هدایت شده از بصیرت رسانه ای
🔰 در دستپاچگی تریبون اصلاحات در حمایت از #آذری_جهرمی همین بس که وام 5 میلیاردی به پیام رسان های بومی را 500 میلیارد اعلام می کنند.😱😱
🔸 درخواست محاکمه وزیر ارتباطات و حامی تمام قد او یعنی دبیر شورای عالی فضای مجازی خیلی واسه آقایون سنگین تمام شده و البته این ابتدای راه است.
🔸 جناب! دوران بزن در رو تمام شده. باید در محضر دادگاه پاسخگوی خیانت های خود به فرهنگ و امنیت مردم باشید.
🔸 تابحال صدای زجه ی پدران و مادران از ولنگاری و فساد تهوع آور فضای مجازی را نشنیدید بلکه خود را به نشنیدن زدید. آمار بالای طلاق و خانواده های افسار گسیخته، ناشی از فضای مجازی ولنگاری که شما توسعه دادید را ندیدید بلکه خود را به ندیدن زدید؛ اما جایگاه متهم به خوبی گوش و چشم شما را شنوا و بینا می کند.
🔊 #دستگاه_قضایی! مردم منتظرند.
✅ پیش به سوی تحقق فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی👇👇👇
🆔 @basir_resaneh
هدایت شده از حوزه انقلابی
📷 تصویر ویژه: استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری رضوان الله تعالی علیه
🌹 شهادت: توسط گروهک منحرف فرقان(پیروان افراطی مکتب التقاطی شریعتیسم)/ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ شمسی
#عالمان_واقعی_دین
✅ #کانال_حوزه_انقلابی
@howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
📷 تصویر ویژه: استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری رضوان الله تعالی علیه
🌹 شهادت: توسط گروهک منحرف فرقان(پیروان افراطی مکتب التقاطی شریعتیسم)/ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ شمسی
#عالمان_واقعی_دین
✅ #کانال_حوزه_انقلابی
@howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
🔴 اولا به نظر من این جزوه چیزي که نیست اسـلام شناسی است. حداکثر این است که بگویم اسلام سرائی یا اسلام شاعري است.
یعنی اسـلام، موضوع و سوژه یک نوع شـعر و تخیل ولی به صورت نثر شـده است و البته زیبا هم سـروده شـده است و بیشتر از #سوسیالیسم و #کمونیسم و #ماتریالیسم تاریخی و #اگزیستانسیالیسم مایه گرفته است تا #اسلام
✅ قسمتی از نقد استاد شهید مطهری بر اسلام شناسی التقاطی #علی_شریعتی/از کتاب شهید مطهری افشاگر توطئه، ص۴۱۷/در نسخه pdf ص 447
👆👆👆 ⁉️ براستی چگونه می توان این حقیقت #انحراف و #التقاط را نادیده گرفت، وقتی شخصیت با عظمتی مانند استاد مرتضی مطهری، جانش را پای مبارزه با آن گذاشت؟!
🌹 شهادت: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ شمسی، توسط گروهک منحرف فرقان(پیروان افراطی مکتب #التقاطی شریعتیسم)
✅ #کانال_حوزه_انقلابی
@howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
🔴 بدون عدالت اجتماعی پایه معنویت هم متزلزل خواهد شد
🔸اگر در جامعهای عدالت اجتماعی برقرار نباشد پایه معنویت هم متزلزل خواهد بود. منطق اسلام این است که معنویت را با عدالت توأم با یکدیگر میباید در جامعه برقرار کرد. در جامعهای که عدالت وجود نداشته باشد، هزاران هزار بیمار روانی به وجود میآیند.
🔹محرومیتها ایجاد عقدههای روانی میکند و عقدههای روانی تولید انفجار؛ یعنی اگر جامعه به تعبیر علی علیه السلام به دو گروه گرسنه گرسنه و سیرِ سیر تقسیم شود، وضع به همین منوال باقی نمیماند، بلکه صدها تالی فاسد به همراه خواهد آورد. یک گروه گرفتار بیماریهایی نظیر تفرعن، خودبزرگبینی و ... میشوند و گروه دیگر دچار ناراحتیهای ناشی از محرومیت.
📝 استاد مطهری، آیندۀ انقلاب اسلامی ایران، ص۱۷۹
#تفکر و درسهای قرانی
#اندیشه مطهر
@howzehenghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
⁉️ چه کسانی #استاد_مطهری را به شهادت رساندند و چرا؟!
🔴 گروهک مفسد فی الارض فرقان در سال ۵۶ فعاليت خود را تحت هدایت اکبر گودرزی بر مبنای تفکرات التقاطی #علی_شریعتی آغاز کرد. در همان سال، با مرگ شريعتي در اروپا، نخستين اعلاميه از سوي اين جريان افراطی التقاطی انتشار يافت.آنها خود را پیروان مکتب"شریعتیسم" معرفی کردند!آنچه در آن زمان باعث عصبانیت رئیس گروه شد، اطلاعيه شهيد مطهری بر لزوم بازبيني آثار شريعتي و نقد تند ایشان بر افکار شریعتی بود.به دنبال آن اطلاعيه، گودرزی اعلاميهای صادر کرد و به تهديد مخالفان شريعتی و از جمله شهيد مطهری پرداخت.گروه فرقان پس از پيروزی انقلاب اسلامی، با این توجیه که این انقلاب بر مبنای تفکرات شریعتی نیست! بر شدت فعاليتهاي خود علیه نظام افزود. فعاليتهای اين گروه در پخش اعلاميه، جذب نيرو(بخصوص از میان دلدادگان چشم و گوش بسته شریعتی)، چاپ عکس، تشکيل خانههاي تيمي، حمله به بانکها و نفوذ در نهادهاي انقلابی متمرکز شد.از ارديبهشت سال ۵۸ عمليات تروريستي آنها با ترور استاد مطهری و دیگران آغاز گرديد. در مجموع نزديک به بيست عملیات ترور انجام دادند که تعدادی نافرجام بود، ترورهای زیادی نیز در دستور کار داشتند.در ۱۸ دی ۵۸ با دستگیری گودرزی و ۴۵ نفر از اعضاء، برنامه های جنایتکارانه آنان ناکام ماند.گودرزی و شش نفر از عوامل اصلی به اعدام و بقیه به حبس ابد محکوم شدند.بقایای این گروهک در سال ۶۰ اقدام به ترور نافرجام امام خامنه ای حفظه الله نمودند.
🔸منابع:مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر، مرکز اسناد انقلاب اسلامی
@howzehenghelabi
⚠️ یک بازی کثیف اصلاحاتی برای ایجاد دو قطبی بین روحانیت و مردم❗️
🔸رسانههای اصلاح طلب👇
▪️[400 نفر از #طلاب و مدرسان حوزه خواستار بازداشت وزیر ارتباطات به دلیل #فراگیری اینترنت و شبکههای اجتماعی شدهاند حال آنکه #مردم از آذری جهرمی خواستهاند در این شرایط کرونایی اینترنت را #توسعه دهد.]
🔹خبر و متن اصلی نامه👇
▫️[#مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، #شورای هماهنگی گروههای فرهنگی حوزه و بیش از ۴۰۰ نفر از #اساتید، طلاب و فضلای حوزههای علمیه از ۶۵ #شهر کشور طی نامهای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار محاکمه عاملان #ولنگاری فاجعهبار فضای مجازی کشور شدند.]
♦️مغالطات و خباثتهایی که رسانههای اصلاحاتی در انعکاس خبر ماجرا به کار بردهاند👇
🔻سعی کردهاند که بگویند این نامه فقط از طرف 400 طلبه است و "مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه و "شورای هماهنگی گروههای فرهنگی حوزه" را از 65 شهر را سانسور کردهاند❗️
🔻#علت نامه را #فراگیری اینترنت عنوان کردهاند در حالی که علت نامه #ولنگاری فضای مجازی است نه فراگیری اینترنت❗️
🔻طوری وانمود کردهاند که انگار مخاطب نامه فقط #وزیر ارتباطات است! در حالی که نامه صراحتا خواستار برخورد با #همه عوامل ولنگاری فضای مجازی شده است.
🔻 رسانههای اصلاحاتی در پایان نیز تلاش کردهاند که بین خواست عموم مردم و طلاب و روحانیون یک دو قطبی ایجاد کنند❗️
📝متن کامل نامه + اسامی:👇
خبرگزاری فارس: fna.ir/ex2x72
✔️جهت حمایت از این اقدام، مشخصات خود را به آیدی زیر ارسال بفرمایید
🆔 @pasdaran_aboozar
#️⃣ #سلم #رصد
🌐 @sollam
حوزه انقلابی
🌷منبرهای مجازی رمضانی🌷 اختصاصی حوزه انقلابی @howzehenghelabi شب ششم 6⃣ 💠بِسْمِ اللّٰهِ الر
🌷منبرهای مجازی رمضانی🌷
اختصاصی حوزه انقلابی
@howzehenghelabi
شب هفتم 7⃣
💠بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیٖمْ💠
🌷السلام علیک یا صاحب الزمان🌷
🌷آیات منتخب؛
🔺بَشِّرِ الْمُنَافِقِینَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِیمًا (۱۳۸-نساء) ۞ به منافقان بشارت ده که مجازات دردناکی در انتظار آنهاست!
🔺الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِینَ ۚ أَیَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا (۱۳۹-نساء) ۞ (همان) کسانی که کافران را به جای مؤمنان، دوست خود انتخاب می کنند. آیا عزّت و سربلندی را نزد آنان می جویند با این که همه عزّتها از آن خداست؟!
🔺لَّا تَجِدُ قَوْمًا یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ یُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ کَانُوا آبَاءَهُمْ أَوْ أَبْنَاءَهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِیرَتَهُمْ ۚ أُولَٰئِکَ کَتَبَ فِی قُلُوبِهِمُ الْإِیمَانَ. (۲۲-مجادله) ۞ هیچ قومی را که ایمان به خدا و روز رستاخیز دارند نمی یابی که با دشمنان خدا و پیامبرش دوستی کنند، هر چند پدران یا پسران یا برادران یا خویشاوندانشان باشند. آنان کسانی هستند که خدا ایمان را بر صفحه دلهایشان نوشته است.
🌷تفسیر؛
اساس و پایه اصلی دین و معنویت انسان، اصلاح نظام حبّ و بغض در وجود اوست.
محبت نسبت به خدا و آنچه او دوست دارد یعنی اهل بیت علیهم السلام و شیعیان ایشان و همه فضائل و اعمال نیک،
و بغض و تنفر نسبت به آنچه خدا به آن بغض دارد یعنی دشمن اهل بیت علیهم السلام و پیروانشان و همه رذائل و اعمال پست.
🌷لذا امام باقر علیهالسلام فرمودند؛ «هل الدین الّا الحبّ والبغض» مگر دین چیزی غیرازحبّ وبغض است؟(بحارالانوار، ج۶۵، ص۶۳)
🌷و از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده که فرمودند؛ سه چیز از نشانههای مومن است: شناخت او نسبت به خدا و نسبت به دوستان خدا و دشمنان او.(بحار الانوار، ج۶۶،ص۲۴۶)
🌷آنچه در این چند آیه(۲۲مجادله و ۱۳۹-۱۳۸نساء)میخوانیم بیان یکی از مهمترین نشانه های ایمان و نفاق در کلام خداست
🌷مومن هیچگاه محبت دشمنان خدا را در قلبش راه نمیدهد، حتی اگر از بستگان او باشند و صفات و رفتار به ظاهر خوبی هم داشته باشند، بلکه بخاطر دشمنی آنها با خدا، بغضشان را خواهد داشت.
🌷اما منافق که با ادعای دینداری کفر خود را پوشانده، اینگونه نیست، دشمن را دوست دارد ولی با مومنین دشمنی میکند.
🌷و این خطر بسیار بزرگی است که امام رضا علیه السلام اینگونه در موردش هشدار میدهند؛ همانا از کسانی که ادّعای دوستی ما اهل بیت را دارند، کسانی اند که فتنه شان از دجّال برای شیعه ما بیشتر است. راوی میپرسد: یا ابن رسول الله، برای چه؟ حضرت فرمودند: به سبب دوستی با دشمنان ما، و دشمنی با دوستانمان، که چون چنین شود، حق و باطل به هم میآمیزند، و امر مشتبه شود(زمینه گمراهی فراهم گردد)، و مؤمن از منافق شناخته نمی شود.(بحارالانوار،ج۷۲،ص۳۹۱)
🌷پس علاوه بر شناخت ریشه فتنه های عالَم که منافقین صدر اسلام هستند، منافقین زمانه خود را هم بشناس؛
امروز استکبار جهانی مظهر کفر و دشمنی علنی با خدا و اسلام است
و فریفتگانشان منافق
🌷مساله شرعی منتخب؛
اگر کسی در ماه رمضان غسل جنابت یا حیض و نفاس بر عهده اش باشد واجب است تا قبل اذان صبح انجام دهد ولی اگر وقت به قدری تنگ شده باشد که نتواند غسل کند، باید تیمم بدل از غسل جنابت یا حیض و نفاس انجام دهد تا روزه اش صحیح شود، امّا با آن تیمم نمیتواند نماز بخواند و برای نماز صبح باید غسل کند.
🌷آداب و سنن؛
خواندن زیارت عاشورا که مشتمل بر صد لعن و صد سلام است ، برای تقویت و تنظیم حب و بغض های مومن بسیار موثر است
🔺بر اساس روایتی میتوان فقط جمله«اللهم العنهم جمیعا» و «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین» را صد مرتبه گفت.
@howzehenghelabi
حوزه انقلابی
🌐انقلاب اسلامی ۵ °مخاطب ما° 🔹وقتی از اسلام و #اصول_انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی سخن میگوییم، مخاطب
🌐انقلاب اسلامی ۶
°هرتلاشی؛ انقلاب نمیشود°
🔹مصلحان اسلامی و متفکّرانی که در ۱۵۰سال گذشته، تحت تأثیر عوامل گوناگون قیام کرده و پرچم #دعوت_اسلامی و احیا و تفکّر اسلامی را بر دوش گرفتند -ازقبیل سید جمال الدّین ومحمداقبال و دیگران- با همه #خدمات ارجمند و گرانبهایشان، همگی این #نقص بزرگ را در کار خود داشتند که به جای برپا کردن یک #انقلاب_اسلامی، به یک #دعوت_اسلامی اکتفا کردند و اصلاح جوامع مسلمان را نه با قوّت و قدرتِ "انقلاب"، که با تلاش روشنفکرانه و فقط با ابزارِ قلم و زبان جستجو کردند!
🔹این شیوه، البتّه ممدوح و #مأجور بوده وهست؛ امّا هرگز از آن، توقّع نتایجی همچون نتیجه عمل پیامبران اولوالعزم را -که سازندگان مقاطع اصلی تاریخ بوده اند- نباید داشت!
❗️کار آنان در صورت صحّت و مبرّاماندن از عیوب سیاسی ونفسانی، تنها می توانست #زمینه_ساز یک حرکت انقلابی باشد و نه بیشتر!
🔹لذا تلاش بی حدّوحصر مخلصان این گروه، هرگز نتوانسته حرکت معکوس و رو به انحطاط ملل مسلمان را متوقف کند، یا عزّت و عظمتی را که آنان، از آن نام می آورده و در آرزویش آه و اشک می افشانده اند، به مسلمانان برگرداند و یا حتّی اعتقاد و باور اسلامی را در توده های مردم مسلمان تقویت کرده و نیروی آنان را در خدمت آن به کار گیرد و یا دامنه جفرافیایی اسلام را گسترش دهد؛
و این به طور کلی از روش پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه وآله) جداست و این بر هر کس که اندکی تاریخ بعثت و هجرت رسول معظّم(صلی الله علیه وآله) را بداند، آشکار است!
🗓۱۳۶۹/۳/۱۰
📍تبیین اندیشه های ولایت👇
https://eitaa.com/joinchat/4110221316Cf38a874912
@howzehenghelabi
مهر تأیید دیگری بر دیدگاه فقهی حوزه انقلابی که أمر ولی فقیه بر تبعیت از دستورات ستاد را ، تقیه ای میدانست
( یعنی هرچند تبعیت در موارد خلاف تقیه، لازم است ،اما مبتنی بر مفسده ظاهری است نه واقعی)
✍نامه عباس رفعتی نائینی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم
به حسن فریدون
درباب بازگشائی مساجد و حرمهای مطهر....
🔶 هرچند ایشان سخنگوی حوزه علمیه قم هم هستند اما برخلاف تلاش تحریف گرانی مانند ایرنا ، این نامه از جایگاه حقیقی ایشان صادر شده است
🔸جایگاه های حقوقی ما ظاهراً گرفتارند و امیدی به تحرکشان نیست
@howzehenghelabi
حوزه انقلابی
مهر تأیید دیگری بر دیدگاه فقهی حوزه انقلابی که أمر ولی فقیه بر تبعیت از دستورات ستاد را ، تقیه ای می
محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات با اشاره به اینکه دغدغه قشر مذهبی بازگشایی اماکن مذهبی است، گفت: *وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات* مجدانه درصدد تحقق این امر هستند.
@howzehenghelabi
☑️سخنگوی وزارت بهداشت: گزارش همکاران نورولوژیست در ایران از بروز موارد سکتههای ترومبوتیک مغزی در برخی بیماران مبتلا به کرونا حکایت دارد
☑️ جناب آقای سخنگو؛ یکی از عوامل ایجاد ترومبوز مغزی استرس زیاد و ترس ناشی از گرفتار شدن به بیماری است که سبب تنگ و باریک شدن شریان های خون رساننده به مغز می شود...
به راستی ایجاد این همه رعب و وحشت در جامعه بخاطر یک ویروس شبه آنفولانزا و سرماخوردگی ساده برای چیست ؟!!
#کرونا _ اسم رمز عملیاتی دولت تزویر
@howzehenghelabi
هدایت شده از صدای حوزه
🔴دم خروس یک «نفوذی» بیرون زد!
🔸#فرید_مدرسی حقوقبگیر خبرگزاری دولتی ایرنا که شنیده شده از حسامالدین آشنا نیز خط میگیرد، در کانال شخصی خود در قامت سخنگوی دولت ظاهر شده و نوشته که دولت هیچ دخالتی در انتخاب رئیس مجلس نخواهد داشت! اما همین مواجببگیرِ دولتی روزانه مطالبی را درباره رئیس بعدیِ مجلس منتشر میکند و عملا اختلافافکنی، تقابلسازی نامزدهای ریاست مجلس و تفرقهانگیزی در جبهه انقلاب را در دستور کار خود قرار داده است که باید به وی گفت: دم خروس را باور کنیم یا... ؟
🔸این اتفاقِ کاملا #موذیانه و مشکوک که از سوی رسانههای اصلاح طلب مانند روزنامه شرق نیز دنبال میشود در حالی انجام میگیرد که رسانههای جبهه انقلاب تاکنون کمترین هیجانِ کاذب را در ارتباط با موضوع ریاست مجلس داشتهاند.
🔸خندهدار اینجاست که تعداد منتخبین #اصلاح_طلب در مجلس یازدهم به 20 نفر هم نمیرسد اما اصلاحطلبها و بنفشها با جدیت و کاملا شیطنتآمیز موضوع رئیس مجلس را با هدف ایجاد درگیری و نزاع در جبهه مقابلِ خود دنبال میکنند و خندهدارتر اینکه نام پزشکیان را هم در کنار سایر نامزدهای ریاست مجلس ردیف میکنند!😂
🔸در روزهای پیشرو باید منتظر عملیات روانی و شیطنتهای بیشتر نفوذیها باشید!
🔊به کانال «صدای حوزه» بپیوندید👇
🎧 @Sedayehoze
1_25806912.mp3
4.95M
نوآهنگ | رهبر من طلایه دار لاله هایی ❤️
میثم مطیعی
#لبیک_یاخامنه_ای 🌹
@howzehenghelabi🇮🇷
ترتیل جزء اول قرآن.mp3
8M
📖 #تندخوانی(تحدیر) جزء اول قرآن کریم
✨حجم 7.6 مگ
⏱زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 2 قرآنکریم.mp3
7.98M
📖 قرائت جزء دوم قرآن کریم
✨ #تندخوانی(تحدیر)
✨حجم 7.59 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 4قرآن کریم.mp3
8.12M
4️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء چهارم قرآن کریم
✨حجم 7.7 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 3 قرآن کریم.mp3
8.02M
📖 قرائت جزء سوم قرآن کریم
✨#تندخوانی(تحدیر)
✨حجم 7.6 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 5قرآن کریم.mp3
7.59M
5️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء پنجم قرآن کریم
✨حجم 7.2 مگ
🕕زمان: 31 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 6قرآن کریم.mp3
8.12M
6️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء ششم قرآن کریم
✨حجم 7.7 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 7 قرآنکریم.mp3
8.93M
7️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء هفتم قرآن کریم
✨حجم 8.5 مگ
🕕زمان: 37 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
هدایت شده از تاملی دیگر
📣 #اعتراف #بجای #تبریک #روزمعلم
📣اعتراف معلمی کوچک
📣اعتراف فردی درخود فرو رفته،
📣اعتراف یک سرگرم حفظ لانه توهمی خود ساخته.
عمریست عادت کردیم برای بقای خود در لونه خودساخته نامش را عقلانیت، آینده نگری، صبر انقلابی نهادیم، در حالیکه مدعی سربازی هستیم، اما در نقش رهبری بازی می کنیم.
به تعبیر عزیزی؛ در حالیکه، در ظاهر سرگرم لفاظی ها انتقادی شده ایم،
در پشت صحنه یا از هم زن می گیریم، یا به هم زن می دهیم،
یا در خانه یکدیگر روضه می رویم،
یا برای هم پیام عذرخواهی از اینکه نتوانستیم سرقرارمان برای اجراء برنامه گفتگوی علمی در موسسه کذائی حاضر شویم می فرستیم،
یا نیروی همدیگر را بکار می گیریم و پست سازمانی می دهیم،
از یکجا اگر عزلش کردیم، در جای دیگر پست بهتری می دهیم،
یا برای یکدیگر کرسی تدریس برقرار می کنیم،
یا برای یکدیگر پست استاد راهنمائی و مشاوره، تدارک می بینیم،
ویا ویا ......
ام جهان آراها مظلومانه در آسمان شهید نشود.
یا چمران ها در تنهائی در دهلوایه شهید شود در حالیکه از او بهتران در تهران داشتن انقلاب ( پستهای سازمانط و اموال بیت المال را برای خود) حفظ می کردند.
یا آوینی ها دوربین بدست بجای ساختن فیلمهای سینمائی گیشه ساز در فکه شهید میشود،
یا مطهری هابجای نوشتن رساله عملیه ی مرجعیّت، در به در، مشغول رفع شبهه جوانان در مواجهه مستقیم و بدون پرده پوشی با خصم بیرون و منافق درون جبهه خودی، مظلومانه در کوچه ها خونش بر زمین ریزد.
یا همچون تهرانی مقدم و سلیمانی بجای گرفتن کرسی تدریس و بالا رفتن از پله های مربی گری به استاد یاری و از آنجا به دانشیاری و از آنجا به استاد تمامی، گمنامانه یکی مشغول ساختن موشک شد و آخرش در آزمایشگاه موشکی اش دور از چشم ساختارهای توهمی، به پودر تبدیل شد.
یا سلیمانی در حالیکه چون پرستوی مهاجر کشور به کشور دنبال حفظ کیان شیعه بود آخرش در آسمان کربلا و نجف پودر شد و.....
آری به تعبیر استاد تاریخ اسلام، استاد پیشوائی؛ چونکه امام زین العابدین و سیدالساجدین، سه بار از عمق جانش، از شدت ظلم در شام اموی، با سوز فرمود" الشّام، الشّام، الشّام "، ما نیز اندر حُزنش در شبهای محرم سه بار شام نوش جان می کنیم؟؟!!
آری شاید این تقسیم کار در عالم آزار دهنده باشد تا آنجا خدا بفرماید
اذا تلک قسمه ضیزی.
اما همان خدا فرمود و مالهم فی الآخره من خلاق.
و در دفاع از شهید فرمود ولاتحسبن الذین قُتِلوا امواتا بل احیاءُُعند ربّهم یُرزقون.
خدایا از سرنوشت شوم خویش به شما پناه می برم.
خاطی در خود فرورفته و به سلامت خویش بسنده کرده. به تو پناه می برد.
خاطی ام، چونکه نظاره گر،
رفتار دولتی هستم به نام شفافیت اقتصادی ، همه سرمایه ملی را به تاراج گذاشته، و همچون داستان خصوصی سازی معاونت موتوری ادارات در عصر المستغرق فی الیم دارد تکرار می شود.
دوباره بنام مردم، ۴/۸ ملیارد از صندوق ذخیره ارزی، مجوز استفاده گرفته می شود، به کام واردکنندگان خانامان سوز تولیدات داخلی، تمام میشود.
دوباره، به نام آزادی اطلاعات، در اینستگرام و ..... ناموس و اخلاق مردم به تاراج می رود،
ودوباره و دوباره.
اما ما یا برای حفظ خویشتن،
یا در خوشبینانه ترین حالت، به توهم پیروزی در سال ۱۴۰۰،
نظاره گر تاراج رفتن همه فرهنگ، اقتصاد و نیروی انسانی هستیم. و داریم بجای نقش سربازی، نقش رهبری را ایفاء می کنیم
به تعبیر آن #باغی #برانقلاب " تکرار می کنم "
اعتراف معلمی کوچک، خاطی در خود فرورفته و به سلامت خویش بسنده کرده.
غفاری فر
هدایت شده از KHAMENEI.IR
پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز معلم:
کار بزرگ معلمان آموزش شکوفاسازی استعدادها برای ارزشهای متعالی است
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاهها و حوزههای علمیه، کار بزرگ و جهاد معلمان را آموزش شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان در مسیر ارزشهای اسلامی و انقلابی با هدف ایجاد یک جامعه دینی عادلانه و آرمانخواه دانستند و خاطرنشان کردند: نسل جوانی که در این مسیر پرورش مییابد ثروتی آنچنان انبوه است که هیچ پدیده ارزشمند دیگری با آن برابری نمیکند.
متن پیام حضرت آیت الله خامنهای به این شرح است:
بسمه تعالی
روز معلم را به همهی معلمان عزیز که در مدارس و دانشگاهها و حوزههای علمیه به پرورش اندیشه و دانش کودکان و جوانان کشور میپردازند تبریک میگویم.
این سخن امام خمینی که معلمی را شغل انبیا دانستند، یک شعار تبلیغاتی نبود، سخن قرآن بود که فرموده است: ویزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحمکة... تزکیه و تعلیم و کتاب و حکمت الهی چهار واژهی کلیدی در دعوت اسلام و همه پیامبران است. واژه کلیدی دیگر قیام به قسط است. در مدرسه نبوّتها، نسلهای بشر با کتاب و حکمت، آموزش وپرورش مییابندو آنگاه زندگی عدالتمحور بنا میکنند و جوامع بشری بدین ترتیب به هدفهای آفرینش انسان نزدیک میشوند.
نظام اسلامی با همین هدف یعنی شکلگیری یک جامعهی دینی عادلانه و آرمانخواه پدید آمد، و طبیعی است که نظام آموزشی کشور نیز نمیتواند هدفی جز هدف کلّی نظام داشته باشد.
کودک و نوجوان و جوان در کشور اسلامی میآموزد که استعداد و توان بالقوهی خود را برای ارزشهای متعالی ملی یعنی ارزشهای اسلامی و انقلابی شکوفا کند و بهکار گیرد.
این آموزش حیاتی و سازوکار تحقق آن، همان کار بزرگ و جهاد مبارکی است که معلمان عهدهدار آن شدهاند.
اسلام ما را به علم نافع فرا میخواند، علم نافع از سوئی جوان ایرانی را به ابزارهای لازم برای پیشرفت و اعتلای کشور و ملتش مجهز میسازد، و از سوئی به او هویت میبخشد و او را از وزانت و اعتبار روحی و معنوی و اعتماد به نفس برخوردار میکند.
نسل جوانی که در این مسیر، صیرورت و پرورش می یابد، ثروتی آنچنان انبوه و ذخیرهئی آنچنان عظیم است که هیچ پدیدهی ارزشمند دیگری برای کشور با آن برابری نمیکند.
این ثروت، محصول کار و انگیزهی معلمان در مدارس و دانشگاهها و حوزههای علمیه است. رحمت و فضل خدا بر دستهای پرکار و دلهای پر انگیزهی آنان باد.
نسل جوان ما بحمدالله الگوهای درخشان و برجستهئی را هم میشناسد که در دنیای مادی امروز نظائر آنها را کمتر میتوان یافت.
از شهید چمران و شهید آوینی تا شهدای هستهئی و تا شهید سلیمانی و تا شهید بزرگوار مطهری که در دههی سی از عمر خود در حوزهی قم و دانشگاه تهران درخشید و در دههی پنجاه با بال شهادت به ملکوت اعلی پرکشید.
درود خدا بر شهیدان و سپاس ما به معلمان و خوشامد ما نثار نسل جوان خوش عاقبت ملت ایران باد.
سیّدعلی خامنهای
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹