eitaa logo
رویدادها و تحلیل‌ها
3.8هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @azizghazan رویدادها و تحلیل‌ها https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام عزیزان جهت کمک به تکمیل مسجد درحدتوان کمک نمایید درصورت واریز وجه لطفا پیامک واریز را به ای دی کانال جنگ نرم بفرستید https://eitaa.com/Jangnarmvdoshmanshnase
🔺تـمام مناقشـات منطقه ای ایران از گور پهـلوی بلند میشـه ....حالا این وطـن فروشـا برای ما ژسـت وطـن پرسـتی گرفتـن🤨 .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔻خرمشهر اینجاست! جهان‌آرا کجاست؟ 🖊 مهدی جمشیدی ۱. یک هفتۀ اول پس از بیست‌وششم فروردین، شاید کشف حجاب بیش از پنج درصد کاهش پیدا کرد. شال هم نه به‌عنوان حجاب، بلکه برای احتیاط به دور گردن اضافه شد. اما بعد از این یک هفته، و احساس شعاری و تبلیغی بودن هشدار سردار رادان، وضع به گذشته بازگشت؛ بلکه جسارت و بی‌حیایی، فزونی بیشتری گرفت. اکنون تا حد زیادی، وضع کشف حجاب، عادی و بهنجار شده است. مشاهدۀ روزانۀ حدود ده درصد کشف حجاب و حتی کشف بدن، در حال تثبیت‌شدن از نظر روانی و فکری است. کشف حجاب، آشکار و آسوده و در همه‌جا است. البته بعضی از اینان در درون‌شان، حس نگرانی به وجود آمده که نظام قصد برخورد دارد و در کمین ما نشسته است و چه‌بسا از راه برسد. با این حال، وضع همچنان مانند گذشته است؛ به این معنی که روند، دوباره صعودی شده است اما با شیب کم. ۲. در حال حرکت به سمت طبیعی‌شدگی و هنجارشدگی هستیم. آن‌قدر تعلل کردند که تا حدی وضع، به نفع آنها تثبیت شده است. غیرت‌ها و حساسیت‌ها، ساییده شده‌اند و این گروهک‌های فرهنگی، بخشی از جامعه شده‌اند. در واقع، خودشان را در جامعه جا کرده‌اند و در پی جایابی ساختاری نیز هستند. اینان جامعه را از آنِ خود کرده‌اند و بخش متدین نیز بیش از گذشته، ناچار است در فضاهای گلخانه‌ای بخزد و از واقعیت‌های فرهنگیِ بیرونی بگریزد، مبادا که دامن‌ش به معاصی اینان، آلوده شود. این همان کاری است که دربارۀ «مدارس» انجام شد و در اثر آن، مدارسِ خاصِ حزب‌اللهی‌ها و مؤمنان ایجاد گردید. مدارس اینان از مدارس دیگران جدا شد و اینک کار جدایی، به «جامعه» هم کشیده شده است. انقلابی‌ها، هرچه بیشتر در حال منزوی‌شدن هستند و خود را پنهان می‌کنند. مدسه و جامعه را نمی‌پسندند اما به جای «مواجهه» و «اصلاح»، می‌گریزند و برای خود، «باغچه‌های فرهنگی» ایجاد می‌کنند؛ ناکام در جامعه‌پردازی توحیدی و راضی به باغچه‌پردازی مصنوعی. از خودسازی به جامعه‌پردازی عبور نکرده‌اند، چه رسد به این‌که بخواهند تمدّن‌سازی کنند. منطق تقیّه و گریختن و پنهان‌شدن و بیرون‌کشیدن گلیم خویش را از آب آموخته‌اند و بس. ۳. نیاز نیست که قانون حجاب در مورد همه «اجرا» شود تا سخن از «امکان‌» و «قابلیت»، معنا داشته باشد. شاید دربارۀ حدود بیست درصد، اعمال «قدرت» (اجرای قانون) موضوعیت داشته باشد. بقیۀ افراد با مشاهدۀ اِعمال قدرت، تمکین و همراهی خواهند کرد. برای اینان، «اقتدار» کافی‌ست و حاجت به قدرت نیست. ازاین‌رو، بیست درصد اِعمال «قدرت» و هشتاد درصد تجلی «اقتدار»، ما را از گردنه عبور خواهد داد. کار دولت، بسته به اقتدار است؛ اقتدار که فرویخت، همه‌چیز مباح می‌شود. واقعیت اجتماعی، صفر و صدی نیست، بلکه با مواجهه‌های پیوستاری و متنوّع، گره‌هایی به ظاهر کور هستند، گشوده می‌شوند. در جنگ ترکیبی، باید چندلایه و چندسویه عمل کند و اهرم‌های مختلف را به کار گرفت. ۴. بسیاری از ساختارها، چندان در خدمت غایات دینی نیستند. تسهیل‌گر نیستند، بلکه گاه مانع هستند؛ هرچه که بتوانند بازدارندگی ایجاد می‌کنند. سبک زندگیِ ما نیز در بخش مهمی، زیر نفوذ «ساختارهای تجدّدی» هست؛ حتی در لایۀ خُرد. فقط تحلیل ارزش‌های معطوف به ازدواج و انتخاب همسر، کافی است که تغییر ساختارهای ذهنی را نشان بدهد. از ازدواج تا اشرافیت در زندگی تا فرزندآوری تا پوشش تا مصرف و خرید و پاساژ و سلبریتی و فضای مجازی و لذت و بدن و بینی و گونه و ... در هم تنیده شده‌اند و تجدّد را می‌زایند؛ آن هم در ابعاد ساختاری. در بند هفتمِ بیانیۀ گام دوم، تعبیر «نفوذ سبک زندگی غربی» به کار برده شده است. اولاً نفوذ و ثانیاً نفوذ ساختاری. تجدّد، ما را محاصره کرده است و می‌خواهد بیش از گذشته، سرزمین‌های فرهنگی ما را اشغال کند.‌ خرمشهر اینجاست. جهان‌آرا کجاست؟! ۵. ما دچار فقر «فهم عالمانه و دینی» هستیم. چندان شناخت درستی از گره‌ها و گرانیگاه‌ها در دست نیست. باید این فهم را تولید و تکثیر کرد؛ چون ادبیات متناسب با این فهم، ذهنیت‌ها را تغییر خواهد داد. باید تعبیر دینی و انقلابی از دردها و درمان‌ها ارائه داد. رسالت نخبگان فکری، آفرینش همین فهم‌های قدسی است که تا به واسطۀ آنها، راه گشوده شود. راهکارها هم وابسته و مشروط به فهم‌ها هستند. حتی فهم ما از ماهیت حجاب هم متوقف مانده است و ازاین‌رو، روایت‌های نو ایجاد نکردیم. تغییر انفسی، تغییر در فهم نیز هست و باید فهم‌ها هرچه بیشتر، انقلابی‌ شوند. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴 قابل توجه کسانی که جریمه های حداقلی و غیربازدارنده در زمینه حجاب پیشنهاد می دهند 🔰در نقاط مختلف دنیا برای اینکه قانون شکنی صورت نگیرد، مجازات و هزینه قانون شکنی را بالا می برند تا هر کسی به خود جرأت قانون شکنی ندهد. برای مثال، فروردین ماه امسال گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه « سنای آمریکا در حال بررسی طرحی است که به موجب آن استفاده از VPN و اتصال به سایت‌های کشور‌های دشمن با مجازات شدید روبرو می‌شوند ». در همان گزارش اشاره شد که به موجب این طرح، «استفاده از VPN برای اتصال و استفاده از شبکه‌ها و سایت‌های کشور‌های «دشمن» مجازاتی معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان یا هر دو را خواهد داشت ». https://gerdab.ir/0009Br 🔻این مشت نمونه خروار است که نشان می دهد غربی ها بر سر اصول و منافع خود که آن را قبول دارند، محکم می ایستند. 🔻در مورد حجاب و عفاف در کشور ما هم همینگونه است. تا زمانیکه هنجارشکنان احساس ناامنی نکنند و هزینه ارتکاب جرم و مجازات برای آنها بالا نباشد، دست از هنجارشکنی برنمی دارند. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
❇️ ویژگی‌های قانون مناسب از منظر رهبر معظم انقلاب: 🔺صریح، 🔺متقن، 🔺قابل اجرا، 🔺بدون تعارض 🔺 دارای ثبات .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
❇️ پشتوانه آمریکا ثروت موهومی به نام 🔺کاخ سفید اعلام کرد در صورت عدم توافق دولت و کنگره برای افزایش سقف بدهی تا ۸ روز آینده بازار سهام ۴۵ درصد سقوط خواهد کرد، ۸ میلیون نفر بیکار خواهند شد و ۱۰ هزار میلیارد دلار از ثروت خانوارهای آمریکایی تبخیر می شود. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
تبعات کم‌توجهی به مدارس دولتی (۱) در سال‌های اخیر گرایش برخی خانواده‌ها به ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیردولتی روندی افزایشی یافته است که این روند علت‌های مختلفی دارد. شاید بخشی از این افزایش تمایل ناشی از تغییر سبک زندگی در طبقاتی از اجتماع و مثلاً ارزش پیدا کردن نفس تحصیل در این مدارس یا تفاخر و... باشد اما در نگاه عمیق‌تر به لایه‌های دیگر این ماجرا، نگرانی والدینی را مشاهده می‌کنیم که به دلایل مختلف از شرایط مدارس دولتی رضایت کافی را ندارند و در کنار خانواده‌های متمول یا بیشتر برخوردار، طیف قابل توجهی از خانواده‌های متوسط هم در سال‌های اخیر حتی با وجود تحمل فشار و سختی‌های مالی، تحصیل فرزندانشان در مدارس غیردولتی را به مدارس دولتی ترجیح داده‌اند. البته در همینجا باید تاکید کرد که نه می‌توان تمام مدارس غیردولتی را از نظر نیروی انسانی و امکانات و برنامه‌های استاندارد در یک سطح عالی و بدون ‌اشکال دانست و نه اینکه همه مدارس دولتی را نامناسب و فاقد کیفیت تصور کرد. همچنان هستند مدارسی دولتی که از برخی مدارس غیردولتی ضعیف (که صرفا نان نام برخی از مدارس فعال و با برنامه غیردولتی دیگر را می‌خورند) بهترند اما اینجا سخن از شرایط غالب بر مدارس کشور است. یکی از عمده‌ترین استدلال‌ها و دلایل خانواده‌هایی که تحصیل فرزندشان در مدارس غیردولتی با هزینه‌های بالا را ترجیح می‌دهند، تراکم جمعیتی بالا در بیشتر کلاس‌های درس مدارس دولتی است که این موضوع در شهرهای پرجمعیت بیشتر هم به چشم می‌آید؛ در کنار آن کمبود امکانات و برنامه‌های جانبی و مکمل سیستم آموزشی و موارد مختلف دیگر هم بیان می‌شود. در چنین شرایطی، این روزها در حالی که هنوز سال تحصیلی به پایان نرسیده است، بسیاری از خانواده‌ها درگیر پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده هستند و هرچند هنوز شهریه‌های مصوب از سوی آموزش و پرورش اعلام نشده، وقتی شهریه‌های غیررسمی اعلام شده از سوی مدارس و جهش نرخ شهریه‌ها را مشاهده می‌کنند نگران و مضطرب در فکر فرو می‌روند که آیا از پس این هزینه‌ها بر خواهند آمد؟! اعلام هزینه‌های40 یا50 میلیون تومانی و شاید بیشتر که این روزها برای ثبت‌نام مدارس غیردولتی حتی در مقطع ابتدایی به گوش می‌رسد و طبیعتاً در مقاطع بالاتر بیشتر هم خواهد بود شرایطی را ایجاد کرده است که شاید با این روند افزایشی هزینه‌ها برخی از خانواده‌ها تامین این چنین شهریه‌هایی را خارج از توان خود ببینند و به فکر بازگشت به مدارس دولتی باشند یا اینکه مجبور شوند فشار بیشتری را بر خود و خانواده تحمیل کنند. اما سؤال اینجاست که چرا در سال‌های اخیر آنچنان که باید برای اصلاح این روند کار قابل توجهی از سوی مسئولان امر انجام نشده است؟ البته بودند در گذشته مسئولانی که وضع مطلوبشان خصوصی‌سازی آموزش و پرورش و خالی کردن‌ شانه از زیر این بار سنگین اما مهم بود و شاید علت کم‌توجهی آنها به تقویت مدارس دولتی به نوعی فراهم کردن شرایط کوچ دانش‌آموزان به مدارس غیردولتی بوده باشد. این در شرایطی است که تامین امکان تحصیل مناسب و رایگان و با کیفیت برای همه دانش‌آموزان و برقراری عدالت آموزشی وظیفه‌ای است که قانون اساسی بر عهده مسئولان نهاده است و غیر از این هم از نظام مردمی و ارزشمدار جمهوری اسلامی انتظار نمی‌رود. طی حداقل سه دهه‌ای که از شکل‌گیری و رشد مدارسی که ابتدا قرار بود «غیرانتفاعی» و بازوی کمکی نظام آموزشی باشند و امروز اتفاقاً برای برخی به یک تجارت پرسود تبدیل شده‌اند می‌گذرد، متاسفانه شاهد ایجاد و عمق پیدا کردن مظاهری از شکاف اجتماعی و خدشه به عدالت آموزشی هستیم! روندی که هر سال بیشتر از سال قبل به چشم می‌آید. مگر نه اینکه قرار بر این بوده است که با ایجاد مدارس غیردولتی (غیرانتفاعی سابق)، کمی از بار آموزش و پرورش کاسته شده و فرصت برای تقویت بیشتر مدارس دولتی فراهم شود؟ پس چرا طی این سه دهه شاهد کم‌توجهی به مدارس دولتی و تقویت جایگاه مدارس غیردولتی بوده ایم؟ البته با نگاهی منصفانه باید به کارهای بزرگ انجام شده در سال‌های پس از انقلاب تاکنون درخصوص جبران کاستی‌ها در ارتباط با رشد باسوادی و تلاش برای جلوگیری از بازماندن افراد از تحصیل، جایگزینی مدارس کپری، ساخت قابل توجه مدارس در شهرها و مناطق محروم، ارتقای سطح علمی نظام آموزشی و...‌ اشاره کرد، اما مسئله این است که چرا در سال‌های اخیر آن طور که باید به تقویت مدارس دولتی و برقراری عدالت آموزشی توجه نشده است؟  .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
تبعات کم‌توجهی به مدارس دولتی (۳) رهبر انقلاب دوازدهم اردیبهشت امسال نیز در دیدار با معلمان فرمودند: «تقویت مدارس دولتی مهم است. نباید در کشور جوری باشد که وقتی گفته می‌شود «مدرسه‌ دولتی»، اوّلین چیزی که در مقابل انسان نقش می‌بندد ضعف مدرسه باشد؛ این نباید باشد. معلّمینِ خوب، مربّیانِ خوب، مربّیانِ تربیتیِ خوب، معلّمینِ متعهّد، فضاهای آموزشی قابل قبول، در مدارس دولتی باید وجود داشته باشد؛ این مطلب اوّل. وقتی ما به مدرسه‌ دولتی کم‌اعتنایی بکنیم، معنایش این است که اگر کسی بنیه‌ مالی‌اش آنقدر نبود که بتواند در آن مدرسه‌ای که شهریّه می‌گیرد ثبت‌نام بکند، ناچار است که تن به ضعف بدهد؛ معنایش این است که کسی که بنیه‌ مالی ندارد، بنیه‌ علمی هم نداشته باشد. این بی‌عدالتیِ محض است؛ این‌ بی‌عدالتی به هیچ وجه قابل قبول نیست. پس یکی اینکه مدرسه‌ دولتی بایستی از آموزش خوب، از معلّم خوب، از فضای آموزشی خوب بهره‌مند بشود. مسئله‌ دوّم مدارس غیر‌دولتی است. البتّه بعضی از مدارس غیر‌دولتی انصافاً ابتکارات جالبی دارند، کارهای بسیار خوبی انجام می‌دهند؛ باید از آن ابتکارات استفاده کرد، لکن به مجموعه‌ مدارس غیر‌دولتی هم باید نظارت داشت. آموزش‌وپرورش خودش را فارغ نداند از نظارت بر این مدارس.» حال انتظار از دولت سیزدهم که به رفع محرومیت‌ها و گسترش عدالت اجتماعی اعتقاد دارد این است که بیش از پیش و به صورت یک مسئله مهم و محوری تقویت همه‌جانبه مدارس دولتی را سرلوحه کار خود قرار دهد. در متن پیش‌نویس لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روزهای گذشته رونمایی شد، در ذیل ماده ۲۳۷‌‌، تقویت مدارس دولتی تا پایان سال اول اجرای این قانون به عنوان یکی از تکالیف دولت مورد تاکید قرار گرفته است اما انتظار می‌رود به دور از کلی‌گویی، شفاف‌تر و با جزئیات دقیق و ارائه برنامه‌های کاربردی و اجرایی به این مهم توجه ویژه شود. سخن پایانی اینکه؛ این روزها موضوع نگرانی از کاهش نرخ رشد جمعیت کشور بحث داغی است و خیلی از مسئولان و کارشناسان از آن سخن می‌گویند و درباره تبعات آن هشدار می‌دهند، قوانین و مشوق‌هایی نیز برای ترمیم معضل کمبود جمعیت در نظر گرفته شده است اما شاید کمتر به این موضوع توجه شود که وقتی از کیفیت مدارس دولتی غفلت شود و خانواده‌ها به سمت مدارس گرانقیمت غیردولتی گرایش پیدا کنند، با وجود شهریه‌های چند ده میلیونی برای هر سال یک دانش‌آموز، یک خانواده متوسط در کنار سایر هزینه‌ها، توان تامین هزینه تحصیل چند فرزند را خواهد داشت؟ آیا هزینه‌های سنگین مدارس غیردولتی تمایل به فرزندآوری را کاهش نمی‌دهد؟ عباس شمسعلی  .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
تبعات کم‌توجهی به مدارس دولتی (۲) آن‌طور که معاون وقت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش سال 98 اعلام کرده است: «براساس مصوبه 886 شورای عالی آموزش و پرورش، تراکم دانش‌آموزان در کلاس‌های درس دوره ابتدایی مشخص شده است که بر این اساس تراکم مطلوب 20 نفر و حداکثر تراکم 26 نفر است و با توجه به اهمیت این موضوع تأکید شده در هیچ شرایطی جمعیت دانش‌آموزان در کلاس‌های درس دوره ابتدایی بالای 26 نفر نباشد اما جمعیت دانش‌آموزان در 45 درصد کلاس‌های درس دوره ابتدایی بالای 26 نفر است یعنی 60 درصد جمعیت دانش‌آموزان دبستانی در کلاس‌های شلوغ درس می‌خوانند.» وقتی تراکم دانش‌آموزان گاه تا بیش از 40 نفر در یک کلاس در مدارس دولتی باعث نگرانی خانواده‌ها از کاهش راندمان آموزشی و مشکلات دیگر و در نتیجه گرایش به سمت مدارس غیر‌دولتی می‌شود، نباید برای این مشکل فکری اساسی کرد؟ افزایش فضاهای آموزشی و افزایش تعداد معلم مورد نیاز برای حل مشکل تراکم دانش‌آموزان وظیفه‌ای است که در سال‌های گذشته به خوبی مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است و حتی در تهران به نسبت جمعیت سرانه فضای آموزشی در مدارس دولتی با سطح مطلوب فاصله‌ای پرمعنی دارد. وقتی نسبت به رفع کمبودهای مدارس دولتی کم‌توجهی شود و خدمات بهتر به ازای پرداخت پول هنگفت در مدارس غیردولتی به دست بیاید و ناگزیر بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها از مدار خدمات مطلوب خارج شوند، نتیجه طبقاتی شدن نظام آموزش و در نهایت برخورداری دانش‌آموزان خانواده‌های متمول از فرصت بهتر تحصیل در دانشگاه و پس از آن فرصت بهتر شغلی و بیشتر شدن شکاف اجتماعی خواهد بود. شاهد این ادعا صحبت‌های چند روز قبل دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی است که اعلام کرد: «سه هزار نفر اول کنکور در همه رشته‌ها در سال ۹۹ را بررسی کردیم. مشاهده شد که ۸۰ درصد افراد برتر، از دهک ۸ و ۹ و ۱۰ جامعه هستند. ۸۶ درصد رتبه‌های برتر (تا رتبه سه هزار) رشته‌های پرطرفدار هم جزء سه دهک بالای جامعه هستند.» توجه به افزایش کیفیت مدارس دولتی بارها در بیانات و تذکرات رهبر معظم انقلاب مطرح شده است. ایشان در یازدهم شهریور 96 در ارتباط تصویری با رؤسا و مدیران آموزش و پرورش فرمودند: « یک نکته در باب عدالت آموزشی بحث مدارس دولتی است که مراقب باشیم مدارس دولتی جوری نباشد که دانش‌آموزی که در مدارس دولتی تحصیل می‌کند، احساس کند که مثلاً فرض کنید امکان قبولی‌اش در کنکور کمتر است؛ این [طور] نباید باشد. یعنی بایستی ما سطح مدارس دولتی را، هم از لحاظ آموزش و هم از لحاظ پرورش، جوری بالا بیاوریم که خود آن دانش‌آموز احساس اعتماد کند، خانواده‌ او هم که می‌خواهند این فرزند را بفرستند به مدرسه‌ دولتی، احساس نکنند که دارند او را به یک جایی بی‌پناه می‌فرستند و رها می‌کنند؛ این‌جوری نباید باشد. باید به مدارس دولتی به معنای واقعی کلمه رسیدگی بشود.»  .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴 «محمد» ایمانمان در حال سقوط است 🔰 جمله ای به این مضمون از شهید سید محمد علی جهان آرا (فرمانده سپاه خرمشهر) نقل شده که : « بچه ها، اگر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد؛ مواظب باشید که سقوط نکند » 🔹امروز باید به شهید جهان آرا بگوییم که شهر را پس گرفتیم اما امروز به دلیل نفوذ گفتمان های التقاطی در میان انقلابیون، ایمانمان دارد سقوط می کند و ظاهرگرا و عرفی زده شده ایم! 🔹حمله دشمن و وضعیت فضای مجازی یله و رها و وضعیت حجاب و عفاف را می بینیم و می کنیم؛ می آوریم؛ از کنار آن رد می شویم! 🔹به جای ترس از خدا، ترسی شیطانی به جان برخی از ما افتاده و از مشتی و شهوتران حساب می بریم! «محمد» ایمانمان در حال سقوط است ... .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
نازیلا معروفیان ، خبرنگار رسمی در جمهوری اسلامی و به مسخره گرفتن حجاب و قانون و ... علنا بی حجاب رفته مترو و بعد توئیت میزنه که چرا راش ندادن 😶 چه خبره واقعا ؟ .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔴 عدم قاطعیت در برابر هنجارشکنان، بازی سه سر باخت است❗️ 🔹 این در حد فاجعه است که برخی از مسئولین ما به دنبال کسب رضایت هنجارشکنی باشند که اساساً اعتقادی به جمهوری اسلامی ندارند و یا سرنوشت کشور برایشان اهمیتی ندارد. 🔹 این رفتارهای منفعلانه و ذلیلانه، قطعاً موجب از دست دادن بخشی از و آنها خواهد شد. 👈 کسانی که حاضرند جان، مال و آبروی خود را برای جمهوری اسلامی خرج کنند. 🔹 یعنی خطای فاحش ما این است که های اصلی انقلاب را فدای کسانی می کنیم که دل به انقلاب نبسته اند و یا به صورت آشکار دشمنی خود را با جمهوری اسلامی اعلام می کنند. 🔹علاوه بر این، میدان دادن به هنجارشکنان، علاوه بر اینکه مفاسد و همچنین اثرات ویرانگر خاص خود را دارد، موجب می شود بخشی از جامعه که به اصطلاح قشر متوسط است هم کم کم تحت تأثیر اقلیت هنجارشکن قرار گیرد. ⏪ به عبارت دیگر، میدان دادن و عدم مقابله قاطع با هنجارشکنان، بازی باخت است! 🔻یعنی هم قدرت جامعه اسلامی را از دست خواهیم داد. 🔻هم قشر متوسط را از دست خواهیم داد. 🔻هم دلدادگان به انقلاب را از دست خواهیم داد. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
SedayeEnghelab-Kankash1094.MP3
18.53M
📢 شماره۷۰۷ 💠کنکاش گفت و شنودی در رادیو صدای انقلاب 💠مشکلات مسکن افزایش نرخ اجاره مسکن 💠نقش دولت در کنترل قیمت 🎙میثم مهرپور کارشناس اقتصادی .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💢کذب‌گویی افغان‌ها هویدا شد 🔹براساس تصاویر ماهواره‌ای بین‌المللی و ماهواره خیام از نقاط مختلف بالادست هیرمند اعم از سد کجکی و سد کمالخان، در حال حاضر در مخزن سد کجکی در حد خوبی آب وجود دارد و طبق ارزیابی داده‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای بین‌المللی، سطح آب موجود در پشت سد حدود ۸۰ درصد ظرفیت سد را پر کرده است. 🔸در عین حال،‌ براساس تصاویر ماهواره‌ای و با ارزیابی دقیق انجام شده، در مسیر سد کجکی تا سد کمالخان، اراضی متعدد کشاورزی وجود دارد که این اراضی عموماً عمده آب مورد نیازشان از طریق آب رهاسازی شده از سد کجکی تأمین می‌شود. 🔹در مورد سد کمالخان نیز، وجود آب در مخزن سد، نشانگر این است که آب رهاسازی شده از سد عظیم کجکی، به این سد رسیده و این میزان آب توانسته علاوه بر تأمین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی در مسیر سد کمالخان، مخزن سد را هم در بربگیرد. 🔸تصاویر ماهواره خیام ضمن اثبات وجود آب در مخزن سد کمالخان، نشان می‌دهد که بعضاً دریچه‌های این سد به سمت ایران باز شده است، اما میزان آبی که از این سد به سمت ایران روانه شده، چندین کیلومتر جلوتر توسط دو کانال دست‌ساز مجدداً به داخل خاک افغانستان منحرف شده و عملاً هیچ آبی به داخل ایران وارد نمی‌شود. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
💢از زبان مردم سخن بگویید 🔹استان سیستان‌وبلوچستان از مشکلات متعددی رنج می‌برد، نخبگان دلسوز استان با فهم صحیح قضیه و ورود به هنگام می‌توانند کمک قابل توجهی به حل مشکلات مردم داشته باشند، اما در ماه‌های اخیر برخی از نخبگان این منطقه در فهم اهم و مهم قضیه اشتباه فاحش داشته‌اند. 🔰گزاره‌های خبری: 🔸 با وجود شکست پروژه آشوب در پاییز 1401، همچنان خطبه‌های هفتگی مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی‌بخشی از خوراک رسانه‌ای شبکه لندن‌نشین را تأمین می‌کند. برای مثال وی در روز هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ اظهار داشت: «وقتی قاتل از میان مردم باشد پیدا می‌شود اما وقتی قاتل، مأمور باشد شما چگونه نمی‌توانید او را پیدا کنید؟! ما معتقدیم همان‌طور که اگر مردم، مأموری را بکشند قصاص دارد، اگر مأموری هم مردم را بکشد قصاص دارد. ما در همین بلوچستان دیده‌ایم که در درگیری‌های طایفه‌ای قاتل دستگیر نمی‌شود، اما وقتی مأموری کشته می‌شود لشکرکشی می‌کنید و قاتل را پیدا می‎کنید.» 🔹 نمونه دیگر اینکه آیت‌الله رئیسی در جریان سفر به سیستان‌‌وبلوچستان درباره حقابه هیرمند تأکید کردند: «می‌خواهم به حاکمان افغانستان عرض کنم که این سخن بنده را مطلب عادی تلقی نکنند، بسیار جدی بگیرند؛ به مسئولان و حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم که حق مردم و منطقه سیستان‌وبلوچستان را سریعا بدهند.» اما این صحبت‌ها با واکنش منفی امام جماعت مسجد مکی مواجه شد. عبدالحمید در تاریخ (1402/2/29) درباره سخنرانی رئیس‌جمهور گفت: «رئیس‌جمهور در رابطه با حقابه صحبت‌های تندی کرد و از آن ‌طرف مسئولان افغانستان نیز مقداری روی این موضوع ناراحت شده‌اند. بهتر است این موضوع از طریق گفت‌وگو حل‌ و فصل شود.» 🔰گزاره‌های تحلیلی: 🔸 اینکه صحبت مردم باید از زبان افراد تأثیرگذار یک جامعه بیرون بیاید یک موضوع منطقی است اما گاه ممکن است اولویت‌ها تغییر یافته و موجب تهیه خوراک رسانه‌ای برای دشمن گردد. در ماه‌های اخیر سخنان اسماعیل‌زهی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان سوژه‌ رسانه‌های ضدانقلاب شده است. متأسفانه وی هر هفته در تریبون‌های نماز جمعه موضعی خلاف امنیت ملی و مصالح عمومی گرفته و خوراک رسانه‌ای جریان ضد انقلاب را تأمین می‌کند. 🔹 طی شش ماه اخیر شاهد تحرکات تروریستی علیه نیروهای انتظامی و مردم در سیستان‌وبلوچستان هستیم. شهیدان معین قدمیاری، عارف هوتی، احمد صالحی، امان‌الله شاهوزهی، بهزاد براهویی، حجت‌الاسلام شهرکی، سرهنگ مهدی ملاشاهی، جواد کیخاجهان‌تی، سروان عباسی، سرهنگ شهرکی‌ و شهادت مرزبانان در منطقه مرزی سراوان تنها بخشی از شهدای و کشته‌شدگان ماه‌های اخیر هستند. بی‌شک یکی از علل چنین اقدامات شنیعی دمیدن در آتش کینه‌ها، اهم و مهم نکردن در مسائل، وارد کردن جامعه به حاشیه و... است که باید نسبت به آن تحذیر صورت پذیرد. 🔸 یکی از الزامات مطالبه‌گری اهم و مهم کردن قضایا و مطرح کردن مطالبات مردمی است. برای مثال بر اساس شاخص بارش، تبخیر و تعرق استاندارد شده (SPEI)، در مدت زمان یک ساله تا پایان فروردین‌ماه امسال 86/8 درصد از سیستان‌وبلوچستان درگیر پدیده خشکسالی است. این استان 20 سال درگیر خشکسالی شده است. نکته‌ای که از این گفته مستفاد می‌شود این است که نخبه دلسوز کسی است که به درستی اصل و فرع را تشخیص دهد و بر اساس آن اقدام کند. آیا تأمین خوراک رسانه‌ای برای شبکه‌های رسانه‌ای ضد انقلاب اهمیت زیادی دارد یا اینکه باید با موضع‌گیری درست مانع از به شهادت رسیدن جوانان این مرز و بوم و حل مشکلات آبی و ستاندن حق آبه هیرمند شد؟ ✍🏻فرهاد کوچک زاده .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خرمشهرها در پیش است رهبر انقلاب: جوان‌های عزیز، بچه‌های عزیز من، فردا مال شماست، آینده مال شماست، شمایید که این بار مسئولیت را بر دوش دارید، خرمشهرها در پیش است... پینوشت: خرمشهر برای بعضی ها یک شهر و برای عده ای هوای جنوب، ولی خرمشهر برای ما نماد شهادت و مقاومته.... 🔴 سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر قهرمان گرامی باد. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
35.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تهدید جدی رئیس جمهور مقابل دفترش 🔴حزب الله رئیسی و اژه ای را تهدید کردند در مورد شما ها به بند میم امام راحل عمل می کنیم امروز زنجیره‌ای انسانی علیه لایحه رئیسی و اژه‌ای. مقابل دفتر رئیس جمهور سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن لایحه دولت و قوه ه قضاییه این لایحه ضد احکام مسلم قرآن مجيد را پس بگیر دولت و قوه قضائیه این لکه نگیین را از خودتان بزدایید 📌بند ( میم ): از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالفت با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند و مردم و جوانان‌ حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند، 📌به دستگاه های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند خودشان مکلف به جلوگیری هستند. ( صحیفه حضرت امام، ج ۲۱، ص ۴۳۶ ) .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
⚠️انقلابشان به مهسا امینی نیاز دارد... ⭕️مهسا امینی برخلاف روایت های فاسد معاندین به مرگ طبیعی و در اثر عوارض جسمانی و پیش زمینه‌ای خودش مُرد ، اما دشمن بشدت به دنبال ساختن یک مهسا امینی واقعی و کشته شده است تا خون تازه‌ اش را پای درخت نامبارک زن زندگی آزادی بریزد! 🔴قبلا گفته ام ، دوباره هم میگویم ؛ اگر حاکمیت به طریق هوشمندانه و بازدارنده ای در بحث مقابله با بی حجابی ورود نکند ، مردم خودشان به طور هیجانی و بدون ضابطه با بی حجاب های ِ نیمه برهنه برخورد خواهند کرد! ⭕️و این برخوردهای هیجانی ، خوراک خوبی برای معاندین و براندازان است و چه بسا با برنامه ریزی و صحنه سازی های شیطانی و پروژه‌ی «کشته سازی» ، یک مهسا امینی واقعی برای جبهه‌ی دشمن خلق شود که دشمن میکوشد به واسطه‌ی آن کشور را دوباره چند ماهی به بحران بکشاند! 🔴مسئولین اگر میخواهند مردم از عکس العمل های هیجانی دور بمانند و بهانه دست دشمن ندهند ، باید برای مقابله با بی حجابی با قدرت ورود کنند و قانونی جامع بنویسند که به ابعاد وسیع این فتنه و اهداف دشمن توجه داشته باشد و از بازدارندگی خوبی برخوردار باشد و ریشه‌ی بی حجابی را بخشکاند! ⚠️این یک هشدار کاملا جدی است ؛ اگر مسئولین چنین قانونی طراحی نکنند یا قانونی طراحی کنند که بازدارنده نباشد و اکثریت مردمِ مخالفِ با برهنگی را «راضی نگه ندارد» و آرامش روانی آنان در جامعه را تامین نکند ، عکس العمل های هیجانی و از روی خشمِ مردم دور از انتظار نیست! ✍ میلاد خورسندی .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️لایحه سکولار حجاب و عفاف جریمه نقدی برای برهنگی آغاز جدایی قوانین حکومت دینی از مبانی شرع مقدس است 1-ما باید بدانیم پدیده بی حجابی که برهنگی و نیمه برهنگی از آثار آن است یک هجمه فرهنگی به باورهای دینی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی محسوب میشود و فرهنگ دینی را در درجه اول و حاکمیت دینی را در درجه دوم نشانه رفته است 2- اگر برای برهنگی و نیمه برهنگی که تاکنون در فرهنگ ایرانی و اسلامی هیچ جایگاهی نداشته و موضوعی ضد دینی و ضد فرهنگی محسوب می‌شده است مجازات هایی مانند جریمه نقدی تعیین شود حکایت از این دارد که جریانی در کشور درصدد است جدایی دین و شرع را از قوانین حاکمیت دینی کلید بزند و راه را برای سکولاریزاسیون جامعه اسلامی هموار سازد اینکه به کسی که با برهنه شدن فرهنگ دینی را نشانه رفته جریمه نقدی کنیم به این معناست که شخص میتواند یک سبک ضد دینی را ترویج عملی کند و در نهایت جریمه و پول آن را بپردازد بنابراین ما باید توجه کنیم که اینگونه رویکردها در قبال پدیده ضد دینی راه را برای جدایی دین از قوانین حکومت دینی هموار می‌کند . نکته دیگر آن است که خطرناک ترین هجمه به حاکمیت دینی هجمه به ساختارهای الهی آن است و نظام سلطه با جنگ ترکیبی خود قصد دارد حکومت دینی را دچار استحاله کند. اکنون باید بدانیم هدف اصلی ماجرای مهسا امینی و آشوب های اخیر جدا کردن دین و شرع مقدس از ساختارهای نظام اسلامی است که مقدمه ای برای اجرای سند توسعه پایدار 2030 در جمهوری اسلامی خواهد بود ✍دکتر حجت عسکری زاده .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ ﴾﷽﴿✨ 🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿