eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴آشوب‌گران با سلاح‌های سرد و گرم، محارب هستند ♦️رئیس دیوان عالی کشور: تعرض به باورهای دینی، تعرض به ناموس مردم، به اموال عمومی و اموال مردم و تعرض به جان حافظان امنیت از مصادیق بارز اخافه است. ♦️افرادی که در جریان آشوب‌های اخیر با سلاح‌های سرد و گرم، مرتکب این جنایت‌ها شدند «محارب واقعی» هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🇮🇷این فیلم کوتاه که نتیجه ی فرمانده ای کریمی و مدیری ووووو به وحوش داعشی جهت ویرانی ست را حتتتتتتما تا آخر ببینیدو نشر دهید ♨️❗️آخرین پرداختی مدیران خائن و بی‌کفایت سیما ، به عنوان دستمزد به مهران مدیری را بدانید مدیری داعشی که روش نابودی فرهنگ چندین هزار ساله ایران و ایرانی را پیش گرفته است و بابت این خوش خدمتی به شیطان بزرگ آمریکا ، از خائنین به دین و وطن دستمزد میلیاردی دریافت میکند🤔‼️👇 ✍علیرضا قزوه: آخرین دریافتی مهران مدیری از صدا و سیما ۳۰ میلیارد تومان بوده! 👌 اگه صداوسیما نبود الان در برره پایین باید نخود میخوردی و بز میچراندی!چرا نباید اموال حامیان این جنایتکاران را مصادره و آنها را محاکمه کرد! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. یا فاطمه زهرا: ❌ *این کلیپ را روزی چند بار گوش کنید ... امام خامنه ای در عرض ۲ دقیقه ، تمام نقشه های دشمن را بیان و وظیفه ما را هم مشخص می کنند...* .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️⚠️⚠️ ‼️ اینها می‌خواهند که همه آزاد باشد ⭕️ امام خمینی(ره): آن است که دیکته شده است از غرب برای به فساد کشیدن جوانهای ما. این نحو آزادی می‌خواهند که هم خواهرهای ما را به فساد و تباهی بکشند؛ و هم جوانهای ما، مردهای ما را به تباهی بکشند. ... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🏴 اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى الصِّدّیقِ الشَّهیدِ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِکَ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نه نیاز به چشم برزخی هست، و نه نیاز به قدرتهای باطنی خاص ❗️ 🔺همین الآن، می‌تونی میزان سلامت و یا بیماری قلبت رو با یک معیار ساده تشخیص بدی!
هدایت شده از روشنگری‌ آخرالزمان
♨️ورود سران قوا در ماجرای مهسا امینی اشتباه بود ✅ حجت الاسلام ذوالنوری سخنران تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه قم نسبت به هتک حرمت قرآن و مقدسات دینی: 🔹 این آقایی که پیام می دهد خودش در زمان جناب آقای کروبی چند سال نائب رئیس مجلس و سه دوره نماینده مجلس بوده است، مگر در زمان شما قانون نیروی انتظامی تصویب نشد مگر در ماده 4 قانون نیروی انتظامی وظیفه نیروی انتظامی برخورد با جرائم به ویژه جرائم مشهود نیست، مگر در قانون اسلامی عدم رعایت حجاب جرم انگاری نشده است. 🔹 چرا خسارت باید از جیب این مردم با همه فشارهای اقتصادی و معیشتی تامین شود، باید بر خسارت زنندگان علاوه بر حبس و مجازات های قانونی، حق مردم را از آنها بگیرید و محرکین پاسخگو باشند. 🔹آنهایی که در پشت عمامه چنین پیام های تحریک آمیزی می دهند که عده ای جوان ساده لوح دست به اقداماتی بزنند را باید مجازات کرد، قوه قضاییه به ریشه و لیدرهای اغتشاشات بپردازد و دادگاه ویژه روحانیت باید ورود کند. 🔹 سران سه قوه ما از سر کرامت نظام اسلامی و بزرگواری سران قوا پیام دادند اما خیلی هم جا نداشت موضوع کوچکی اینگونه برجسته شود، فردی در حادثه ای به مرگ طبیعی فوت کرده است و تحقیقات نشان داده که این بانو بیماری زمینه ای داشته و اطرافیانش کتمان کرده اند، چرا باید برای چیزی که نظام در آن تقصیر ندارد، آسیب ببیند.
🏷 با توجه به این توضیحات، وارد کردن بچه مدرسه ای ها به اغتشاشات این چند حالت را دارد: ۱. این موضوع بی سر بودن جنبش بیشتر به چشم بیاید و سران میدانیِ تحرکات، راحت تر پنهان شوند و خرابکاری های خود را سریعتر پیش ببرند ۲. استفاده از بچه مدرسه ای ها بعنوان سپر دفاعی انسانی ۳. تحرکات در نگاه اول کم اهمیت جلوه کند و هر کسی ببینید آن را یک حرکت بچگانه بخواند. ۴. در رسانه های دشمن این طور خبرسازی کنند که تحرکات و اعتراضات به لایه های پایین جامعه یعنی کودکان رسیده و نشان از فراگیر شدن آن در تمام مقاطع سنی جامعه دارد! ▫️نباید اغتشاشات این روزها را زود گذر و بی برنامه دانست و باید با دقت بیشتر تحولات را رصد و پیگیری نمود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید و بازنشر کنیدسهم آقایان ، و در اغتشاشات اخیر❗️ ♨️چرا رؤسای قوا به مطالبه رهبر معظم انقلاب در ساماندهی فضای مجازی گوش فرا ندادند⁉️ نشرحداکثری 🌹 حوزه انقلابی
. 🔴❗️شمخانی رو که میشناسید همون که ریاست رو در نظام ارث برده و از اول انقلاب تا حالا کاره‌ایه و سالهای ساله که دبیر شورای عالی امنیت ملی هست ‼️گفته بود متوسلیان دندون کرم خورده ایه که باید دور بندازیمش ‼️پس انداختنش تو دام فالانژهای لبنان تا شهید بشه از دستش راحت شن... حالا دقیقا آقای شمخانی جنابعالی نقشت در اطراف راس شورای عالی امنیت ملی سالهای سال چیه که انقد فتنه میشه ‼️شماها مثه مجسمه نگاه میکنین ✅ حالا وقتشه بچه انقلابیا بگن بعضی از مسئولین نظام دندون پوسیده‌ای هستند که باید زودتر کند و انداخت دور یکیشم همین برادر شمخانیه .
🔴 اتاق مشترکجنبش «بی‌سر» را «خودجوش» نپندارید! این جنبش‌ها را اتاق مشترک سرویس‌های معاند برنامه‌ریزی، و با اهرم رسانه، سلبریتی و عوامل میدانی مدیریت میکنند و تعمدا از معرفی یک رهبر پرهیز مینمایند تا: ۱. مردمی جلوه کند ۲. همه سلایق را جمع نمایند ۳. امکان بازداشت و رسوایی رهبر وجود نداشته باشد ‏تکلیف رسانه و عوامل میدانی مشخص است، وجه به خدمت گرفتن سلبریتی‌ها را هم بدانید: ۱. پنهان کردن ماهیت امنیتی جنبش‌ها، پشت نقاب هنر و ورزش ۲. استفاده از پایگاه اجتماعی و ظرفیت رسانه‌ای سلبریتی‌ها ۳. سهولت بین‌المللی شدن جنبش به دلیل ماهیت جهانی هنر و ورزش ۴. همراه کردن زنان و جوانان
🖋واکنش سردار آزمون به حذف شدنش از تیم ملی: 🔴فدای یک تار موی زنان ایرانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نوشت: شرم بر شماها که آدم‌ها را به راحتی می‌کشید زنده باد زنان ایرانی! ♻️اولا تا از مطلبی اطلاع دقیقی نداری حرف رایگان ⛔️ دوما که سوژه ی جدیدتون رو دایی جانش کشته سوما ننگ بر خودت که دختر روس رو میگیری و ول میکنی و بچه‌ خودت رو هم قبول نمیکنی. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️موانع بتنی که مقابل خونه علی کریمی گذاشته شده بودند و بنرهایی که از قول دادستانی روی اون‌ها نوشته شده بودند که اینجا پلمپ شده، برداشته شدند. ♨️ ظاهرا علی کریمی قبل از فرار از کشور اموال و کاخش رو فروخته بود. .
. 💢شهادت مامور پلیس توسط اغتشاشگران در رباط کریم ‼️استواریکم کرم پور در درگیری با اغتشاشگران به شهادت رسید ‼️به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا، در پی بروز ناامنی های اخیر در سطح کشور و تلاش ماموران پلیس برای حفاظت از جان، مال و نوامیس مردم، استواریکم فرید کرم پور حسنوند از پرسنل یگان امداد رباط کریم ‼️توسط اغتشاشگران مجروح و صبح امروز در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل گردید 🔹بر اساس این گزارش شهید کرم پور مجرد و اهل لرستان بود و مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام فردا صبح از رباط کریم برگزار خواهد شد لعنت الله علی القوم الظالمین😡 .
. 🇮🇷✅ نیروی زمینی سپاه پاسداران بار دیگر برای چهارمین روز متوالی مواضع گروه تروریستی پژاک در منطقه چومان در نوار مرزی ایران و عراق را ، با استفاده از پهپاد و آتش توپخانه‌ای مورد حمله‌ قرار داد. .
علی کریمی قبل از خروج از کشور املاک خود را فروخته بود 🔹بررسی‌های اولیه خبرنگار فارس نشان می‌دهد علی کریمی بیشتر املاک و دارایی‌های خود در ایران را قبل از خروج از کشور به فروش رسانده یا مالکیت آن‌ها را واگذار کرده است. ‼️خوب مسئولین را فریب داد. حالا مسئولینِ امنیتی اینقدر کِش بدین تا دیگر اوباش هم در برن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ابتکار جالب دکتر پیروز برای افشای منطق غلط "حجاب اختیاری" حتی اگر حداقل حجاب برای ستر عورت را به این برگ انجیر بزرگ تقلیل دهیم، عده ای مقابل آن از برگ انجیر کوچکتر استفاده میکنند! با دشمنان امام حسین ، و امام‌زمان در یک صف نباشید‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به زنان فلسطینی در محوطه‌های مسجد الاقصی همزمان با تعرض شهرک‌نشینان به این مسجد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️ شورش سلبریتی ها و اغنیا علیه فقرا، برای اولین بار در تاریخ 💬 استاد حسن عباسی 📍 ۳ مهر ۱۴۰۱ - بابل -اتفاقی_نیست .
. ‼️♨️برملاشدن ماهیت کثیف 🚨این نتیجه تفکرات ایران بدون اسلام است که برابری با تفکرات داعشی میکند ‼️از حمایت سوزاندن روسری ‼️ و تروریست خواندن بانوان چادری ‼️ تا تهدید نظام به جنگ داخلی ‼️ و ادامه یافتن اغتشاشات ووووو نشر این پست صدقه جاریه است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ با وقاحت مدعی بودن که آتش زدن پرچم امام حسین و موکب و مساجد و قرآن کار خود مذهبی ها و نظامه ... ‼️حالا در لندن رفتن به دسته عزاداری شیعیان حمله کردن، به شیعیانی که حتی ایرانی هم نیستند، بلکه پاکستانی اند ! ‼️ذات حرام زادگی این جماعت بهایی و داعشی و ضد اسلامی براندازان، روشن بود، روشن تر هم شد ! .