eitaa logo
قرارگاه راهبردی جوانان مومن و انقلابی🇮🇷
8.4هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
3.6هزار ویدیو
339 فایل
امام خامنه ای:کارباید تشکیلاتی باشد. کادر سازی کار تشکیلاتی مطالبه گری تربیت نیرو در طراز انقلاب ✔رسانه تحلیلی خبری قرارگاه راهبردی جوانان مومن و انقلابی ارتباط با کانال @sharheaani ادمین تبادل و تبلیغ @Aghiigh79
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1527918760-U4-N678-۱.pdf
2.66M
پرونده ای برای تربیت جنسی تربیت جنسی یکی از دغدغه های جدی والدین و حاکمیت اسلامی در روزگار ماست؛ برخی آن را تابو میدانند و ورود عمومی به مباحث آن را نهی میکنند و برخی دیگر بر معایب این پوشیدگی مباحث انگشت می نهند و معتقدند باید تربیت جنسی در فضای عمومی جدی گرفته شود. #جزوه #تربیت_جنسی مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
به مناسبت شروع شدن فصل امتحانات چند بروشور در رابطه با کاهش استرس و تمرکز و مدیریت زمان و... تقدیم دوستان میشود تا در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار دهید.
4_485233460798030087.pdf
85.3K
بروشور روشهای صحیح مطالعه مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
4_485233460798030082.pdf
264.4K
بروشور اضطراب امتحان مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
4_485233460798030089.pdf
526.4K
بروشور مدیریت زمان مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
4_485233460798030084.pdf
106.5K
بروشور تمرکز حواس مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
4_485233460798030088.pdf
89.7K
بروشور روشهای صحیح مطالعه۲ مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
4_485233460798030083.pdf
93.2K
بروشور تقویت حافظه مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ جریان سازی فرهنگی چگونه کنیم؟ 🔴بخش سوم ؛ 🔹من حزب اللهی مدعی هستم می خواهم در شهرم یا در استانم یا در کشورم انقلاب بپا کنم. اما با هیچ کسی ارتباط ندارم. نه با استاندار، نه با معاون استاندار، نه با فرماندار، نه با امام جمعه، نه شهردار، نه نماینده، نه ... . 🔸نه با مجموعه های فرهنگی؛ نه با مجموعه های سیاسی؛ نه با مجموعه های دانشجویی؛ نه با مساجد؛ نه هئیات؛ نه ... . 🔹تازه هرکسی خودش یک تشکل است. هرکسی یک ادعایی داره؛ هرکسی فکر میکند همه بهش ارادت دارند. اما با هیچکسی ارتباطی نداره. فکر میکنه با یه کانال 100 نفره با یه کانال 1000 نفره و ... دیگه کار تمامه! 🔸اگر میخوایید باشید باید ارتباط داشته باشید. با کی؟ اگر در سطح استان میخواید جریان ساز باشید باید با مسئولین استانی اعم از استاندار، معاونتاش، مدیرکل ها، علمای استان، نخبگان استان، رسانه های استان و ... . 🔹منظور از ارتباط نیست که دنبال این و اون هی راه بیافتی تو این مراسم و اون مراسم! خیر؛ منظور از ارتباط یعنی کاری که داری انجام میدی حداقل به گوش ایشون برسه. حداقل ببینه. حداقل شما رو بشناسه. 🔸اگر میخوایی در شهر مؤثر و جریان ساز باشی باید با فرماندار، امام جمعه، مساجد، نخبگان فرهنگی و سیاسی، نماینده و ... مرتبط باشی. حداقل اثر کار شما را ببینند و بدانند. حالا بدشان بیاید یا خوششان بیاید اصلا مسئله نیست فعلا. عجالتاً تا نتوانید ارتباط خوبی برقرار کنید و تأثیر کارتون رو نشون بدید قید جریان سازی رو بزنید. 🔹حالا این کار شما شاید هیئت داری باشه؛ شاید مسجدداری باشه؛ شاید کانال داری باشه؛ فرقی نمیکنه. 🔸تا افراد اصلی و نخبگان از کار تو خبر نداشته باشن و شما را نشناسن و تأثیر کار شما به اونها نرسه، جریان ساز نخواهید بود. 🔹ارتباط میتونه با برگزاری نشست و جلسات، ارتباط تماسی و پیامکی و .. باشه. 🔸ارتباط باید هم حقیقی هم مجازی باشه. به عینه دیده ام که ارتباط حقیقی بدون مجازی بی فایده است و ارتباط مجازی بدون حقیقی هم بی مزه و ناقص و بیهوده! 🔹با بچه های انقلابی، با تشکل های همسو، با مساجد، با هیئات، با مداحان، با روحانیون شهرتون باید ارتباط داشته باشید. بدون این ارتباط کار شما ابتر است. یکی از مشکلات اصلی اینکه در یه شهری 10 تا مسجد فعال وجود داره؛ 50 تا مسجد پای کار وجود داره؛ 10 تا نخبه رسانه ای وجود داره اما جریان انقلاب در اون شهر زمین گیره، همین هست! 🔸معنای ارتباط لزوماً، ائتلاف، وحدت و یکی شدن و هضم شدن نیست. برخی افراد فک میکنن اگه با فلان مجموعه ارتباط داشته باشن دیگه هضم میشن! دیگه نابود میشن. دیگه کارشون تمومه! 🔹خیلی از اختلافات، مشکلات، سوءتفاهم ها، خبرچینی، تهمت ها و .... به دلیل افراد و مجموعه از همدیگه است. اگر بین افراد و مجموعه ها ارتباطکی باشه خیلی از اختلافات، خیلی از سوءتفاهم ها و ... حل می شود. بچه ها؛ فاصله از شیطانه. سعی نکنید با کوچکترین اختلافی با یه تشکلی یا یه مجموعه ای، سریع کنید! 🔸نه؛ رابطه تون رو حفظ کنید هیچوقت قطع نکنید. نه با مسئول، نه با نخبه، نه با مجموعه و نه با مردم. برخی از ارتباط میترسن. فراری اند. اینها هیچوقت جریان ساز نخواهند شد. 🔹و اما ارتباط با مردم که سود دنیا و آخرت در این است. جریان سازی بدون ارتباط با مردم هیچوقت شکل نخواهد گرفت. وقتی با مردم باشی دردهای اصلی رو زودتر و بهتر متوجه میشوی. زودتر اقدام میکنی. حرفت را مردم قبول میکنن. جامعه میپذیره از تو. 🔻 و ارتباط بانوان فعال با جوامع مردان نیازه ارتباط آقایان فعال هم با جوامع نسوان نیازه این ارتباط البته شرایط و قواعدی داره که در پست های بعد اشاره خواهم کرد. ❤️ نکته: قطعاً اخلاص داشتن و برای خدا انجام دادن شرط اصلی این ارتباط هست نه اینکه صرفاً بخوایید ! ✍ داود مدرسی یان قسمت قبلی این مطلب رو اینجا بخونید: 1⃣ eitaa.com/morabi_masjed/4831 2⃣ eitaa.com/morabi_masjed/4889 ادامه مطلب را در دوشنبه های فرهنگی دنبال کنید مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#چهل_حدیث_فرهنگی حدیث ‌سی و نهم: استفاده از کارشناس و کاردان •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• @morabi_masjed •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌تدبیر تشڪیلاتے بخش ششم 🔵 نفس کار گروهی چشم پوشی از برخی اهداف شخصی برای تشکیل گروه جهت بیشتر کردن احتمال تحقق اهداف مشترک است. بنابراین یادمان باشد در کار تشکیلاتی منافع جمعی بر منافع فردی ارجحیت دارد. جایی که منافع شخصی با منافع جمعی در تعارض قرار گرفت نمی‌توانیم موقتا از تقید به مصوبات جمعی خارج شویم.  #اصول_کار_تشکیلاتی #تدبیر_تشکیلاتی مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
✅سه تهدید جدی تشکیلاتی برای مجموعه ها 1⃣دلسوز نبودن بعضی اعضا نسبت به دیگر اعضا: يعني شخص نسبت به همسنگرش بي توجهي میکند، به عنوان نمونه فلان مسؤل مجموعه در طول هفته بشدت درگير ميباشد و ديگر مسؤلان که امکان دارد بيکار باشند به اين مسئله توجهي ندارند و بي تفاوت نظاره گر هستند تا تمام انرژي اون شخص تخليه بشه, عدم توجه به اين مسئله به صورت بلند مدت باعث فرسايش شخص خواهد شد. 2⃣مديريت زمان نداشتن: به عنوان نمونه اعضا ، مدت زيادي از وقت خود را صرف بحثهاي بي اساس و بدون نتيجه ميکنند و اين مسئله امکان دارد در جلسات مهم اعضا هم اتفاق بيفتد. 3⃣کم رنگ شدن معنويت در تشکیلات: دوری از هیئت های عزاداری هفتگی ، دوری از قرآن و ادعیه ، عدم بهره گیری از استاد اخلاق و... مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یک تجربه تربیتی برای روز قدس 🔺عنوان: ایستگاه واڪس صلواتۍ 📜 شــــرح تجـــربہ ✍ فرض ڪنید یڪ روز ، دور یڪ میدان یا اطراف یڪ چہار راه پر تردد شهر تهران ، ده تا ایستگاه واڪس صلواتۍ با فاصلہ ده متر از یڪدیگر دائر شده باشد و ده و مسجدۍ بہ یاد ده سردار شہید، ڪفش هاے مردم را واڪس بزنند، حتماً تعجب می ڪنید چون انجام این قبیل ڪارها در این دوره زمانہ ،باور ڪردنۍ نیست امّا در همین شرایط موجود، یڪبار بچہ ها یڪی از مساجد پایتخت این ڪار را انجام دادند و با ایثار و اخلاص ڪم نظیرشان از صبح تا غروبــ ،ڪفش هاۍ رهگذران را واڪس می زدند . این تجربہ را می توان هم چنین در سالگرد عملیات های دوران دفاع مقدس و سایر مراسم ملّی و مذهبے مانند محرم و صفر و یا راهپیمایی هاۍ و ۲۲ بهمن و امثال آن در مسیر حرڪت مردم انجام داد. 🔷🔹 هدف از اجـــراے تجــربہ تمرین عملی تواضع،اخلاص و خاڪی بودن از نوع بچہ هاے دوران جبهہ و جنگ و تلاش براۍ تصحیح تصور مردم نسبت بہ بچہ های مسجــدۍ 🔖 نڪتہ مرتبط تڪمیلے ✍ در این روش بچہ هاۍ مسجد می توانند با اهداے شاخہ گل ، تڪریم شخصیتــ مخاطبان و برخورد مؤدبانہ و صمیمۍ، اثر گذارۍ ڪارشان را در بین مردم دوچندان ڪنند. هم چنین با این ڪار میتوان ، ثوابــ واڪس زدن ڪفشہاۍ هر نفر را یڪ صلواتــ ، بہ روح یڪ سردار شہید قرار داد، مثلاً می توانیم بہ مردم بگوییم " صلواتے حاجۍ، یڪ صلواتــ بفرستــ بہ روح شہید زین الدین". 📚 " ت مثل تجربہ" محمد مهدۍ نجاتے مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
⚜ ❤صـَدشـُڪرڪه ازتَبار زهراهستیم ❤ اینجـا یـه کانـال مـتفـاوتـ براے دخـتران باحیـاے ایـران😍 🔶 🔶 🔷 🔹 🎆 🎀 📝 💞 🎁 . •|ڪلیڪ رنـجـه فرمـایـیـد😎|• http://eitaa.com/joinchat/3714514962C3bc3b70fd4 منتـظـرتـونیمـاااااا👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_40915542.apk
9.61M
👌نرم افزار روحانی ومدرسه 📢نرم افزاری برای فعالیت شما مربی محترم در مدرسه... ✅پر از ایده ها ومحتواهای کاربردی #مدرسه #نرم_افزار مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
معرفی کتاب عشق برتر؛ راه های ایجاد محبت اهل بیت(ع) در کودکان و نوجوانان «مودّت ذی القربی»، توصیه قرآن و اجر رسالت رسول خاتم(ص)است و «حبّ اهل بیت» به عنوان «عشق برتر»، گرانبهاترین سرمایه ماست که سعادت دنیا و نجات آخرت را در پی دارد. تربیت دینی و ولایی فرزندان، موجب سربلندی والدین و مصونیت فرزندان در مقابل مفاسد اخلاقی و انحرافات فکری می شود. آنچه در این کتاب می خوانید، رهنمود احادیث و سیره بزرگان و روش های کاربردی برای تربیت کودکان و نوجوانان براساس «حبّ آل محمد(ص)» است. مولف : جواد محدثی ناشر کتاب : بوستان کتاب قم سال نشر : 1393 تعداد صفحات : 112 #معرفی_کتاب مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
از راههای جذابیت یکی از راه های جذابیت ایجاد اعتقاد راسخ برای متربی به راه درستی هستش که میخواید برید ،،، فکر کنید کسی میخواد شما رو جذب کنه ، بعدش بهتون نگه میخواد چکار کنه ، کجا برید و چه برنامه ای دارید ... آقای سرگروه ، چه حالتی واست پیش میاد اگه کسی بخواد جایی ببرتت ، ولی بهت نگه کجاست ، نگه به نفعته یا ضررت ، از امکانات و کمبودهاش واست نگه و ... اونوقت چکار میکنی ؟ باهاش میری ؟ یا میگی این بابا پیش خودش چی فکر کرده ، انگار نه انگار که ما هم آدمیم ...!!! ؟ مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨 (۲) (برداشت های آزاد تربیتی از شهید محمد عبدی و شهید احمدعلی نیری) 🔹اولا باید عرض کنم تا قسمت قبلی رو خوب نخونده باشید و خوب متوجه نشده باشید احتمال خیلی زیاد میگید اینا چیه این بنده خدا داره تحویل ما میده!🤔 پَس اول قسمت قبلی ( ) رو مطالعه کنید بعد بیاید سراغ این قسمت💕 https://eitaa.com/morabi_masjed/4884 بسم الله.. 😎راه های "بچه درس خون" شدن! (شما میتونی بجای بچه درس خون بگید راه های مربی حرفه ای شدن) 🔹(بازم یادآوری میکنم که اول مطلب جلسه قبل رو بخونید تا متوجه بشید قضیه از چه قراره) تو نوشته قبلی عرض کردیم که مربی هیچ کاره است و دلیل قرآنی مون این بود: قصص إِنَّكَ لَا تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ يَهْدِي مَن يَشَاءُ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ ﻗﻄﻌﺎ! (ﺗﻮ ﻧﻤﻰ ﺗﻮﺍﻧﻰ)ﻫﺮ ﻛﻪ ﺭﺍ ﺧﻮﺩ "ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ" ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻛﻨﻰ ،ﺑﻠﻜﻪ "ﺧﺪﺍ" ﻫﺮ ﻛﻪ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ ؛ ﻭ ﺍﻭ ﺑﻪ ﻫﺪﺍﻳﺖﭘﺬﻳﺮﺍﻥ ﺩﺍﻧﺎﺗﺮ ﺍﺳﺖ ،(56) حالا بگذریم قرار بود پیشنهاداتی بدیم که مربی سه سوته،بشه یه مربی حرفه ای 👈راهکار اصلی این بود: درس خون شدن مربی سر ۵تا کلاس (که کلاس ها رو جلسه قبل گفتیم) 🔺مطلب اول اینه که باید بدونیم حتما نیاز نیست یه شاگرد درس خون باشی تا بتونی یه درس خون تربیت کنی بلکه اگر روش ها رو خوب پیش بری میتونی یکی رو بهتر از خودت کنی! ❓❓حالا چطور میشه یه مربی یه شاگرد درس خون رو ایفا کنه? 1⃣ توی هر کلاسی که نیازه، حتما قلم و کاغذ(دفترچه یادداشت) همراهش باشه که اگر لازم شد مطالب مناسب رو یادداشت برداری کنه تا بعد از مدتی کوهی از مطالب ناب دستگیرش بشه و کلاس ها براش ثمره و فایده "ماندگار" داشته باشه(البته نرم افزارهای یادداشت برداری اندروید با قابلیت ذخیره سازی ابری بسیار همراه خوبی میتونه باشه) 2⃣ شاگرد درس خون باید هر هفته برای هر ۵تا کلاس وقت متناسب بذاره و نکنه یه وقت یکی از کلاس ها رو از قلم بندازه.(یادش نره هر کلاس ویتامین خاص خودش رو داره) 3⃣یه شاگرد درس خون باید به دنبال فواید این ۵تا کلاس باشه تا انگیزَش به این ۵تا کلاس هر روز بیشتر بشه(بره درباره این ۵تا کلاس و فواید شرکت توش تحقیق کنه) 4⃣ یه شاگرد درس خون حتما یه رفیق پایکار پیدا میکنه تا بتونه توی این ۵تا کلاس همراهیش کنه و بهش انگیزه بده(البته باید یادمون باشه خودمون هیچ وقت کم نیاریم و از همراهی افراد سست انگیزه خودداری کنیم) 5⃣ یه شاگرد درس خون یه برنامه زمانی مناسب یادداشت میکنه تا به صورت منظم بتونه از هر ۵تا کلاس در طول هفته استفاده کنه و زمان کم نیاره.(یادمون نره برنامه ریزی به وقت وسعت میده) اینجاست که باید اعتراف کنیم بیشتر از این خسته کننده میشه! پس تا قسمت بعدی....یاعلـــے👋 📚ارتباط با نویسنده(نقد و پیشنهاد): علی کمال آبادی بَرو بَچ منتظرین قائم*عج @fadaee مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf