eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفته می‌شود👆👆👆 این ویدئو از همین آموزشگاه کنکوری در کابل است که امروز صبح در آن انفجار تروریستی رخ داده است. به حرف‌ها و صدای شاد و امیدوارشان گوش کنید ... صداهایی که خاموش شدند. دست‌کم ۳۲ شهید 🖤😔 .
⭕️باز پخش مستند «تروکاژ» به دلیل استقبال کم‌سابقه مردم طبق اعلام روابط عمومی شبکه سه به دلیل دریافت بازخوردهای مثبت فراوان بعد از پخش مستند «تروکاژ» این مستند امروز ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه مجددا روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. «تروکاژ» درباره کنترل سلبریتی‌ها در غرب و برخورد بدون ملاحضه کشورهای غربی با این گروه است.
. توجه مهم مهم👇👇👇❗️ ‼️📣📣📣📣📣📣📣 تحریک خانواده مهسا امینی از لانه نئونازی‌های وحشی که دایم در حال توطئه هستند ‼️ منابع آگاه می‌گویند پیغام‌هایی از سوی سفارت آلمان به خانواده با هدف تحریک آن‌ها به موضع‌گیری‌های تند ارسال شده است که نقض آشکار حاکمیت ملی ایران است و باید با این فضاسازی به شدت برخورد شود. 🔹️ آلمان در شرایط بدی بعد از تحریم‌های روسیه و جنگ اوکراین به سر می‌برد و به دنبال فضایی برای معامله سیاسی با کشور‌هایی است که گمان می‌برد بتواند برخی از مشکلات سوخت و زمستان سرد خود را با آنان حل کند و این فضاسازی‌ها نوعی باج‌گیری به حساب می‌آید. ‼️ شنیده‌ها از منابع آگاه حکایت از این دارد که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور، چهار کشور اروپایی و آسیایی نقش اصلی در فضاسازی‌های رسانه‌ای و تحریک مردم به حضور در خیابان و آشوب داشته‌اند. ‼️ گفته می‌شود که سفارت آلمان در تهران به عنوان هماهنگ‌کننده سفارت‌های اروپایی در ایران نقش مهمی ایفا کرده است ‼️و علاوه بر ارتباط‌گیری‌هایی که با اراذل و اوباش از سوی طرف آلمانی گرفته شده بود، ‼️به صورت مستقیم ارتباطاتی با خانواده مهسا امینی نیز گرفته است. ‼️ پیغام‌هایی که با واسطه از طرف سفارت آلمان به خانواده امینی رسیده نشان می‌دهد از آن‌ها خواسته شده مواضعی علیه نیرو‌های انتظامی گرفته است ‼️و ضمن مصاحبه با رسانه‌های خارجی همچنان موضوع مربوط به مهسا امینی را داغ نگه دارند. ‼️طرف آلمانی همچنین به اطرافیان مهسا امینی این وعده را داده است ‼️که در صورت برخورد نظام با ادعا‌های نادرست آن‌ها از ابزار‌های خارجی برای فشار به جمهوری اسلامی استفاده کرده ‼️و دولت آلمان نیز این آمادگی را دارد که هرچه سریع‌تر تابعیت آلمانی به آن‌ها بدهد. ‼️در جریان اغتشاشات اخیر در ایران، علاوه بر آلمان ‼️ اتباع هلند نیز نقش فعالی داشتند، به گونه‌ای که تعدادی از اتباع هلندی نیز در جریان اغتشاشات شناسایی و بازداشت شدند. /فارس پ ن : تقریبا در عصر روز ۱۴ شهریور ساعتها در سفارت آلمان گردهمایی و جشن پایکوبی منافقین و ارازل اوباش بود ‼️ و از سر و صدای عجیب و ناراحت کننده ی آنها در محرم همه ی کسبه کوجه برلن و عابرین متعجب و حیران مانده بودند که در سفارت آلمان چه خبره؟!؟!؟!. ‼️📣📣📣📣📣📣📣 سفارت آلمان= لانه جاسوسی و خرابکاری را دریابید .
. 🔴 آغاز فتنه تجزیه طلبان در سیستان و بلوچستان! ♦️بعد از شکست سنگین تجزیه طلبان کُرد و کومله حالا خبرهایی از زاهدان و سیستان و بلوچستان می رسد که تجزیه طلبان بلوچ با حمله مسلحانه و ایجاد دعوای شیعه و سنی سعی به آشوب کشیدن آنجا را دارند. ♦️ امروز جمعه عده ای از عناصر تجزیه طلب بلوچ به پاسگاهی در زاهدان حمله مسلحانه انجام دادند. .
. 🔴حمله  گروه مسلح ناشناس به نمازگزاران أهل تسنن در زاهدان، چند نفر شهید شدند ♦️ساعتی قبل نمازگزاران بلوچ با حمله افرادی ناشناس و مسلح به کلاشینکف مواجه شدند  و متاسفانه چند نمازگزار کشته و زخمی شده اند. ♦️جمعیتی از مردم نیز پس از آن به سوی کلانتری ۱۴ زاهدان رفته و تجمع بزرگی در آنجا شکل داده اند. هنوز مشخص نیست عوامل تیر اندازی به نمازگزاران چه کسانی بوده اند اما این اقدام در این برهه حساس کشور بسیار مشکوک بنظر میرسد. .
. 🇮🇷پرچم‌دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو: نباید اجازه داد سلبریتی‌های خائن وطن‌فروش اظهارنظر کنند ✅‌ عشرت کردستانی، عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور: نباید👇‼️ مسؤولان امنیتی ما اجازه دهند سلبریتی‌ها در همه مسائل ریز و درشت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ورود کرده و اظهارنظر کنند. ‼️این‌ آدم‌های خائن وطن‌فروش از مال ممکلت و عشق و محبتی که مردم نسبت به آنها داشتند سوءاستفاده کردند و جان مردم را به بازی گرفتند. ‼️قلب همه مردم ایران و مسلمانان از توهین به قرآن و شهدا جریحه‌دار شد. این‌ها فتنه‌های آخرالزمانی است که خیلی‌ها ذات و ماهیت کثیف خود را به دنیا نشان می‌دهند و کم‌کم به زباله‌دانی می‌پیوندند. .
. 🔴اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان ♦️مولوی عبدالحمید ساعتی بعد از اتفاقات رخ داده در زاهدان: از مردم استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند. شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است. ♦️از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند. . .
. ‼️ هشدار درباره فیلترشکن‌ها و نرم‌افزارهای جعلی استارلینک ▫️در شرایط فعلی تعداد نرم‌افزارهای جعلی و بدافزارهایی که تحت عنوان وی‌پی‌ان و فیلترشکن عرضه می‌شوند، افزایش یافته است. ▫️در مواردی پیام‌های حاوی لینک یا فایل‌هایی تحت عنوان نرم‌افزار استارلینک در فضای مجازی منتشر شده است که بدافزارند و خسارت‌هایی را به گوشی تلفن همراه وارد می‌کنند. ▫️استارلینک نیازمند تجهیزات خاصی است که با داشتن این تجهیزات، قابلیت اتصال به اینترنت ماهواره‌ای به وجود می‌آید که فعلا تجهیزات آن در کشور ما موجود نیست. .
هدایت شده از 🌹حامد🌹
✍امام خمینی (ره) : شریفترین شغل در عالم ، بزرگ کردن یک بچه است و تحویل دادن یک انسان است به جامعه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با زن مرموز جریان لیبرال بیشتر آشنا شوید . از عشق به آمریکا تا بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا و گروگانگیری!! از دلالی فروش بنزین برای همسر تا حمایت از آزادی تن‌فروشی!! ♨️ نیلوفر یا معصومه ابتکار، دو روی یک زن...‼️
. 🔺وقتی مهران مدیری از رفتنش پشیمون شد و به کشور برگشت به جای مدیری ملعون فقط گذرنامش دستگیر شد😳😳😳🤔🤔🤔⁉️ ‼️ مدیری روز ۲ مهرماه از کشور خارج شده بود، او در این چند روزی که در امارات بود مغزش رو بکار انداخت و دید در هیچ کجای دنیا مثل ایران نمیتونه بیخود و بی جهت پول پارو کنه و هیچ کجای دنیا نفوذیای ایرانی رو نداره که به یه داعشی وحشی گونی گونی پول یا مفت بدهند جهت چرندگویی و حرفهای رایگان ضدارزشی و نابودی ارزشها و فرهنگ کشورشون... در نتیجه🤔🤔🤔👇👇👇❗️ صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود بجای خودش گذرنامه وی دستگیر شد. ♨️ احتمالا تو این چندی روزی که رفته و برگشته یه اموزش فشرده و کوچولو هم دیده ‼️ هیچی همین🤔🤔🤔 نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 👊 خواستار و سریع با مسعود پزشکیان ، [از تحریک کنندگانِ اصلاح طلب در اغتشاشات اخیر] هستیم!!! نفوذ‼️نفوذ‼️نفوذ . .
. 🔴 تسنیم: فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید 🔹خبرگزاری تسنیم نوشت: ساعاتی پیش در درگیری‌ای که بین تروریستها و معاندین با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان و در نزدیکی مسجد مکّی به وجود آمد، سرهنگ سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با گلوله از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی پس از اصابت گلوله به بیمارستانی در زاهدان منتقل شد اما دقایقی پیش به شهادت رسید. .
. 💢 خاری در پای ایران 🔹 به مناسبت جنایات امروز گروهک تروریستی جیش الظلم در سیستان وبلوچستان، نگاهی به جنایات گذشته این گروهک دست پرورده آمریکا و عاقبت سرکرده این گروهک جنایتکار می‌اندازیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: وضعیت در شهر پایدار است. به سه کلانتری حمله شده؛ تعدادی از مهاجمان دستگیر شدند. . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💚 غم هجران تو اےیار مرا شیدا ڪرد غیبٺ و دورے تو حال مرا رسوا ڪرد دورے تو اثر جمع بدےهاے من اسٺ شرمسارم گنهم چشم تورا دریا ڪرد 💔 🌷 .
. ✅ عبدالمجید ریگی از اعضای گروهک تروریستی‌ عامل اقدامات امروز زاهدان، به درک واصل شد. .
⚫️⚫️نماز شب در قرآن: 🌸🍃پاداش شب‏ زنده‏ داری‏🍃🌸 🍀خداوند می‏فرماید: ان المتقین فی جنات و عیون آخذین ما آتاهم ربهم انهم کانوا قبل ذالک محسنین کانو قلیلا من اللیل ما یهجعون و بالاسحارهم یستغفرون؛ 🍀 به یقین پرهیزکاران در باغ‏های بهشت و میان چشمه‏ها قرار دارند و از آنچه پروردگارشان به آنان بخشیده دریافت می‏کنند؛ زیرا پیش از آن در دنیا از نیکوکاران بودند، آن‏ها کمی را می‏خوابیدند و در سحرگاهان استغفار می‏کردند. 📚سوره ذاريات آیات 15-18 🍀آری! بهشت برین الهی، پاداش کسانی است که از خواب شب بر می‏خیزد و به عبادت و استغفار مشغول می‏ شوند. *🌹 نماز شب🌹* سعی کنید نماز شبتون ترک نشه.فقط 11 دقیقه وقت می بره. 🌷 نماز شبو تو سه زمان می تونی بخونی: 👇 1⃣ بعد از نماز عشاء 2⃣ بعد از نیمه شب 3⃣ از صبح تا شب،به نیت قضا ⬅ بهترین زمان برای خوندن نمازشب، یک ساعت قبل از اذان صبحه. ولی اگر در بهترین زمان نتونستی بخونی،توی دو زمان دیگه بخون،ولی ترکش نکن. *🌷چه جوری نماز شب بخونیم؟* 🌗 4 تا دو رکعت به نیت نماز شب. 🌗 2 رکعت به نیت نماز شفع 🌗 یک رکعت به نیت نماز وتر ➕ جمعا میشه 11 رکعت. ❌ نماز شبو طولانی نخون، بخصوص اگر نیمه شب می خوای بخونی. اینجوری خسته میشی، اونوقت شیطون دیگه نمیذاره بخونی. ✅ توی نماز شب، فقط حمد بخون، سوره لازم نداره. *✅ قنوت نمی خواد بگیری در قنوت نماز وتر هم لازم نیست به چهل تا مومن دعا کنی. لازم نیست سیصد تا استغفار بگی، بلکه سه بار تسبیح ( تسبیحات اربعه) گفتن کافیه.* ✅ فضیلت نمازهای شفع و وتر بیشتر از هشت رکعتیه که به نیت نماز شب خوانده میشه. می تونید فقط به نماز شفع و وتر اکتفا کنید و هشت رکعت نماز شبو نخونید. ✅ اگر وقت برای نماز شب، کم باشه می تونید فقط نماز وتر بخونید. ✅ لازم نیست یازده رکعتو یه بار بخونی تا خسته بشی، بینشون فاصله بده. همانطور که پیامبر با فاصله نماز شب می خواند. ✅ مثلا دو رکعت ساعت 9 شب بخون، دو رکعت ساعت 9:30، دو رکعت ساعت 10، .... و به همین ترتیب. با فاصله خواندن فضیلتش بیشتره. *✅ اگر نتونستی بعد از نماز عشا، یا نیمه شب بخونی، از صبح تا شب، وقت داری قضاشو بخونی.* ✅ امام صادق علیه السلام از قول رسول خدا، نقل می کند: *🌷 (إِنَّ اللَّهَ یُبَاهِی بِالْعَبْدِ یَقْضِی صَلَاةَ اللَّیْلِ بِالنَّهَارِ یَقُولُ یَا مَلَائِكَتِیَ انْظُرُوا إِلَى عَبْدِی كَیْفَ یَقْضِی مَا لَمْ أَفْتَرِضْهُ عَلَیْهِ أُشْهِدُكُمْ أَنِّی قَدْ غَفَرْتُ لَه) 🌷* 🍃 خداوند به بنده ای که نماز شب را در روز قضا می کند، مباهت می کند و می فرماید: *🌹" ای فرشتگان من! این بنده ی من، چیزی را که بر او واجب نکرده ام، قضا می کند. گواه باشید که من او را آمرزیدم.🌹* *✅ نماز نافله رو بدون مهر، بدون رکوع و سجود، بدون قنوت، و حتی در حال راه رفتن میشه خوند.* ✅ اگر وقت نداشتی، قضای نماز شبت رو توی خیابون بخون، توی کلاس، توی محل کارت بخون.کافیه نیت کنی، حمدو بخونی، بعد با اشاره رکوع و سجودو بجا بیاری. ⬅⬅ ببین، دیگه بهونه نیار. خدا اینقدر این نمازو آسون کرده که من و تو بهونه ای برای نخوندنش نداشته باشیم. 🌸 میگیم ما اینجوری به دلمون نمی چسبه..... اینا وسوسه های شیطونه!!! خدا قبول داره، اونوقت شیطون نمیذاره. هر جور تونستی نماز شبتو بخون، خدا زود راضی میشه. 🌻 فعلا نماز شبتونو به همین آسونی شروع کنید، بعد کم کم عشقتون به این عبادت اینقدر زیاد میشه که مثل بسیاری از بزرگان، از این نماز، دل نمی کنید. *🌹التماس دعای فرج🌹* *🌹 تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان صلوات🌹* *🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم🌹*
رستمی.: *دعـــــــــــای فـــــــــــــرج* 💚 بسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیم اِلهی عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کلمح الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ.️ 💝💝💝دعــای ســـلامتی 💝💝امــام زمــــان(عج)* 💝"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا" 🌸🌸🌸 اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ ‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴جراحی بزرگ سایبری ⏪ویروس کرونا خطرناک‌تر است، یا ویروس نفاق، فروپاشی و تجزیه‌طلبی؟ 📍ضدعفونی بسترهای انتقال ویروس کرونا مهم‌تر است، یا مسدودسازی بسترهای انتقال ؟ 📍اگر دیروز در مقاطع مختلفی برای مهار کرونا، پای هزینه‌های بسیاری مثل تعطیلی مکرر بازار و ضرر به میلیون‌ها شغل ایستادیم، امروز هم لازم است فقط در یک مقطع کوتاه پای هزینه انتقال کسب‌وکارها از بسترهای آمریکایی_صهیونیستی به بسترهای داخلی باشیم ✍محمد جوانی 🌹 حوزه انقلابی .
. 🔴 لزوم آزادسازی گلوگاه ها ‼️این روزها فتنه ای برپا شد که همه می دانند این فضای مجازی یله و رها ، بستر اصلی شکل گیری آن بود. اما یکی از اصلی ترین بانیان وضع موجود فضای مجازی یعنی ابوالحسن فیروز آبادی ، هنوز سُر و مُر و گنده بر صندلی دبیری مهمترین نهاد تصمیم گیرنده در این حوزه یعنی شورای عالی فضای مجازی کشور تکیه زده و تکان هم نمی خورد!! آقای رئیسی عزیز منتظریم. بسم الله... ✍"قاسم اکبری" ✌️جنبش مستضعفین ✍ حوزه انقلابی بدون تعارف باید گفت، علی رغم تمام خدمات ارزشمند آقای رئیسی، ایشان اینکاره نیست، ایشان در یکسال گذشته ثابت کرده در جریان ساماندهی فضای مجازی ول کشور فردی محافظه کار است حوزه انقلابی 🤔‼️‼️‼️ .