13990407_39453_64k(2).mp3
22.42M
بیانات در هفته قوه قضائیه ۷ تیر ۹۹
🔥 حوزه انقلابی
🔰https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
🚨 سند نفاق و بیشرفی!
📝 نامه سرگشاده موسوی خوئینیها به امام خامنهای آن هم در زمانی که افتضاحات و خسارتهای دولت متبوع او و همفکرانش روز به روز از در و دیوار بیرون زده و بر سر ملت میریزد چیزی نیست جز یک سند نفاق و بیشرفی که باید در تاریخ ثبت گردد
#️⃣ #سلم #توییت #حسین_کاوه #نفاق #موسوی_خویینیها #بی_شرفی
🌐 @sollam
https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
🔸به رفقای خود بگویید از مکیدن خون مردم و جنایت اقتصادی دست بکشند
✍️واکنش حجت الاسلام والمسلمین #خسروپناه به نامه موسوی #خوئینیها؛
🔹جناب خوئینی که سالهاست قدرت اقتصادی کشور در اختیار احزاب خویش بوده به این پرسشها پاسخ دهد.
🔹جناب خوئینی بیش از هر شخص دیگری می داند که انحصارگرایی اقتصادی و قدرتهای مافیای وارداتچی ها بیشترین آسیب را به اقتصاد کشور زدند؛ حال خودشان بفرمایند که این قدرتهای مافیای اقتصادی چه کسانی هستند و از چه احزابی هستند و رفقا و همراهان چه افرادی هستند؟
🔥حوزه انقلابی
🔰https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
📚 #معرفی_کتاب سراب سیاست: واکاوی اندیشه و عملکرد موسوی خوئینی ها
📇ناشر : اشراق حکمت
✍نویسنده : محمدرضا امینی
📖تعداد صفحات : 424
در بخشی از مقدمه در ضرورت نگارش این کتاب آمده است: فتنه گران، در جنگ نرم می کوشند با ابهام آفرینی، غبار تردید را در جامعه برپا کنند و مردم را به سوی بی طرفی سوق دهند، تا از این رهگذار حق مداران را منزوی سازند... در ماه های پس از آغاز فتنه، برخی رسانه ها ضمن اشاراتی، از آقای سیدمحمد #موسوی_خوئینی_ها با عنوان «مرد خاکستری» و «کسی که بیشتر فعالیت می کند ولی کمتر خود را نشان می دهد» یاد می کردند. نقش او زمانی برجسته شد که اصلاح طلبان پس از نومیدی از برخی سران خود، رهبری او را پذیرفتند. با این همه، کمترکسی او را می شناخت؛ و پژوهشی نیز که در آغاز دهه هشتاد کوشید تا او را بشناساند، به دلیل خروج از طریق انصاف، با واکنش هم زمانِ اصول گرایان و اصلاح طلبان روبه رو گشت. با این اوصاف، به آفتاب آوردن مرد سایه نشین، ضرورت یافت. پژوهش درباره کسی که با وجود به راه انداختن یک رسانه موج آفرین به ندرت گفت وگو با رسانه ها را پذیرفته است کار آسانی نبود؛ اما برای روشنی بخشی به جامعه و فردای تاریخ، تدوین چنین کتابی اجتناب ناپذیر بود...
🛍خرید:
https://b2n.ir/Sarabe_siasat
#کتاب
#سرطان_اصلاحات
🔴معرفی محتوای دینی اعم از کتاب، سایت و...👇
@resane_din
🔥 حوزه انقلابی
🔰https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
🔺آیا می دانید «برنامه کنترل جمعیت جهان» موجب حذف صد درصدی مردم چه کشورهایی شده است؟!
🇺🇸کل ملت مظلوم آمریکا (سرخپوشان بومی)
🇳🇿کل ملت مظلوم استرالیا (تاسمانی ها)
🇨🇦کل ملت مظلوم کانادا (اسکیمولا)
😭این نسل کشی ها با ایجاد قحطی مصنوعی و واکسیناسیون اجباری انجام پذیرفت!
همهگیری آنفولانزای اسپانیایی سرانجام چطور تمام شد؟
بیماری همهگیری که در سال ۱۹۱۸ اروپا و آمریکا را در نوردید جان بیش از ۵۰ میلیون تن را گرفت.
ماجرا از ژانویه و فوریهٔ آن سال در ایالات متحده شروع شد. شماری از مردم نخست به سردرد و تنگی نفس، سرفه و تب دچار شدند و سپس جان باختند. چند ماهی بیشتر نگذشت که بیمارانی در فرانسه، آلمان و بلژیک همین علائم را نشان دادند و سرانجام یک جشنوارهٔ آئینی در اسپانیا سبب شیوع گستردهٔ این بیماری مرموز شد.
آنچه بعدها به آنفلوآنزای اسپانیایی شهرت یافت یکی از مرگبارترین بیماریهای تاریخ بود و تاریخدانان و کارشناسانی که میخواهند در برخورد با ویروس کرونا نگاهی به گذشته داشته باشند از این بیماری مرگبار بسیار آموختهاند.
از ترس تا خرافه؛ تاریخ تکرار میشود
لائورا و ماریا لارا مارتینز، دو خواهر تاریخدان اسپانیایی، در دو سال گذشته مشغول بررسی اسناد تاریخی آنفلوآنزای اسپانیایی بودهاند. آنها در گفتگو با یورونیوز به درسهای تاریخی این بیماری همهگیر برای امروز اشاره میکنند.
خواهرانِ لارا مارتینز معتقدند که شباهت میان روند همهگیریِ ویروس کرونا و همهگیری آنفلوآنزای اسپانیایی از ابتدا برایشان آشکار بوده است.
آنها میگویند: «مردم در سال ۱۹۱۸ نیز ابتدا میگفتند این بیماری یک سرماخوردگی ساده است. اما بعد که کار بالا گرفت، یک قرن پیش هم مانند امروز قرنطینه جدی شد؛ مرزها، مدارس و دانشگاهها و اماکن عمومی نظیر تئاتر و رستوران بسته شد و کابینهای تلفن عمومی ضدعفونی میشدند.» جریمهٔ ماسک نزدن در آمریکا در همین دوران به ۱۰۰ دلار میرسید.
در سال ۱۹۱۸نیز خیلی زود مشخص شد گردهمآییها سبب انتشار بیشتر ویروس میشوند. و چنانکه خوام کلارت میراندا، دیگر تاریخدان اسپانیایی میگوید: «قرنطینه به اجرا در آمد و با انجام اقدامات پیشگیرانه که مؤثر بودنشان در تاریخ اثبات شده بود، در مهار بیماری پیشرفت حاصل شد.» وی میافزاید که در آن زمان نیز مردم باید با «خرافات مبارزه میکردند.»
در اسپانیا، اسقف ناحیهٔ زامورا از مردم خواست در عشای ربّانی شرکت کنند و مقامات کشور مانع برگزاری جشنوارهٔ آئينی سنایزیدرو برگزار نشدند.به گفتهٔ تاریخدانان یک هفته بعد از این فستیوال در مادرید، روز ۲۲مه، روزنامهها نوشتند همهٔ مردم مریض شدهاند.
این بیماری آنفلوآنزای اسپانیایی نام گرفت گرچه که گمان میرفت نخستین بیمار مبتلا به آن در مرکز تعلیمی ارتش آمریکا در کانزاس بوده است. خواهران لارا مارتینز معتقدند که این بیماری ممکن است در اصل از فرانسه یا حتی از چین آمده باشد.
مادر تمامی بیماریهای همهگیر
آنها که در ۱۹۱۸با این بیماری دستوپنجه نرم میکردند نه وسیلهای برای تست بیماری داشتند و نه امیدی به واکسن و برای همین بسیار امید بسته بودند که با گرم شدن هوا و رسیدن تابستان بیماری خودبهخود از بین برود.
با رسیدن تابستان قرنطینه سبکتر شد و موسم جشن خرمن و انگورچینی در سپتامبر رسید. اما ضربهٔ موج دوم بیماری از ضربهٔ نخستین آن مرگبارتر بود.
خوام کلارت مارتینز میگوید در مناطقی حتی در اوائل سال ۱۹۲۰موج سوّمی از ابتلا به این بیماری هم دیده شد. او میافزاید: «پایان این بیماری همهگیر در هر کشور متفاوت بود و به اطلاعرسانی، آموزش متخصصان و منافع طبقات سیاسی آن بستگی داشت.»
دادههای تاریخی دربارهٔ تأثیر این بیماری بر دیگر مناطق جهان بسیار محدود است اما دانشمندان توافق دارند که این بیماری همهگیر سرانجام در سال۱۹۲۰ ، و با ایجاد نوعی مقاومت جمعی در تن افراد، به پایان رسیده، گرچه که ویروس آن هیچوقت بهکلی از بین نرفت.
دکتر بنیتو آلمیرانته، مدیر بخش بیماریهای عفونی بیمارستان ولدهبرونِ بارسلون میگوید:«ردّ پای همین ویروس بر روی دیگر ویروسهای آنفلوآنزا دیده شده است. ویروس جهشیافتهٔ آنفلوآنزای اسپانیایی عناصر ژنتیکی تازهای را از دیگر ویروس گرفته و بارها ظاهر شد.» برای نمونه در آنفلوآنزای فصلی سال ۲۰۰۹ رگههایی از ویروسهای اولیه آنفوآنزا در کار بود بنابراین سالمندان در برابرش محافظت بیشتری داشتند تا جوانان.
همین پدیده در زمان آنفلوآنزای اسپانیایی هم دیده شد،یعنی در آن زمان کسانی که بالای ۳۰ سال داشتند مقاومت بیشتری نشان میدادند و تاریخدانانی نظیر لائورا لارامارتینز باور دارند که این امر به سبب آن بوده که این افراد پیشتر در معرض آنفلوآنزای روسی سالهای۱۸۸۹ تا ۱۸۹۰قرار داشته و بهنوعی مقاوم شده بودهاند.
ادامه
🔥حوزه انقلابی
🔰@howzehenghelabi
دکتر آلمیرانته میگوید یک بیماری همه
گیر زمانی تمام میشود که دیگر سرایت مهارنشدنی روی ندهد و موارد ابتلا در سطحی بسیار پایین باشند.
وی میافزاید: «این امر در اروپا در حال روی دادن است، چراکه مبتلایان بهآسانی شناسایی و ردیابی میشوند. اگر این وضعیت در هفتههای پیش رو هم ادامه پیدا کند میتوان گفت این بیماری همهگیر کنترل شده است.» اما دکتر جرمی گرین از دانشگاه جانز هاپکینز معتقد است: «وقتی مردم میپرسند: کی تمام میشود؟، منظورشان پایانی اجتماعی است.»
در زمان آنفلوآنزای اسپانیایی که با جنگ جهانی اول همزمان شده بود، ترس مردم کشورها به میزان اطلاعاتی بود که در اختیار داشتند و از آنجا که اسپانیا اعلام بیطرفی کرده بود مطبوعاتش نسبتا در اعلام اخبار بیماری همهگیر هم آزادتر بودند.
به گفتهٔ خوام کلارت بیمارستانهای صحرایی بریتانیا حتی پس از جنگ بهدلیل شیوع این بیماری همچنان تا مدتها فعالیت میکردند. وی میافزاید: «اما در نهایت وقتی آثار بیماری فروکش کرد، ترس مردم هم کمکم ریخت.»
سرمستی پس از پایان بیماری همهگیر
جوش و خروش سالهای دههٔ ۱۹۲۰ درست پس از پایان جنگ جهانی و بیماری همهگیر آنفلوآنزای اسپانیایی روی داد.
لارا مارتینزها میگویند: «مردمی که از اینها جان بهدر برده بودند پا به مرحلهٔ سرمستی گذاشتند.» این سرمستی شامل اقتصاد هم میشد. آنها شرح میدهند که این امر بخشی از طبیعت آدمی است و میتوان آن را با «رقص مرگ هنگام طاعون سیاه قرن چهاردهم» مقایسه کرد. آنها میافزایند: «این واکنش در واقع نوعی زیستن با مرگ است، چرا که میفهمید مرگ هر زمان ممکن است از راه برسد.»
در سطح سیاسی اما در دوران خوشبینی پس از آنفلوآنزای اسپانیایی، رژیمهای تمامیتگرایی ظهور کردند که انگیزهشان همانا کنترل مرزها، فردگرایی و میل به خودمختاری بود.
خوام کلارت میگوید: «حافظه (جمعی) مردم ضعیف است. اما این آنفلوآنزای همهگیر دستکم در سطح دانشگاهی میراثی میان کارشناسان به جا گذاشت که یادآوری میکند چطور باید با چنین بیماریهایی برخورد کرد.»
او درس عمدهای را که میتوان از گذشته آموخت این میداند که «هر اقدامی» که پیش از رسیدن بیماری همهگیر آن را «اغراقآمیز» به حساب بیاورند همیشه پس از سر رسیدن بیماری «ناکافی» قلمداد میشود.
خبرگزاری اروپا از سناریوی قبلی ویروس هراسی میگوید
✔️مردم سرماخوردگی ساده میپنداشتند!!!
✔️مراسمات مذهبی عامل سرایت و نابودی بشر شد!!!
✔️آنها که با واکسن کشته نمیشوند بسیار هم متشکر از نظام پزشکی غربی خواهد شد!!!
✔️موج دوم مرگبار تر خواهد بود!!!
آنفولانزای اسپانیایی هم از چین آمده بود!!!
✔️بازی ماسک و قرنطینه قدیمی و تکراری هست
✔️بیمارستان های صحرایی انگلیس تا آخر دنبال واکسیناسیون بودند!!!
✔️رسانه ها در دادن آمار کشته های ویروسی آزاد باشند!
تا دیر نشده اطلاع رسانی کنید
واکسن کرونا جان میلیاردها نفر از جمله اعضای خانواده شما را تهدید میکند
این سناریو کاملا تکراری است
🔥 حوزه انقلابی
🔰https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
❌ آش موسوی خوئینیها زیادی شوره شده
🌐 mshrgh.ir/1088834
👤 زیباکلام: خوئینیها خود باعث بسیاری از مشکلات کشور است...
♦️ هنر موسویخوئینیها این است که هرچندوقت یک بار انگشت اتهام را به سمت یکی از شخصیتهای نظام نشانه میگیرد.
👤 زیباکلام: او متکبرترین فردی است که به عمر خود دیدهام.
#️⃣ #سلم #موسوی_خوئینیها #زیباکلام
🌐 @sollam
✍️ اللهم اشغل الجاهلین بالمنافقین
https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
هدایت شده از حوزه انقلابی
🔸حضرت آیةالله أعرافی❗️
🔸آیا بعد از تغییر وتحول در شورای عالی حوزه های علمیه ،
زمان آن فرا نرسیده است که مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیز با جایگزینی عناصر جوان پرکار انقلابی بجای برخی معاونان خسته و زحمت کش قدیم ، خود را آماده خیزشی در مسیر آرمانهای انقلاب نمایند⁉️
✍حوزه انقلابی اعلام میکند آمادگی دارد موضع جمعی از فضلای حوزوی را در همین موضوع منتشر نماید
🔥حوزه انقلابی
🔰https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
هدایت شده از دکتر موسی نجفی
🔰 امتناع و تناقض نظریه انقلاب لیبرالیستی پسا انقلاب اسلامی (نقد فلسفه سیاسی)
✅یک پرسش مهمی که می تواند هر پژوهشگر و یا دانشجوی علوم سیاسی و یا محقق دانش اجتماعی را کنجکاو و حساس نماید این است که علیرغم بحرانی جلوه دادن شرایط جامعه امروز ایران و بی ثبات وانمود کردن اساس نظام اسلامی ، چرا لیبرالیسم - سکولاریسم ظاهرا ایرانی علیرغم ژست اپوزوسیون ، بسیار تلاش می کند در نهادهای سیاسی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی حضور و نفود داشته باشد ؟
🔴جواب اصلی این پرسش به ناتوانی و امتناع انقلاب پسا انقلاب اسلامی با ماهیتی لیبرال باز گشت می کند ۰ این تفکرات و جریانها چون فاقد قدرت برانگیختگی مردمی و برپایی انقلاب واقعی از پایین به بالا هستند ، لذا ژست تحول خواهی انان نیز بیشتر کاریکاتوری به نظر می رسد تا واقعی !! بنابراین اساس و معین کار آنان در این تحول خواهی عبارت از:
الف : دلخوش،کردن به ناکارآمدی دولت ( دولتی که تاکنون در یک بده بستان با آن بوده و به نوعی مثل گاو شیرده در این هفت سال برای این جریانها عمل نموده است۰ ) و البته برجسته کردن نقاط ضعف قوای دیگر و سوء استفاده کردن از برخی ابراز نظرات سخیف برخی مسئولین در این زمینه قابل توجه است ۰
ب : ماهی سیاسی و فرهنگی گرفتن از آب گل آلود نارضایتی و شرایط فشار اقتصادی مردم
ج : استفاده از انحطاط اخلاق اجتماعی و تحریک احساسات جوانانه و شبهات فضای مجازی ۰
این عوامل و چند مسئله دیگر مثل تحریم و فشار خارجی و ۰۰۰ مجموع سرمایه های جریان و یا گروههایی هست که میخواهند نوعی شعار براندازی و تحول در آینده انقلاب اسلامی را رقم بزنند۰
اما این جبهه فکری و سیاسی دو نکته کلیدی را فراموش کرده اند :
🔷۱ - با تمسک به فلسفه سیاسی لیبرالیسم نمیتوان یک نظریه انقلاب اجتماعی و تحول سیاسی بنیادین تولید نمود ؛ و حداکثر کاری که اینها میتوانند انجام دهند نوعی نسخه برداری از انقلابهای رنگین است ؛ شبه انقلابهای فرمایشی که البته بیشتر در جوامع کمونیستی و بسته جواب داده و تعمیم ان در یک جامعه مذهبی برخوردار از یک انقلاب حقیقی ناممکن است ۰
🔶۲ - سرمایه گذاری کردن بر روی انحطاط اخلاقی و شبهات فکری و هیجانات جوانان و خلاء های اجتماعی و ناکارآمدیهای اقتصادی و سیاه نمایی و شبهه میتواند جامعه را مدتی مشغول و در مواقعی به تلاطم بیندازد ، ولی از دل همه این عوامل و شرایط ، انقلابی زائیده نخواهد شد ۰ در حقیقت از نظر فلسفه سیاسی و به لحاظ شرایط تاریخی ما نمی توانیم انقلاب لیبرالیستی پسا انقلاب اسلامی داشته باشیم ۰ از نظر تجربه تاریخی هم تحولات دو دهه پس از شکست نهضت مشروطیت نه تنها منجر به آزادی و آزادیخواهی در جامعه ایرانی نشد بلکه دستاوردهای نهضت بزرگ مشروطه نیز قربانی کودتای یک قزاق مستبد و وابسته به استعمار خارجی گردید ۰ بعدها نظریه پردازان "حلقه برلین" و دوستان همفکرشان از این استحاله و شکست با عنوان "استبداد منور " استقبال نمودند۰! و در حقیقت با این کار پاداش خود را از کودتا و دوران پس از آن تمام و کمال دریافت نمودند ۰
http://mousanajafi.ir
https://eitaa.com/drmousanajafi
https://Sapp.ir/drmousanajafi
هدایت شده از قاسم روانبخش
💢 رابطه تحریم چادر و مانتو با گسترش #بی_حجابی
✍ قاسم روانبخش
🔹سیاست های دشمن از عصر رضاخان که با نگاهی غرب گرایانه کشف حجاب اجباری را در دستور کار خویش قرار داد و با کشتار معترضان به بی حجابی در حرم رضوی و مسجد گوهرشاد تلاش کرد بی حجابی را در کشور رسمی کند، در عصر پهلوی دوم نیز با عملیات نرم ادامه یافت. در واقع سیاست های سخت و فیزیکی که رضاخان به کار گرفت، در عصر محمدرضا به نحوی آرام و با تبلیغات رسانه ای گسترش یافت. در نتیجه، در جامعه پیش از انقلاب اسلامی بی حجابی به یک ارزش تبدیل شد و زنان باحجاب را امّل و عقب مانده معرفی می کردند.
🔹با پیروزی انقلاب اسلامی #حجاب زنان در دستور کار قرار گرفت و به دلیل گرایش مردم به ارزش های اسلامی، عفاف و حجاب اسلامی، جزو منش زنان ایرانی در آمد. زنانی که اعتقادی به حجاب نیز نداشتند از ترس مردم و به دلیل حاکمیت جریان انقلابی به پوشیدن حجاب روی آوردند. مقام معظم رهبری چادر را بهترین نوع حجاب معرفی کردند، هر چند حجاب با مانتوشلوار و روسری را نیز نفی نمی کردند. در سایه اعمال این سیاست های درست واصولی حجاب به یک گفتمان غالب در آمد و بی حجابی از جامعه رخت بر بست.
🔹ولی در آن سوی ماجرا و خط کاملا موازی، برخی روشنفکران و سیاستمداران خوش بین به غرب، با سخنرانیها و اظهارنظرها، ابتدا به نفی چادر پرداخته و بر حجاب مانتو تاکید می ورزیدند و سپس بر روی مسأله رنگ متمرکز شدند و رنگ های روشن و مانتوهای رنگارنگ را نیز جزو حجاب تلقی کردند و آن را موجب نشاط و شادی جامعه ذکر کردند.
🔹با گذر زمان، تغییر شکل مانتوها و مدهای تنگ و کوتاه نیز حجاب به حساب آمد و مقنعه ها به شال تبدیل شد و کمکم شال ها از سر به گردن ها افتاد و اکنون پوشش زنان به مرحله ای رسیده است که دیگر نمی توان بر آن نام حجاب گذاشت!
🔹متأسفانه فعالیت های معکوس دولت ها و بی خیال شدن متدینان نسبت به این امر مهم، کار را به جایی رسانده که بعضا #کشف_حجاب در خیابان ها و ماشین های سواری دیده می شود.
🔹از سوی دیگر بی توجهی به مقوله تولید پارچه #چادر_مشکی و تولید مانتوهای گشاد برای خانم ها و گرانی چادر، به مرحله ای رسیده است که خانواده های مذهبی نیز به دلیل ناتوانی از تامین چادر مشکی به سوی همان لباس های وارداتی و ارزان قیمت سوق داده می شوند و در نتیجه، به تدریج چادر از کارتابل فرهنگ جامعه بر داشته می شود.
🔹#دولت_روحانی نیز که از #تفکر_غربگرایانه بی بهره نیست، نه تنها اقدامی در جهت گسترش فرهنگ حجاب ندارد، بلکه به عکس زمینه های گسترش بی حجابی را فراهم می کند، که از جمله آن ها عدم حمایت از کارخانه های تولید کننده چادر ایرانی است.
🔹براستی آیا وقت آن نرسیده است که متدینان و انقلابی ها برای این مشکل چاره ای بیاندیشند؟ آیا زدن یک کارخانه چادر مشکی یا حمایت از کارخانه های موجود که به هر دلیل به تعطیلی کشیده شده اند، نمی تواند در دستور کار ارگان های انقلابی قرار گیرد؟ آیا ارزش #تولید_چادرمشکی که بتواند در بازار با چادرهای وارداتی رقابت کند، از ارزش تولید موشک کمتر است؟ بی تردید تولید موشک از ضرویات کشور است، ولی تولید چادر هم از موشک کمتر نیست، زیرا موشک ها امنیت آب و خاک ما را تامین می کنند و چادرها از دین و فرهنگ و هویت ملی و ایمانی ما حراست می کنند.
🔹فراموش نکنیم که هر چادر زن ایرانی موشکی است به قلب دشمنان دین و فرهنگ.
✅ #روانبخش
http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان تخریب شد.
۱۲ سال قبل حاکمیت جمهوری آذربایجان تلاش کرد تا این مسجد را تخریب کند ولی با تشکیل حلقه انسانی توسط دینداران در دور این مسجد، حاکمیت عقب نشینی کرد و این مسجد نماد مقاومت و پیروزی اسلامگرایان جمهوری آذربایجان در مقابل سیاستهای اسلام ستیزی و تخریب مساجد این کشور مشهور شد.
🔴اخبار ویژه
@akhbar_vi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حسن روحانی ۲۲ فروردین ۹۲ :
شرم نمیکنید که هر روز دست در جیب مردم میکنید.
انگار داره دولت خودش رو توصیف میکنه از دست کردن در جیب ملت، کاهش ارزش پول ملی، رشد منفی اقتصادی، همه ضعف ها و ناکارآمدی ها را نمیتوان به پای تحریم نوشت و...
یعنی بجز اون قسمت من دولت راستگویان و درستکاران را تشکیل خواهم داد بقیه اش در دوره خودش مو به مو اتفاق افتاده!
باور کنید حتی خود نوستراداموس هم مثل این با این جزییات نمیتونسته آینده خودش رو پیش بینی کنه
@Buh_LOL
🔺کانال حمید رسایی🔻
@rasaee