eitaa logo
تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
585 دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.2هزار ویدیو
522 فایل
جبهه اتحاد دانشگاهیان بصیر ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مهدوی ارفع
🔴این عمار⁉️ ✅ آن هنگام كه امام تهاجم ياران معاويه به شهر انبار، و غارت كردن آن را شنيد، تنها و پياده به طرف پادگان نظامی كوفه (نخيله) حركت كرد، مردم خود را به او رسانده، گفتند ای امير مومنان ما آنان را كفايت می كنيم، فرمود:« شما از انجام كار خود درمانده ايد! چگونه كار ديگری را برايم كفايت می كنيد»؟ 📚 ، حکمت٢٦١ ✨✨✨✨✨✨ ✅ از شهید نواب پرسیدند: چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است. نواب گفت: آقای بروجردی سرهنگ است؛ من سربازم! وقتی سرباز کوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشود بیاید وسط!! 🆔 @mahdavi_arfae
📌در زبان عربی می گویند:  بائکَ تَجُر، بائی لا تَجُر؟ یعنی حرف جاره باء برای شما جَر میدهد، ولی باء برای ما اینگونه نیست؟! (در زبان عربی باء از حروف جاره است که بعد از آن کلمات با کسره می آیند) در زبان فارسی می گویند: یک بام و دو هوا! @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
. ساندیس خورها و پایان روحانی 🔹فریب خورده کسی است که بخواهد روی دیوار افراطیون مدعی اصلاحات یادگاری بنویسد. تا بتوانند به حساب او، از مناصب و بیت المال کام جویی می کنند، وقتی هم خرشان از پل گذشت، با یک تیپا دور می اندازند و همه خسارت ها و خیانت ها را پای او می نویسند. ♦️ تیر ماه 92 «عابد توانچه» عضو سابق دفتر تحکیم و انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر، درباره نسبت روحانی و اصلاح طلبان گفته بود: «اصلاح‌ طلبان، نگاه ابزاری دوگانه به روحانی دارند. از یک طرف او را پس می‌‌زنند تا هزینه‌ای پرداخت نکنند. از طرف دیگر تأیید می‌کنند... آنها به روحانی مثل ساندیسی نگاه می‌‌کنند که تا زمانی که آخرین قطره ممکن در او را میک نزنند، لوله ساندیس را از آن بیرون نخواهند کشید. وقتی مطمئن شوند دیگر نمی‌‌توانند از روحانی استفاده‌‌ای کنند، همان کاری را که با هاشمی کردند با او می‌کنند... اصلاح‌طلبان مي‌خواهند نهايت استفاده را بکنند اما جوابگوي کارنامه او نباشند.» 🔹افراطیون مدعی اصلاحات، پس از انتخابات سال 92 گفتند دولت روحانی، رحم اجاره ای ماست. و سال 96 گفتند ما اصلاح طلبان تضمین وعده های روحانی هستیم. نه عارف در سال 92 و نه جهانگیری در سال 96، بیش از 8 تا 10 درصد رای نداشتند که بخواهند به واسطه حمایت از آن دو، در انتخابات پیروز شوند. ♦️اما حالا همان ها می گویند "موضوع کاندیدای اجاره ای، توهین به اصلاحات است"! مفهوم این جمله آقای عارف که تا همین اواخر رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان بوده، این می شود که آقای روحانی در هفت سال سپری شده، مایه وهن و توهین بوده است! 🔹طبعا اولین شاکی و طلبکار از مدعیان اصلاح طلبی باید ملت و نظام باشند که چنین توهینی را به مدت هشت سال بزک و تحمیل کرده اند. @IMANI_mohammad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐در زلال اندیشه امام خامنه ای : ✅زمینه را برای روی کار آوردن یک دولت جوان و حزب الهی آماده کنید..... @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
💐 در زلال اندیشه امام خمینی رضوان الله علیه : 📌 توسط ⭕️ نباید به تکیه کنند ✅آنهایی که در خانه‌‏ های مجلل، و بی‏ درد آرمیده‏ اند و فارغ از همه رنجها و مصیبتهای جانفرسای ستون محکم و پا برهنه‏ های محروم تنها ناظر حوادث بوده‏ اند ... نباید به تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند . @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری 🔸آیت الله حائری شیرازی🔸 🎥 ریشۀ موفقیت و عدم موفقیت، در خودتان است. #شیطان به انسان سرگردان، آدرس عوضی می دهد. می گوید چون استاد اخلاق نداشتی، عقب ماندی! چون ... @haerishirazi
1608570492128.pdf
17.85M
👆فایلpdf کتاب ⭕️💐 صعود چهل ساله ✳️نتیجه ۱۷ هزار ساعت کار پژوهشی و بررسی ۱۹ هزار آمار بین المللی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
عناصر تمدن ساز در بيانيه گام دوم- دكتر ابوذر ياسري .mp3
19.76M
♦️عناصر تمدن ساز در بيانيه گام دوم 🔸ارائه دهنده: 🔹دكتر ابوذر ياسري 🔸عضو هيئت علمي دانشگاه 🔹دبير انجمن مدرسان بيانيه گام دوم Date: 99/11/01 🅾️ @ANALYSTS
🔴 ‼️| تیتر متفاوت روزنامه وطن امروز 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی http://eitta.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi
🌹اوج اطاعت و وفاداری قدوه و الگوی زنان مؤمنه و صالحه ✳️زیارتنامه حضرت ام البنین سلام الله 🔹بسم الله الرحمن الرحیم أَشهَدُ أَن لا إلهَ إلا الله وَحدَهُ لاشَرِیکَ لَهُ وَ أَشهَدُ أنَّ مُحَمَّدَاً عَبدُهُ وَ رَسُولُهُ السَّلامُ عَلَیکَ یَا رَسُولَ الله السَّلامُ عَلَیکَ یَا أَمِیرَ الُمؤمِنین السَّلامُ عَلَیکِ یَا فَاطِمَةَ الزَّهرَاءِ سَیِّدَةِ نِسَاءِ العَالَمِین السَّلامُ عَلَى الحَسَنِ وَ الحُسَینِ سَیِّدی شَبَابِ أَهلِ الجَنَّة 🔹السَّلامُ عَلَیکِ یَا زَوجَةَ وَصِیِّ رَسَولِ الله السَّلامُ عَلَیکِ یَا عَزِیزَةَ الزَّهرَاءِ عَلَیهَا السَّلام 🔹السَّلامُ عَلَیکِ یَا أُمَّ البُدُورِ السَّوَاطِع فَاطِمَةَ بِنت حزَام الکلابیّةالمُلَقَّبةُ بِأُمّ البَنِین وَ بَاب الحَوَائِج أُشهِدُ اللهَ وَ رَسُولهُ أَنَّکِ جَاهَدتِ فی سَبِیلِ اللهِ إِذ ضَحّیتِ بِأَولَادَکِ دُونَ الحُسَین بنَ بِنتِ رَسُولِ الله وَ عَبَدتِ اللهَ مُخلِصَةً لَهُ الدِّین بِولائکِ لِلأَئِمَّةِ المَعصُومِین عَلَیهمُ السَّلام وَ صَبَرتِ عَلَى تِلکَ الرَزیَّةِ العَظِیمَة وَ احتَسَبتِ ذَلِکَ عِندَ الله رَبّ العَالَمین وَ آزَرتِ الإمَامَ عَلیَّاً فی المِحَنِ وَ الشَّدَائِدِ وَ المَصَائِب وَ کُنتِ فی قِمَّةِ الطَّاعَةِ وَ الوَفَاء وَ أنَّکِ أَحسَنتِ الکَفَالَة وَ أَدَّیتِ الأَمَانَة الکُبرى فی حِفظِ وَدیعَتَی الزَّهرَاء البَتُول الحَسَنِ وَالحُسَینِ  وَ بَالَغتِ وَ آثَرتِ وَ رَعَیتِ حُجَجَ اللهِ المَیَامِین وَ رَغبتِ فی صِلَةِ أَبنَاء رَسُولِ رَبِّ العَالَمین.  عَارِفَةً بِحَقِّهِم ،مُؤمِنَةً بِصِدقِهِم ،مُشفِقَةً عَلَیهِم ،مُؤثِرَةً هَوَاهُم وَ حُبَّهُم عَلَى أَولَادکِ السُّعَدَاء فَسَلامُ اللهِ عَلَیکِ یَا سَیِّدَتی یَا أُمَّ البَنِین مَا دَجَى الَّلیلُ وَ غَسَق وَ أَضَاءَ النَّهَارُ وَأَشرَوَ سَقَاکِ الله مِن رَحِیقٍ مَختُومٍ یَومَ لایَنفَعُ مَالٌ وَ لابَنُون فَصِرتِ قدوَةً لِلمُؤمِنَاتِ الصَّالِحَاتِ لأَنَّکِ کَرِیمَة الخَلائِق عَالِمَةً مُعَلَّمَةً نَقیَّةً زَکِیَّةً فَرَضِیَ اللهُ عَنکِ وَ أَرضَاکِ و جَعَلَ الجنهَ منزلکِ و ماوآکِ وَ لَقَد أَعطَاکِ اللهُ مِن الکَرَامَات البَاهِرَات حَتَّى أَصبَحتِ بِطَاعَتکِ لله وَلِوَصیِّ الأَوصِیَاءوَ حُبّک لِسَیِّدَة النِّسَاء الزَّهرَاءِوَ فِدَائکِ أَولادکِ الأَربَعَة لِسَیِّدِ الشُّهَدَاء بَابَاً لِلحَوَائِج فاشفَعِی لِی عِندَ الله بِغُفرَانِ ذُنُوبِی وَ کَشفِ ضُرِّی وَ قَضَاءِ حَوَائِجِی فَإنَّ لَکِ عِندَاللهِ شَأنَاً وَ جَاهَاً مَحمُودَاً وَ السَّلامُ عَلَى أَولَادکِ الشُّهَدَاء العَبَّاس قَمَرُ بَنِی هَاشِم و بَاب الحَوَائِج وَ عَبدالله وَ عُثمَان وَ جَعفَر الَّذِینَ استُشهِدُوا فی نُصرَةِ الحُسَینِ بِکَربَلاء وَ السَّلامُ عَلَى ابنَتکِ الدُّرَّة الزَّاهِرَة الطَّاهِرَة الرَّضیَّة خَدِیجَة فَجَزَاکِ اللهُ وَ جزَاهُم الله جَنَّاتٍ تَجرِی مِن تَحتِهَا الأَنهَارُ خَالِدِینَ فیهَا اللهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍعَدَدَ الخلائق التی حَصرُها لا یُحتَسَب او یَعُدُّ و تَقَبَّل مِنَّا یا کریم. @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴دروغ‌هاي متراکم ديده‌بانهاي شفافيت و عدالت! 🖊احمدحسين شريفي 🔸جناب احمد توکلي، که مدتي است با تأسيس سازماني مردم‌نهاد با عنوان «ديده‌بان شفافيت و عدالت»دوربين شفاف‌سازي و عدالت‌طلبي را بر چشمان خود زده است، با مشارکت معاون آموزشي‌شان جناب حسين رجائي در مطلبي با عنوان «ثروتمندان ناشناس، خطری برای زمامداران و روحانیون سرشناس!»، نکاتي دربارة آيت‌الله مصباح نوشتند که نشان مي‌دهد ديده‌بانان محترم اين سازمان يا با دوربيني عوضي مي‌بينند و يا اينکه اساساً چشمان سالمي پشت آن دوربين ندارند تا حقايق را ببيند. 🔸اين دو بزرگوار در نوشتة خود ضمن توصيه همه علما و امراء به دوري از ثروتمندان (کلمة حقٍ) اراده‌اي سراسر باطل و دروغين و افتراهايي بزرگ بر وارد کرده‌اند (يراد بها الباطل). چنين نوشتند که آي مردم! کشفي تازه کرده‌ايم و آن اينکه حتي آيت‌الله مصباح هم با کساني که ابهاماتي دربارة فعاليت‌هاي اقتصادي‌شان مطرح است(!) دست در يک کاسه داشته‌اند! چرا که در ديده‌باني خود ديديم که غسال او يکي از کساني بوده که ابهامات مالي در پرونده‌اش است! و جنازه ايشان هم در منزل چنان فردي غسل داده شده است! 🔸در حالي که اولاً، غسال ايشان چنين فردي نبوده است؛ ثانياً، بدن مطهر ايشان در منزل چنين فردي غسل داده نشده است؛ ثالثاً، آيت‌الله مصباح در طول عمرشان با چنين فردي ارتباط نداشته‌اند و بعيد مي‌دانم که حتي يکبار ايشان را ديده باشند. رابعاً، آيت‌الله مصباح اساساً دفتر و بيتي به معناي مصطلح نداشتند که وجوهاتي دريافت کنند يا چنين افرادي با قصدهاي سوء بخواهند در آن نفوذ کنند و از ايشان سوء استفاده کنند؛ خامساً، زندگي شخصي آيت‌الله مصباح و فرزندانش که از زاهدانه‌ترين و کم‌مؤنه‌ترين زندگي‌هاي ممکن در اين عصر بوده و هست؛ در مرأي و منظر همگان است؛ و سادساً‌، همه مسائل مالي مؤسسه امام خميني(ره) نيز با شفاف‌ترين شکل ممکن، سالانه توسط مسؤولان ذي‌صلاح رسمي کشور بررسي مي‌شده و مي‌شود و در تمام اين سال‌ها حتي يک ريال، تأکيد مي‌کنم حتي يک ريال، تخلف مالي در اين مؤسسه وجود نداشته است. 🔸حال سؤال ما از اين ديده‌بانان محترم شفافيت و عدالت(!) اين است که گمان نمي‌کنيد يک جاي کار ايراد پيدا کرده است؟ گمان نمي‌کنيد که يا چشماني که پشت آن دوربين‌هاي ديده‌باني است کم‌سو و کج‌بين شده است و يا دوربين‌تان از کار افتاده و به جاي آب، به شما سراب نشان مي‌دهد؟ عزيزان من، شما نيت خوبي داريد، شعار قشنگي هم مي‌دهيد؛ سازماني بسيار لازم و ضروري هم تأسيس کرده‌ايد، اما گويا توجه به الزامات و اقتضائات ديده‌باني شفافيت و عدالت نداريد. و در نتيجه نه تنها از حق و عدل و شفافيت ديده‌باني نمي‌کنيد، که با دروغ‌ها و افتراهاي متراکم خود، تيرگي بر تيرگي مي‌افزاييد: «ظُلُماتٌ بَعْضُها فَوْقَ بَعْضٍ» و خوف آن دارم که زماني چشم باز ‌کنيد و به کارنامه خود نگاه ‌کنيد که متوجه ‌شويد نه تنها از ديده‌باني‌تان هيچ حقيقتي آشکار نشده است که چنان حجاب‌هايي بر ديده و دلتان زده شده باشد که آشکارترين حقايق و نزديک‌ترين مسائل را هم نبينيد: «إِذا أَخْرَجَ يَدَهُ لَمْ يَكَدْ يَراها وَ مَنْ لَمْ يَجْعَلِ اللَّهُ لَهُ نُوراً فَما لَهُ مِنْ نُور» (نور، 40) 🔸شما اگر حقيقتاً دنبال کشف حقيقت بوديد که نيازي به رفتارهاي کارآگاه پوآرويي نبود! خيلي راه آساني داشت؛ با فرزندان آيت‌الله مصباح يا با مؤسسه امام خميني(ره) يا با داماد مکرمشان جناب آيت‌الله محمدي عراقي تماس مي‌گرفتيد و حقيقت ماجرا را جويا مي‌شديد و چنين در صف تروريست‌هاي فکر و فلسفة «عقبة تئوريک نظام» (علامه مصباح) قرار نمي‌گرفتيد! دوستان عزيز باور کنيد دوربين‌هاي ديده‌باني‌تان ايراد دارد؛ فکري کنيد، و الا دير يا زود متوجه خواهيد شد که اين راهي که در پيش گرفته‌ايد به ترکستان است. شک نکنيد اين راه، همان راهي است که خوارج نهروان و داعشي‌ها طي کرده‌اند. اما شما با قلمي روان و در ادبياتي امروزين و با هاله‌اي از قداست و مردم‌فريبي آن را مي‌پيماييد. خواهش مي‌کنم قدري فکر و تأمل در روش و روية خود داشته باشيد. 🔸ضمناً بنده اولين بار است که به واسطة نوشته شما نام رضا مطلبي کاشاني را مي‌شنوم؛ اما در اينجا گفته‌ايد که ايشان «ابهاماتي» در پرونده‌ مالي‌شان مطرح است. راستي اين کدام عدالت‌طلبي است که به شما اجازه مي‌دهد آبرو و حيثيت فردي را صرفاً به اين دليل که ابهاماتي درباره‌اش مطرح است،‌به حراج بگذاريد؟! اين کدام مکتب اخلاقي و ديني است که به شما چنين حقي داده است؟ معيار شفافيت و عدالت‌تان چيست يا کيست؟! آيا همين که عنوان مقدس شفافيت و عدالت بر سازمان خود نهاده‌ايد کافي است که با اين الفاظ مقدس آبروي هر کسي را که نمي‌پسنديد به صرف وجود ابهاماتي در پرونده مالي‌اش حراج کنيد؟! «ترسم نرسي به کعبه اي اعرابي/ کاين ره که تو مي‌روي به ترکستان است» @Ahmadhoseinsharifi 🌹
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴درس‌هايي که بايد از علامه مصباح آموخت 🔸درس چهاردهم: فيلسوف مربي 🖊احمدحسين شريفي 🔸يکي از ويژگي‌هاي بارز در سبک و سلوک علمي و عملي آيت‌الله مصباح اين بود که حقيقتاً يک مربي کم‌نظير بود؛ سکوت و سخن ايشان درس‌آموز بود. نوع نگاه‌شان، انرژي‌بخش بود؛ حتي نشست و برخاست او نيز آموزنده بود. ارتباط با او و نشستن در محضر او، حتي مشاهده چهرة نوراني و رويِ گشادة او حقيقتاً ايمان‌ها را مستحکم و اراده‌هاي مشتاقان را پولادين مي‌کرد. در سخت‌ترين شرايط روحي وقتي در محضر او مي‌نشستيم، چنان آرامشي به ما مي‌داد که گويا اصلاً سختي و گرفتاري‌اي نداشته‌ايم. در درون‌شان صد قيامت نقد هست کمترين آنکه شود همسايه مست 🔸حضرت آيت‌الله شبيري زنجاني ساليان قبل به جناب حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب فرموده بودند: «آقاي مصباح را خدا مربي خلق کرده است؛ و حتي چاي خوردن ايشان هم چاي خوردن يک مربي و يک معلم اخلاق است؛ حرف زدن ايشان، تحمل ايشان، سکوت ايشان، تواضع ايشان، همه و همه به آدم درس مي‌دهد. يعني من معتقدم ايشان از لباسي که مي‌پوشند به آدم ياد مي‌دهند که چطوري لباس بپوشد و خدا سرتا پای ايشان را يک مربي اخلاق خلق کرده است» (زندگي‌نامه حضرت‌ آيت‌الله مصباح يزدي، ص87) 🔸او به ندرت به کسي حتي به فرزندانش توصيه مستقيم مي‌کرد؛ اما سبک زندگي او تماماً موعظه و توصيه اخلاقي بود. او در برخوردهاي اجتماعي، برخلاف تصويري که ژورناليست‌هاي ناآگاه و دشمنان بي‌مروت، از ايشان ترسيم مي‌کردند، بسيار اهل مدارا و تحمل بود. 🔸از جمله بارزترين ويژگي‌ها در سلوک علمي و آموزشي آيت‌الله مصباح، شاگردپروري ايشان بود. او حقيقتاً زندگي خود را وقف پرورش نيرو براي اسلام و انقلاب کرد. با کوچکترين شاگردان خود نيز چنان برخورد مي‌کرد که کسي با نزديک‌ترين دوستش برخورد مي‌کند؛ بسيار صميمي و پدرانه. شاگردان او هم پروانه‌وار دور شمع وجودش مي‌چرخيدند و او را محرم اسرار زندگي خود مي‌دانستند. او پشت سر شاگردان خود نماز مي‌خواند؛ تمام قد، حتي در ماه‌هاي پاياني عمر مبارکشان، جلوي شاگردان خود مي‌ايستاد. 🔸جلسات مشورتي خود را با شاگردانش برگزار مي‌کرد. جدي‌ترين تصميمات و برنامه‌هاي آموزشي و پژوهشي‌اش را با پاره‌اي از شاگردانش در ميان مي‌گذاشت و از آنها مشورت مي‌گرفت. بي‌هيچ تکلفي و بدون نياز به هيچ ترتيب و آدابي با آنها بر سر يک سفره مي‌نشست. او حقيقتاً يک مربي بود. 🌹
🔹السَّلامُ عَلَیکِ یَا زَوجَةَ وَصِیِّ رَسَولِ الله السَّلامُ عَلَیکِ یَا عَزِیزَةَ الزَّهرَاءِ عَلَیهَا السَّلام 🔹السَّلامُ عَلَیکِ یَا أُمَّ البُدُورِ السَّوَاطِع فَاطِمَةَ بِنت حزَام الکلابیّةالمُلَقَّبةُ بِأُمّ البَنِین وَ بَاب الحَوَائِج أُشهِدُ اللهَ وَ رَسُولهُ أَنَّکِ جَاهَدتِ فی سَبِیلِ اللهِ إِذ ضَحّیتِ بِأَولَادَکِ دُونَ الحُسَین بنَ بِنتِ رَسُولِ الله وَ عَبَدتِ اللهَ مُخلِصَةً لَهُ الدِّین بِولائکِ لِلأَئِمَّةِ المَعصُومِین عَلَیهمُ السَّلام وَ صَبَرتِ عَلَى تِلکَ الرَزیَّةِ العَظِیمَة وَ احتَسَبتِ ذَلِکَ عِندَ الله رَبّ العَالَمین @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
🔴 | رفع تحریم و نه بازگشت به برجام 🔻 | رهبر معظم انقلاب: «ما هیچ اصراری نداریم، هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد؛ اصلاً مسئله ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه مطالبه منطقی ما و مطالبه عقلانی ما است، رفع تحریم‌ها است؛ این حق غصب‌شده ملت ایران است» 🔹همان‌طور که از بیانات معظم له برداشت می‌شود، بازگشت صرف آمریکا به برجام فاقد هرگونه ارزش راهبردی است و آنچه که باید توسط دولتمردان پیگیری شود، «رفع تحریم‌ها» است. در حقیقت تحریم و برطرف ساختن پیامد‌های آن حالا به هر نحو ممکن چه با خنثی‌سازی و چه از طریق رفع آن‌ها، یک موضوع مهم برای رهبر انقلاب است 🔹اگر آمریکا بخواهد بدون رفع تحریم‌ها به برجام برگردد موجب «باج‌خواهی» است؛ بنابراین راه صحیح این است که قبل اینکه بخواهد به برجام برگردد تمام تحریم‌هایی که بعد از امضای برجام در قالب دستورات اجرایی رئیس‌جمهور وضع شده است، اعم از اینکه مربوط به هسته‌ای باشد و یا برچسب‌های تروریسم و حقوق بشر داشته باشد، بردارد. 🔹اینکه رهبر حکیم انقلاب فرمودند که اگر تحریم‌ها رفع نشود و آمریکا به برجام برگردد حتی ممکن است برای کشور داشته باشد هم ناظر به این موضوع است. اینکه آمریکا ابتدا به برجام باز گردد و بعد بگوید بیایید درباره برداشته شدن تک تک تحریم‌هایی که برچسب‌های متفاوتی دارند و عمدتاً نیز غیرهسته‌ای هستند گفتگو کنیم؛ این، یعنی باج‌خواهی و زیان مطلق برای ایران! و این اقدام عاقلانه نیست! 🔹 ناگفته پیداست همچنان تلاش برای تحریم‌ها باید پارادایم در راستای مقاوم‌سازی کشور باشد. 🖌 @tahlile_siasi @tahlile_siasi
🔰🔰شماره #جدید🔰🔰 شماره 1012 هفته‌نامه پرتو👆 صبح چهارشنبه " 8 بهمن ماه " روی دکه مطبوعات کشور @partosokhan_ir
⭕️ ⭕️ باید در شتاب کرد زیرا چه بسا اتفاقات و ای پیش آید و انسان از انجام آن کار خیر محروم شود و سودی نداشته باشد. ⭕️ کاری را که انسان اراده می‌کند به سامان برساند، پسندیده است که ابتدا درباره آن بیندیشد تا صلاح و صواب یا فساد و زیان آن آشکار گردد.  اما در کارهایی که خوبی و نیکی آنها کاملاً روشن است، انسان باید "سریعا" اقدام کند و ؛ چون امکان دارد که "حادثه‌ها" و عواملی، او را از انجام آن کار خیر بازدارند. ⭕️ امام صادق(ع) می‌فرماید: «کان أبی یقولُ: إذا هَمَمْتَ بِخَیرٍ فَبادِر فإنّکَ لا تَدِری ما یَحدُثُ؛ پدرم مکرر سفارش می‌کرد: هنگامی که می‌خواهی کار نیکی را انجام دهی، سریعا به آن اقدام کن؛ چون  تو ». (الحیاة با ترجمه احمد آرام ج ۱ص۵۷۰) @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
هدایت شده از Dars asla
بسمه تعالی ✳️دعوت به همکاری قلمی 💐قابل توجه محققان و پژوهشگران متعهد حوزه قانون گزاری و تاریخ سیاسی معاصر 🔴🔹 مقالات و یادداشت‌های خود را در حوزه مسائل تاریخ حقوق اساسی، حقوق مطبوعات و موضوعات تاریخی مرتبط با تحولات سیاسی در حوزه قانونگذاری، مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای ملی، شخصیت های موثر در حوزه قانون گذاری در بازه زمانی ۱۵۰ ساله ی قبل مشروطه ، مشروطه و دوران پهلوی برای اینجانب بفرستید تا پس از ارزیابی نسبت به پرداخت حق الزحمه اقدام بعمل آید. ✅الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ✅نظریه فرهنگی و اجتماعی امام و رهبری ✅حوزه اسلام شناسی و سندشناسی متون دینی ✅ماهیت شناسی انقلاب اسلامی ✅آسیب شناسی انتقادی مدلهای عرفی دینداری ✅راهبردهای عملیاتی غرب شناسی انتقادی ✅درسهای مشروطه برای انقلاب اسلامی ✅پروژه تطهیر پهلوی ✅روایت پهلوی از قاجار ✅ شخصیت شناسی رجال سیاسی صدساله اخیر، مثل: مرحوم مدرس، آیت الله کاشانی، مصدق، میرزا کوچک خان و ... 🔴🔹مهلت ارسال: تا 8 بهمن 1399 🔴🔹مشخصات : ✳️ مطالب بصورت word 2007 به بالا و حاوی حداقل 600 الی 5000 کلمه باشد. ✳️مطالب مستند و نو باشد ✳️نویسندگان و صاحبان تالیف می توانند بخشی از کتاب تالیفی تازه خود را بفرستند. 🔹 مقالات و یاداشتهای ان‌شاء‌الله در دو نشریه وزین کشور چاپ و منتشر خواهد شد. 🔵 حق التالیف مناسب پرداخت می‌شود : برای هر صفحه A4 با توجه به کیفیت، نوآوری، روانی، و استناد و سطح تحصیلات و تجربه از حدود 40 هزار تا حدود 60 هزار تومان حق الزحمه پرداخت خواهد شد. ⭕️ لطفا قبل از شروع به نگارش، موضوع یادداشت یا مقاله خود را با ذکر شماره تلفن و نام و نام خانوادگی و مدرک تحصیلی و شغل به نشانی زیر در نرم افزار ایرانی ایتا ارسال فرمایید. @mahzarekhoda ⭕️ضمنا ایتا را از اینجا می توانید دانلود کنید: https://eitaa.com/dl با تشکر دکتر فیروز اصلانی دانشیار حقوق عمومی دانشگاه تهران و مدیر مسئول مجله کیهان فرهنگی Aslanif@ut.ac.ir 02133112414
هدایت شده از Dars asla
بسمه تعالی ✳️دعوت به همکاری قلمی تمدید مهلت ارسال: تا 16 بهمن 1399 💐قابل توجه محققان و پژوهشگران متعهد حوزه قانون گزاری و تاریخ سیاسی معاصر 🔴🔹 مقالات و یادداشت‌های خود را در حوزه مسائل تاریخ حقوق اساسی، حقوق مطبوعات و موضوعات تاریخی مرتبط با تحولات سیاسی در حوزه قانونگذاری، مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای ملی، شخصیت های موثر در حوزه قانون گذاری در بازه زمانی ۱۵۰ ساله ی قبل مشروطه ، مشروطه و دوران پهلوی برای اینجانب بفرستید تا پس از ارزیابی نسبت به پرداخت حق الزحمه اقدام بعمل آید. ✅الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ✅نظریه فرهنگی و اجتماعی امام و رهبری ✅حوزه اسلام شناسی و سندشناسی متون دینی ✅ماهیت شناسی انقلاب اسلامی ✅آسیب شناسی انتقادی مدلهای عرفی دینداری ✅راهبردهای عملیاتی غرب شناسی انتقادی ✅درسهای مشروطه برای انقلاب اسلامی ✅پروژه تطهیر پهلوی ✅روایت پهلوی از قاجار ✅ شخصیت شناسی رجال سیاسی صدساله اخیر، مثل: مرحوم مدرس، آیت الله کاشانی، مصدق، میرزا کوچک خان و ... 🔴🔹مهلت ارسال: تا 8 بهمن 1399 🔴🔹مشخصات : ✳️ مطالب بصورت word 2007 به بالا و حاوی حداقل 600 الی 5000 کلمه باشد. ✳️مطالب مستند و نو باشد ✳️نویسندگان و صاحبان تالیف می توانند بخشی از کتاب تالیفی تازه خود را بفرستند. 🔹 مقالات و یاداشتهای ان‌شاء‌الله در دو نشریه وزین کشور چاپ و منتشر خواهد شد. 🔵 حق التالیف مناسب پرداخت می‌شود : برای هر صفحه A4 با توجه به کیفیت، نوآوری، روانی، و استناد و سطح تحصیلات و تجربه از حدود 40 هزار تا حدود 60 هزار تومان حق الزحمه پرداخت خواهد شد. ⭕️ لطفا قبل از شروع به نگارش، موضوع یادداشت یا مقاله خود را با ذکر شماره تلفن و نام و نام خانوادگی و مدرک تحصیلی و شغل به نشانی زیر در نرم افزار ایرانی ایتا ارسال فرمایید. @mahzarekhoda ⭕️ضمنا ایتا را از اینجا می توانید دانلود کنید: https://eitaa.com/dl با تشکر دکتر فیروز اصلانی دانشیار حقوق عمومی دانشگاه تهران و مدیر مسئول مجله کیهان فرهنگی Aslanif@ut.ac.ir 02133112414