eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
هر چیزی میخواد ... ❤️🇮🇷 ❌منافقین سنگرها را یکی فتح کردند‼️ .
مدرسه تبهکاری العبدالشیطان‼️ ⁉️ ⭕️⭕️⭕️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️⭕️⭕️‌ اینجا بزرگراه زنگولداغ به آنکارا بعد از چند دقیقه بارندگی مثل لباسی که شسته باشن چروک شده! 📌‌ ترکیه همون جاییه که اکثرا بی حیاها و مفسین میرن، حالا برو توی پیجاشون اگر یه مطلب زده باشن از این افتضاحی که بوجود آمده 🤔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️♻️♻️ در این فیلم، سرانجامِ دختری رو میبینید که در مهمانی ۱۰ کیلومتری با حرفاش کلی جنجال به پا کرده بود. ♻️♻️♻️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅✅✅نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس: 🔹شل‌حجابان نباید در صداوسیما باشند. 🔹باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️♻️♻️خانمی که در جشن غدیر و مهمانی ده کیلومتری عید سعید غدیر شهر پرند گفته بود دوست دارد چادر سر کند ، در روز تولدش چادری شد و یک سفر کربلا و نجف به وی هدیه داده شد. .
27.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.مهم مهم مهم 👆👆👆🤔🤔 ✅✅✅ نطق کوبنده و عاااااااااالی آیت الله وفسی در دفاع از مومنین متحصن در مقابل : ⁉️ اقتدار قوه قضائیه در برخورد با مومنین یا مجرمین ؟! ❗️میلیون ها نفر برای تحقق اسلام علوی در کشور انقلاب کرده اند، آیا باز هم باید بر علیه قوه قضائیه انقلاب کنیم؟ ⚠️ ناامنی بانوان چادری و روحانیت در تهران، ثمره نبود قاطعیت در دستگاه قضاء 📆 ۲۰ تیر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️ای انسان به چی خودت مینازی ⁉️ تو کی هستی⁉️ ببین در این عالم چه خبره....❓ .
.. ⭕️⭕️⭕️☺️ شستن ميت به مدت يك ماه در غسالخانه تهران 👇 بعلاوه ۳۱ ميليون ريال جريمه به عنوان مجازات بى‌حجابى 😂😎👏👏👏 ان شاالله حقیقت باشه و ... . 🔹ظاهراً قوه قضاییه یه تکونی خورده و احکام بی حجاب ها رو داره کمی سفت تر میده .
26.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧 داستان صوتی ( رقص آتش بر روی آب ) ( به یاد شهیدان مهدی زین الدین،حسن باقری،سید مجتبی علمدارو...) مهدی: مجتبی به همه ی گردانها دستور عقب نشینی دادن،عملیات لو رفته!شما چرا هنوز نرسیدین عقب؟! مجتبی:آقا ایزد گفت گردان ما میره سمت شلمچه مهدی: شلمچه؟! ایزد خبر داره شلمچه چه خبره؟! مجتبی: چی شده مگه؟! (صدای مستند شهید حسن باقری: میدونیم عملیات لو رفته و عراقیها منتظرمون هستن…. ولی راهی غیر از این نداریم!!!) صداپیشگان: محمد رضا جعفری - مجید ساجدی - محمد حکمت - علی حاجیپور - مسعود عباسی - کامران شریفی - احسان فرامرزی نویسنده و کارگردان: علیرضا عبدی پخش روزهای پنج شنبه ازکانال رادیو میقات پخش تخصصی داستانهای صوتی .
خبرگزاری اسپوتنیک: «خسارات اعتراضات فرانسه به ۷۱۵ میلیون دلار رسیده است» ✓نابودی ۱۲۰۰۰ خودرو و ۵۰۰ ساختمان دولتی ✓بازداشت ۴۰۰۰ نفر«اکثرا نوجوان» ✓ غارت حدود۲۰۰۰ فروشگاه و ۴۰۰ بانک پارسال دست در دست مصی بودند به قصد براندازی 🇮🇷 غافل از اینکه خدای موسی و خدای خامنه‌ای یک خداست " حسین نوروزی .
هدایت شده از حوزه انقلابی
🔴 از شرکت ملی حفاری جنوب کشور در کنار متحصنین قوه‌قضائیه هستم ▫️به خاطر شرایط شغلی در شرکت ملی حفاری، دستم از همراهی عزیزان قیام کننده برای حجاب و عفاف کوتاه بود. ▫️امیدوارم خداوند متعال و شهدای عالیقدر این حرکت حداقلی را از بنده قبول کند برای آرمانِ روح‌الله... تحصنِ 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
هدایت شده از حوزه انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شروع اثرات مقابل قوه‌ی قضائیه از اقدامات میدانی مسئولان ▫️اثرات این تحصن را در موضوع مقابله با جریان ولنگاری و کشف حجاب در باز شدن دست پلیس برای تذکر لسانی مشاهده می‌کنید ▫️حمایت از ادامه تحصن تا حصول اقدامات قاطع وظیفه امت حزب الله است برای آرمانِ روح‌الله... تحصنِ 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
🔻«جهاد فرزندآوری» "لطف به جامعه" یا "تکلیف شرعی"؟! ⁉️ آیا اقدام برای فرزندآوری و نجات کشور از ، بر یکایک ما است؟ آیا کسی که به آن بی‌توجه باشد، مرتکب ترکِ فعل و شده و از ایمانش تخلف ورزیده است؟ 🧐 فقه شیعه دراین‌باره چه می‌گوید؟ __________________ اگر بخواهیم تنها از ساده‌ترین و واضح‌ترین بُعد برای این پرسش پاسخی بیابیم باید ابتدا به قرآن مراجعه کنیم: 💠 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ «ای اهل ایمان، از فرمان خدا و رسول و اطاعت کنید» قرآن کریم به ما دستور می‌دهد که از خدا،پیامبر و اولی‌الامر اطاعت کنیم. امروزه مصداق اولی‌الامر، ولی‌فقیهی است که بر جایگاه رهبری کشور اسلامی ما قرار دارد. برمبنای فقه سیاسی شیعه، پیروی و فرمانبرداری از دستورات و تصمیمات مسلمین، شرعاً بر همگان است. 💠 امام صادق(ع) درمورد لزوم فرمانبری از در عصر غیبت می‌فرماید: «....اگر حکم او را نپذیرند حکم خدا را سبک شمرده اند و ما را رد کرده اند و کسی که ما را رد کند، را رد کرده است» وسائل الشیعه، ج18، ص99 اکنون چندموضع از را در موضوع «فرزندآوری» باهم مرور کنیم: ◾️امام خامنه‌ای: ▫️«... تکثیر نسل؛👈 همه موظف اند👉 در راه این معروف ها تلاش کنند» ۱۳۹۴/۱/۱ ▫️« یکی از مهم ترین 👈 های زنان و وظایف👉 آنان است» ۱۳۹۴/۲/۱ ▫️ «بار دیگر تأکید میکنم که تلاش برای ، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از 👈ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است👉 این درباره‌ی افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌ساز، تأکید بیشتر می‌یابد» ۱۴۰۱/۲/۲۸ ▫️ « و تکثیر نسل یکی از آن 👈وظایف مهم و اساسی👉 است که بایستی انجام بگیرد که هر دو‌ی اینها -هم ازدواج زودهنگام و بهنگام، و هم تکثیر نسل- جزو نیازهای حیاتی امروز کشور و فردای کشور است» ۹۹/۱۱/۱۵ ____________________ ⭕️ نتیجه بحث: فرمانِ مدت بسیاری است از سوی امام جامعه صادر شده. تبعیت از این حکم ولاییِ مهم و حیاتی، یک و است و به لحاظ اهمیت، تفاوتی بین وجوب احکامِ امام،با احکام شرعیِ الهی وجود نداشته و همانطور که در انجام فروعات دین (نماز و روزه و حج و..) اهتمام داریم، بایستی در برآوردن دستورات رهبری نیز کوشا و مقیّد باشیم. پس تخلف از هر حکم ولایی که مخاطبش ما مردم باشیم، آشکارا تخلف از ایمان، و حرامی است که با ولایت‌مداری سازگار نیست! از طرفی حفظ از اوجب واجبات و وظیفه‌ تک‌تک ماست و درصورت به‌خطر افتادن شرایط جمعیتی کشور، بقا و حیات نظام اسلامی هم با مشکل جدی روبرو خواهد بود! 🇮🇷 🌹 حوزه انقلابی .