ( که در فایل پیوست اطلاع رسانی شده در کانال قرارگاه) 🕙 زمان آزمون: 18شهریور ماه ساعت 10 الی 12 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═╝┛
اصول فقه 2.pdf
589.7K
📘 درس اصول فقه ٢ ( همه رشته ها به جز رشته فقه و اصول ) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═╝┛
پاسخنامه اصول فقه 2.pdf
316.9K
📗 درس اصول فقه ٢( همه رشته ها به جز رشته فقه و اصول ) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═╝┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹کاری کنید که خدا راضی باشد🔹 📢 شهید رجایی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═╝┛
📙 قوای سه‌گانه مطالبات خود را از حوزه درباره فقه حکومتی مطرح کنند 🔰 آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست تأکید کرد؛ 🔹 برای اجرایی شدن و محقق شدن کرسی‌های آزاداندیشی فقه باید مباحثی در شورای عالی حوزه‌های علمیه مطرح شود و قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه نیازهای خود را منعکس، و مسائل خود را برای حوزه‌های علمیه مطرح کنند. 🔹 رسانه‌ها از جمله صدا و سیما و خبرگزاری‌ها ‌و مراکز تبلیغی حوزه‌های علمیه به عنوان پل‌های ارتباطی حوزه و مردم می‌توانند نیازهای سطح جامعه را به حوزه منتقل کنند تا نسلی که می‌خواهند تحصیل کنند تربیت شوند، در حال حاضر ما در حوزه‌های علمیه نسلی را داریم که می‌توانند به تدریس موارد فقهی بپردازند اما نسلی را که در این زمینه تحصیل کنند نداریم. 🔹 بحث‌های علمی فقهی عمیق قالب خاصی ندارند و خطا از همین جا صورت می‌گیرد که تلاش می‌کنند قالب‌های خاصی برای این بحث‌ها تعریف کنند ما باید بگذاریم بحث‌های فقهی با ارائه سلایق مختلف، حالتی مردمی پیدا کند؛ منظورم از حالتی مردمی، «مردمی حوزوی» است؛ یعنی طلبه‌های همه سطوح بتوانند نظرات خود را بیان کنند. 🔹 حوزه‌های علمیه برای پاسخگویی به نیازهای جامعه در دو سطح فعالیت می‌کنند، در سطح اول سؤالات و شبهات مطرح شده در جامعه و اذهان عموم مردم را پاسخ می‌دهند که در این سطح حوزه‌های علمیه نیروها و مبلغان زیادی دارند و در سطح دیگر بحث پاسخگویی به مباحث عمیق فقهی است. 📚 متن کامل: http://meftaah.com/?p=24207 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
🔰نحوه شرکت در رقابت های علمی نخبگانی 🔻مسئول دبيرخانه رقابت هاي علمي نخبگاني حوزه علمیه خراسان، با اعلام ثبت نام 4 هزار و 700 نفر در رقابت علمی نخبگانی کشوری طلاب این حوزه و درباره چگونگی برگزاری آن توضیح داد. 💠بیشتر بدانیم👇 https://hozehkh.com/OneEntry?entryID=41045 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
💠 ابن ابی عقیل عمانی: 🔻 حسن بن ابى عقيل ملقب به «حذاء» معروف به «عمانى» و «ابن عقيل»، كنيه‌اش «ابو على»، از فقهاى بزرگ اماميه و از متكلمين وارسته‌اى است كه معاصر با ثقة الاسلام كلينى (م 329) بوده است. او در آغاز غيبت كبرى مى‌زيسته و از اساتيد شيخ مفيد به شمار مى‌آيد. 🔸 او كسى است كه در اوایل كبرى، فقه را مهذب كرد و با قواعد اصوليه تطبيق نمود و طريق و تطبيق احكام با ادله و اصول آنها را باز كرد. شيخ مفيد به غايت او را ستوده و شیخ طوسی و نجاشی نیز در کتب رجالی خود از او یاد کرده‌اند. 🔹 نجاشی ابن ابی عقیل را «فقیه» و «ثقه» می‌شمارد و از کتاب او بحبل آل الرسول یاد می‌کند و می‌گوید این کتاب در میان امامیه شهرت تام دارد و کسانی که از خراسان به قصد سفر حج از عراق می‌گذرند، از این کتاب سراغ می‌گیرند و آن را می‌خرند. سپس نجاشی می‌نویسد که خود نیز کتاب الکرّ و الفَرّ ابن ابی عقیل را که در باب امامت است، نزد شیخ مفید خوانده است. (رجال نجاشی، ص36) 👈 بعد از ایشان «ابن جنيد اسكافى» هم همان طريق را پيمود. بدين جهت است كه در اصطلاح فقها، از اين دو فقيه جليل القدر به «» تعبير مى‌شود. ✳️ کتاب ایشان به دست ما نرسیده است؛ اما علامه حلی (ره) در کتاب «» و ابن ادریس و محقق حلی اقوال و نظریات ایشان را نقل کرده‌اند، که معلوم می‌شود کتاب وی در دسترس ایشان بوده است. مرحوم آشیخ علی‌پناه اقوال ابن ابی عقیل را از لابلای آثار قدما جمع آوری نموده و آن را با عنوان «فتاوی ابن ابی عقیل» منتشر کرده است. 💎 ابن ابی عقیل دارای آرای ویژه‌ای در احکام بوده، که از آن میان می‌توان از این حکم یاد کرد که هنگامی که با نجاست تماس پیدا کند، نمی‌گردد، که گروهی از فقیهان متأخر شیعی همچون مرحوم کاشانی نیز در این مسئله از وی پیروی کرده‌اند. (الوافی، ج4، ص5) 📚ریحانة الأدب، ج7، ص360 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: 🔹مدارس از اول مهر با یازده برنامه اجرایی و بصورت ترکیب مجازی و حضوری بازگشایی می‌شود 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
[ عکس ] 🔹🔹🔹 #جلسه_دفاع_پایان_نامه #عنوان تفسیر آیه عاشروهن بالمعروف با تأکید بر سیره نبوی (صلی الله علیه و آله) و اهل بیت (علیهم السلام) #زمان: چهارشنبه 10 شهریور ساعت 8 شب #مکان: خیابان امام رضا (علیه السلام)، دانش غربی 11، بعد از حسینیه مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی (ره)، بن بست اول #مؤسسه_تخصصی_امام_سجاد_علیه_السلام لینک حضور مجازی در جلسه: fna.ir/ec4 🔸🔸🔸 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
چند نکته ایمنی برای نگهداری کپسول اکسیژن 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═
#وبینار_تخصصی 📝 موضوع : مسئولیت فقهی آسیب زدن به حریف ورزشی در پرتو قاعده لاضرر 🎤ارائه : حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا وحیدی (صدر) ( مدرس سطوح عالی حوزه علمیه خراسان) ✅ برداشت: از پایان نامه سطح3 حوزه علمیه خراسان ✅ استاد راهنما: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی الهی خراسانی 🗓 چهارشنبه 10 شهریور ماه 1400 ⏰ ساعت 10 ✳️ واحدپژوهش مدرسه علمیه آیت الله العظمی خویی (ره) 🌐 بصورت آنلاین از سامانه آموزش الکترونیک lms۲ https://b2n.ir/h64385 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe ╔═📚📒════╗ @howzehamozesh ╚════📖🔖═