radio-iran-01_07_08.mp3
5.12M
📻 بررسی رسانههای بیگانه
📌بررسی تاکتیک مارپیچِ سکوت در اغتشاشات اخیر
🎙با کارشناسی محمد #جوانی
🆔 @CWarfare
🇮🇷 رادیو #ایران
🗓جمعه، ۸ مهرماه ۱۴۰۱، ساعت ۸:۳۰
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
🆔 eitaa.com/janbaz_net ایتا
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
▫️▪️بسم الله الرحمن الرحیم ▪️▫️
باسلام و ادب
🔹کانال بانک صوتی تبیین ، به جهت بهره برداری عزیزان روشن دل و بصیر ایجاد شده است تا آخرین مطالب تببینی و بصیرتی در حوزه انقلاب اسلامی در قالب فایل صوتی اعم از سخنرانی ، یادداشت ، اخبار ویژه و تحلیل خدمت عزیزان تقدیم شود.
لذا از حضور و نقد و نظر و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی شما سپاسگزاریم .
با تشکر
🔻دبیرخانه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی🔻
✅ @janbaz_voice
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-جنگ روانی-عبدالله گنجی.mp3
1.33M
🎧 جنگ روانی از پله ی دوم
یادداشت عبدالله گنجی👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-اغتشاش-محسن مهدیان.mp3
905.5K
🎧 بریدن زنجیره اغتشاش
یادداشت محسن مهدیان👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-اقای ابواره-حسین شریعتمداری.mp3
1.23M
🎧 آقای اَبو اَرّه آن روز دور نیست
یادداشت حسین شریعتمداری 👆👆
📅 مورخ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-جامعه ادبی-شاکری.mp3
3.74M
🎧 جامعه ی ادبی و هنری به اصول انقلاب متعهد است
یادداشت احمد شاکری 👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-نکته یوسف قرضاوی-عباس خامه یار.mp3
2.21M
🎧 دونکته درمورد شیخ یوسف قرضاوی
یادداشت عباس خامه یار 👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-نهاد دانایی-کاظم انبارلویی.mp3
1.94M
🎧 نقدی بر یک نهاد دانایی
یادداشت کاظم انبارلویی 👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-کف خیابان-محسن مهدیان.mp3
1.65M
🎧 ماجرا کف خیابان نیست
یادداشت محسن مهدیان 👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-کشته سازی-محمدجواد اخوان.mp3
2.65M
🎧 کشته سازی بدون کنتور
یادداشت محمدجواد اخوان 👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-فتنه اخیر-کاظم انبارلویی.mp3
1.61M
🎧 10 نکته ی مهم در مورد فتنه ی اخیر
یادداشت کاظم انبارلویی 👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.18-حجاب اختیاری-محسن حیدری.mp3
4.75M
🎧 طرفداران حجاب اختیاری به کجا می روند
یادداشت محسن حیدری 👆👆
📅 مورخ 18 مهر 1401
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ واکنش نماینده عراقی به بیانیه پایانی پارلمان عربی:
📍نمیشود ایران را محکوم کرد اما چشم بر اقدامات دیگر کشورها بست/اگر قرار است نام ایران را در بیانیه بیاورید باید اسم دیگر کشورها را هم ذکر کنید....
#عربی
🆔 @Kavoshmedia
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
🆔 eitaa.com/janbaz_net ایتا
فتنه را ناگوار نشمارید
🖋محمد ایمانی
♦️آیت الله صدیقی امروز در خطبه های نماز جمعه، ضمن تبیین برخی ابعاد فتنه اخیر، به حدیث قابل تاملی از امام صادق (علیه السلام) اشاره کردند.
🔹حضرت می فرماید " تَمَنَّوُا الفِتنَةَ؛ فَفيها هَلاكُ الجَبابِرَةِ ، و طَهارَةُ الأرضِ مِن الفَسَقَةِ. آرزومند فتنه باشيد؛ زيرا فتنه موجب نابودى ستمگران و پاك شدن زمين از [لوث وجود] فاسقان است".
♦️با جست و جوی بیشتر، احادیث شریف دیگری از اهل بیت (ع،) نظر اهل تامل را به خود جلب می کند. پیامبر اعظم (صلى الله عليه و آله و سلّم) در این باره به مومنان فرمودند: "لا تَكرَهُوا الفِتنَةَ في آخِرِ الزمانِ ؛ فإنّها تُبِيرُ المُنافِقينَ. در آخر الزمان، فتنه را ناخوش و ناگوار نشمارید؛ زيرا آن فتنه ها منافقان را نابود مى سازد".
🔹همچنین میر مومنان (ع) بشارت داده اند: "اعلَمُوا أنّهُ مَن يَتَّقِ اللّه َ يَجعَلْ لَهُ مَخرجا مِن الفِتَنِ ، و نورا مِن الظُّلَمِ. بدانيد كه هر كس تقواى الهى در پيش گيرد، خداوند براى او، راه خروجى از فتنه ها و نورى در برابر تاريكي ها قرار می دهد".
♦️فتنه به خودی خود، تلخ و ناگوار است؛ اما اگر پای تقوا و اخلاص و شناخت مسئولیت در میان باشد، همین آزمون دشوار، سبب قوت جبهه مسلمین و رسوایی و نابودی جبهه دشمنان است.
🔹محنت امتحان سخت است، اما موفقیت و پیشرفت پس از آن، مطلوب هر انسان کمال طلب است. در آتش شدن گدازنده است اما ناخالصی طلا را از بین می برد و بر عیار گوهر می افزاید. اینها البته همه به شرط پایمردی و مسئولیت شناسی و در وسط میدان تکلیف، مهیا بودن است؛ تشخیص در وقت لازم و اقدام در وقت لازم.
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
🆔 eitaa.com/janbaz_net ایتا
💠 شگرد رسانه ای اکثریت پنداری
🔹رسانههای خبری ماهوارهای و اینترنتی ازجمله ابزارهای مصادره مردم است.
🔹 رسانهها همان حس «ما زیاد هستیم» و حتی «ما بیشتر هستیم» یا بهعبارتی «خود اکثریت پنداری» را با دروازهبانی هدفمند اخبار برای مخاطبان خود رقم میزنند.
🔹 یک رسانه حرفهای برای ایجاد چنین حسی حتی نیاز به دروغپردازی و پخش تصاویر تکراری و قدیمی ندارد. تنها با تاکید بر «بخشی» از حقیقت و مسکوت گذاشتن باقی آن -که به آن چهارچوببندی گفته میشود- احساس در اکثریت بودن به مخاطبان منتقل خواهد شد.
🔹 عموم مردم از انزوا منزجر هستند و احساس همراه بودن با دیگران، یکی از مویدات ذهنی است که برای باورهای فرد در نظر گرفته میشود.
🔹 از آنجا که مشاهده پیامهایی که باورهای فرد را رد میکند، احساسی منفی برای فرد به ارمغان میآورد، عموم مردم بین لذت و آزار، لذت را انتخاب و به مشاهده برنامههایی که باورهای قبلیشان را تایید میکند، عادت میکنند.
شبکههای اجتماعی این فرآیند را بهصورت افراطیتر درآوردهاند.
🔹اگر قبلا این افراد بودند که بهخاطر احساسات مثبت و منفی خود به انتخابگری میان رسانهها دست میزدند، حالا شبکههای اجتماعی بهوسیله پویش رفتارهای دقیق مخاطب خود (کدام پستها را مشاهده کرد، کدام را رد کرد، روی کدام مکث کرد و...) از ابتدا تلاش میکند تا آنچه را او میپسندد، نمایش داده و از نمایش آنچه او را آزار میدهد، اجتناب کنند.
🔹اتفاقی که درنهایت میافتد، افتادن مخاطبان در «حباب فیلتر» یا «اتاق پژواک» است. مخاطب هرسو که مینگرد اطلاعات و پیامهایی موید ایده خود میبیند (شاید بهندرت پیامهای مخالف هم مشاهده کند) و در چنین حالتی بهراحتی تصور میکند که افراد مشابه او بسیار زیاد هستند.
#سواد_فضای_مجازی
#سوادرسانه
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
🆔 eitaa.com/janbaz_net ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 پادگان کودکسربازی بیبیسی!
🔻«کودکان را وارد سیاست نکنید» این یکی از شعارهای بیبیسی و شبکههای خبری خارجی هست، این ادعا در حالی مطرح میشه که بارها این شبکه به تحریک دانشآموزان ایرانی پرداخته و از اونها خواسته که به موج آشوبها بپیوندن
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
🆔 eitaa.com/janbaz_net ایتا
🔴اینجا فروشگاهی در کمبریج انگلیسه که حتی روی کره و پنیر هم برچسب امنیتی زدن تا کسی ندزده
#زمستان_سخت
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
🆔 eitaa.com/janbaz_net ایتا
🔻روایتهای مواجهه با کشف حجاب
🖋 مهدی جمشیدی
از نقطهای به بعد، «مسأله» گرفتار «نامسألهها»یی میشود که آن را احاطه کردهاند. در این حال، هم مسأله در گرداب «پیچیدگی» فرومیغلتد و هم فهم ما مبتلا به تقلیل میشود و احساس انسداد و فروبستگی میکنیم. در اینجا، «اشخاص» و «علّتها» به متغیّرهای تعیینکننده تبدیل میشوند. پس باید دوباره به مسأله نگریست و «تصویری منطقی» از آن ساختهوپرداخته کرد.
الف. دوگانۀ استدلال تکمنبعی/ استدلال چندمنبعی
۱. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «قانون» است، نابجاست.
۲. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «هنجار/ عُرف/ فرهنگِ عمومی» است، نابجاست.
۳. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «اخلاق/ حیا/ عفاف» است، نابجاست.
۴. حجابِ اختیاری به دلیل اینکه بر ضدّ «رضایتِ خدا/ دین/ احکامِ اسلام» است، نابجاست.
ب. دوگانۀ مسألۀ فرعی/ مسألۀ اصلی
۱. بدحجابی، «لایۀ بیرونی/ نمایان/ مشهودِ تهاجم فرهنگی» است، نه هستۀ مرکزی آن.
۲. اما حجاب یکی از «ظهورات/ نمادها/ نشانههای هویّتی» ماست و دشمن نیز در پی هویّتزدایی است.
ج. دوگانۀ سلیقهای/ ارزشی
۱. این بحث به قلمرو «فلسفۀ ارزشها/ بایدها و نبایدها/ اخلاق» مربوط است.
۲. یکی از رویکردهای فلسفۀ ارزشها، «نسبیگرایی ارزشی» است.
۳. ارزشهای اسلامی، کاشف از «مصالح و مفاسد حقیقی/ واقعی/ نفسالامری» هستند.
۴. ارزشهای اسلامی از نظر انسانشناختی، مبتنی بر «فطرت» هستند.
۵. «خواست/ انتخاب/ آزادی انسان» تا جایی محترم/ مشروع/ معقول است که در امتداد استعدادهای فطری قرار داشته باشد.
۶. ارزشها با وجود مطلقبودن در عالم تشریع، در «عالم تحقّق خارجی/ وقوع عینی/ کنش انسانی»، نسبی/ پیوستاری/ ذومراتب هستند.
۷. بنابراین، سخن دربارۀ تحمیل «پسند/ گرایش/ سلیقۀ خاص» نیست.
د. دوگانۀ انتخاب شخصی/ سبک زندگی
۱. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «خط/ جریان/ روند» است و «مهندسیشده/ فکرشده/ هدایتشده» و بخشی از برنامۀ «براندازی/ فروپاشی/ استحاله» است.
۲. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «تنش/ تضاد/ تلاطمِ اجتماعی» ایجاد میکند و قدرتِ تهدیدزایی/ تخریبگری آن، بسیار زیاد است.
۳. سبکِ زندگیِ غربی، بدنۀ اجتماعی دارد و ریشهدار و طبقاتی است.
۴. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، برگشتپذیر نیست، بلکه «فزاینده/ شدّتیابنده/ تثبیتشونده» است.
۵. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، استعدادِ بهرهبرداریهای سیاسی و امنیتی دارد.
هـ . دوگانۀ واقعیّت طبیعی/ واقعیّت مسألهوار
۱. یکی از آسیبهای اجتماعی، «مفاسد اخلاقی» است و بدحجابی، جزو آن است.
۲. بدحجابی، یک «جریان اجتماعیِ اقلّی/ تنگدامنه/ محدود» است، نه اکثری.
۳. بخش عمدهای از این مسأله، «روایت/ تصویرسازی/ بازنمایی» است، نه واقعیّت.
۴. بدحجابی اغلب به معنی «دینگریزی/ اباحهگری/ بیبندوباری» نیست.
۵. بدحجابی اغلب به معنی «تعارض سیاسی/ ضدّانقلابیبودن/ مخالفت با نظام» نیست.
۶. بنابراین، جامعۀ ایران به سوی سکولارشدن حرکت نمیکند.
و. دوگانۀ اخلاقی/ حقوقی
۱. بدحجابی در «حریم عمومی»، یک مسألۀ حقوقی است.
۲. بدحجابی در حریم عمومی، نوعی «تبلیغ/ ترویج/ تعلیمِ اجتماعیِ منکر» است.
۳. مسألۀ حقوقی، مبتنی بر «الزام/ اجبار/ غلبه» است، نه «اعتقاد/ باور/ تعهد».
۴. جنبۀ حقوقی داشتن بدحجابی، «حضور حاکمیّت» را در آن مشروع میسازد.
۵. فلسفۀ تمایزبخشِ دولت اسلامی، تلاش برای استقرار ارزشهاست.
۶. الزام به حجاب، شاید موجب«سعادت فرد» نشود، اما موجب «سعادت جامعه» میشود.
۷. در صورت تزاحم، «حقوق جامعه» بر «حقوق فرد»، تقدّم دارد.
۸. البتّه اقناع/ درونیسازی/ گفتمانسازی بر اجبار/ تحمیل/ اکره، ترجیح و تقدّم دارد.
۹. همچنین دولت اسلامی باید بکوشد که «مجبوران» را به «معتقدان» تبدیل کند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
🆔 eitaa.com/janbaz_net ایتا
🔻دربارۀ حالِ کنونیِ عزتالله ضرغامی
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ما با یک «نسلِ مدیریّتیِ فرسوده» مواجه هستیم که خسته شدهاند، کم آوردهاند، بیش از این نمیتوانند، و شاید نمیخواهند مسیر انقلاب را ادامه بدهند. ازاینرو، «تظاهر به روشنفکری» میکنند تا شاید بدنۀ اجتماعی بیابند و کیسهای برای آیندۀ سیاسیشان بدوزند. تصوّر کردهاند که مسیر قدرت، از رهگذر «چنگکشیدن به چهرۀ ارزشها» میگذرد و هرچه که «سیمای منتقدانه» از خود بتراشند و سخن باطل ببافند، بازار مخاطبشان، داغتر و پُررونقتر خواهد شد. همان راهی را میروند که عدّهای رفتند و چند صباحی بر کرسی قدرت تکیه دادند و اینک خانهنشین و متروک و مطرود هستند. مثال عینیاش علی لاریجانی. عاقبت خوشرقصیهایش برای جریان غیرانقلابی جز این شد که اکنون خاکسترنشین است و ورشکسته سیاسی به شمار میآید؟!
۲. اینان به این اندازه از حضور در قدرت، راضی نیستند. بیشتروبیشتر میخواهند. دیدید که چگونه صف کشیدند برای ریاستجمهوری. گویا بازنشستگی ندارند؛ اگرچه در قدرت هم که بودند، «نشسته بر کرسی» بودند، نه «ایستاده در میدان». چرخۀ باطل ساختهاند و سیری ندارند. معدۀ قدرتخواهیشان، بیاندازه اتساعپذیر است. اگر آیتالله خامنهای از «چرخش قدرت» سخن نمیگفت و در بیانیۀ گام دوّم انقلاب، «جوانان مؤمنِ انقلابی» را به عرصۀ حکمرانی فرانمیخواند، بیش از اینها گرفتار این جماعتِ تکراری و تمامنشدنی میبودیم.
۳. کمکم دارند «ریزش» میکنند. چیزهای که میگویند، نشانگر «اتّفاقات باطنی»اشان است. امّا مسأله این است که سقوطِ «خودشان» را به «جامعه» نسبت میدهند و در لفافۀ «جانبداری از جامعه»، آن را «متهم» میکنند؛ متهم به عبور از ارزشهای دینی و تفکّر انقلابی. میگویند جامعه، دیگر کشش انقلابی ندارد و از راه رفته، بازگشته؛ میگویند جامعه، دچار تغییر ارزشی شده؛ میگویند جامعه با انقلاب، زاویه پیدا کرده است. حال آن که این اوصاف و احکام، جملگی بازگویی حال درونیِ خودِ اینان است و نه جامعه. «خودشان» را توصیف میکنند، امّا رندانه و زیرکانه، سقوط و ریزش خودشان را به «جامعه» نسبت میدهند. شدهاند «زبان جامعه». میهراسند از اینکه بگویند «ما» استحاله شدهایم. میخواهند جامعه را نیز در انحطاط فکریِ خویش، «سهیم» و «شریک» کنند تا هم خود را توجیه کنند و هم دستاویزی برای فشار بر حاکمیّت بیایند. همان سخن حجاریان است؛ فشار از پایین ... .
۴. هنوز درنیافتهاند که مردم، الگوی مدیریّتیِ «حاجقاسم سلیمانی» را میپسندند که با وجود حضور چهلساله «در قدرت»، هیچگاه «بر قدرت» نشد و ایدئولوژی انقلابیاش رقیق نگشت. نمیفهمند «عیانسازی وابستگی به ارزشها»، فضیلت نه نقطۀ ضعف. البتّه حتّی برای توجیه خویش، دست تصرّف و تحریف به سوی حاجقاسم نیز دراز کردند تا او را «غیرانقلابی» و «منتقد» جلوه بدهند، امّا در همان آغاز راه، آیتالله خامنهای برآشفت و گفت عدّهای سعی نکنند وی را «زاویهدار با انقلاب» و «بریدۀ از ارزشها» نشان بدهند؛ چراکه وی یک «انقلابی اصیل و ریشهدار» بود. حاجقاسم، آکندۀ از «محبّت» و «خوشبینی» و «ملاطفت» بود، امّا برای «جذب مخاطب به سوی ارزشها»، نه برای «سیّالسازی ارزشها» و «نسبیکردن مرزهای انقلابی». درونِ حاجقاسم، سرشار از «جزمیّت» و «قطعیّت» بود، ولی در عین حال، «گفتگو» و «مدارا» میکرد و اهتمام بر «جذب» داشت. در آنجا نیز که حس میکرد کسانی بهطور عامدانه در پی «تقابل با انقلاب» هستند، ابرو در هم میکشید و چشم میدراند و با عتاب و تلخی سخن میگفت؛ چنانکه با حسن روحانی چنین کرد و او را به عقب راند. حاجقاسم سلیمانی، هم «دافعه» داشت و هم «جاذبه».
۵. جملهای که ضرغامی نوشته، وی را در وادی «خواص اغواگر» نشانده است. میخواهد «واقعیّت اجتماعی» را تحریف کند؛ همان واقعیّتی که مردم در متن آن زندگی میکنند؛ آن هم در اوج جنگ روایتها. در واقع، مرتکب خیانت جنگی شده و از پشت، خنجر زده است. چون میداند «بازی روایت»، کارساز و فتنهافکن است، بر آن است که «بازیسازی» کند و خود را به «دیگریهای گذشته»، نزدیک سازد. در پی «جایابیِ جدید» است برای آیندهای که دور نیست. نیاز دارد به چهرۀ تازه و متفاوت با گذشته. این «نیاز سیاسی»اش را درک میکنم، و نهفقط من، که هر مخاطبی میفهمد او در چه مداری و با چه هدفی به حرکت درآمده است. ازاینرو، کسی او را «باور» نخواهد کرد و این مواضع، حاصلی نخواهد داشت جز فروغلتیدن در مرداب انزوای سیاسی و حاشیهنشینیِ اجتماعی. گوارای وجودش اینهمه بیتدبیری در تدبیر خویش.
۶. بسیجیها و انتظامیها در خطّ مقدّمِ نبرد، مظلومانه در خون خویش غوطهور میشوند و اینان در پشت جبهه، گرای پیشروی و نقطهزنی به رسانههای دشمن میدهند.
آقای رئیسی، قصد عزلِ این منصوبِ نابجا را نداری؟!
•┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
🆔 www.janbaz.net سایت
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
تحلیل ساختارمند حجاب الزامی.m4a
20.09M
🔻 صوت درسگفتار مجازی:
تحلیل ساختارمند مسألۀ حجابِ الزامی
مهدی جمشیدی
شنبه، ۹ مهرماه|
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
583.8K
🔰 پاسخ بسیار مهم #حجت_الاسلام_راجی به سوالات پیاپی مخاطبین در حوزه مقایسه رفراندوم در ایران و آمریکا
⁉️ آیا میدانید ۲۳۰ سال قبل، یعنی قبل از دوران آقا محمد خان قاجار قانون اساسی آمریکا بدون دخالت مردم نوشته شد!
‼️ آیا میدانید غالب رؤسای جمهور آمریکا از کدام خاندان هستند؟
‼️ در کدام کشور دنیا اکثریت تعیین کننده قوانین کشور هستند؟!
#پاسخ_به_سوالات
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧✾•''•
🆔 @janbaz_voice
🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.20-شورش-سعدالله زارعی.mp3
2.61M
🎧 شورش برای متوقف کردن ایران.
یادداشت سعدالله زارعی.
📅 مورخ 20 مهر 1401.
#یادداشت
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧 ✾•''•
:🆔 @janbaz_voice
:🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.20-کوتای27مرداد-قسمت 34 حافظه تاریخی.mp3
16.13M
تصور غلط و عوامانه ای وجود دارد که دشمنی امریکا با ایران بعد اشغال سفارت امریکا یا پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، درحالیکه همه چیز برمیگردد به کودتای 28مرداد که امریکا مصدق سکولار را نیز تحمل نکرد و علیه او کودتا کرد.
مصدق که نه آخوند بود، نه بسیجی، نه سفارت امریکا را اشغال کرده بود، نه دنبال صدور انقلاب بود و نه به جبهه مقاومت کمک می کرد! بلکه یک ناسیونالیست سکولار بود که می خواست ذیل سایه شاه فقط نفت ایران را ملی کند!
در قسمت 34 برنامه حافظه تاریخی ایرانی هم کودتای 28 مرداد را بازخوانی کرده ایم و هم به چند شبهه مهم درباره کودتا پاسخ داده ایم و هم دو کتاب مهم را معرفی کرده ایم.
📅 مورخ 20 مهر 1401.
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧 ✾•''•
:🆔 @janbaz_voice
:🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.20-سخنرانی رهبر-قسمت36حافظه تاریخی ایران.mp3
44.13M
سال ۷۹ رهبر انقلاب در یک سخنرانی مهم ۴۲ بار از گورباچف نام برد و ضمن تحلیل شخصیت وی و شوروی، توضیح داد که چرا جمهوری اسلامی با شوروی و خاتمی با گورباچف فرق دارد و ایران مثل شوروی فرو نمی پاشد.
در قسمت ۳۶ حافظه تاریخی ایرانی به آن سخنرانی تاریخی پرداخته و صوتش را منتشر کرده ایم.
📅 مورخ 20 مهر 1401.
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧 ✾•''•
:🆔 @janbaz_voice
:🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از 🎤 بانک صوتی تبیین 🎧
1401.07.20-مصاحبه ی شاه-قسمت37حافظه تاریخی.mp3
8.69M
در بین گروهک های مختلف ضد انقلاب که امروز شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می دهند، سلطنت طلب ها از همه رسواتر هستند.
در قسمت 37 برنامه حافظه تاریخی ایرانی با استناد به دو مصاحبه مهم آخرین شاه ایران توضیح داده ایم که نگاه ابزاری و حیوانی او به زنان چقدر تحقیر آمیز بود و طنز تاریخ اینجاست که امروز سلطنت طلب ها مدعی حقوق زنان شده اند!
📅 مورخ 20 مهر 1401.
╭┅──────────────┅╮
•''•❀ 🎧 بانک صوتی تببین 🎧 ✾•''•
:🆔 @janbaz_voice
:🆔 @janbaz_voice
╰┅──────────────┅╯