eitaa logo
جهاد کبیر
400 دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
5.9هزار ویدیو
1.1هزار فایل
♻ امام خامنه ای: حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد ♻ عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه واستقامتی مالک اشتروار میطلبد به نیت حاج قاسم ها🌹 لطفا محتوای کانال رو انتشار بدید آی دی کانال خود را به آی دی ذیل ارسال نمایید. ناحیه حبیب ابن مظاهر(ره)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای تبليغ دين، قدرت لازم است چرا بدون در نظر گرفتن معادله قدرت نمی‌شود کار فرهنگی کرد؟ اولین اقدامات پیامبر (ص) در مدینه چه بود؟ کار فرهنگی یا به دست گرفتن قدرت؟ برشی از جلسه سوم مبحث «مختصات زمان ما و آینده‌ای که تا ظهور در پیش داریم» @jahaade_kabir
yon.ir/Kavov ⚫️ بازخوانی بیانات عتاب آمیز رهبر معظم انقلاب نسبت به شبهه افکنان عزاداری سید الشهداء علیه السلام؛ باید گریه و زاری کرد/ از موضع روشنفکری نگویند اینها دیگر لازم نیست! نه، اینها تا آخر لازم است ♦️امام خامنه ای:بعضی حالا ممکن است بگویند شما میخواهید نهضت امام حسین را بیان بکنید، خیلی خب، بروید بیان کنید، دیگر روضه‌خوانی و گریه و زاری و اینها چیست؟ بروید بنشینید بیان کنید که حضرت این کار را کردند، این کار را کردند، هدفشان هم این بود. این، خیلی فکر خطائی است، نگاه غلطی است. این عاطفه‌ی نسبت به اولیاء خدا، اولیاء دین، این پیوند عاطفی، پشتوانه‌ی بسیار ارزشمند پیوند فکری و پیوند عملی است. بدون این پشتوانه، خیلی سخت میشود در این راه حرکت کرد. ♦️در قرآن نسبت به اولیاء الهی سه تعبیر وجود دارد: یک تعبیر، تعبیر ولایت است؛ «انّما ولیکم اللَّه و رسوله و الّذین امنوا الّذین یقیمون الصّلوة و یؤتون الزّکوة و هم راکعون»؛ بحث ولایت. معلوم است که پیوند، ارتباط، معرفت، اینها داخل در زیرمجموعه‌ی ولایت است. یک بحث، بحث اطاعت است؛ «اطیعوا اللَّه و اطیعوا الرّسول و اولی الامر منکم»؛ اطاعت رسول و اطاعت اولی‌الامر. این، در عمل است. در میدان عمل باید اطاعت کرد، پیروی کرد. اما یک بحث سومی وجود دارد و آن، بحث مودت است. «قل لا اسئلکم علیه اجرا الّا المودّة فی القربی». این مودت چیست دیگر؟ ولایتِ اینها را داشته باشید، اطاعت هم از اینها بکنید؛ مودت برای چیست؟ این مودت، پشتوانه است. اگر این مودت نباشد، همان بلائی بر سر امت اسلامی خواهد آمد که در دورانهای اول بر سر یک عده‌ای آمد که همین مودت را کنار گذاشتند، بتدریج اطاعت و ولایت هم کنار گذاشته شد. ♦️بحث مودت خیلی مهم است. این مودت، با این ارتباطات عاطفی حاصل میشود؛ ماجرای مصیبتهای اینها را گفتن، یک جور ایجاد ارتباط عاطفی است؛ ماجرای مناقب اینها و فضائل اینها را گفتن، یک جور دیگر پیوند عاطفی است. بنابراین، این عزاداری‌هائی که انجام میگیرد، این گریه و زاری‌ای که میشود، این تشریح حوادث عاشورا که میشود، اینها چیزهای لازمی است. یک عده از موضع روشنفکری نیایند بگویند آقا، اینها دیگر لازم نیست. نه، اینها لازم است؛ اینها تا آخر لازم است؛ همین کارهائی که مردم میکنند. | | @jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 عاقبت یک ارتجاع خطرناک ! 🔻پیامبر اکرم (ص) در معراج و یا عالم واقعی روياي صادقه ای می بینند که بسیار سخت و گران بود، ایشان دیدند که کسانی مانند میمون‌ از منبر او بالا می ‌روند و پایین می ‌آیند و مردم را برمی ‌گردانند. حضرت از این مسئله بسیار غمگین شد آنچنان که بعد از آن، کمتر می خندید. @jahaade_kabir
💢 رسانه داخلی یا شبکه نیابتی دشمن؟! 🔻برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکائی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». 🔹آنها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش‌اندیشکده آمریکائی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود. 🔹درواقع در شرایطی که سیاست فشار حداکثری دشمن علیه ملت ایران با هدف فروپاشی اقتصاد کشور به اذعان خودشان به شکلی مفتضحانه شکست خورده است‌، آمریکائی‌ها به این جریان امید بسته‌اند تا به نیابت از آنها در داخل ایران با تحقیر و توهین به مردم ایران، یأس آفرینی و القای بن بست در آینده و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت و همچنین انتشار اخبار دروغ و سانسور اخبار مثبت فروپاشی اجتماعی ایران را به زعم خود محقق کنند. 💢در همین راستا نگاهی کلی به مواضع رسانه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی نشان می‌دهد که این جریان رسانه‌ای چگونه در تلاش برای تکمیل پروژه عملیات روانی دشمن علیه ملت ایران به صورت روزانه با انتشار اخبار دروغ و سانسور اخبار مثبت در جامعه یأس آفرینی و با القای بن بست در آینده کشور شکاف میان مردم و حاکمیت را دنبال می‌کنند. 1⃣به عنوان نمونه روزنامه شرق روز گذشته در گزارشی درباره سیل اخیر امام زاده داود با توسل به حربه رسانه‌ای دروغ‌، مبالغه و سیاه‌نمایی و با هدف جریحه دار کردن احساسات و عواطف مردم نوشته است: « بو، همان بوی متروپل است. بوی اجسادی که چند روز است پیدا نشده‌اند، تمام محوطه را برداشته. از اولین پیچ امام زاده داوود، مسیرها را بسته‌اند و تنها با مجوز یا کارت خبرنگاری اجازه تردد داده می‌شود، چندین کیلومتر پایین‌تر نیروهای امداد به همراه سگ‌های زنده‌یاب در حال گشتن دره‌ها هستند. » 2⃣این روزنامه مدعی اصلاحات همچنین طی روزهای گذشته در گزارشی‌هایی با عنوان «زجرهای دخترانه در کمپ‌های خصوصی» و «یک سال پس از زن کشی، قاتل مبینا آزاد است خبرنگار در انتظار حبس 26‌ماهه» سعی داشته تصویر سیاه، تاریک و کریه از وضعیت جامعه ایرانی و به خصوص زنان و دختران ایرانی ارائه کند. 3⃣روزنامه اعتماد نیز در روزهای گذشته در گزارشی عجیب و قابل تامل با عنوان «مرگ در شعله‌های اعتراض» مدعی خودکشی و مرگ 8 کارگر به‌دلیل مشکلات معیشتی شده تا نسبت به بهبود اوضاع، به خصوص اوضاع اقتصادی و معیشتی القای ناامیدی کرده و ایجاد نفرت نسبت به وطن و اضطراب و فشار روانی در جامعه را دنبال کند. 4⃣یا روزنامه زنجیره‌ای ابتکار که در شرایطی که افکار عمومی جامعه درگیر و متاثر از وقوع سیل در نقاط مخلتف کشور است در اقدامی قابل تامل و البته تاسف بار با انتشار تصویری از سیل در عربستان آن را به سیل در شهرستان استهبان نسبت داد. 5⃣از سوی دیگر مدعیان اصلاحات از مدت‌ها قبل پروژه تطهیر جاسوسان و عناصر ضدانقلاب خارج نشین و قبح شکنی از فعالیت این افراد در رسانه‌های داخل کشور را کلید زده اند.روزنامه شرق در شماره دیروز خود مصاحبه‌ای با «کاوه مدنی» جاسوس فراری دوتابعیتی ترتیب داده و در ابتدای این مصاحبه به تعریف و تمجید از این جاسوس فراری میپردازد. 6⃣یکی از نکات قابل تأمل این است که متاسفانه در سایه بی‌توجهی مدیران برخی رسانه‌های مدعی اصلاحات، تعدادی از خبرنگاران و روزنامه نگاران این رسانه‌ها علنا به کشف حجاب اقدام کرده و به صورت پیوسته، توئیت‌ها و پست‌های اینستاگرامی توهین‌آمیز و ساختارشکن منتشر کرده و ضمنا توئیت‌ها و مطالب فعالین جریان معاند در خارج از کشور را نیز بازنشر می‌دهند. 7⃣در سال‌های گذشته اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد برخی از خبرنگاران فعال در رسانه‌های اصلاح‌طلب با نام مستعار در رسانه‌های معاند فعال بوده و به نوعی به صورت نیابتی به تهیه خوراک رسانه‌ای برای آنها اقدام می‌کرده‌اند. 🔴نکته قابل توجه این‌جاست این رسانه ها؛ از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهادهای دولتی نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. @jahaade_kabir
4_6005797772387683724.mp3
29.65M
🔊 | مداحی جدید کربلایی سیدرضا نریمانی 📍 خوش اومدی شهید من... @jahaade_kabir
5 Ahkam 03.mp3
9.35M
✅ کیفیت بالا ❓احکام حسینی 🔻 سؤال این جلسه: ▫️آیا خوردن نذری کسی که خمس نمی‌دهد یا اطعامی که نمی‌دانیم حلال است، اشکالی دارد؟ 👤 استاد فلاح زاده @jahaade_kabir
«چرایی عدم حضور خواص شیعه کوفه در قیام حسینی» ❓یکی از پرسش‌هایی که همواره در طول تاریخ مطرح بوده، این است که اگر فرض کنیم که بسیاری از دعوت‌کنندگان امام به کوفه از روی «ترس و وحشت» و یا با «طمع به سکه‌های طلا و نقره» ابن زیاد از یاری حضرت اباعبدالله (ع) امتناع کرده باشند؛ اما چطور ممکن است، عالمان و بزرگان شجاع شیعه در کوفه مانند سلیمان بن صُرَد خُزاعی، مُسَیَّب بن نَجَبَه، رِفاعَة بن شَدّاد، ابراهیم بن مالک اشتر و مختار سقفی که طبق تاریخ برخی از آن‌ها بارها در راه اسلام و در لشکر امیرالمؤمنین (ع) جهاد و جانفشانی کرده‌ بودند، خودشان را به کربلا نرسانده و امام را یاری نکرده باشند؟! ✅ در پاسخ به این سؤال ابتدا باید حساب دو نفر از بزرگان شیعه یعنی «حبیب بن مظاهر» و «مسلم بن عوسجه» را از بقیه جدا کنیم که خودشان را به غافله عشق رسانده و در رکاب امام حسین (ع) به شهادت رسیدند؛ همچنین «مختار سقفی» نیز که اولین میزبان سفیر امام در کوفه بود، پس از قیام و شهادت حضرت مسلم (ع) توسط ابن زیاد دستگیر و در زمان حادثه کربلا در زندان کوفه بود و نتوانست به قافله حسینی برسد. ✍️ اما در رابطه با چرایی عدم حضور دیگر سران شیعه مانند سلیمان بن صُرَد در حادثه کربلا، چند احتمال مطرح شده که به‌صورت اجمالی به آن‌ها می‌پردازیم: 1️⃣ «زندانی بودن سران شیعه از قیام حضرت مسلم (ره) تا بعد از عاشورا» نخستین احتمال آن است که سلیمان و سایر بزرگان شیعه نیز مانند مختار سقفی بعد از قیام حضرت مسلم (ع) در زندان عبیدالله بن زیاد گرفتار شده و تا بعد از عاشورا در حبس بوده باشند که این احتمال گرچه معقول به نظر می‌رسد و آن‌ها را از هر گناه و کوتاهی تبرئه می‌کند، اما در هیچ یک از منابع اصیل تاریخی تأییدی بر آن وجود ندارد؛ 2️⃣ «وجود موانع شدید امنیتی برای حضور در کربلا» دومین احتمال این است که با توجه به تدابیر شدید امنیتی از سوی ابن‌زیاد و بستن راه‌های منتهی به کربلا، سلیمان و دیگر بزرگان شیعه به هیچ نحوی نتوانستند خود را به کاروان حسینی برسانند که البته این احتمال نیز با رسیدن به موقع افرادی همچون حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجه به کربلا منتفی می‌شود؛ زیرا وقتی که پیرمردی ٧۵ ساله مانند حبیب بتواند به کربلا برسد مسلماً امکان حضور دیگر بزرگان شیعه نیز وجود داشته است؛ 3️⃣ «عدم پیش‌بینی شهادت امام حسین (ع)» یکی دیگر از احتمالات مطرح شده این است که بزرگان شیعه در کوفه که پیش از این، شاهد صلح معاویه با امام حسن (ع) بودند، گمان می‌کردند که اختلاف امام حسین (ع) و بنی‌امیه نیز با گفت‌وگو و مصالحه حل خواهد شد و هرگز فکر نمی‌کردند که يزيد ملعون، پستی و لئامت خود را به این حد برساند که حاضر شود خون فرزند رسول خدا را بر زمین بریزد! آن هم در ماهی که جنگ در آن، هم بر اساس رسوم کهن عرب و هم طبق احکام اسلامی حرام و ممنوع شمرده می‌شد؛ گرچه ظاهراً این احتمال در مقایسه با احتمال‌های دیگر، معقول‌تر به نظر می‌رسد، اما با اندکی دقت در اتفاقات قبل از حادثه کربلا، مانند حضور شخص سفاک و خون ریزی مانند «ابن زیاد» در کوفه و سخت‌گیری‌های شدید او و شهادت «میثم تَمّار»، «هانی بن عُرْوَه» و «مسلم بن عقیل» و «قیس بن مسهر»، و همچنین تجهیز سپاه چند ده هزار نفری برای رویارویی با کاروان حسینی، هر انسان عاقلی را به وقوع حادثه‌ای بزرگ و خونین آگاه می‌سازد و علی‌القاعده بیداری و تحرک فوری را از طرف خواص شیعه کوفه طلب می‌نماید؛ لذا باید این احتمال مطرح شده را نیز عذری بدتر از گناه برای بزرگان شیعه در کوفه دانست؛ 4️⃣ «بی بصیرتی، غفلت و کوتاهی و تقصیر خواص شیعه در یاری نکردن امام» با عنایت به نکات فوق‌الذکر باید بگوییم که در حقیقت، بزرگان شیعه نیز همچون دیگر مردم عهدشکن کوفه، مرعوب قدرت و دسیسه‌های ابن زیاد شده و متأسفانه عافیت‌طلبی کرده و دست از یاری و نصرت امام زمان خود کشیدند و دچار گناهی بسیار بزرگ در تاریخ شدند که اعتراف صریح سلیمان بن صرد و دیگر سران توابین در یاری نکردن امام، و اظهار پشیمانی از اشتباه بزرگ خود در جریان کربلا و همچنین دچار شدن آن‌ها به عذاب وجدان شدید و تشکیل لشگری با عنوان «توابین» این موضوع را تأیید می‌نماید که مسلماً درس عبرتی بزرگ برای همه شیعیان جهان، مخصوصاً خواص بی بصیرت است. @jahaade_kabir
امام جعفر صادق عليه السلام مَنْ أَرَادَ اللَّهُ بِهِ الْخَيْرَ قَذَفَ فِي قَلْبِهِ حُبَّ الْحُسَيْنِ ع وَ حُبَّ زِيَارَتِهِ هر کس که خدا خیر خواه او باشد، محبت امام حسین علیه السلام و شوق زیارتش را در دل او می اندازد. 📙وسائل الشيعه، ج14، ص 496 @jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 تفاوت یاران امام زمان (عج) با یاران امام حسین (ع) چیست؟ 🌷 لطفاً صلواتی جهت تعجیل در ان شاءلله و سلامتی مولایمان عج عنایت بفرمایید..... @jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠دستگیری اعضای فرقه بهائیت در پوشش مربیان مهدکودک‌های بدون مجوز! @jahaade_kabir
💠بیانات امام خامنه ای 📝 🔸آخرین برکت عظیم حادثه ی کربلا همین انقلاب شکوهمند ماست. @jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 چالش‌های سال اول ۴ رئیس جمهور 🔺 یک‌سال از تنفیذ سید ابراهیم رئیسی و آغاز ریاست‌جمهوری وی گذشت، یک سالی که با فراز و نشیب‌های فراوان همراه بود. 👆 در این ویدئو به بررسی چالش‌های ابراهیم رئیسی در سالی که گذشت پرداخته‌ایم و نگاهی نیز به چالش‌های روسای جمهور پیشین در سال ابتدایی دولت خود داشته‌ایم. @jahaade_kabir
حکمرانی توحیدی؛ قیام عاشورا و فضای مجازی ✍ سید علیرضا آل‌داود ⭕️ در عصر جنگ های شناختی-ترکیبی زندگی می‌کنیم.اگر قیام امام حسین علیه السلام را با مختصات این جنگ شناختی-ترکیبی بسنجیم خواهیم دید این قیام دقیقا مطابق با مولفه‌های این نوع جنگ در برابر تمام شر بوده است. ⭕️اگر هدف جنگ شناختی-ترکیبیِ دشمن استقرار حکمرانی طاغوت با هدف سکولاریزه کردن جامعه، اباحی گری و ... در عصر ماست، دقیقا قیام امام حسین علیه السلام که یک قیام مبتنی بر سیاست و قدرت است در مقابل این نوع حکمرانی قرار دارد. ⭕️در نهضت حسینی عزت و ذلت دو مقوله بسیار مهم است و از نقطه شروع تا پایان قیام حسینی تماما ارتباط میان حکومت و حکمرانی عزتمندانه را می‌بینیم. در این قیام، امام حسین علیه السلام یک گونه از حکومت را طرد می‌کند و از یک نوع حکمرانی دیگر دفاع می‌کند و می‌خواهد به تاریخ نشان دهد حکمرانی توحیدی آن گونه که یزید برنامه ریزی کرده نیست و رابطه حکومت و مردم آن گونه که یزید میخواهد نباید تنظیم شود. «مثلی لا یبایعه مثله» امام حسین(ع) می‌فرماید کسی همچون من با کسی مثل یزید بیعت نمی‌کند و کسی مثل من حکمرانی کسی چون یزید را قبول ندارد. ⭕️ همچنین در زیارت اربعین نیز می‌خوانیم لیستنقذ عبادک من الجهاله...امام حسین(ع) قیام کرد تا بندگان خدا را از جهالت خارج کند و این یعنی در دو نوع حکمرانی توحیدی و حکمرانی طاغوتی ایشان با قیامش در برابر حکمرانی طاغوتی ایستاد تا حکمرانی توحیدی بر روی زمین مستقر بماند. ⭕️ حال وقتی به شرایط فعلی جامعه‌ نگاه می‌کنیم می بینیم در عصر سایبر-رسانه تمام تلاش سپاه شر استقرار حکمرانی طاغوتی با بستر فضای سایبر-مجازی در دنیاست و اینجاست که می‌بینیم حسینِ زمان ما، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در مقابل استقرار این حکمرانی طاغوتی که دنبال بازگرداندن بشریت به دوران جاهلیت با بهره‌گیری از مختصات و ویژگی‌های این فضا است، تمام قد ایستاده و دنبال استقرار حکمرانی توحیدی در این دنیای حقیقی و سایبری است، یعنی ایشان دنبال اهداف راهبردی تعریف نقش مستقل، قوی و عزتمندانه مبتنی بر توحید، قسط و عدل در این فضای زیست جدید برای ملت ما در سطح جهان است. ⭕️در ارتباط با استقرار حکمرانی توحیدی در فضای سایبر-رسانه نیز قرآن کریم تکلیف جبهه حق را با قاعده‌ی نفی سبیل مشخص کرده است.در این مدل قیام اگر حکومت و دولت و حکمرانی دست خودش را از دست ائمه اطهار علیهم السلام و انبیای الهی جدا کند سر از طاغوت درمی‌آورد. همچنین اگر حکومتی سرمایه اجتماعی خویش را در این جنگ شناختی-ترکیبی در اختیار دشمنش قرار دهد شاهد این خواهیم بود که دشمنان بر آنان مسلط شده و در دو دوره‌ی جنگ شناختی-ترکیبی میان مدت و بلندمدت هویت و نسل آن جامعه را با تزویر و نفاق تغییر خواهد داد. ⭕️قیام امام حسین علیه السلام یک قیام در مقابل نفاق و تزویر نیز بود، امام شهید ما مبتنی بر آیه یا ایها النبی جاهد الکفار والمنافقین با دو نوع دشمن در قیامش مقابله کرد که یکی دشمنان خارجی و کفار بود و یکی دشمنان داخلی و منافقین و امروز نیز می‌بینیم امام امت که مهمترین دغدغه اش جهاد تبیین در برابر تحرکات دشمن در فضای مجازی ول است در حال نبرد با این دو نوع دشمن است که با بررسی برنامه‌های دشمنان داخلی و خارجی در این فضا در میابیم که دقیقا فضای سایبر، تبدیل به فضای نفاق و تزویر شده است. ⭕️در پایان باید گفت برای استقرار حکمرانی توحیدی در فضای سایبر توجه به تمام ابعاد قیام امام حسین علیه السلام هدایتگر ما خواهد بود، والا با شرایط فعلی علی رغم تذکرات متعدد امام خامنه‌ای در خصوص فضای مجازی ول و تحت مدیریت دشمنان، شاهد پیاده سازی حکمرانی طاغوت در اذهان و قلوب مردم در سطح جامعه خواهیم بود. ⭕️ایران عزیز ما امانت شهدا است، تلاش کنیم حاج قاسم‌های فضای مجازی و فضای حقیقی باشیم که قطعا برای حاج قاسم شدن ابتدا باید برای انقلاب در برابر جنگ شناختی-ترکیبی آبرو داد و سپس جان... یاران آخرالزمانی سید الشهدا بسم الله... | | @jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ این مرد را افشاگری‌هایش ترور کرد! 🔻 از افشاگری علیه جریان لیبرال، جبهه ملی و نهضت آزادی تا تصویب اصل ولایت‌فقیه و واگذری فرماندهی کل قوا به ولی‌فقیه در قانون اساسی 🔺 به مناسبت ۱۴ مرداد، سالروز ترور شهید سید حسن آیت @jahaade_kabir
Ale-Yassin-Farahmand (1).mp3
8.32M
🍃زیارت آل یاسین التماس دعا🙏 @jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الله اکبر ، خامنه ای رهبر....✊ حاج میثم مطیعی 💠 متن رجزخوانی الله اکبر، خامنه‌ای رهبر «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» می‌آید از هر سو، فریاد بیداران نسل سلیمانی، شد راهی میدان تا بگذرد از جان، در راه این پیمان این نغمه آزادگان هر جای این دنیاست آماده باش فاتحان مسجدالأقصاست الله اکبر، خامنه‌ای رهبر فریاد ما طوفان، فریاد ما غوغاست فریاد ما آتش بر کاخ آمریکاست پیروز میدانیم، دست خدا با ماست ما لشکر صبحیم و کی ترسی ز شب داریم؟ ما مژده “إن معی ربی” به لب داریم الله اکبر، خامنه‌ای رهبر با شور یا حیدر، خونخواه یارانیم ما سیلی غیرت، شمشیر برانیم بر عمر اسرائیل، ما حکم پایانیم تنها مقرّ دشمنان قبر است و تابوت است تکبیر ما تیر خلاص ظلم و طاغوت است الله اکبر، خامنه‌ای رهبر یا عزة الإسلام، یا ثورة الأحلام‌ای عزت اسلام،‌ای خروش رؤیا‌ها یا طلعة المهدی، بالسیف ثأراً قام‌ای ظهور مهدی (عج)، با شمشیری برای انتقام یا کهفنا الحامی، من غربة الأیام‌ای کهف و پناه ما، از غربت روزگار قسما بروح الله والدمّ الذی یجری قسم به روح الله و خونی که در رگ ماست نفدی عیون حسیننا یا صاحب الأمر فدای چشمان حسینمان می‌شویم… یا صاحب الزمان الله اکبر خامنه‌ای رهبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر @jahaade_kabir
5 Ahkam 04.mp3
5.17M
✅ کیفیت بالا ❓احکام حسینی 🔻 سؤال این جلسه: ▫️آیا لطمه زدن به بدن در عزاداری‌ها جایز است؟ 👤 استاد فلاح زاده @jahaade_kabir
روزمان را با آغاز کنیم ✅بصیرت به افق کربلا(۷) ✅🔰حسین بن علی مصباح الهدی سوره الأنفال (8): آيه 42] لِيَهْلِكَ مَنْ هَلَكَ عَنْ بَيِّنَةٍ وَ يَحْيى‏ مَنْ حَيَّ عَنْ بَيِّنَةٍ وَ إِنَّ اللَّهَ لَسَمِيعٌ عَلِيمٌ (42) تا هر كس (به گمراهى) هلاك مى‏شود، از روى حجّت و آگاهى هلاك شود و هر كس (به هدايت) حيات يافت، از روى دليل، حيات يابد و همانا خداوند شنوا و داناست. ✳️المیزان: جمله" لِيَهْلِكَ مَنْ هَلَكَ عَنْ بَيِّنَةٍ وَ يَحْيى‏ مَنْ حَيَّ عَنْ بَيِّنَةٍ" معنايش اين است كه خداوند اگر اين قضا را راند كه شما با كفار اينطور تلاقى و برخورد كنيد، و در چنين شرايطى شما مؤمنين را تاييد نمود و كفار را بيچاره كرد همه براى اين بود كه خود دليل روشنى بر حقانيت حق و بطلان باطل باشد تا هر كس هلاك مى‏شود با داشتن دليل و تشخيص راه از چاه هلاك شده باشد و هر كس هم زنده مى‏شود با دليل روشن زنده شده باشد. و به اين بيان روشن مى‏شود كه منظور از هلاكت و زنده شدن، هدايت و ضلالت است، چون ظاهرا چيزى كه مرتبط با وجود بينه و دليل روشن باشد همين هدايت و ضلالت است ✍ @jahaade_kabir
🌹حضرت علی (ع) فرمودند : ♦️«جهاد» نيز چهار شعبه دارد:امر به معروف، نهي از منكر، صدق و راستي در معركه نبرد، و كينه و دشمني با فاسقان: آن كسي كه امر به معروف كند پشت مؤمنان را محكم كرده و كسي كه نهي از منكر نمايد بيني كافران را بر خاك ماليده، هر كس در معركه نبردصادقانه بايستد وظيفه اش را انجام داده، و آن كسي كه فاسقان را دشمن دارد و بخاطر خدا خشم گيرد خداوند بخاطر او خشم و غضب مي كند، و او را در روز قيامت خشنود مي سازد 📚نهج البلاغه حکمت۳۱ | | @jahaade_kabir
175.mp3
1.97M
💠نفس کسی که برا مظلومیت حسین بن علی آهی می کشد.... 🎤آیت الله جوادی | | @jahaade_kabir
akbara-bakh-salim-[www.harfetaze.com].mp3
29.45M
سلیم موذن زاده 🎙اکبرَ باخ بسیار عالی مداحی دهه شصت @khabaretaze
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تو این جنگ نرم، تو این وقت تنگ 🔴 واسه ارزش‌هات، با گوشی‌ت بجنگ 🔴 تو فضای مجازی، میشه پای کار حسین(ع) بمونی ❤️ جهان مجازی شده، عشق حقیقی حسین(ع) 🎙 کولاک حاج در شب هفتم محرم، مسجد جامع لنگرود #⃣ @jahaade_kabir