eitaa logo
تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
585 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
5.5هزار ویدیو
542 فایل
جبهه اتحاد دانشگاهیان بصیر ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
8.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 وقتی استعفای الویری اسبق تهران را یواشکی از جیب برداشتند و‌ رسانه‌ای کردند 🌍eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍sapp.ir/ebratha.org سروش
🌹دقت دارید کار دست دهه هفتادی‌ها افتاده؟ کار دفاع از مردم و انقلاب را می‌گویم؛ حججی متولد۷۰ حدادیان متولد۷۴ اژدری متولد۷۲ 🌹یکی درسوریه سرمیدهد تا داعش نزدیک مرزمان نشود؛ یکی درتهران شهید می‌شود تا امنیت به خطر نیفتد ویکی در راه خدمت به محرومان پرمیکشد 🌍eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍sapp.ir/ebratha.org سروش
من خون و جان ناقابل خویش را برای ادای واجب حق و فریضه دفاع از مسلمانان آماده نموده ام و در انتظار فوز عظیم شهادتم. قدرت و ابرقدرت ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می دهد و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنه های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می نمایند سلب خواهد کرد. 📚صحیفه نور ، جلد ۲۰ ، صفحه ۱۱۴ 👥 @Sahifeh_nnor
هدایت شده از جهاد تبیین ✌️
✍امام صادق (علیه السلام) می‌فرمایند: ✅در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار چیز پناه نمی‌برد؟ ❶ در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! 【حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ】 سوره آل عمران، آيه ۱۷۱ ❷ در شگفتم برای کسی‌که اندوهگین است، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! 【لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنْ الظَّالِمِینَ】 سوره انبيا، آيه ۸۷ ❸ در شگفتم برای کسی‌که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! 【اُفوِّضُ أمری إلَی الله إنّ الله بصیرٌ بالعباد】 سوره غافر، آیه ۴۴ ❹ در شگفتم برای کسی‌که طالب دنیا و زیبایی‌های دنیاست، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! 【مَا شَاءَ اللَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ 】 📚من لا یحضره‌الفقیه، ج۴ ✨میلاد پیامبرا ڪرم(ص) و✨ ✨امام صـــادق (ع) مبارڪ ✨ 🕋 @sebghatallaah
هدایت شده از جهاد تبیین ✌️
13960915000199_Test.mp3
5.44M
🎤صوت|مولودی میثم مطیعی به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) 🕋 @sebghatallaah
هدایت شده از عطر کاروان شهدا (شهیدهمت)
شیعیان عیدتان مبارک خصوصا.امامت وولاوت: فقط یک ایرانی شیعه می تواند مذهب خودش مطلب نشر دهد! ❓آیا مردم کشورهای اروپای مسیحی و قارۀ آمریکا هیچ گاه به فلسطینی بودن (ع) و آسیایی بودن دین شان فکر کرده اند تا به خاطر عرق ملی و تعصبات ناسیونالیستی دینشان را کنار بگذارند؟!🤔 ❓آیا یهودیان اروپا و اسرائیل و آمریکا تا به حال نسبت به مصری بودن (ع) و آفریقایی بودن دین خود تعصب به خرج داده اند و دین دیگری انتخاب کنند؟!🤔 ❗️پس چرا وقتی همین یهودیان و مسیحیان به خاطر ترس از فراگیر شدن ، بحث عربی بودن دین اسلام را مطرح می کنند عده ای از ایرانیان ساده و ناآگاه به نشر این مطالب می پردازند؟!🤔 ❓آیا این فقط به خاطر کثرت هجمه های فرهنگی علیه ایران و ایرانی است یا آنکه سادگی و ناپختگی ما ایرانی ها نیز در این مساله دخالت دارد؟! 💎 فقط در ایران است که گاه برخی، گوهر دست خود را از گردوی در دست دیگران کمتر می پندارند!😔 🔻آیا خداوندی که را در عراق به نبوت برگزید باید خداوند عراقی دانست؟! 🔻آیا خداوندی که حضرت موسی را در به نبوت برگزید باید خداوند مصری یا آفریقایی دانست؟! 🔻آیا خداوندی که حضرت عیسی را در به نبوت برگزید باید خداوند فلسطینی دانست؟! 🔻آیا خداوندی که اصحاب کهف را در برگزید ، باید خداوند را یونانی دانست؟ ❓پس چرا خداوندی که حضرت محمد (ص) را در به نبوت برگزید خداوند عربی و دین اسلام را دین عربی می نامند؟! 🚫 چرا یهودیان و مسیحیان،خداپرستی در اسلام را می نامند اما خود یهودیت را آفریقایی پرستی نمی دانند و مسیحیت را آسیایی پرستی نمی خواند؟ ⛔️ چرا فقط یک ایرانی می تواند علیه مذهب خودش مطلب نشر دهد! ✅ حالا میفهمیم که چرا باید... 🔺 سال 1984 کنگره ای با حضور 300 دانشمند درجه يك از تمام جهان و یهودیان در دانشکده تاریخ دانشگاه با رهبری برومبرگ و زوینس و مایکل فیشر و برنارد لویس و کرامر، برای پیدا کردن راهی برای نابود کردن مردمی که نتوانستند مثل ملتهای دیگر به استعمار بگيرند ( مخصوصا ایرانیان ) برگزار شد و بعد از ارائه ى 30 مقاله در 3 روز به این نتیجه رسيدند که تا وقتی این مردم از درس میگیرند و به امام دوازدهم نشسته اند و تلاش میکنند ، هیچ راهی برای مقابله با آنها وجود ندارد ! ❌ پس باید لفظ و را از آنها بگیرند...! و با ریختن دامن های کوتاه به سر دختران به جای بمب ، دختران و پسران را فاسد کنند و با های مختلف و و ارائه و تحریک بر سرشان هجوم ببرند ، تا دیگر دختری نباشد که با از و و ، براى كودكان چنان مادرى كند که با تقدس مردانگی و ایثار به سرشان سربند "یا حسین" ببندند و از ناموس و کشور و آرمانشان ، جلوی ۳۴ کشور به سرکردگی و و با اهرم صدام، ۸ سال مقاومت و دفاع کنند... 📛 حالا بندهای پروتکل های قابل فهم میشود که: اگر را میخواهید ، را از آنها بگی═🇮🇷
هدایت شده از عصر امام خمینی (ره)
💢 #ایران دستش را پیش #آمریکا ان شاء الله تا ابد دراز نمی‌کند، و لو اینکه فانی بشود. آنها گمان می‌کنند که ما برای- فرض کنید که- یک نفت و یا برای چیزی تسلیم آمریکا می‌شویم، در صورتی که نه، ما تا فنای خودمان تسلیم دیگر نمی‌شویم. امام خمینی(ره) ۳۰ شهریور ۱۳۶٢ ✅ @asremamkhomeini
هدایت شده از عصر امام خمینی (ره)
⚠️لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة! ♨️در وقتی که #رسول_الله [در رأس‌] حکومت بود، در مقابل هیچ قدرتی خاضع نبود، برای اینکه او #خدا را می‌دید. کسی که توجه دارد به اینکه #قدرت هرچه هست مال خدای تبارک و تعالی است و دیگران هیچ نیستند، این دیگر نمی‌تواند خاضع بشود در مقابل یک قدرتمندی. امام خمینی (ره) ۷ شهریور۱۳۶۱ ✅ @asremamkhomeini
هدایت شده از عصر امام خمینی (ره)
⚠️راه شناخت منحرف از غیرمنحرف! 🔻گمان نشود که کسانی که ندارند اینها هم به کشور می‌کنند و فرقی مابین آنها و آن کسانی که ایمان دارند نیست. «والَّذِینَ کَفَرُوا یَتَمَتَّعُونَ و یَأْکُلُونَ کَمَا تأکُلُ الأَنعَامُ والنَّارُ مَثویً لَهُم» کسی که ایمان ندارد نظیر خوراکش هست. یعنی در آخور الاغ، نبی اکرم کاه بریزد یا ابوجهل کاه بریزد، هیچ فرقی به حال او نمی‌کند. او می‌خواهد بخورد. حیوان می‌خواهد، میل دارد کسی تیمارش کند؛ این تیمار کننده علی بن ابیطالب باشد یا ابن ملجم، این فرقی به حالش نمی‌کند. اگر ابن ملجم بهتر تیمار کرد، با او بیشتر رفیق است. 🔹این شریفه، که این مطلب را می‌فرماید، است برای شناخت از که ما چطور منحرفها را بشناسیم، و چطور غیر منحرفها را. 🔺 آنها هستند که فرقی به حالشان نمی‌کند که این اتومبیل، که به دستشان آمده از راه صحیح آمده یا از راه . شده است و این به دستش رسیده است یا اینکه نه، روی امانت و روی یک کسب صحیح [به دست] آمده است؛ هیچ فرقی به حال او نمی‌کند. او اتومبیل را می‌خواهد؛ او خوبی اتومبیل را می‌بیند؛ از کجا آمده، این اصلاً پیش او مطرح نیست؛ چنانچه پیش (چهارپایان) مطرح نیست که از کجا آمد. امام خمینی (ره) ۳ خرداد ۱۳۵۸ @asremamkhomeini
🍃شهيد مطهرى يك تعبيرى دارد در كتاب هايش كه من ديدم آقاى مصباح در بحث هاى راجع به فلسفه حق و اخلاق، آن را به زيبايى پرورانده و منطقى آن را پيش برده اند و آن يك نوع مچ گيرى تئوريك است . 🍃حرف ايشان اين است كه چرا غرب، در حوزه منافع مادى، الزام را جایز می داند؟ مثلا می گويند بهداشت اجبارى، ويروس سارس يا ايدز می آيد، آزادى و اختيار فردى و حقوق بشر و دلم می خواهد و دلم نمی خواهد و از اين حرف ها نداريم، بايد واكسينه بشوى، بايد قرنطينه بشوى ، به فلان كشور حق سفر ندارى و ... سربازى را اجبارى می كنند، براى اين كه امنيت مادى برايشان محترم است، آزادى افراد را سلب می كنند و به او می گويند بخواهى يا نخواهى، بايد چند سال اجبارى بروى، هر چقدر هم بگويى كه من آمادگى ندارم و كف پايم صاف است، فايده ندارد، بحث امنيت اجتماعى و سود محسوس مادى است براى همين آزادى و انديويجواليسم و مدارا و تسامح و تساهل نداريم. آموزش اجبارى ! بايد بچه هايتان را بگذاريد درس بخوانند ... تا اين جايش را همه می فهمند كه يك ارزش هايى وجود داردكه بالاتر از آزادى است و همه دنيا اين را قبول دارند. 👈براى همين است كه ميگويند ارزش امنيت از آزادى بالاتر است، براى همين بايد بروى سربازى، ارزش سلامتى از آزادى بيشتر است، براى همين بايد اين واكسن را بزنى. مگر اين الزام ها و قوانين معنى اش اين نيست كه يك چيزهايى ارزش اش از آزادى بيشتر است؟ پس تا اين جا می فهمند كه يك ارزش هايى وجود دارد كه می تواند آزادى را محدود كند، اما تا نوبت به مفاهيم ارزشى و مباحث اخلاقى ميرسد، يك مرتبه همه آزادي خواه می شوند و می گويند به چه حقى آزادى انسان ها را محدود می كنيد؟! آزادى عقيده را چرا محدود می كنيد؟! آزادى بيان را چرا محدود می كنيد؟! وقتى نوبت بهداشت و امنيت و آموزش است، شديدترين ديكتاتورى ها موجه است؟ ما اشكالى هم به آن نداريم، بايد هم اين طور باشد اما چرا وقتى نوبت به اخلاق و دين و توحيد می رسد، يك مرتبه آزادى ارزش و اعتبار پيدا می كند!؟ " آزادى براى آزادى؟" سال١٣٨٣ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔷اوصاف اکرم(ص) از زبان (ع) (بخش اول) 🔷تعابيرى كه امام (ع) راجع به ايشان دارند، تعابير بسيار بلندى است. مى فرمايند: پيامبر(ص) «دائم الْفِكْرِ» بود؛ هميشه در بود، هرگز از كردن خسته نمى شد، «متَواصِلُ الاْحزانِ» بود؛ يعنى همواره در غم شيرين با وقارى فرو رفته بود و معلوم مى شد كه غم متصلى است و بخش اعظم اين غم، در دل پيغمبر(ص) است، حال آن كه معمولا بر لبش، لبخند جارى بود اما غم سنگين و ريشه دارى در دل با او بود. آيا غم ناشى از درك يك حقيقت بزرگ بود؟ غم مردم بود؟ «ولَيست لَه راحة» هرگز پيامبر (ص) را بی غم بی دغدغه نمى ديدم، هميشه دغدغه چيزى داشت. «طَويلُ السكْت» بود، پيامبر اهل سكوتهاى طولانى بود، «لايتَكَلَّم فى غَيرِ حاجة»، جز وقتى كه لازم و مفيد بود، سخن نگفت. بناى پيامبر بر سكوت بود، الا وقتى كه حرف زدن، ضرورت و فايده اى مى داشت و بايد حقيقتى را آشكار مى كرد، يا بايد از عدالتى دفاع مى كرد، در برابر منكر يا بى عدالتى بر مى آشفت و مشكل كسى را حل مى كرد و الا ساكت بود. 🔶گزیده ای از محمد پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔷 اوصاف اکرم ص از زبان ع (بخش دوم) [ امام حسین ع ] مى فرمايد كه او لَین و اهل مدارا بود اما توخالى و جافى نبود، در عين حال ترسناك هم نبود، پيامبر(ص) هميشه در بين ما حرمت و ابهت داشت اما هيچ وقت از او نمى ترسيديم، نعمت هرچند اندك، نزد او بزرگ بود. بدِ هيچ چيز و هيچ كس را نمی گفت. هرگز براى امر دنيوى و براى خود، عصبانى نشد. در مورد حقوق شخص خود اهل گذشت بود اما در مورد حقوق مردم - حق ُالنّاس يا حقُ اللّه- ايشان فورى بر مى آشفت و موضع می‌گرفت ووقتى غضب میکرد خشمش، خشم شخصى ومادى نبود، خشم عقيدتى بود، خشم براى مردم بود، خشم براى عدالت بود، و وقتى خشم می کرد « لَم يقُم لِغَضَبِهِ شیء حتّى ينْتَصِرَ لَه» تا باطل و ظلم را به زانو در نمی اورد، از پا نمى نشست. وقتى مى كرد، مى ايستاد تا به هر قيمتى حقيقت را به كرسى بنشاند. اينها اوصاف پيامبر(ص) از زبان سيدالشهداء(ع) است. 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi