eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. متواری شده اند، رفته‌اند در مکان‌های نامعلوم که دست کسی به آنها نرسد‌، پلیس رفته تک تکشان را گیر آورده .. در توضیح این فیلم نوشته‌اند: ماموران یگان‌ویژه در گام نخست، با استفاده از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و استفاده از پایش تصویر‌های هوایی، ۲ مخفیگاهی که متهمان پس از فرار در آنجا پنهان شده بودند را ردیابی کردند و وارد عمل شدند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حتما تا آخر ببینید ✅ پلیس بلژیک به یک برعنداز : برگردید کشوراتون اینجا جای اینکارا نیست . - یه پیام به برعندازان عزیز : پلیس ایران ظالمه ، پلیس لندن و فرانسه و بلژیک چطور ؟ - همه جا با خودتون آشوب و خشونت میبرید بعد انتظار دارید کسی باهاتون مقابله نکنه ؟ .
. ‼️سلبریتیها و اصلاح طلبایی که از غارهاتون بیرون اومدین، لطفا بابت دریده شدن کودکان مظلوم کشورم توسط سگهای ولگرد هم یه نظری بدین که باورتون کنیم!!! .
. 🔴 تلگرام بستر هماهنگی تروریست های زاهدان! 🔹خبر تایید نشده ای مبنی بر استفاده تروریست های امروز زاهدان از بستر تلگرام جهت هماهنگی ارتباطی حکایت دارد 🔹 سرورهای تلگرام و مدیر آن چند سالی است در امارات ساکن هستند و امارات به بازوی رژیم صهیونسیتی برای ایجاد جنبش‌های اجتماعی ضد ایران تبدیل شده است. 🔹 تلگرام با یک فیلتر شکن ساده فعال است هنوز! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 👆تروریست های مسلح جیش الظلم و پس مانده های ریگی که امروز به مردم و کلانتری شهر ⁧ زاهدان⁩ حمله کردن؛ ‏این فیلم چند روز پیش منتشر شده... ‏⁧ ⁩ ♦️به زودی پرده ی نفاق از این فتنه‌ کنار خواهد رفت و با علنی شدن فعالیت گروهک های تروریستی یکی پس از دیگری، همگان خواهند دید که «مهساها بهانه اند ؛ تجزیه ایران را نشانه رفته اند» .
شهدای امروز حادثه تروریستی در کابل همه دختر جوان با میانگین سنی حدود ۱۸ سال هیچ کسی برای شما در جهان هیچ کاری نمی‌کند چون خون شما صرفه سیاسی ندارد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفته می‌شود👆👆👆 این ویدئو از همین آموزشگاه کنکوری در کابل است که امروز صبح در آن انفجار تروریستی رخ داده است. به حرف‌ها و صدای شاد و امیدوارشان گوش کنید ... صداهایی که خاموش شدند. دست‌کم ۳۲ شهید 🖤😔 .
⭕️باز پخش مستند «تروکاژ» به دلیل استقبال کم‌سابقه مردم طبق اعلام روابط عمومی شبکه سه به دلیل دریافت بازخوردهای مثبت فراوان بعد از پخش مستند «تروکاژ» این مستند امروز ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه مجددا روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. «تروکاژ» درباره کنترل سلبریتی‌ها در غرب و برخورد بدون ملاحضه کشورهای غربی با این گروه است.
. توجه مهم مهم👇👇👇❗️ ‼️📣📣📣📣📣📣📣 تحریک خانواده مهسا امینی از لانه نئونازی‌های وحشی که دایم در حال توطئه هستند ‼️ منابع آگاه می‌گویند پیغام‌هایی از سوی سفارت آلمان به خانواده با هدف تحریک آن‌ها به موضع‌گیری‌های تند ارسال شده است که نقض آشکار حاکمیت ملی ایران است و باید با این فضاسازی به شدت برخورد شود. 🔹️ آلمان در شرایط بدی بعد از تحریم‌های روسیه و جنگ اوکراین به سر می‌برد و به دنبال فضایی برای معامله سیاسی با کشور‌هایی است که گمان می‌برد بتواند برخی از مشکلات سوخت و زمستان سرد خود را با آنان حل کند و این فضاسازی‌ها نوعی باج‌گیری به حساب می‌آید. ‼️ شنیده‌ها از منابع آگاه حکایت از این دارد که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور، چهار کشور اروپایی و آسیایی نقش اصلی در فضاسازی‌های رسانه‌ای و تحریک مردم به حضور در خیابان و آشوب داشته‌اند. ‼️ گفته می‌شود که سفارت آلمان در تهران به عنوان هماهنگ‌کننده سفارت‌های اروپایی در ایران نقش مهمی ایفا کرده است ‼️و علاوه بر ارتباط‌گیری‌هایی که با اراذل و اوباش از سوی طرف آلمانی گرفته شده بود، ‼️به صورت مستقیم ارتباطاتی با خانواده مهسا امینی نیز گرفته است. ‼️ پیغام‌هایی که با واسطه از طرف سفارت آلمان به خانواده امینی رسیده نشان می‌دهد از آن‌ها خواسته شده مواضعی علیه نیرو‌های انتظامی گرفته است ‼️و ضمن مصاحبه با رسانه‌های خارجی همچنان موضوع مربوط به مهسا امینی را داغ نگه دارند. ‼️طرف آلمانی همچنین به اطرافیان مهسا امینی این وعده را داده است ‼️که در صورت برخورد نظام با ادعا‌های نادرست آن‌ها از ابزار‌های خارجی برای فشار به جمهوری اسلامی استفاده کرده ‼️و دولت آلمان نیز این آمادگی را دارد که هرچه سریع‌تر تابعیت آلمانی به آن‌ها بدهد. ‼️در جریان اغتشاشات اخیر در ایران، علاوه بر آلمان ‼️ اتباع هلند نیز نقش فعالی داشتند، به گونه‌ای که تعدادی از اتباع هلندی نیز در جریان اغتشاشات شناسایی و بازداشت شدند. /فارس پ ن : تقریبا در عصر روز ۱۴ شهریور ساعتها در سفارت آلمان گردهمایی و جشن پایکوبی منافقین و ارازل اوباش بود ‼️ و از سر و صدای عجیب و ناراحت کننده ی آنها در محرم همه ی کسبه کوجه برلن و عابرین متعجب و حیران مانده بودند که در سفارت آلمان چه خبره؟!؟!؟!. ‼️📣📣📣📣📣📣📣 سفارت آلمان= لانه جاسوسی و خرابکاری را دریابید .
. 🔴 آغاز فتنه تجزیه طلبان در سیستان و بلوچستان! ♦️بعد از شکست سنگین تجزیه طلبان کُرد و کومله حالا خبرهایی از زاهدان و سیستان و بلوچستان می رسد که تجزیه طلبان بلوچ با حمله مسلحانه و ایجاد دعوای شیعه و سنی سعی به آشوب کشیدن آنجا را دارند. ♦️ امروز جمعه عده ای از عناصر تجزیه طلب بلوچ به پاسگاهی در زاهدان حمله مسلحانه انجام دادند. .
. 🔴حمله  گروه مسلح ناشناس به نمازگزاران أهل تسنن در زاهدان، چند نفر شهید شدند ♦️ساعتی قبل نمازگزاران بلوچ با حمله افرادی ناشناس و مسلح به کلاشینکف مواجه شدند  و متاسفانه چند نمازگزار کشته و زخمی شده اند. ♦️جمعیتی از مردم نیز پس از آن به سوی کلانتری ۱۴ زاهدان رفته و تجمع بزرگی در آنجا شکل داده اند. هنوز مشخص نیست عوامل تیر اندازی به نمازگزاران چه کسانی بوده اند اما این اقدام در این برهه حساس کشور بسیار مشکوک بنظر میرسد. .
. 🇮🇷پرچم‌دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو: نباید اجازه داد سلبریتی‌های خائن وطن‌فروش اظهارنظر کنند ✅‌ عشرت کردستانی، عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور: نباید👇‼️ مسؤولان امنیتی ما اجازه دهند سلبریتی‌ها در همه مسائل ریز و درشت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ورود کرده و اظهارنظر کنند. ‼️این‌ آدم‌های خائن وطن‌فروش از مال ممکلت و عشق و محبتی که مردم نسبت به آنها داشتند سوءاستفاده کردند و جان مردم را به بازی گرفتند. ‼️قلب همه مردم ایران و مسلمانان از توهین به قرآن و شهدا جریحه‌دار شد. این‌ها فتنه‌های آخرالزمانی است که خیلی‌ها ذات و ماهیت کثیف خود را به دنیا نشان می‌دهند و کم‌کم به زباله‌دانی می‌پیوندند. .
. 🔴اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان ♦️مولوی عبدالحمید ساعتی بعد از اتفاقات رخ داده در زاهدان: از مردم استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند. شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است. ♦️از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند. . .
. ‼️ هشدار درباره فیلترشکن‌ها و نرم‌افزارهای جعلی استارلینک ▫️در شرایط فعلی تعداد نرم‌افزارهای جعلی و بدافزارهایی که تحت عنوان وی‌پی‌ان و فیلترشکن عرضه می‌شوند، افزایش یافته است. ▫️در مواردی پیام‌های حاوی لینک یا فایل‌هایی تحت عنوان نرم‌افزار استارلینک در فضای مجازی منتشر شده است که بدافزارند و خسارت‌هایی را به گوشی تلفن همراه وارد می‌کنند. ▫️استارلینک نیازمند تجهیزات خاصی است که با داشتن این تجهیزات، قابلیت اتصال به اینترنت ماهواره‌ای به وجود می‌آید که فعلا تجهیزات آن در کشور ما موجود نیست. .
هدایت شده از 🌹حامد🌹
✍امام خمینی (ره) : شریفترین شغل در عالم ، بزرگ کردن یک بچه است و تحویل دادن یک انسان است به جامعه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با زن مرموز جریان لیبرال بیشتر آشنا شوید . از عشق به آمریکا تا بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا و گروگانگیری!! از دلالی فروش بنزین برای همسر تا حمایت از آزادی تن‌فروشی!! ♨️ نیلوفر یا معصومه ابتکار، دو روی یک زن...‼️
. 🔺وقتی مهران مدیری از رفتنش پشیمون شد و به کشور برگشت به جای مدیری ملعون فقط گذرنامش دستگیر شد😳😳😳🤔🤔🤔⁉️ ‼️ مدیری روز ۲ مهرماه از کشور خارج شده بود، او در این چند روزی که در امارات بود مغزش رو بکار انداخت و دید در هیچ کجای دنیا مثل ایران نمیتونه بیخود و بی جهت پول پارو کنه و هیچ کجای دنیا نفوذیای ایرانی رو نداره که به یه داعشی وحشی گونی گونی پول یا مفت بدهند جهت چرندگویی و حرفهای رایگان ضدارزشی و نابودی ارزشها و فرهنگ کشورشون... در نتیجه🤔🤔🤔👇👇👇❗️ صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود بجای خودش گذرنامه وی دستگیر شد. ♨️ احتمالا تو این چندی روزی که رفته و برگشته یه اموزش فشرده و کوچولو هم دیده ‼️ هیچی همین🤔🤔🤔 نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 👊 خواستار و سریع با مسعود پزشکیان ، [از تحریک کنندگانِ اصلاح طلب در اغتشاشات اخیر] هستیم!!! نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ . .
. 🔴 تسنیم: فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید 🔹خبرگزاری تسنیم نوشت: ساعاتی پیش در درگیری‌ای که بین تروریستها و معاندین با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان و در نزدیکی مسجد مکّی به وجود آمد، سرهنگ سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با گلوله از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی پس از اصابت گلوله به بیمارستانی در زاهدان منتقل شد اما دقایقی پیش به شهادت رسید. .
. 💢 خاری در پای ایران 🔹 به مناسبت جنایات امروز گروهک تروریستی جیش الظلم در سیستان وبلوچستان، نگاهی به جنایات گذشته این گروهک دست پرورده آمریکا و عاقبت سرکرده این گروهک جنایتکار می‌اندازیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: وضعیت در شهر پایدار است. به سه کلانتری حمله شده؛ تعدادی از مهاجمان دستگیر شدند. . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚 غم هجران تو اےیار مرا شیدا ڪرد غیبٺ و دورے تو حال مرا رسوا ڪرد دورے تو اثر جمع بدےهاے من اسٺ شرمسارم گنهم چشم تورا دریا ڪرد 💔 🌷 .