از همیشه تنهاتر
عشق تو کوچه گرد کرد مرا، این منِ از همیشه تنهاتر
در غمت ای غم تو عاشق سوز! چشم من کاش هر چه دریاتر
شهر در انتظار رؤیت توست، همه از روی بام چشم به راه
چون قرار است ماه من روزی، باشی از روی نیزه پیداتر
شهر در انتظار رؤیت توست، همه آمادهٔ پذیرایی
همه شهر حاضرند ولی بام ها، سنگ ها، مهیاتر
چهکند کاروان اگر کوفه؟ چهکند کاروان اگر در شام؟
این همه پرسشِ بدون جواب و یکی از یکی معماتر
میشود دید هر کجا حتی، بین این کاسه آب، عکس تو را
با لب خشک می شود حالا، آخر قصهام چه زیباتر...
- رضا یزدانی
هدایت شده از 🌱💫 دیدار عشق 💫🌱
کی میدونه
شاید این آخرین روضه من بود
کی میدونه
شاید فردا تنم بین کفن بود
تو میدونی
که من عشق تورو یادم نمیره
تو میدونی
تو قبرم واسه تو گریه ام میگیره
عشقت را رها نکردم
دستم را رها نکردی
ممنونم که این گدا را
از خانه جدا نکردی🖤
#شب_جمعه_است_هوایت_نکنم_میمیرم
#امام_حسینم
#امام_حسینِ_قلبم
هدایت شده از "جا عَکسی!✩
نشاندی روی زخم کهنه ی من مرحم خوبی
حریمت آشنا کرده مرا با عالم خوبی..
جهان، این هیچ سردرگم،
فریبم داد با گندم
برای دفعه ی چندم نبودم آدم خوبی..
گریزان از همه دنیا
خودم را یافتم اینجا..
خودم را با بدی هایم، کنارت "ای همه خوبی"..(:
رها کردی مرا از غم
نشاندی جان آن غم، "غم" .
غمِ دیگر که خیلی دوستش دارم!
غمِ خوبی..(؛
شلوغیِ ضریح تو عجب آشفته گیسوییست
سپیدی ها.
سیاهی ها..
چه درهم برهمِ خوبی..
تو می آیی و از نزدیک میبینم تو را آخر
همان وقتی که میمیرم.
عجب "میمیرمِ خوبی...
«غمِ خوب»
-سید حمیدرضا برقعی؛.
@ja_aksi
شعور .
کی میدونه شاید این آخرین روضه من بود کی میدونه شاید فردا تنم بین کفن بود تو میدونی که من عشق تورو
آخر میکُشی مرا عشق...
میمیرم شبی برایت
میمیرم اگر بیایی بالای سر گدایت💔
«علیالاصول!»
علیالاصول، یکی تنگه را رها کردهاست
میان معرکه بر ترس، اقتدا کردهاست
علیالاصول یکی برخلاف رأیِ ولی
برای وعدهٔ دشمن، حساب وا کردهاست
علیالاصول، یکی وقت رزم در میدان
به اجتهاد خود اینگونه پابهپا کردهاست
علیالاصول، یکی پشت پا زده به اصول
یکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کردهاست
اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر...
در این نبرد، کم آورده و خطا کردهاست
چه سود میبَرد آنکس که دور از این مردم
بر این معامله اصرار نابجا کردهاست؟!
چه حاصل است از این نامه با چنین گرگی
که نانوشته دریدهاست و نقضها کردهاست
...و جنگ راه خطیریاست، مرد میطلبد
...و جنگ، جوهر افراد برملا کردهاست
و صلح نیست از این رستخیز، راه گریز
چنانکه عافیتاندیش، ادعا کردهاست
علیالاصول، امام شهید، خامنهای
برای مردم ما صبح و شب دعا کردهاست
علیالخصوص همین بعثت خیابانی
برای دیدن خورشید، کوچه وا کردهاست
علیالاصول، خداوندِ مردم مبعوث
شگفتمعجزهای گاه با عصا کردهاست
عصای معجزه، امروز نیست جز فریاد
عصای معجزه عشق است و کارها کردهاست
✍️ #میلاد_عرفانپور
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
همه آهوان صحرا سر خود گرفته بر كف
بهاميد آنكه روزی به شكار خواهی آمد
اللهم عجّل فرجه
@ir_tavabin
مپرس شادی من حاصل از كدام غم است
كه پشت پرده عالم هزار زیر و بم است
زیان اگر همه سود آدم از دنیا ست
جدال خلق چرا بر سر زیاد و كم است
اگر به ملك رسیدی جفا مكن به كسی
كه آنچه كاخ تو را خاك می كند ستم است
خبر نداشتن از حال من بهانه تو ست
بهانه همه ظالمان شبیه هم است
كسی بدون تو باور نكرده است مرا
كه با تو نسبت من چون دروغ با قسم است
تو را هوای به آغوش من رسیدن نیست
وگرنه فاصله ما هنوز یك قدم است
- فاضل نظری