فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 عید صیام آمد و ماه صیام رفت
🔹 لطف تمام آمد و فیض تمام رفت
🔸 شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد
🔹 گرد غم گناه ز جان عوام رفت
💠 پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید بندگی، عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می نماید.
#تبریک
#استوری_موشن
🆔 @iictchannel
#رویت_هلال
بسم الله الرحمن الرحیم
قال عَلِيُّ بْنُ اَلْحَسَنِ بْنِ فَضَّالٍ عَنْ أَخَوَيْهِ عَنْ أَبِيهِمَا عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ بُكَيْرِ بْنِ أَعْيَنَ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: «صُمْ لِلرُّؤْيَةِ وَ أَفْطِرْ لِلرُّؤْيَةِ وَ لَيْسَ رُؤْيَةُ اَلْهِلاَلِ أَنْ يَجِيءَ اَلرَّجُلُ وَ اَلرَّجُلاَنِ فَيَقُولاَنِ رَأَيْنَا إِنَّمَا اَلرُّؤْيَةُ أَنْ يَقُولَ اَلْقَائِلُ رَأَيْتُ فَيَقُولَ اَلْقَوْمُ صَدَقْتَ» . (تهذيب الأحکام ج ۴،باب : الجزء الرابع، كِتَابُ اَلصِّيَامِ 41 - بَابُ عَلاَمَةِ أَوَّلِ شَهْرِ رَمَضَانَ وَ آخِرِهِ وَ دَلِيلِ دُخُولِهِ)
بحث رؤیت هلال و اعلام عید فطر از سوی مراجع عظام مبتنی بر مبانی مختلفی است و منشا اختلاف در تفاوت مبنایی در حقیقت رؤیت است و اینکه مقصود از رویت، رویت مسلح یا غیرمسلح و نیز تمایز در وحدت یا اختلاف افق است.
هفت دیدگاه نزد فقهای عظام شیعه در مسأله رویت مطرح شده است: ۱. لزوم رؤیت هلال با چشم عادی و اشتراط اتحاد افق(امام خمینی، آیات عظام گلپایگانی، اراکی، سیستانی، بهجت، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، سبحانی و...) ۲. لزوم رؤیت هلال با چشم عادی و کفایت رؤیت در نقاطی که در بخشی از شب با هم مشترک اند(آیات عظام خوئی، تبریزی، صافی گلپایگانی، فیاض و...) ۳. کفایت رؤیت هلال با چشم مسلح و اشتراط اتحاد افق(آیت الله العظمی خامنه ای) ۴. لزوم رؤیت هلال با چشم عادی و کفایت رؤیت در نقاطی که در بیشتر شب با هم مشترک اند (آیت الله العظمی وحید خراسانی) ۵. کفایت رؤیت هلال با چشم مسلح و کفایت رؤیت در نقاطی که در بخشی از شب با هم مشترک اند(آیات عظام فاضل لنکرانی، سید کاظم حائری و نوری همدانی)۶. لزوم رؤیت هلال با چشم عادی و کفایت رؤیت در هر نقطه ای برای همه نقاط زمین (آیت الله بشیر حسین نجفی) ۷. لزوم رؤیت هلال با چشم عادی و کفایت رؤیت در شهرهای دیگر به شرط آنکه رویت در نقطه ای از قاره های آسیا، استرالیا، آفریقا و اروپا یا نقطه ای از قاره آمریکا و اقیانوسیه باشد.
شایان ذکر است که روایات شیعه و اهل سنت بر رؤیت تاکید میکند و بیشک مقصود از رؤیت، رؤیت متعارف در عرف جامعه است.
پس موضوع افطار و امساک شرعی، تولد هلال نیست که با محاسبات ریاضی به صورت یقینی کشف میشود چون متعلق چنین یقین ریاضی، تولد هلال است؛ نه رویت هلال که موضوع حکم شرعی است. موضوع حکم شرعی، رؤیت معرفتشناسانه است نه تولد هستیشناسانه هلال.
به نظر این کمترین این مفهوم متعارف عرفی از رؤیت در اعصار مختلف مصادیقی دارد؛ از جمله مشاهده هلال با چشم غیرمسلح در حیاط یا پشت بام منزل، مشاهده هلال با چشم غیرمسلح در مکانهای مرتفع و بالای کوهها که در عصر ائمه استفاده میشد، مشاهده هلال با چشم دارای عینک و چشم مسلح متعارف همچون دوربینهای معمولی نه تلسکوپ و سی سی دی کمیرا.
پس نباید گرفتار یکسانانگاری مفهوم رؤیت عرفی با مصداق آن در عصر نبوی یا ولوی شد.
بنابراین مصداق مشاهده متعارف هلال در عصر ما اعم از رؤیت با عینک و مسلح با دوربینهای متعارف و رؤیت غیرمسلح است که به عنوان رؤیت شرعی به شمار میآید.
شایان ذکر است که هلال پس از دوازده ساعت از تولدش با چشم غیرمسلح قابل رؤیت است؛ هر چند موانع جوی وجود داشته باشد و لکن قابلیت رؤیت هست و همین برای حکم شرعی کفایت میکند و فقیه باید به مصداق استهلال عرفی دست یازد.
غروب بیست و نهم ماه مبارک رمضان امسال، کمتر از ۱۲ ساعت از تولد رویت هلال می گذرد و لذا رؤیت هلال حتی با چشم مسلح متعارف در نقاط قریب الافق میسر نبود.
پس در وضعیت متغیرهای جوی در دنیای کنونی و تحولات سماوی باید فقیه با کمک کارشناسان متدین از زمان تولد هلال مطلع گردد.
همچنین اگر رؤیت شرعی در نقطهای از زمین تحقق یابد؛ نقاط دیگری که قریب الافق یا در عرض جغرافیایی مقارن(با وجود اختلاف در طولهای جغرافیایی) رؤیت شرعی به شمار میآید. پس اشتراک نقاط مختلف زمین در بخشی از شب کفایت میکند؛ اگر قریب الافق در عرض جغرافیایی داشته باشند.
✍ عبدالحسین خسروپناه دزفولی
طلبه حوزه علمیه قم
سی ام رمضان ۱۴۴۳
🆔 @iictchannel
🔰 امام على عليه السلام:
💠 هنگامى كه نزد دانشمندى مىنشينى، براى شنيدن حريصتر از گفتن باش و خوب گوش دادن را مانند خوب گفتن، ياد بگير و سخن كسى را قطع مكن
📚 المحاسن،جلد۱، صفحه۳۶۴
#حدیث_هفته
🆔 @iictchannel
📙 شماره 82 فصلنامه علمی پژوهشی #اقتصاد_اسلامی توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
🔸 با مقالاتی از: #احمدعلی_یوسفی، امیر خادم علیزاده، محمدجواد نوراحمدی، امراله امینی، مهدی رضائی جهدکن، #ناصر_جهانیان و ...
1️⃣ بررسی فقهی- اقتصادی حمایت از کالای ایرانی و پرهیز از مصرف کالاهای خارجی
2️⃣ نسبت عقلانیت اسلامی با سرمایه اجتماعی در مقایسه با عقلانیت ابزاری
3️⃣ واقعگرایی نظاممحور: نظریهای جامع در فلسفه علوم اجتماعی و اقتصادی
4️⃣ بررسی آثار فقهی مترتب بر بیاطلاعی مشتری نسبت به مفاد قراردادهای بانکی
5️⃣ بررسی فقهی و حقوقی فعالیت باینری آپشن
6️⃣ واکاوی حجیت نشان تجاری حلال روی محصولات مصرفی از نگاه آموزههای اصول فقه و فقه شیعه
7️⃣ رهیافتی فقهی و حقوقی بر شروط تحمیلی در قراردادهای مشارکت مدنی بانکی
📚 برای مشاهده صفحه مقالات نشریه کلیک کنید
🆔 @iictchannel
KeyfarGozari3.mp3
9.68M
💯🔊 #بشنوید
🔰 ویژه برنامه رادیویی #فقه_پویا
🔻 با موضوع: کیفرگذاری(مبانی و اصول و معیارها)
🎙با حضور:
🔸 حجت الاسلام و المسلمین #غلامرضا_پیوندی و آقای #حسینعلی_بای
اعضای هیات علمی گروه #فقه_حقوق پژوهشگاه
📻 رادیو سراسری معارف؛ 27 بهمن ماه 1400
#صوت
🆔 @iictchannel
◽️ اصل حفظ اسرار در اخلاق حرفهای مراکز مشاوره دادگاههای خانواده
🔸 نوشتاری از حجتالاسلام و المسلمین #غلامرضا_پیوندی مدیر گروه فقه و حقوق پژوهشگاه
▪️انسانها در زندگی اجتماعی گاهی نیاز به کمک و اقدامات دیگران دارند؛ و در این رابطه ممکن است طرف مقابل به اسراری از زندگی انسان آگاهی پیدا کند؛ مانند کسی که به پزشک یا وکیل و … مراجعه میکند.
◾️ از نظر اخلاقی و شرعی، اصل بر این است که این راز مخفی بماند و افشاء نشود؛ مگر در مواردی که استثناء شده است.
◼️ اصل حفظ اسرار و منع افشای آن در اخلاق حرفهای مراکز مشاوره دادگاههای خانواده از موضوعاتی است که مورد توجه قانون گذار ایرانی قرار گرفته است.
#یادداشت
🆔 @iictchannel
🔸 کرسی علمی ترویجی فلسفه اصول
🔰 موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار میکند:
🎙 با ارائه:
آیت الله #علی_اکبر_رشاد
🏷 ناقدان:
آیت الله #احمد_مبلغی
حجت الاسلام دکتر #علیرضا_قائمی_نیا
✍️ دبیر علمی:
حجت الاسلام #ذبیح_الله_نعیمیان
⏰ چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه، ساعت 17
🏢 قم، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)
📡 حضور مجازی از طریق:
🌐 join.skype.com/I7qOg2slYw3U
#کرسی
🆔 @iictchannel
ta aseman.mp3
8.15M
💯🔊 #بشنوید
💠 تربیت دینی فرزندان
💢 برنامه «تا آسمان» شبکه خراسان رضوی
🎙با حضور حجت الاسلام و المسلمین #امیر_غنوی عضو هیأت علمی گروه اخلاق پژوهشگاه
📆 15 اردیبهشت ماه 1401
#صوت
#اخلاق
🆔 @iictchannel
◽️ دیدار مدیران فدراسیون جهانی خوجه شیعه اثنا عشری با رییس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی
🔸 در راستای تعاملات علمی بین المللی دکتر شیخ #علی_دینا مدیر کل آموزش اسلامی فدراسیون جهانی خوجه شیعه اثنا عشری و هیأت همراه با حجت الاسلام والمسلمین #محمد_عرب_صالحی دیدار و گفتگو کردند.
#رویداد
🆔 @iictchannel
📙 شماره 101 فصلنامه علمی پژوهشی #قبسات توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
🔸 با مقالاتی از: قاسم پورحسن، حسن لاهوتیان، سید محمد علی دیباجی، یوسف دانشور، #قاسم_ترخان، #حسین_عشاقی و ...
1️⃣ نظریۀ توالد علمی جامعۀ دینی
2️⃣بررسی مواجهه اصل آنتروپیک و نظریه چندجهانی با براهین غایت شناختی
3️⃣ معرفت دوگانه از ترابط علم کلام با سایر علوم (با تأکید بر علوم انسانی)
4️⃣ تجانس حق و خلق از منظر فلاسفه و عرفا
5️⃣ بنیادهای هستیشناختی فرهنگ
6️⃣ مبادی عقلی امکان معاد در نگاه متکلمان اسلامی (بررسی و نقد)
7️⃣ ایده نجات در ابن عربی و ارتباط آن با مسئله دیگری
8️⃣ بازنگری اخلاق خانواده، پیششرط حمایت دین از نهاد خانواده در رویارویی با مدرنیسم
📚 برای مشاهده صفحه مقالات نشریه کلیک کنید
🆔 @iictchannel
◽️ بیانی تازه از اعجاز تشریعی و شبکه معارفی
🔸 نوشتاری از حجتالاسلام و المسلمین #سیدمحمدحسن_جواهری
(عضو هیأت علمی گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه)
▪️ خدای متعال به موجب جاودانه بودن قرآن و آیین #اسلام، احکامی وضع فرموده که تغییرناپذیر است. به این منظور، به جای ارائه برنامه به ارائه چهارچوبهایی بسنده کرده که از این ویژگی برخوردارند که میتوانند دانش و دستاوردهای علمی بشر را مدیریت کرده و در مسیر دلخواه خود که تعالی انسان است، قرار دهد.
▪️ قدرت کنترلکنندگی قوانین پروردگار در قرآن به گونهای است که آن را به شکل بسیار گستردهای «فراگیر» کرده است؛ یعنی مثلاً با وضع شماری قوانین کلی اقتصادی و چهارچوب قرار دادن آن، تمام برنامههای اقتصادی بشر را تحت تأثیر قرار داده و مدیریت میکند.
▪️ این قوانین کلی آنچنان فراگیر است که این تأثیرپذیری را همه جانبه خواهد کرد. بشر میتواند با گذر زمان و تکامل علمی خود برنامههای خود را تغییر دهد ولی چهارچوبها همواره ثابت و برقرار و تأثیرگذار خواهند بود و این جلوه یا معنایی از جامعیت و پویایی است. این چنین شبکهای با ویژگیهای یاد شده شأنیت آن را دارد که «معجزه» خوانده شود.
#یادداشت
🆔 @iictchannel
◽️ پیش اجلاسیه کرسی نوآوری قاعده حریم حمی برگزار شد
🔸 حجت الاسلام و المسلمین #سعید_داودی عضو هیأت علمی گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه:
▪️ عقلا در میان خود، برای مراقبت از موضوعات مهم، راههای مختلفی را میاندیشند. از جمله آنکه برای آسیب ندیدن یک موضوع پر اهمیت، لایههای حفاظتی مهمی را برای آن تعبیه میکنند. به عبارتی جهت حفظ قرقگاه و نقطه مهم کانونی، محیط پیرامونی تعریف میکنند و ممنوعیت را از نقطه کانونی به محیط پیرامونی گسترش میدهند.
▪️ اصل این قاعده حاصل یک نگاه منسجم و پیوسته به برخی از آیات است که در آن ها اموری به عنوان قرقگاه مهم معرفی شده و آن گاه برای آن محیط پیرامونی وضع گردیده است . به عنوان مثال، حفظ عفت خانواده و دور داشت مکلفان از آلودگی های دامنی برای شارع بسیار مهم معرفی گردیده و آنگاه برای آن محیط پیرامونی تعریف شده تا با رعایت آن، نقطه کانونی در حفاظت بیشتری قرار گیرد.
#کرسی_نوآوری
🆔 @iictchannel
◽️ برگزاری ششمین جلسه مجمع عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
🔸 ششمین جلسه #مجمع_عمومی_پژوهشگاه با موضوع بررسی و تصویب گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۹
▪️ با حضور آیتالله #علی_اکبر_رشاد، دکتر عبدالهیزاده، دکتر ایروانی، دکتر نادریان و اعضای هیأت امنای پژوهشگاه: آیتالله حسینی بوشهری و حجج اسلام و آقایان دکتر: خسروپناه، میرمعزی، حکمتنیا، عرب صالحی، رمضانی چابک، کمالوندی و نیز تنی چند از دیگر مدیران پژوهشگاه، گزارش #حسابرسی سال ۱۳۹۹ پژوهشگاه به تایید و تصویب مجمع رسید.
#جلسات
🆔 @iictchannel
💯 #ببینید
📸 #گزارش_تصویری ششمین جلسه #مجمع_عمومی_پژوهشگاه
🔖 با موضوع بررسی و تصویب گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۹
📅 دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
🏢 تهران و قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
#جلسات
🆔 @iictchannel
◽️ خاطرات ارواح از حوادث قبل از تولد
🔸 نوشتاری از حجتالاسلام و المسلمین #حسین_عشاقی عضو هیات علمی گروه #فلسفه پژوهشگاه
🔻 تحلیلی فلسلفی بر تجربهگران زندگی پس از زندگی
▪️از مسائل مشهوری که بین فلاسفه، مورد بحث و گفتوگو بوده است، مسئله موجودیت ارواح قبل از ابدان است؛ آیا روح هر انسانی، قبل از خلقت بدنش موجود بوده است؟ یا بعد از این که بدن هر انسانی در دوره جنینی به مرحله رشد کافی خود رسید، روح او آفریده میشود؟
▪️در بین فلاسفه قبل از اسلام، افلاطون به موجودیت روح قبل از بدن، بلکه به ازلیت و قدم روح، قائل است؛ اما ارسطو به حدوث روح همزمان با حدوث بدن جنین، معتقد است؛ در دوره اسلامی نیز، سهروردی، موافق با دیدگاه ارسطو، قائل به حدوث روح است؛ اما قطبالدین شیرازی، موافق با نظریه افلاطون، معتقد به ازلیت و قدم روح است.
#یادداشت
🆔 @iictchannel
🔹 کرسی علمی "ماهیت دولت اسلامی"
🎙 با حضور:
حجت الاسلام و المسلمین #محسن_مهاجرنیا
(عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه)
📆 ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۶
📣 حضور مجازی از طریق:
🌐 yun.ir/state
#تبلیغ
#فعالیت_اعضا
🆔 @iictchannel
🔹 نشست علمی "شیوه تعامل با دیگر مذاهب و الزامات آن از نگاه قرآن"
🎙 با حضور:
حجت الاسلام و المسلمین #عبدالکریم_بهجت_پور
(عضو هیأت علمی گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه)
📆 شنبه 24 اردیبهشت 1401، ساعت 11
📣 حضور مجازی از طریق:
🌐 b2n.ir/taqribstudies
#تبلیغ
#فعالیت_اعضا
🆔 @iictchannel
◽️ حوزه علمیه و عدالت اجتماعی
🔸 گفتگو با حجتالاسلام و المسلمین #سیدکاظم_سیدباقری مدیر گروه سیاست پژوهشگاه
▪️ما اگر واقعاً بهدنبال اجرای عدالت هستیم، یکی از بهترین راهها برای رسیدن به عدالت، آسیبشناسی و نقد رفتار و گفتار کارگزاران و مسیر طی شده است. کارگزاری که قدرت، ثروت، جایگاه و امکاناتی در اختیار دارد، نمیتواند هر طور که خواست رفتار کند و هیچ کس نقادی نکند.
▪️ مردم، حوزویان، طلاب و دانشجویان باید بتوانند رفتار کارگزاران را نقد کنند و این نقد هم باید نقد آزادانه، منصفانه و قانونمند باشد.
▪️نظریه #عدالت هرگز با شعار و سروصدا تولید نمیشود. برای تولید آن، باید بسترها و زمینههای سیاسی- اجتماعی آن را فراهم کرد، برای نمونه، برخی از واحدهای درسی در حوزه یا دانشگاه در خصوص عدالت تصویب شود، سرفصلهای آن نوشته شود که دانشجو و طلبه از همان گام های آغازین درس، با این ادبیات و دغدغه آشنا شود و شناخت اولیه از این مسئله پیدا کند.
#مصاحبه
🆔 @iictchannel
▫️غفلت حوزهها نسبت به اخلاق رسانه و فقه رسانه
🔰 آیت الله #علی_اکبر_رشاد در گفتگو با ایکنا مطرح کرد:
▪️#اخلاق_رسانه از مهمترین شاخههای اخلاق کاربردی و بلکه مهمترین شاخه آن است، اما معالاسف هم در مقام نظر یعنی کار علمی، پژوهشی و آموزشی راجعبه آن، و هم در مقام عمل، یعنی اجرا و رعایت ضوابط و موازین در زندگی به شدت مغفول است، کما اینکه «فقه رسانه» نیز از مهمترین شاخههای فقه معاصر است.
🔻 اگر رسانهای اخلاق و احکام ارزشی و شرعی را در قلمرو عمل و حوزه مسئولیت رسانهای رعایت کند، از سایر رسانهها عقب نمیاُفتد، وقتی مردم به رسانه اعتماد کنند آن وقت پرطرفدارترین رسانه کشور بلکه منطقه و جهان خواهد شد، اگر جهات اخلاق را رعایت کنند، مردم خوشبین میشوند و جذب میشوند.
#گفتگو
🆔 @iictchannel
▫️جراحی اقتصادی نیازمند تحمل درد است، اندکی تحمل کنیم
🔰 حجتالاسلام #محمد_ملک_زاده عضو هیات علمی گروه #سیاست پژوهشگاه:
▪️هنوز آرد و نان گران نشده بعضیها عزای عمومی اعلام کردهاند؛ عکسهای جعلی از کارتهای یارانه نان در فضای مجازی منتشر میشود؛ جریان غرب گرای داخلی در کنار معاندین خارجی به صورت هماهنگ برای تخریب نظام و دولت متحد شدهاند و می کوشند تا شورشهای خیابانی به راه اندازند! گویا این روزها عدهای هیچ هدفی جز ایجاد ناامیدی در میان مردم ندارند.
#مصاحبه
🆔 @iictchannel
▫️حضور پرشور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران
🔰 در گفتگو با #محمد_جنتی مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه مطرح شد:
◾️ سازمان انتشارات پژوهشگاه، امسال نیز مانند سالهای قبل با عزمی جدی و تلاش و شوری مضاعف در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران 1401 حضور یافته تا با عرضه حدود 1000 عنوان کتاب و مجله و بیش از 100 عنوان کتاب چاپ اول بتواند خدمتگزار اهالی کتاب و ساحت اندیشه و فرهنگ باشد.
🔸 ارمغان دیگر سازمان انتشارات پژوهشگاه در نمایشگاه کتاب امسال، رونمایی از آثار جدید، حضور نویسندگان و برنامههای فرهنگی کتابمحور است.
#نمایشگاه_کتاب
#به_اندیشه_برگردیم
🆔 @iictchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 #ببینید
🔰 زحمات شبانه روزی دست اندرکاران خستگی ناپذیر #سازمان_انتشارات برای آماده سازی غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
📌 ۲۱ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه
📕 مصلی تهران، ورودی ۶۲، راهرو ۲۱ غرفه ۳۸
#نمایشگاه_کتاب
#با_کتاب_سلامتیم
#به_اندیشه_برگردیم
🆔 @iictchannel
🔸 برنامه این هفته تلویزیون اینترنتی پاسخ با موضوع «شبهات پیرامون وحی»
🎙 با حضور:
حجت الاسلام والمسلمین #محمد_عرب_صالحی؛ رئیس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه
🔹 دیدگاه روشنفکران در خصوص تاریخ مندی وحی چیست؟
🔹 نحوه رابطه وحی با واقعیت های عینی چگونه است؟
🔹 آیه ۹۲ سوره انعام مؤید دیدگاه روشنفکران در خصوص وحی نیست؟
📆 چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۰۰
🖥 پخش با اینترنت رایگان:
➡️ heyatonline.ir/pasokh.tv
#تبلیغ
#فعالیت_اعضا
🆔 @iictchannel
💢💢 شما هم دعوتید به بازدید از غرفه #سازمان_انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
🔸🔹 در سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
🕌 مصلی تهران، ورودی ۶۲، راهرو ۲۱، غرفه ۳۸
📆 ۲۱ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
⁉️ علاقمندان همچنین می توانند جهت خرید آنلاین از غرفه سازمان انتشارات پژوهشگاه با ۱۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان به لینک زیر مراجعه نمایند:
🌐 b2n.ir/poiict1401
#نمایشگاه_کتاب
#با_کتاب_سلامتیم
#به_اندیشه_برگردیم
🆔 @iictchannel
💢💢 منتظر دیدارتان هستیم...
🔸🔹 در سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
🔻 غرفه سازمان انتشارات پژوهشگاه:
مصلی تهران، ورودی ۶۰ و ۶۱، راهرو ۲۱، غرفه ۳۸
🔻 غرفه کانون اندیشه جوان:
مصلی تهران، شبستان، راهرو ۲۰، غرفه ۱۱
📆 ۲۱ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
#نمایشگاه_کتاب
#با_کتاب_سلامتیم
#به_اندیشه_برگردیم
🆔 @iictchannel