eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🏷 با توجه به این توضیحات، وارد کردن بچه مدرسه ای ها به اغتشاشات این چند حالت را دارد: ۱. این موضوع بی سر بودن جنبش بیشتر به چشم بیاید و سران میدانیِ تحرکات، راحت تر پنهان شوند و خرابکاری های خود را سریعتر پیش ببرند ۲. استفاده از بچه مدرسه ای ها بعنوان سپر دفاعی انسانی ۳. تحرکات در نگاه اول کم اهمیت جلوه کند و هر کسی ببینید آن را یک حرکت بچگانه بخواند. ۴. در رسانه های دشمن این طور خبرسازی کنند که تحرکات و اعتراضات به لایه های پایین جامعه یعنی کودکان رسیده و نشان از فراگیر شدن آن در تمام مقاطع سنی جامعه دارد! ▫️نباید اغتشاشات این روزها را زود گذر و بی برنامه دانست و باید با دقت بیشتر تحولات را رصد و پیگیری نمود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید و بازنشر کنیدسهم آقایان ، و در اغتشاشات اخیر❗️ ♨️چرا رؤسای قوا به مطالبه رهبر معظم انقلاب در ساماندهی فضای مجازی گوش فرا ندادند⁉️ نشرحداکثری 🌹 حوزه انقلابی
. 🔴❗️شمخانی رو که میشناسید همون که ریاست رو در نظام ارث برده و از اول انقلاب تا حالا کاره‌ایه و سالهای ساله که دبیر شورای عالی امنیت ملی هست ‼️گفته بود متوسلیان دندون کرم خورده ایه که باید دور بندازیمش ‼️پس انداختنش تو دام فالانژهای لبنان تا شهید بشه از دستش راحت شن... حالا دقیقا آقای شمخانی جنابعالی نقشت در اطراف راس شورای عالی امنیت ملی سالهای سال چیه که انقد فتنه میشه ‼️شماها مثه مجسمه نگاه میکنین ✅ حالا وقتشه بچه انقلابیا بگن بعضی از مسئولین نظام دندون پوسیده‌ای هستند که باید زودتر کند و انداخت دور یکیشم همین برادر شمخانیه .
🔴 اتاق مشترکجنبش «بی‌سر» را «خودجوش» نپندارید! این جنبش‌ها را اتاق مشترک سرویس‌های معاند برنامه‌ریزی، و با اهرم رسانه، سلبریتی و عوامل میدانی مدیریت میکنند و تعمدا از معرفی یک رهبر پرهیز مینمایند تا: ۱. مردمی جلوه کند ۲. همه سلایق را جمع نمایند ۳. امکان بازداشت و رسوایی رهبر وجود نداشته باشد ‏تکلیف رسانه و عوامل میدانی مشخص است، وجه به خدمت گرفتن سلبریتی‌ها را هم بدانید: ۱. پنهان کردن ماهیت امنیتی جنبش‌ها، پشت نقاب هنر و ورزش ۲. استفاده از پایگاه اجتماعی و ظرفیت رسانه‌ای سلبریتی‌ها ۳. سهولت بین‌المللی شدن جنبش به دلیل ماهیت جهانی هنر و ورزش ۴. همراه کردن زنان و جوانان
🖋واکنش سردار آزمون به حذف شدنش از تیم ملی: 🔴فدای یک تار موی زنان ایرانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران نوشت: شرم بر شماها که آدم‌ها را به راحتی می‌کشید زنده باد زنان ایرانی! ♻️اولا تا از مطلبی اطلاع دقیقی نداری حرف رایگان ⛔️ دوما که سوژه ی جدیدتون رو دایی جانش کشته سوما ننگ بر خودت که دختر روس رو میگیری و ول میکنی و بچه‌ خودت رو هم قبول نمیکنی. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️موانع بتنی که مقابل خونه علی کریمی گذاشته شده بودند و بنرهایی که از قول دادستانی روی اون‌ها نوشته شده بودند که اینجا پلمپ شده، برداشته شدند. ♨️ ظاهرا علی کریمی قبل از فرار از کشور اموال و کاخش رو فروخته بود. .
. 💢شهادت مامور پلیس توسط اغتشاشگران در رباط کریم ‼️استواریکم کرم پور در درگیری با اغتشاشگران به شهادت رسید ‼️به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا، در پی بروز ناامنی های اخیر در سطح کشور و تلاش ماموران پلیس برای حفاظت از جان، مال و نوامیس مردم، استواریکم فرید کرم پور حسنوند از پرسنل یگان امداد رباط کریم ‼️توسط اغتشاشگران مجروح و صبح امروز در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل گردید 🔹بر اساس این گزارش شهید کرم پور مجرد و اهل لرستان بود و مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام فردا صبح از رباط کریم برگزار خواهد شد لعنت الله علی القوم الظالمین😡 .
. 🇮🇷✅ نیروی زمینی سپاه پاسداران بار دیگر برای چهارمین روز متوالی مواضع گروه تروریستی پژاک در منطقه چومان در نوار مرزی ایران و عراق را ، با استفاده از پهپاد و آتش توپخانه‌ای مورد حمله‌ قرار داد. .
علی کریمی قبل از خروج از کشور املاک خود را فروخته بود 🔹بررسی‌های اولیه خبرنگار فارس نشان می‌دهد علی کریمی بیشتر املاک و دارایی‌های خود در ایران را قبل از خروج از کشور به فروش رسانده یا مالکیت آن‌ها را واگذار کرده است. ‼️خوب مسئولین را فریب داد. حالا مسئولینِ امنیتی اینقدر کِش بدین تا دیگر اوباش هم در برن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ابتکار جالب دکتر پیروز برای افشای منطق غلط "حجاب اختیاری" حتی اگر حداقل حجاب برای ستر عورت را به این برگ انجیر بزرگ تقلیل دهیم، عده ای مقابل آن از برگ انجیر کوچکتر استفاده میکنند! با دشمنان امام حسین ، و امام‌زمان در یک صف نباشید‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به زنان فلسطینی در محوطه‌های مسجد الاقصی همزمان با تعرض شهرک‌نشینان به این مسجد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ‼️ شورش سلبریتی ها و اغنیا علیه فقرا، برای اولین بار در تاریخ 💬 استاد حسن عباسی 📍 ۳ مهر ۱۴۰۱ - بابل -اتفاقی_نیست .
. ‼️♨️برملاشدن ماهیت کثیف 🚨این نتیجه تفکرات ایران بدون اسلام است که برابری با تفکرات داعشی میکند ‼️از حمایت سوزاندن روسری ‼️ و تروریست خواندن بانوان چادری ‼️ تا تهدید نظام به جنگ داخلی ‼️ و ادامه یافتن اغتشاشات ووووو نشر این پست صدقه جاریه است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ با وقاحت مدعی بودن که آتش زدن پرچم امام حسین و موکب و مساجد و قرآن کار خود مذهبی ها و نظامه ... ‼️حالا در لندن رفتن به دسته عزاداری شیعیان حمله کردن، به شیعیانی که حتی ایرانی هم نیستند، بلکه پاکستانی اند ! ‼️ذات حرام زادگی این جماعت بهایی و داعشی و ضد اسلامی براندازان، روشن بود، روشن تر هم شد ! .
‼️اون دسته از مثلا مذهبی‌هایی که "ورود زنان به ورزشگاه‌ها" رو سوپاپ اطمینان، محل تخلیه هیجانات و... میدونستن، ♨️ اتفاقات الان رو هم تحلیل کنند برامون ببینیم سوپاپ‌هاشون درست عمل کرده اتفاقاً اون اقدام محرک اتفاقات امروز بود😏😏😏‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🛑 را ببینید🛑🛑 اگر دوست دارید بدانید نظام اگر سقوط کند، چه می‌شود، حتما این کلیپ را بینید. غیرت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پیام حجت الاسلام سرلک از جوار حرم امیرالمومنین خطاب به رییس جمهور: خانم خزعلی را از دولت کنار بگذارید. 🔹انقلاب و حرکت نورانی آن مهمتر از مصلحت افراد است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اغتشاشات به روستاها کشید، لطفا لیدر این گروه را شناسایی کنید 🔹 بنظرم اون سفیده لیدره. نظر شما چیه؟ .
‼️📣📣📣📣📣📣📣 فعالیت اینستاگرام (فحشاگرام) در ایران خروجی بازی های سیاسی و سرگرم کردن جوانان به عیش و نوش و لذت های حرام... برای سواری گرفتن آنها و کنترل آنها .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ درسی که سلبریتی مشهور انگلیسی به سلبریتی‌های ایرانی داد! 🔶️ واکنش جالب "راجر واترز" خواننده سرشناس بریتانیایی به سوال‌های جهت‌دار "سیما ثابت" مجری مزدور شبکه سعودی اینترنشنال در برنامه زنده: ‼️📣📣📣📣📣📣📣 "ببینید چه بلایی بر سر عراق و سوریه آوردند، ‼️ ایران را هم می‌خواهند به همان شکل درآورند!! ‼️ تمرکز سیاست خارجه آمریکا بر ایده تخریب کشور زیبای ایران است!!" . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علینژاد ملعون چند ثانیه اخر این فیلم رو گذاشته و میگه برخورد پلیس خشنه ولی فیلم کامل رو ببینید متوجه خواهید شد چی شده بوده دو تا سلیطه هرچی از دهنشون درمیاد میگن،۴ و۵ بار پلیسو تحریک کردن نهایتا پلیس دو بار هلش داد. آخرش هم ده‌بار دیگه بدترین توهین ها رو کردن و بازهم پلیس سکوت کرد. همین رفتار رو در مقابل پلیس امریکا،فرانسه،روسیه و... انجام میداد الان زیر دست و پای پلیس داشت جون میدادند 🤔❓چرا پلیس این وحوش را تماشا میکند؟!؟!؟!😳😳🤔🤔🤔 .
‍ 🔆 توجه. توجه فوری. فیلم بسیارمهم ✍️ گروه هکری "عدل علی" در حمله هکری به حزب کومله به اسنادی دسترسی پیدا کرده که نشان می‌دهد ، بازیچه این حزب شده و جان خود را از دست داده است! 👨🏻‍💻 طبق چت های افشاشده از کومله با پسرخاله مهساامینی روشن میشود که حزب کومله از طریق دارو (زهر) را به مهسا امینی میرسانند . ✍️ مهساامینی طبق برنامه از قبل مشخص شده از شمال به تهران می آید و با پوششی زننده ، توجه را بخود جلب میکند. 👈 دقت کنید دخترخاله های او همراهش بوده اند و علیرغم بدحجابی، گشت ارشاد با آنها کاری نداشته. 👕به لباس پسرخاله او نگاه کنید ، فورا پس از مرگ مهسا امینی با پوشیدن لباس کومله، بیانیه ای از پیش تعیین شده علیه جمهوری اسلامی میخواند بدون ذره ای ناراحتی از مرگ دخترخاله اش ✍️ عدل علی عنوان کرده اسناد بیشتری دارد که قصد دارد به مرور منتشر کند. ضمنا این گروه از مخالفان جمهوری اسلامی است! ✅ این فیلم، سندی است برای روشنگری همه کسانیکه ساده دلانه دلشان به حال آن دختر سوخت متاسفانه خودش عامدانه خود را قربانی کرده است 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 🏴
⁉️چرا امام رضا، از خوراکی مسموم استفاده کردند؟مگر امام علم‌غیب ندارد؟ ✍️پاسخِ جواد حیدری استاد حوزه و دانشگاه 1️⃣علم غیب مخصوص خداوند است و آگاهی دیگران نسبت به غیب،متوقف به اذن او است در قرآن کریم می‌خوانیم:«عالِمُ الْغَيْبِ فَلا يُظْهِرُ عَلى غَيْبِهِ أَحَدا إِلاَّ مَنِ ارْتَضى مِنْ رَسُولٍ فَإِنَّهُ يَسْلُكُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَ مِنْ خَلْفِهِ رَصَدا»«داناى غيب اوست و هیچ‌کس را بر اسرار غيبش آگاه نمی‌سازدمگر رسولانى كه آنان را برگزيده و مراقبينى از پيش رو و پشت سر براى آن‌ها قرار می‌دهد سوره‌جن/26و27 2️⃣علم امامان علیهم‌السلام،ذاتی و استقلالی نیست و طبق روایات،اگر بخواهند چیزی را بدانند،خدا به آن‌ها می‌آموزدامام صادق‌می‌فرمایند:«إِذَا أَرَادَ الْإِمَامُ أَنْ يَعْلَمَ شَيْئاً أَعْلَمَهُ اللَّهُ ذَلِكَ»هرگاه امام اراده کرد چیزی را بداند، خداوند آن را به او می‌آموزد الكافي،ج1 3️⃣حضرات‌معصومین علیهم‌السلام،مکلف نبودند تا بر اساس علم غیب عمل‌کنندبلکه مأمور به‌ظاهر بودندپیامبرخدا می‌فرماید:«إِنَّمَا أَقْضِي بَيْنَكُمْ بِالْبَيِّنَاتِ وَ الْأَيْمَان»من بین شما فقط باشاهد و قسم‌هایتان قضاوت‌می‌کنم الكافي،ج7 4️⃣اهل‌بیت علیهم‌السلام،تسلیم قضا و قدر الهی بودند و داشتن علم به چیزی،مانع تسلیم خدا بودن آن ذوات نورانی و تغییر قضا و قدر حتمی خدا نیست امام حسین‌فرمودند«رِضَى‌اللَّهِ‌رِضَانَا أَهْلَ‌الْبَيْت»رضایت‌خدا رضایت ما اهل‌‌بیت‌است بحارالانوار،ج44 .
. ♨️❗️ یک بام دوهوای رسانه های غربی عبری عربی 🔺 دختری از یک خانواده مسیحی در اردن به دلیل اعلام اسلام، توسط پدرش کشته شد و سر و استخوان‌هایش شکست! 🔺 اتفاقی که به گوش همه دنیا رسید، رسانه‌ها درباره آن هیاهو نکردند، فمینیسم‌ها و طرفداران حقوق زنان هم نگرانی خود را برای زن مسیحی که می‌خواهد با اختیار خودش مسلمان شود، ابراز نکردند😳🤔 .