eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️⭕️⭕️‌ اینجا بزرگراه زنگولداغ به آنکارا بعد از چند دقیقه بارندگی مثل لباسی که شسته باشن چروک شده! 📌‌ ترکیه همون جاییه که اکثرا بی حیاها و مفسین میرن، حالا برو توی پیجاشون اگر یه مطلب زده باشن از این افتضاحی که بوجود آمده 🤔 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️♻️♻️ در این فیلم، سرانجامِ دختری رو میبینید که در مهمانی ۱۰ کیلومتری با حرفاش کلی جنجال به پا کرده بود. ♻️♻️♻️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅✅✅نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس: 🔹شل‌حجابان نباید در صداوسیما باشند. 🔹باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️♻️♻️خانمی که در جشن غدیر و مهمانی ده کیلومتری عید سعید غدیر شهر پرند گفته بود دوست دارد چادر سر کند ، در روز تولدش چادری شد و یک سفر کربلا و نجف به وی هدیه داده شد. .
27.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.مهم مهم مهم 👆👆👆🤔🤔 ✅✅✅ نطق کوبنده و عاااااااااالی آیت الله وفسی در دفاع از مومنین متحصن در مقابل : ⁉️ اقتدار قوه قضائیه در برخورد با مومنین یا مجرمین ؟! ❗️میلیون ها نفر برای تحقق اسلام علوی در کشور انقلاب کرده اند، آیا باز هم باید بر علیه قوه قضائیه انقلاب کنیم؟ ⚠️ ناامنی بانوان چادری و روحانیت در تهران، ثمره نبود قاطعیت در دستگاه قضاء 📆 ۲۰ تیر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️ای انسان به چی خودت مینازی ⁉️ تو کی هستی⁉️ ببین در این عالم چه خبره....❓ .
.. ⭕️⭕️⭕️☺️ شستن ميت به مدت يك ماه در غسالخانه تهران 👇 بعلاوه ۳۱ ميليون ريال جريمه به عنوان مجازات بى‌حجابى 😂😎👏👏👏 ان شاالله حقیقت باشه و ... . 🔹ظاهراً قوه قضاییه یه تکونی خورده و احکام بی حجاب ها رو داره کمی سفت تر میده .
26.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧 داستان صوتی ( رقص آتش بر روی آب ) ( به یاد شهیدان مهدی زین الدین،حسن باقری،سید مجتبی علمدارو...) مهدی: مجتبی به همه ی گردانها دستور عقب نشینی دادن،عملیات لو رفته!شما چرا هنوز نرسیدین عقب؟! مجتبی:آقا ایزد گفت گردان ما میره سمت شلمچه مهدی: شلمچه؟! ایزد خبر داره شلمچه چه خبره؟! مجتبی: چی شده مگه؟! (صدای مستند شهید حسن باقری: میدونیم عملیات لو رفته و عراقیها منتظرمون هستن…. ولی راهی غیر از این نداریم!!!) صداپیشگان: محمد رضا جعفری - مجید ساجدی - محمد حکمت - علی حاجیپور - مسعود عباسی - کامران شریفی - احسان فرامرزی نویسنده و کارگردان: علیرضا عبدی پخش روزهای پنج شنبه ازکانال رادیو میقات پخش تخصصی داستانهای صوتی .
خبرگزاری اسپوتنیک: «خسارات اعتراضات فرانسه به ۷۱۵ میلیون دلار رسیده است» ✓نابودی ۱۲۰۰۰ خودرو و ۵۰۰ ساختمان دولتی ✓بازداشت ۴۰۰۰ نفر«اکثرا نوجوان» ✓ غارت حدود۲۰۰۰ فروشگاه و ۴۰۰ بانک پارسال دست در دست مصی بودند به قصد براندازی 🇮🇷 غافل از اینکه خدای موسی و خدای خامنه‌ای یک خداست " حسین نوروزی .
هدایت شده از حوزه انقلابی
🔴 از شرکت ملی حفاری جنوب کشور در کنار متحصنین قوه‌قضائیه هستم ▫️به خاطر شرایط شغلی در شرکت ملی حفاری، دستم از همراهی عزیزان قیام کننده برای حجاب و عفاف کوتاه بود. ▫️امیدوارم خداوند متعال و شهدای عالیقدر این حرکت حداقلی را از بنده قبول کند برای آرمانِ روح‌الله... تحصنِ 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
هدایت شده از حوزه انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 شروع اثرات مقابل قوه‌ی قضائیه از اقدامات میدانی مسئولان ▫️اثرات این تحصن را در موضوع مقابله با جریان ولنگاری و کشف حجاب در باز شدن دست پلیس برای تذکر لسانی مشاهده می‌کنید ▫️حمایت از ادامه تحصن تا حصول اقدامات قاطع وظیفه امت حزب الله است برای آرمانِ روح‌الله... تحصنِ 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
🔻«جهاد فرزندآوری» "لطف به جامعه" یا "تکلیف شرعی"؟! ⁉️ آیا اقدام برای فرزندآوری و نجات کشور از ، بر یکایک ما است؟ آیا کسی که به آن بی‌توجه باشد، مرتکب ترکِ فعل و شده و از ایمانش تخلف ورزیده است؟ 🧐 فقه شیعه دراین‌باره چه می‌گوید؟ __________________ اگر بخواهیم تنها از ساده‌ترین و واضح‌ترین بُعد برای این پرسش پاسخی بیابیم باید ابتدا به قرآن مراجعه کنیم: 💠 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ «ای اهل ایمان، از فرمان خدا و رسول و اطاعت کنید» قرآن کریم به ما دستور می‌دهد که از خدا،پیامبر و اولی‌الامر اطاعت کنیم. امروزه مصداق اولی‌الامر، ولی‌فقیهی است که بر جایگاه رهبری کشور اسلامی ما قرار دارد. برمبنای فقه سیاسی شیعه، پیروی و فرمانبرداری از دستورات و تصمیمات مسلمین، شرعاً بر همگان است. 💠 امام صادق(ع) درمورد لزوم فرمانبری از در عصر غیبت می‌فرماید: «....اگر حکم او را نپذیرند حکم خدا را سبک شمرده اند و ما را رد کرده اند و کسی که ما را رد کند، را رد کرده است» وسائل الشیعه، ج18، ص99 اکنون چندموضع از را در موضوع «فرزندآوری» باهم مرور کنیم: ◾️امام خامنه‌ای: ▫️«... تکثیر نسل؛👈 همه موظف اند👉 در راه این معروف ها تلاش کنند» ۱۳۹۴/۱/۱ ▫️« یکی از مهم ترین 👈 های زنان و وظایف👉 آنان است» ۱۳۹۴/۲/۱ ▫️ «بار دیگر تأکید میکنم که تلاش برای ، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از 👈ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است👉 این درباره‌ی افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌ساز، تأکید بیشتر می‌یابد» ۱۴۰۱/۲/۲۸ ▫️ « و تکثیر نسل یکی از آن 👈وظایف مهم و اساسی👉 است که بایستی انجام بگیرد که هر دو‌ی اینها -هم ازدواج زودهنگام و بهنگام، و هم تکثیر نسل- جزو نیازهای حیاتی امروز کشور و فردای کشور است» ۹۹/۱۱/۱۵ ____________________ ⭕️ نتیجه بحث: فرمانِ مدت بسیاری است از سوی امام جامعه صادر شده. تبعیت از این حکم ولاییِ مهم و حیاتی، یک و است و به لحاظ اهمیت، تفاوتی بین وجوب احکامِ امام،با احکام شرعیِ الهی وجود نداشته و همانطور که در انجام فروعات دین (نماز و روزه و حج و..) اهتمام داریم، بایستی در برآوردن دستورات رهبری نیز کوشا و مقیّد باشیم. پس تخلف از هر حکم ولایی که مخاطبش ما مردم باشیم، آشکارا تخلف از ایمان، و حرامی است که با ولایت‌مداری سازگار نیست! از طرفی حفظ از اوجب واجبات و وظیفه‌ تک‌تک ماست و درصورت به‌خطر افتادن شرایط جمعیتی کشور، بقا و حیات نظام اسلامی هم با مشکل جدی روبرو خواهد بود! 🇮🇷 🌹 حوزه انقلابی .
🤝آیا حزب الله تهران نیز از قم الگو خواهد گرفت؟👇 🖌شنیده شده احزاب دارای پایگاه مردمی عضو شورای هماهنگی اصولگرایان قم یک به یک از همکاری با شورا خارج می‌شوند. شهر مقدس قم از دیرباز به دلیل ظرفیت عظیم جوانان انقلابی اش همواره مورد توجه و عنایت مقام معظم رهبری بوده است بی توجهی به امر جوانان و تنگ نظری و منافع باندهای اصولگرا همواره سد راه جوانان و نخبگان در شهر مقدس قم بوده است . در سال‌های اخیر احزاب و چهره‌های موجهی از همکاری با این شورا امتناع ورزیده‌اند لذا طی این مدت جوانان و برخی دلسوزان این شهر با خودباوری توانسته‌اند با ایجاد تشکل‌های انقلابی پرچمدار این تحول بود و خون تازه‌ای به کالبد این شهر مقدس تزریق کنند. شنیده شده طی ‌مدت اخیر احزاب دارای پایگاه مردمی عضو شورای هماهنگی اصولگرایان قم یکی پس از دیگری از همکاری با این شورا خارج می‌شوند. با توجه در پیش بودن انتخابات مجلس شاهد تنوع لیست‌های انتخاباتی و حضور فعال جوانان پرشور در مقابل سهم خواهان اصول‌گرا خواهیم داشت. هماهنگی و یکپارچگی این احزاب و تشکل‌های انقلابی در کنار نخبگان و حضور پرشور جوانان پرآتیه می‌تواند انتخابات پیش رو در شهر قم را به نحو دیگری رقم زده و تحولی شگرف در حوزه سیاسی در این استان پدید آورد. جریان جوان انقلابی قم، در کنار مطالبه گری و امربه معروف ، به این موضوع کلان سیاسی نیز باید بیاندیشد 🌹 حوزه انقلابی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراض به مواضع قالیباف در شهر انقلابی قم/ حضور قالیباف در جمع مبلغان در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ✍🏻پ.ن: حوزه علمیه باید جایگاه خود را در مقابل مسئولین پیدا کند و پرسشگر باشد و از تشریفاتی عمل کردن بپرهیزد. ❗️حوزه غیر تشریفاتی یعنی در فیضیه و جلوی تمام عالم و بدون لکنت فریاد می‌زنی: آمریکا هیچ نمی‌تواند بکند! شاه باید برود... 🌹 حوزه انقلابی .
امام خامنه‌ای خطاب به روحانیون و طلاب : در ‎تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اژه ای بیا خیابون، کشف حجابو جمع کن ▫️ مردم انقلابی از عملکرد قوه‌قضائیه در جریان ولنگاری و کشف حجاب کشور از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدای تهران برای آرمانِ روح‌الله... تحصنِ .