فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رحیمپور ازغدی: ۶۰ الی ۷۰ درصد امکانات اقتصادی اسرائیل از کشورهای مسلمان تامین میشود!
@sorayatv
#طوفان_الاقصی #فلسطین #غزه #قدس
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تفاوت حضرت زهرا(س) با ما چیست؟!
🔻مقایسهای جالب و شنیدنی بین خواستههای ما و حضرت زهرا(س) از خدا به بیان حسن رحیمپور ازغدی در برنامه #ثریا
@sorayatv
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
19.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آیا میتوان رابطه با خدا و رابطه با خلق را از هم تفکیک کرد؟
🔻استاد حسن رحیمپور ازغدی در #ثریا:
🔹تمام آدم های پست و فاسد دنیا، خیریه دارند!
🔹عدالت خواهی بدون معنویت میشود کمونیسم مثل جناح سرمایهداری
@sorayatv
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
17.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ملاکهای حضرت زهرا (س) برای شناختن فرد شیعه
🔻حسن رحیم پور ازغدی در برنامه #ثریا:
🔹روزی زنی به حضرت زهرا (س) مراجعه میکند و از طرف همسرش سوال میکند که آیا ما از شیعیان شما هستیم حضرت پاسخ بله یا خیر نمیدهند بلکه ملاک و معیار ارائه میکنند تا هر فردی با مطابقت آن بتواند بفهمد که جز شیعیان است یا نه.
@sorayatv
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
5.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 رحیمپور ازغدی: یمنیها مثل دهه شصت ما هستند
🔻استاد رحیمپور ازغدی در برنامه #ثریا:
🔹آمریکاییها به همراه بسیاری از قدرت های دنیا میخواهند علیه یمنیها که بدون تجهیزات هستند، ائتلاف تشکیل دهند.
@sorayatv
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
7.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خشونت را دشمنان خدا آغاز میکنند/ انقلاب اسلامی تنها انقلابی بود که تا آخر امام حکم جهاد نداد
🔻استاد حسن رحیمپور ازغدی در #ثریا:
🔹جهاد در مقابل خشونت است.
🔹کسانی مطرح میکنند که چرا هویدا و نصیری را اعدام کردند این افراد یا نادانن یا مشکل دیگری دارند.
🔹آمریکا رابطهاش را با ایران قطع کرد. امام خمینی که فرمود مثل انسان رفتار کنند و ارتباط داشته باشیم.
@sorayatv
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
17.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 منطق اسلامی در مورد سقف و کف حقوق کارگر و مسئولین چه میگوید؟
🔻حسن رحیمپور ازغدی:
🔹رفتار حضرت زهرا (س) با کنیز خود نمونه برخورد صحیح با کارگر است.
@sorayatv
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
12.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مسئولین جمهوری اسلامی حق ندارند فقیر وارد حکومت شده و ثروتمند از آن خارج شوند
🔻استاد حسن رحیمپور ازغدی در #ثریا:
🔹اگر فردی فقیر وارد حکومت شد و ثروتمند شد آن فرد دزد است و باید با او برخورد شود.
🔹البته سهم دروغ و تهمت زنی را هم باید قائل باشیم. زمانی فردی کنار خود بنده از ویلایی متعلق به من صحبت میکرد که در جواب او گفتم اگر چنین ویلایی وجود دارد کلیدش را بیاور در سال یکی دو باری هم خودمان به آنجا برویم و باقی اش برای شما!
🔹لزوم شفاف سازی در پروندههایی که مطرح میشود باید مورد تاکید قرار بگیرد و مردم در جریان چند و چون مسائل بصورت شفاف قرار بگیرند.
@sorayatv
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
حوزه انقلابی
⭕️ بازگشت آموزش و پرورش به ریل اصلی خود باعث فشار به عده ای با لفاظی های جدید شده است ▫️نهاد آموزش
🚨 یونسکو و سند 2030 آری ولی حوزه و اسلام ناب خیر
🔹 گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران با رحیم عبادی، معاون پرورشی پیشین وزارت آموزش و پرورش در خصوص استخدام طلاب در آموزش و پرورش
♦️ خلاصهای از عبارات مصاحبه رحیم عبادی را در زیر مشاهده میفرمایید 👇(به قسمتهای #هشتگ شده دقت بفرمایید)
🔺 ما نمیتوانیم کار تعلیم و تربیت کودکان را در اختیار افرادی بگذاریم که دانش تخصصی و تجربه کار آموزشی ندارند. این #بدعت بسیار #خطرناکی است که آموزش و پرورش را به دست روحانیون و حوزههای علمیه بسپاریم؛ این کار عواقب بسیار #بدی خواهد داشت.
🔺 متأسفانه مدتی است رویکرد بسیار #بدی در آموزش و پرورش اتخاذ شده و آموزش و پرورش را یک نهاد #ایدئولوژیک تلقی کردهاند و فکر میکنند آموزش و پرورش بخش #عقیدتی و سیاسی حکومت جمهوری اسلامی است.
🔺 در دوران قرون وسطی، وقتی که مسیحیت بر اروپا حاکم شده بود، همین تجربه تلخ را اجرا کردند و روحانیون را به عنوان مبلغان دینی در مدارس استخدام کردند و بر سر دین و ملت آن آمد که همه ما در تاریخ قرون وسطی خواندهایم.
این یک #تصمیم قرون وسطایی است که یک تجربه تاریخی را مجددا در ایران تکرار کنیم و آموزش و پرورش را #جولانگاه مسائل عقیدتی کنیم؛
🔺 من فکر میکنم آقایان چون در جامعه و در ارتباط با مردم #ناموفق بودهاند، حالا میخواهند این آزمایش را به محیط مدارس بیاورند و در مدرسه تجربه کنند؛ و با همین تجربه تلخ و ناموفقشان #مجددا زمینه بیزاری و انزجار از دین را میان نوجوانان و جوانان فراهم بیاورند.
🔺 ما 40 سال در جمهوری اسلامی تجارب تلخ و شیرین زیاد داشتهایم؛ از جمله اینکه تجربه روحانیت در تبلیغ دین برای جامعه موفق #نبود و به ویژه در نوجوانان و جوانان به جای گرایش به دین، #دینگریزی افزایش پیدا کرد.
🔺 اعلام #خطر میکنم که این کار به عنوان یک #بدعت #خطرناک باعث #دینگریزی جوانان جامعه خواهد شد و از سوی دیگر اعتبار، ارزش و شأنیت روحانیت هم در مدارس از بین خواهد رفت.
🔺 با تصمیمات غلط، ناپخته و هیجانی و اجرای طرحهای اینچنین، یک نوع #نفرت و آشفتگی را در آموزش و پرورش دامن نزنیم و از سوی دیگر هم به حوزههای علمیه لطمه وارد نشود که به جای کار اصلی خودشان، کار وزارت آموزش و پرورش را انجام میدهند.
🔺 واقعا باید به حوزههای علمیه و دستاندرکاران آموزش و پرورش #هشدار داد که این تصمیم بسیار خطرناک خواهد بود و #عواقب بسیار وخیمی در تعلیم و تربیت و همچنین مسائل دینی و حوزوی خواهد داشت.
🔸 سند اصلی کامل مصاحبه در لینک زیر موجود است چون ممکن است که سایت جماران آن را حذف بکند 👇
🆔 https://eitaa.com/jarass/14292
✍️ پی نوشت: کجاست آن غیرت دینی حوزه و روحانیت که از اسلام ناب محمدی و مسلمین در مقابل این عناصر خودباخته و منحرف که در مسئولیتهای بالا سالها موجب خسارت به مردم و کشور شدهاند دفاع بکند!؟
🔺 چرا جریان غربگرا در مقابل سند 2030 و دهاه سند غیر علمی و صدها اقدام غیر کارشناسی دیگر که فرزندان مردم را دین گریز کرده و به انحطاط علمی و اخلاقی بسیاری از دانش آموزان منجر شده است حساس نیستند!؟
#جرس
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
فراخوان «دو فصلنامه علوم اسلامی و انسانی دیجیتال»
برخی محورها:
1. مبادی نظری علوم اسلامی و انسانی دیجیتال
2.استخراج و رده بندی اطلاعات و موجودیت های علوم اسلامی و انسانی
3. متن کاوی، داده کاوی، تحلیل کلان داده و اطلاعات شبکه ای
4. سامانه های مشابه یابی و پیشنهاد دهنده محتوا
و سائر موضوعات در زمینه علوم اسلامی و انسانی دیجیتال
* * جهت اطلاع از سائر موضوعات فراخوان به وبسایت https://disah.inoor.ir/ مراجعه نمایید.**
مزایا:
۱. ارزیابی و نشر رایگان مقالات در شماره اول
۲. برخورداری مقالات از رتبه علمی پژوهشی با توجه به تعمیم امتیاز به شماره های نخست
۳. حمایت مالی از نویسندگان
مهلت ارسال آثار ۳۰ دیماه ۱۴۰۲
مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عمر و حیات دنیوی انسان...
و چه زیباست خلقت #او
(الله عزوجل)که در گیاهان هم برای ما پند و موعظه قرارداده است...
#سبحان_الله
#الحمدلله
#الله_اکبر
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯
حوزه انقلابی
🚨 یونسکو و سند 2030 آری ولی حوزه و اسلام ناب خیر 🔹 گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران
۹۵ درصد خانوادهها از حضور روحانیون در مدرسه ابراز رضایت کرده اند/ هرمدرسه ای که روحانی در آن حضور دارد، آمار بزه کاری در آن به شدت کاهش یافته است
دبیر ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزشوپرورش: حضور طلبه ها به اذعان بسیاری از مدیران مدارس و خانواده ها منشا خیر و برکت و کمک کارخوبی برای مدیر مدرسه در امور پرورشی می باشند و دانش آموزان نیز رابطه عاطفی خوبی با این قبیل روحانیون برقرار می کنند که در نظر سنجی های صورت گرفته بیش از ۹۵درصد خانواده ها از حضور روحانیون در مدرسه ابراز رضایت کرده اند.
حجت الاسلام نیکزاد در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت روحانیون صرفا در کلاس های پرورشی، آموزش نماز و مسائل دینی است یا در بقیه حوزه ها هم حضور پیدا می کنند، گفت: قطعا بخشی از روحانیون در مدارس به مواردی که گفتید می پردازند، ولی آن چیزی که باعث رضایتمندی مسئولان، والدین و مربیان دراین خصوص شده است صرف حضور روحانیون در مدارس و به عبارتی رفیق شدن با دانش آموزان به عنوان یک مشاور امین در اموردینی و مذهبی و حتی آموزشی است و اگر به نظر سنجی ها و گزارش عملکردهای استانی و کشوری نگاهی داشته باشید حکایت از آن دارد هرمدرسه ای که روحانی در آن حضور دارد، آمار بزه کاری در آن به شدت کاهش یافته است.
khabaronline.ir/xkJbj
🌹 حوزه انقلابی
╭┅───────────┅╮
🕌 @howzehenghelabi
╰┅───────────┅╯