✨ ﴾﷽﴿✨
🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
#هفت_شهر_عشق
دعای سلامتی امام زمان
متن عربی و ترجمه فارسی دعای اللهم کن لولیک
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند رحمن و رحیم
اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ،
خدایا برای ولیت حجت بن الحسن که درودهایت بر او و پدرانش باد ، در این ساعت ،
و فی کُلّ ساعَة وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً
و در هر ساعت سرپرست و نگهبان و پیشوا و یاور و راهنما و دیده بان باش ،
حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً و تُمَتّعَهُ فیها طَویلاً .
تا او را با رغبت مردم در زمینت سکونت دهی، و زمانی طولانی بهره مندش سازی
متن خالص عربی دعای اللهم کن لولیک
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
📲 #پروفایل | تصویری از رهبر انقلاب؛ قابل استفاده در پروفایل شبکههای اجتماعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧨سلاح مرموز ايرانى در خلیج فارس🧨
این سلاح مرموز خواب از چشم دشمنان ربود، که وزارت دفاع آمریکا تاییدش کرد.
ولی سازنده آن که سپاه پاسداران ما باشد، هنوز رسما اعلام نکرد.
فقط چند بار گفتند: ما سلاحی داریم که هنوز رونمایی نکردیم...
بهتر است خودتان فیلم و توضیحات داخل فیلم را تماشا کنید و به جوانان خلاق و متفکر ایرانی افتخار کنیم» ۱۴٠۲/۵/۲۱
🧨🧨🧨🧨🧨🧨اللهم- عجل - لولیک - الفرج
#لبیک_یا_خامنه_ای
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🌏 عدالت فقط گفتاری نیست‼️
🖌حمدان مقدم
🌐عدالت، یعنی نهادن هر چیزی به جای خود است.
عدل" ضد ظلم و جور و هم معنی قسط است، ریشه و مشتقات عدل نزدیک به سیبار در قرآن ذکر شده و این تکرار اشاره دارد به اینکه قرآن دربارۀ عدل توجه فراوانی دارد(شرباصی، احمد، دایرةالمعارف اخلاق قرآنی، ج۱، ص۴۳).
✅ امام علی (علیهالسّلام) فرمود:«بِالْعَدلِ تَصْلَحُ الرَّعِیَّةُ؛ ملت با عدل اصلاح میشود.»[ آمدی، ابوالفَتح، غرر الحکم و دررالکلم، ص۳۹۸]
❇️ با عنایت به مطالب فوق نتیجه می گیریم که عدالت یک رویکرد است و یک رفتار واقعی است .
🔵جامعه تشنه رفتارهای عادلانه هستند.تا زمانی که نتایج گفتارها به رفتارها تبدیل نشود،جامعه از طعم شیرین عدالت محروم می مانند..
✅امام صادق (علیهالسّلام) می فرمایند«العَدْلُ اَحلی مِنَ الشَّهْدِ وَ اَلْیَنُ مِنَ الزبدِ و اطیَبُ ریحاً مِنَ الْمِشْکِ؛ عدل از عسل شیرینتر، از کره نرمتر و از مشک خوشبوتر است.»[کلینی، محمد بن یعقوب، فروع کافی، ج۳، ص۲۱۷].
#لبیک_یا_خامنه_ای
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
♦️نشریه آمریکایی: توافق اخیر، «تعظیم بایدن در برابر آیتالله خامنهای» بود
🔸️مقامات جمهوریخواه پس از اینکه دولت بایدن با ایران برای انتقال پنج ایرانی آمریکایی از زندان به حبس خانگی در ازای میلیاردها دارایی بلوکه نشده، به توافق رسید، دولت بایدن را به دلیل کوتاه آمدن در برابر ایران و به خطر انداختن آمریکایی ها مورد انتقاد قرار دادند.
🔸️سناتور تام کاتن نوشت: در حالی که ما همیشه از آزادی گروگانهای آمریکایی استقبال میکنیم (اگر آنها در واقع پس از پرداخت ۶ میلیارد دلار باج به ایران آزاد شوند) این اقدام خیانتآمیز تنها باعث جسارت برای گروگانگیری بیشتر میشود. تحریمهای ایالات متحده در بازدارندگی رژیم خطرناک ایران بسیار مهم بوده است. کوتاه آمدن در برابر رهبر ایران، آمریکاییها را در داخل و خارج به خطر میاندازد.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔻استحالۀ ارزشی، ادعای روشی
🖊 مهدی جمشیدی
۱. بسیاری از منتقدان آیتالله خامنهای در طول سه دهۀ گذشته، بیشوکم در همین مسیری بودهاند که مهدی نصیری چندی است در پیش گرفته است. فضلِ تقدم، از آن او نیست، بلکه حتی استدلالهای او نیز کمترین نشانی از تازگی و طراوت ندارد و جملگی تکراری و اقتباسی هستند. ما تجربۀ چنین مواجهه و تقابلی را داشتهایم و میدانیم این تضاد از چه خاستگاههایی برمیآید و بر چه عناصری تکیه دارد و به کدام نقطه خواهد رسید. او نیز همانند گذشتگان است و گامی بیشتر بر نخواهد داشت و همۀ آنها، در چهارچوب «منطق یکسان» گفتهاند و نوشتهاند. این منطق، آنگونه که هست، بازنمایی نمیشود؛ چون قابلدفاع نیست و از اساس، انکار میشود، اما در عین حال، چنین نیروهایی میکوشند با تغییر «صورت مسأله»، بازی مواجهه را به نفع خود تغییر بدهند و آیتالله خامنهای را در موضع دفاع بنشانند. باید از پشتصحنۀ این قبیل تقابلها گفت و نشان داد که چه طرحی در میان است و غایت و غرض چیست. اگر صورت مسأله به گونهای صحیح و صادقانه بیان شود، باید اینطور قضاوت کرد که نیروهایی همچون نصیری، دچار «استحالۀ ارزشی» شدهاند اما نسبت به آیتالله خامنهای، «ادعای روشی» مطرح میکنند.
۲. استحالۀ ارزشی یعنی کسانی همانند نصیری، در اثر یک سلسله علل و دلایل، بهتدریج از گذشتۀ هویتیِ خویش پشیمان شدند و از راه بازگشتند و ارزشهای دیگری را برگزیدند، اما به این تغییر، تصریح نمیکنند و به جای آن، به واقعیتهای وفادار به هویت اولیه و نخستین میتازند. در واقع، مسألۀ حقیقی، خود آنهاست و آنها هستند که در مقایسه با بنیانهای ارزشیِ انقلاب، «وضع مسألهوار» یافتهاند و دچار امراض فکری و معرفتی شدهاند، اما موذیانه، صورت مسأله را تغییر میهند و تاریخ را وارونه جلوه میدهند تا خود را از موضع متهم برهانند و در موضع شاکی بنشانند. توقع معقول و طبیعی این است که انقلاب بر اساس همان ماهیتِ ارزشیِ آغازینش پیش برود و به اصالتهایش وفادار بماند و در نسبت با موقعیتها، دچار چرخش نشود. ازاینرو، باید انقلابی که چنین خصوصیتی داشته باشد را ستود. با این حال، کسانی جهتگیری دیگری را انتخاب میکنند و روایت عملگرایانه و اقتضایی از انقلاب دارند و با ماهیت آن، معاملۀ عملگرایانه میکنند؛ به گونهای که ارزشهای را نسبی و تاریخی تفسیر میکنند و به هر بهانه، طلب و تمنای عبور از آنها را دارند. برای اینان، «واقعیتها» دارای اصالت هستند نه «آرمانها»، و هر جا که با واقعیتهای متفاوت با آرمانها روبرو شوند، بیدرنگ از آرمانها عبور میکنند. این در حالی است که انقلاب برای شکستن و درهمپیچیدن واقعیتها شکل گرفت و تغییر بنیادین را اراده کرد. نیروهایی که در میانۀ راه، فرسوده و پشیمان میشوند، خط انقلاب را ملامت میکنند و به ارزشهای دیگری رو میآورند؛ با این توجیه که انقلاب از آغاز، چنین بوده و یا انقلاب، دچار خطا بوده و اینک باید جبران کرد. این توجیهها، راههایی برای معقولسازی چرخشها و تذبذبهای نیرویهایی هستند که به انقلاب پشت کردهاند.
۳. اصلیترین خطی که نیروهای ریزشکرده و پشیمان انتخاب میکنند، جایگزینسازی «ادعاهای روشی» با «استحالۀ ارزشی» است؛ به این معنی که هر چند دچار دگردیسی فکری شدهاند و از مسیر و مدار انقلاب بریدهاند، اما طلبکارانه مدعی میشوند که «منطق حکمرانی»، غلط است و انقلاب به بیراهه افتاده است. در واقع، تغییر خودشان را میپوشانند تا صورت مسأله، آنگونه که هست، آشکار نشود و در مقابل، منطق حکمرانی را تخطئه میکنند تا اینطور وانمود کنند که همچنان به همان معیارهای اصیل، باور دارند و این حاکمان هستند که به گذشته، پشت کردهاند. بهاینترتیب، یک روایت تحریفشده صورتبندی میشود که در آن، ضدقهرمان به قهرمان تبدیل میگردد. تمام تجربههای نیروهایی که در طول دهههای گذشته در مقابل آیتالله خامنهای ایستادهاند، از این سنخ بوده است، اما بازنمایی و روایتپردازی، اینگونه نبوده است. مسألۀ ما نیز همین است که واقعیتِ پنهان نگاه داشتهشده را آشکار کنیم و نشان بدهیم که چه کسی به حقایق انقلاب، وفادار مانده و چه کسی از این حقایق، عبور کرده است. حقیقت از رهگذر این «واسازی»، سر بر میآورد. باید مشخص کرد که «ادعاهای روشی»، پوشش فریبدهنده هستند و مسأله، «استحالۀ ارزشی» این نیروهاست، اما چون بیان صریح این دگرگونی، هزینهساز و پُردافعه است، بهناگزیر باید حقیقت را از دیدهها دور کرد و با نقدهای روشی و انکارهای سازوکاری، به جان اصالتهای انقلابی و بنیانهای معرفتی افتاد.
🖇منتشرشده در:
http://fna.ir/3e6dhm
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
بررسي تطبيقي افكار گروههاي تكفيري- وهابي با خوارج
شباهتهاي خوارج و وهابيت تكفيري از حيث معرفتي و شيوه عملكرد
معرفتشناسي
نقلگرايي افراطي و تمسك به ظاهر متون
خوارج گروهي نقلگرا بودند كه در همه مسائل علمي و عملي،فقط به نقل آيات و روايات و استفاده ظاهري از آنها بسنده ميكردند و در فهم متون ديني، هيچگونه تلاش ذهني از خود نشان نميدادند. در دفاع از خودشان به ظاهر آيات قرآن استدلال ميكردند و در پي فهم مقصود، موضوع وهدف خداوند از آيات برنميآمدند، به الفاظ استدلال ميكردند وگمان ميداشتند كه ظاهر الفاظ، دين مقدّس است؛يعني نقليات تنها منبع شناخت در حوزه مسائل ديني براي آنان بود نه چيز ديگر. بهگونهاي كه اگر در يك موضوع دو آيه يا حديث مخالف، وجود داشت، دو حكم متفاوت را در يك موضوع واحد فتوا ميدادند.اميرمؤمنان، علي(ع)در اينباره ميفرمايد: «قَاتِلوُا الخاطِئينَ الضالّينَ، القاسِطِينَ المُجرِمِينَ، الذِينَ لَيسُوا بقراءٍ للقُرآنِ، وَ لا فُقَهاءَ في الدِّينِ، وَ لا عُلَماءَ في التَأويل؛بكشيد اين خطاكاران گمراه نافرمان گناهكار را كه نه قرآن ميخوانند و نه دين را ميفهمند ونه تأويل را ميدانند».(دينوري، 1410، ص164؛ طبري، 1387، ص78)
ابوزهره مينويسد:
پنجمين ويژگي خوارج اين است كه به ظاهر آيات قرآن استدلال ميكردند و در پي فهم مقصود، موضوع وهدف خداوند از آيات بر نميآمدند. اين از ويژگيهاي گروه خوارج بوده است.(ابوزهره، 1967م، ص56)لذا آنان به ظاهر برخي آيات و روايات استناد ميجستند و امت اسلامي را تكفير ميكردند و غير از همفكران خود، ديگران را مسلمان نميشمردند.
ظاهرگرايي برخي از گروههاي خوارج به اندازهاي بود كه اگر كسي به مردي زندار نسبت ناروا ميداد، بر او حد قذف جاري نميكردند؛ چون در قرآن سخني از آن به ميان نيامده استو درعين حال، اگر كسي به زنشوهردار نسبت ناروا ميداد بر او حد جاري ميكردند؛ چون خداوند در قرآن فرمود: «وَ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ؛و كساني كه زنان پاكدامن را متّهم ميكنند»(نور: 4)نفرمود:«الذين يرمون المحصنين؛ كساني كه مردان پاكدامن را متّهم ميكنند».(ابنظاهر بغدادي، 1992م، ص64؛ شهرستاني، 1364، ج1، ص140)
آنان بدون هرگونه تحقيق و بررسي، آيات قرآن را بهكار ميگرفتند. نقل شده است شخصي از عبيدةبنهلالبه اتهام زنا به همسرش،نزد قاضي شكايت كرد، قاضي وي را احضار و نزد شاكي به او تفهيم اتهام كرد. عبيده از جا برخاست و گفت:
«بسم الله الرحمن الرحيم. إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَهٌ مِنْكُمْ لاَ تَحْسَبُوهُ شَرّاً لَكُمْ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَ الَّذِي تَوَلَّي كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ؛به نام خداوند بخشنده مهربان. همانا كساني كه آن خبر دروغ تهمت را آوردند، گروهي از شما بودند. شما آن را شر مپنداريد، بلكه اين برايتان خير است. به گردن هريك ازآنان است گناهي كه مرتكب شدند؛ ولي آن كه منشأ اين شايعه بوده و نقش عمده را ايفاكرده، برايش عذابي بزرگ است».(نور: 11)خوارج همين كه اين آيات راشنيدند، گريستند، برخاستند و او را در آغوش گرفتند و گفتند: برايمان استغفار كن.(مبّرد نحوي، 1419، صص235- 236)
تلاوت آيهاي از قرآن، آنان را از دقت در ماجراي اتهام دور ساخت. خوارج فكر نكردند كه آيا نسبت درست بوده و او سزاوار مجازات است يا نسبت دروغ بوده و آنان به او بهتان زدهاند؟ آنان در برابر ظاهرالفاظ قرآن كريم، بدون تطبيق معاني آن، در اين مسئله، حكم برائت و پاكدامني او را صادر كردند.
ازاينرو، امام اميرمؤمنان، علي(ع)هنگام مناظره يا بحث با آنان، به آيات قرآن، استناد نميكرد؛ زيرا آنها فقط به ظاهر الفاظ تمسك ميجستند؛ بنابراين حضرت با سيره وعمل رسول خدا صلی الله علیه و آله براي آنان،حجتميآورد؛ چون عمل، تأويلپذير نيست و فقط بهگونه درستش فهميده ميشود؛بنابراين جايي براي ديدگاههاي سطحي و غير عميق و انديشههاي يكسويه آنان كه نگرشي جزئي داشت، باقي نميگذارد.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
بررسي تطبيقي افكار گروههاي تكفيري- وهابي با خوارج
شباهتهاي خوارج و وهابيت تكفيري از حيث معرفتي و شيوه عملكرد
معرفتشناسي
نقلگرايي افراطي و تمسك به ظاهر متون
ادامه👆
ترجيح نقل بر عقل و اولويت نصّ نازلشده، اعم از قرآن، سنت و عمل صحابه، به مهمترين اصل معرفتشناختي تكفيريها نيز تبديل شده است؛ بنابراينيكي از مباني مهم و محكم عقيدتي اسلاف تكفيريهاي وهابي، نقلگرايي و تمسك به ظواهر نصوص قرآن و سنت و مخالفت با هرگونه تأويل و تفسير بود. آنان فقط به ظاهر آيات و روايات بسنده ميكردند.(ابنتيميه حراني، 906، ج11، ص451؛ ابوزهره، 1967م، ص311) آنها ذات پاك خداوند را داراي كف دست، انگشتان،(ابنعبدالوهاب، 1404، ص157)دو پا و صاحب گيسوان تصور ميكردند.(ابناثير جزري، 1408، ج6، ص248) آنها فضايل اهلبيت پيامبر را انكار ميكردند،هرنوع مرثيهخواني براهلبيت(عع)، (ابنكثير دمشقي، 1407، ج11، ص261؛ ابناثير، 630ق، ج6، ص248)، زيارت قبور(ابنتيميه حراني، 1404، صص90-88) و
توسل به انبيا، پيامبراكرم صلی الله علیه و آله و اولياي الهي (ابنابراهيم نعمان، 1393، صص306 و 501) را ممنوع و حرام اعلام كردند و معتقدان به آن را بدعتگر، مشرك و كافر وآنان را مهدورالدم ميشمردند وآنها را به خاك وخون ميكشيدند واموالشان را به غارت ميبردند.(ابنكثير دمشقي، 1407، ج11، صص254 و 273؛ ابنخلدون، 1956م، ج4، صص447 و 449)تكفيريهاي معاصرنيز مانند سلفيان خويش با تكيه بر معناي ظاهري متون ديني و فارغ از هرگونه تفسير و تأويلي، احكام شرعي و تكاليف خود را توجيه ميكنند. آنان در روش بيان خود با بهكارگيري فراوان آيات قرآن و بدون توجه به ارتباط منطقي آيات و محكم يا متشابهبودن آنها يا شأن نزول خاص هر آيه، چهره واقعي اسلام راهمانطور كه خود ميپندارند، ترسيم ميكنند.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تحلیلگر آمریکایی؛ ایران با هزاران سال قدمت چون در برابر ما تعظیم نکرده بر آن برچسب کشور متخاصم زدیم!!
🔹 تریتا پارسی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا:
🔹توجه به این نکته بسیار مهم است که این پول برای ایران است؛ این پول آمریکا نیست که برای آزادی آمریکاییها هزینه شود!
🔹 آمریکا و انگلیس با نقش آفرینی سازمانهای CIA و MI5 علیه دولت مصدق کودتا کردند و این اشتباه بزرگی بود که مرتکب شدند.
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
قدیری ابیانه:🚩 فرهنگ پیاده روی اربعین باید به جهانیان معرفی شود/ شرکت در راهپیمایی اربعین و متصل شدن به رودخانه عظیم کار ارزنده ای است
📆۲۱مرداد ۱۴۰۲
🚩سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با تاکید بر معرفی فرهنگ پیاده روی اربعین به جهانیان گفت: شرکت در راهپیمایی و متصل شدن به این رودخانه عظیم کار ارزنده ای است و همه باید تلاش کنند حقایق مربوط به عاشورا و راهپیمایی و عملکرد مردم را انعکاس دهند.
🚩«محمد حسن قدیری ابیانه»، سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک درباره ضرورت معرفی فرهنگ پیاده روی اربعین به دنیا به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: راهپیمایی اربعین بزرگترین راهپیمایی در تاریخ است نه فقط در عصر جدید. نفس برگزاری این راهپیمایی در کنار همه مزایایی که دارد کنجکاوی در مردم جهان ایجاد می کند که این راهپیمایی چیست؟ مردم عراق و مردم سایر کشورها با چه انگیزه ای در این راهپیمایی شرکت می کنند و این کنجکاوی یک فرصت است برای ما که هم در مورد ماجرای کربلا و اسلام مطالبی را مطرح کنیم و همچنین فرصتی است که احادیث امام حسین (ع) را نشر دهیم. در حقیقت این کنجکاوی یک خلا را در ذهن ها ایجاد می کند که مایلند جواب آن را بگیرند.
🚩این کارشناس مسایل سیاسی اظهار کرد: حدود سه تا چهار میلیون نفر از ایران در این راهپیمایی شرکت می کنند و این هم یک رکوردشکنی است.
🚩قدیری ابیانه با اشاه به نحوه میزبانی عراقی ها از زائران اربعین گفت: مسئله بعد که برای جهانیان حس کنجکاوی ایجاد می کند نحوه برخورد عراقی ها با زوار و میزبانی از آنها در منزلشان است و در کمک به زوار کارهایی انجام می دهند که این در جهان بی سابقه است. راهپیمایی های کوچک تر از اربعین در دنیا وجود دارد که هر که هرچه می خواهد باید پول بدهد؛ ولی اینجا برعکس است، شما در دنیا این را نمی بینید و اینکه چه عاملی باعث این کار می شود.
🚩 وی یادآور شد: امام حسین(ع) و تمام یارانش در مقابل ظلم ایستادند و حاضر به تسلیم نشدند، در دنیا می گویند این بن بست است و باید تسلیم شد ولی اینجا بن بستی وجود ندارد و شهادت امام حسین (ع) و یارانش یک پیروزی تاریخی و اثرگذار رقم زد، به فرمایش حضرت زینب (س) که وقتی از او می پرسند که در کربلا چه دیدی؟ می فرمایند: «جز زیبایی ندیدم» فکر می کنم آن حضرت به آثار کربلا و آثار گذشت و شهادت نه فقط در دوره خودشان علیه ظالمان بلکه در تاریخ واقف بودند.
🚩سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره به اینکه عاشورا، محرم و شهادت ها مهمترین عامل در موفقیت ملت ما در مقابل رژیم سفاک شاه بود که مردم ما با دست خالی توانستند پیروز شوند،گفت: این موضوع به فهم انقلاب اسلامی کمک می کند. حتی این پیروزی که منجر به انقلاب اسلامی شد حادثه ای بزرگ بود که آثار آن را در لبنان و فلسطین و یمن می بینیم، اگر ماجرای عاشورا توسط دشمن فهمیده شود از این اشتباه در می آیند که با قلدری و جنایت ملت ها را تسلیم کنند، آنها خواهند فهمید چرا با وجود لشکرکشی علیه عراق و پیروزی بر صدام آنها نتوانستند در عراق ماندگار شوند و مردم عراق با افکار منبعث از عاشورا در مقابل آمریکا، داعش و دست نشاندگان آنها ایستادند، بالاخره روزی می رسد آمریکایی ها به طور کامل از عراق اخراج شوند.
🚩قدیری ابیانه با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی اربعین و متصل شدن به رودخانه عظیم کار ارزنده ای است، تاکید کرد: باید همه تلاش ما انعکاس حقایق مربوط به عاشورا و راهپیمایی و عملکرد مردم باشد باید این ها به جهانیان معرفی شود.
🚩این کارشناس مسایل سیاسی با تاکید بر پرداختن به راهپیمایی اربعین در نشریات کشور گفت: یک نشریاتی در کشورمان داریم که سعی می کنند اصولا این راهپیمایی و عظمت آن را نادیده بگیرند، در حالی که این راهپیمایی در صفحات اول نشریات جهانی منتشر می شود آنها از کوچکترین اشاره ای به راهپیمایی پرهیز می کنند این نشان دهنده ماهیت این نشریات است یعنی عملکرد این نوع نشریات حتی از عملکرد نشریات رژیم صهیونیستی خبیثانه تر است، نشریاتی که به وضوح نشان می دهند که عامل دشمنان ما اسراییل، آمریکا و دست آنها هستند.
🚩قدیری ابیانه تصریح کرد: من لازم می دانم علاوه بر همه مردم عراق و امثالهم از تمام دست اندرکاران تسهیل عظیمت زائران به عراق تشکر کنم از دولت، نیروی انتظامی و مسئولان حمل و نقل عمومی و کسانی که کاروان داری می کنند و مشارکت می کنند در برپایی موکب ها چه در مسیر زوار در ایران و چه در عراق و پذیرایی از زوار اربعین.
🚩وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشاهده عملکرد مردم عراق در پذیرایی از زائران تاثیرگذار بوده و...
👈ادامه 👇 https://sahebkhabar.ir/news/61789040
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم الرب الشهید 🍂🍃
سال ۱۴۰۱ که گذشت شاید کمی با سال های دیگر تفاوتی داشت.
چادر از سرکشیدن را به چشم دیدیم .
به نظاره نگریستن مادری بر پیکر بی جان پسر در برابر امواج خشم و بی غیرتی و
غریبانه شهید شدن را به چشم دیدیم.
جای خالی شهید علی وردی و شهید عجمیان سر سفره ی هفت سین کنار پدر و مادرش را دیدیم.
آرتین عزیزی که لحظه سال تحویل خواهرش
به جای پدر و مادرش در کنارش بود.
سال ۱۴۰۲ را تحویل گرفتیم با درس عشق به شهید و شهادت...
کلاس درسمان را پای مکتب شهدا و با مدد گرفتن از آنان آغاز میکنیم...
کلاس اولیهایی که برای نخستین روز شروع سال جدید تحصیلی راهی مزار پاک شهیدان می شوند و معلم برای آنان از رشادت های آنان ندبه میکند و بعد از آن مادر شهید آن فرشته های پاک و معصوم را بدرقه ی کلاس درس میکنند...
آری این چنین می آموزند علم و تهذیب را...
اینجا لازم است از معلم عزیز ومهربان سرکارخانم ساجده صاحبی تشکرنماییم که این کار زیبایشان مصداق جمله مقام معظم رهبری درمورد(تعلیم وتربیت)است
بايد به فكر آن روز [آينده] بود و آن روز دست شماست؛ دست آموزش و پرورش، دست معلّمين و مربيان است. شما هستيد كه بايد امروز، آن روز را ترسيم كنيد. با چى؟ با تربيت جوان. شما اين عامل و اين گلوله را پرتاب مىكنيد؛ خودش به هدف مىخورد. شما بايد ماشه را بچكانيد و اين، همين كار تربيتى است كه شما بايد امروز انجام بدهيد.
✳️نشرحداکثری
#عید_نوروز_باشهدا
#سربازای_ دهه_نودی _امام زمان
💥جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوستانه با دهه هشتادی های دبیرستان عفاف
کاری از سرکارخانم ساجده صاحبی
آموزگار پایه اول
جوان دهه هشتادی نه جنگ را دیده نه امام رادیده نه انقلاب رادیده اماهمان مفاهیم راباهمان روشن بینی باهمان اقتدارکه آن روزیک جوان دنبال می کردامروز این جوان دارد دنبال می کند شما می توانید.
امام خامنه ایی
تشکراز آموزگار نمونه وانقلابی
💥جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
48.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معلمی که درخط مقدم است.
حقایق دفاع مقدس باید درخشان و تاثیر گذار به نسل کنونی منتقل شود.
امروز نیاز مهمّ کشور ما این است که جوانهای ما مجهّز بشوند به انواع تسلیحات نرم، سلاحهای جنگ نرم؛ یعنی قدرت روحی و قدرت فکری.
رسیدن به اوج قله ی تصور در مادری، همسری، تربیت فرزند؛ با الگو پذیری از حضرت فاطمهی زهرا (س).
جملات فوق دغدغه های مقام معظم رهبری هستند. این بار معلم دلسوز وانقلابی و ولایتمدار دبستان حضرت مریم دیزباد، خراسان رضوی سرکارخانم ساجده صاحبی با همکاری قرارگاه بسیج منطقه احمداباد به ندای رهبر لبیک گفتند.
تدریس خلاقانه نشانه ز با شاخصه های جهاد تبیین و ایجاد نمایشگاه رزم از دیروز تا امروز با محتوای
⚜جنگ نرم
⚜بیت الاحزان فاطمه س
⚜دفاع مقدس
ز مثل زهرا سلام الله علیه
ز مثل سرباز_رزمنده
ز مثل خاکریز
#تدریس_تمام_ساحتی
#تدرس_انقلابی
#جهاد_تبیین
#آموزگار_انقلابی
#حضرت_مادر
#درس_و_تهذیب
#رهبرم
#جنگ_نرم
دراینجا لازم دانستم از معلم با اخلاق وانقلابی وهمچنین قرارگاه بسیج کمیل منطقه احمداباد تشکر وقدردانی بنمایم
#جان_فدا
✳️جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس حرف (ای) با شاخصه های انقلاب
کاری از سرکارخانم ساجده صاحبی آموزگار مدرسه مریم خراسان رضوی
معلّم، یعنی آن کسیکه میتواند خصوصیّات اخلاقی خوب را در بچه پرورش دهد؛ معلومات خوب را ؛ فکر کردن را؛ استقلال رأی را به کودک بیاموزد. (مقام معظم رهبری)
✅ای مثل ایمان
✅ای مثل شهید
✅ای مثل سلیمانی
✅ای مثل ایران
اینها زمزمه های عاشقانه ی معلمی است که درس جان به دانش آموزانش دیکته می کند.
درود خدابرشما معلم عزیزوگرامی
✳️نشرحداکثری
#معلم
#شهید
#ایران
#سلیمانی
#جان_فدا
✳️جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
43.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هویت سازی نسل جدید
تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است؛ نقشی پررنگتر از نقش خانواده و پدر و مادر.
خانم ساجده صاحبی آموزگار مدرسه مریم دیزاباد خراسان رضوی
آموزش حرف (ن)
ن یعنی نان
ن یعنی نیت
ن یعنی نماز
سلسله آموزش حروف الفبا درمدرسه به روش نوین واعتقادی
نشرحداکثری
جهت اطلاع سایرآموزگاران عزیز مدارس
تشکر ویژه از سرکارخانم صاحبی
#جهادتبیین
#نماز
#حجاب
#مدرسه
#جان_فدا
جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تربیت اسلامی درمدرسه یعنی این
شما معلمان میتوانید معلم دین و معلم اخلاق و پرورشدهندهی اخلاق در دانشآموز خودتان باشید. از این مسئله غفلت نکنید که تربیت کردن هم جزو کار شماست؛ و چه بهتر که با نفوذ معلمی، با تأثیر روحىِ معلم بر متعلم یک نقطهی روشن و نورانیای در قلب دانشآموز باقی بگذارید.
درراستای منویات مقام معظم رهبری درامرآموزش تدریس نشانه(ر)که هم زمان شدبا شهادت حضرت زهراسلام الله علیها
سرکارخانم صاحبی معلم ارزنده ولایت مداراین مرزوبوم با دعوت از مادریک شهید وتجلیل ازایشان به همراه دانش آموزان روضه حضرت زهرا ع رادرکلاس درسش اجرا کرده است.
تشکر ویژه از سرکار خانم صاحبی آموزگار گرامی وانقلابی درودخدا وفرشتگانش برشماباد.
#فاطمه
#روضه
#تربیت اسلامی
#مدرسه
جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با سلام کلیپ مراسم ولادت عمه سادات در کلاسم،پایه اول
تشویق به چادر و معرفی حضرت زینب
قابل توجه آموزگاران محترم این نسل باید اینجوری ساخته شوند.جهادیعنی این کار
تشکر از آموزگار سرکارخانم صاحبی
ارسالی مخاطب
جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
هدایت شده از رویدادها و تحلیلها
29.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس نشانه او
تلفیق با مهدویت
ان شاءالله مورد عنایت صاحب الامر عليه السلام باشه
کاری آموزگار پایه ابتدایی سرکارخانم صاحبی
تشکرویژه ازاین آموزگار عزیزوولایت مدار
✳️جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این که گفته میشود معلّم کار انبیا را میکند، برویم در عمق این حرف؛ این حرف یعنی چه؟ یُزَکّیهِم وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتبَ وَ الحِکمَة؛ کار انبیا این است؛ کار انبیا نجات بشریّت است و ایجاد یک جامعهی انسانیِ برتر و والاتر است، «معلّم، شاغلِ شغل انبیا است» ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
مقام معظم رهبری
وقتی چنین فرشته های کوچکی بر سر سفره ی ضیافت الهی بال می گسترانند،
و اینگونه عاشقانه با خدای خود نجوا می کنند و از تشنگی حسین علیه السلام در لحظه ی افطار دم میزنند، خود را تشنه ی فرهنگ حسینی می دانند.
ضیافت افطاری کلاس اولی ها اینبار در تعطیلات نوروز و در کلاس درس...
کلاسهایمان را سنگری میکنیم برای آموختن علم و ایمان...
جهد و تقوا...
تشکر ویژه از معلم نمونه وجهادی ولایت مدارسرکارخانم صاحبی
#جهاد_تبیین
#آموزش_پرورش
#رمضان
#ماه_خدا
💥جنگ نرم ودشمن شناسی
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
39.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرهنگ معرفت
عارفان علم عاشق می شوند
بهترین مردم معلم می شوند
عشق بادانش متمم می شود
هرکه عاشق شد معلم می شود
اردوی فرهنگی ،زیارتی دانش آموزان مدرسه دیزاباد به همت سرکارخانم صاحبی معلم نمونه
منزلت معلمی فقط این نیست که یکی را تکریم و احترام کنند و دستش را ببوسند؛ منزلت معلمی یعنی تأثیرگذاری در روند تاریخی و مرزبندی فرهنگیِ یک ملت. اگر جامعهی معلمان بتواند این کار را انجام دهد، منزلت معلمی حفظ شده
شما معلمان میتوانید معلم دین و معلم اخلاق و پرورشدهندهی اخلاق در دانشآموز خودتان باشید. از این مسئله غفلت نکنید که تربیت کردن هم جزو کار شماست؛ و چه بهتر که با نفوذ معلمی، با تأثیر روحىِ معلم بر متعلم یک نقطهی روشن و نورانیای در قلب دانشآموز باقی بگذارید.
آری جملات بالا نقش معلم از زبان رهبر فرزانه انقلاب است که این معلم عزیز آنهارا سرلوحه راه وهدف خود درتربیت دانش آموزان قرارداده.
درود برشما
لطفا فیلم را تا اخرببینید
نشر صدقه جاریه است.
#معلم
.💥جنگ نرم ودشمن شناسی
به کانال خودتان بپیوندید
👇
https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
کلیپ های فوق یک باربرای اولین باردرکانال نشر داده شده لازم دیدم دوباره نشر دهم درود بر شرف این معلم والا ولایت مدار
ازهمه عزیزان استدعا دارم درتمام گروه ها نشر دهید