🔴 کارشناسی تحقیق و پژوهش ناحیه ۳ با همکاری گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار می کند:
🌺وبینار استانی با موضوع:
آزمون های تیمز و پرلز
📣زمان: یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲
⏰ساعت: ۱۷
📜همراه با گواهی حضور
📱لینک ورود به جلسه:
newvc.isfedu.ir/kar
🌺محیط برگزاری وبینار: ادوبی کانکت
🎺🎺توجه توجه:
برای ورود، نیازی به وارد کردن کاربری و رمز نمی باشد و همکاران گرامی از طریق #میهمان وارد شوند.
🌸شعار هفته پژوهش سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲:
"پژوهش و فناوری، پیشران آموزش و پرورش تحول آفرین و تمدن ساز"
#وبینار #علمی
🆔 https://eitaa.com/ict1730
⏳روزشمار هفته #پژوهش و فناوری
🗓 #سهشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲
🔑 #معلم پژوهنده تربیت آموزش اثربخش، جامعه تمدنساز
#مناسبتی
🆔 https://eitaa.com/ict1730
📚معرفی کتاب: تربيت براى پرسيدن
درآمدى بر نظريه تربيتى پرسشمحور
🔖نویسنده: نامدار ابراهيمى، محمود مهر محمدی
📖ناشر: نشر نى
مشتمل بر ١٤ فصل و ٣١١ صفحه
📒سال نشر ١٣٩٩ چاپ دوم
🔍سخن گفتن از پرسشمحورى درتعليم و تربيت آن گونه كه به نظرمى رسد، چندان ساده نيست.به اين دليلكه افراد برداشتهاى متفاوتى از پرسش محورى در تعليم و تربيت دارند.
🔻برداشت رايج ازپرسش محورى در تعليم و تربيت استفاده از پرسش به عنوان يك روش آموزشى است. آن چه در اين كتاب تحت عنوان رويكرد تربيتى پرسش محور طرح و تبيين شده است كاملا متفاوت با اين تلقى رايج است.
🔐پرسشگرى بهعنوان غايت تربيتى در نظر گرفته مى شود، نه ابزار و روشى براى تسهيل آموزش و يادگيرى.
❗️در واقع پرسشگرى، قابليت وظرفيت والا و فاخرى است كه دانش آموزان در فرآيند رشد كسب مى كنند. آن چه دراين رويكرد مدنظر است، توانايى خلق و طرح پرسش از سوى دانش آموزان است، نه پرسش هايى كه معلم براى آموزش و ياددادن محتوا و پاسخ ها به كار می برد.
#معرفی_کتاب #پژوهش
🆔 zil.ink/ict1730
#اینفوگرافی
🔰عنوان: ویژگیهای #پژوهنده معلم
🔹برگرفته از:
#مقاله مطالعه پدیدارشناختی ویژگی های شخصیتی اقدام پژوهان؛ نویسندگان: زهرا حسینی، بهروز مرام، حسین کارشکی
🆔 https://eitaa.com/ict1730
⏳روزشمار هفته #پژوهش و فناوری
🗓 #چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲
🔑 #مدرسه پژوهش محور، دانشگاه کارآفرین
#مناسبتی
🆔 https://eitaa.com/ict1730