eitaa logo
جلوه
8.1هزار دنبال‌کننده
158 عکس
124 ویدیو
4 فایل
جلوه، سکوی تمدن نوین اسلامی. 🆔 ارتباط با ادمین: @Jelveh_madreseh @jelvenewsir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻معاون آموزش ابتدایی در وزارت آموزش و پرورش در مورد در مدرسه صحبت کرده و گفته: 🔷۴۰ درصد دانش‌آموزان فقر یادگیری دارند، یعنی دانش‌آموزان با وجود حضور در مدرسه مهارت‌های پایه سواد را به درستی کسب نمی‌کنند این مهارتها شامل خواندن، نوشتن، حساب کردن و سخن گفتن است. 👈 در جلسه‌ای که در شیراز با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان داشتم در مورد صحبت کردم. هرم یادگیری بنجامین بلوم را بسیار مختصر توضیح دادم و با تقسیم‌بندی مخاطبین بر اساس نوع یادگیری‌شان، مدلی برای تعمیق یادگیری عرضه کردم. حمید کثیری 🏷 @jelvenews
سلام عزیزانی که تمایل دارن در تولید محتوا برای کانال، کمک جهادی کنن، به ادمین پیام بدن. 🆔 @Jelveh_madreseh
بعضی دوستان سوال میپرسن قراره اتفاق خاصی بیفته؟!😂 با کمک شما بله. ان شاء الله میخوایم تلاش کنیم جلوه تبدیل بشه به سکویی برای پیش روی تحقق تمدن نوین اسلامی و بریم به سمت پیشنهاد برای .
🌀 کانال‌های مراجع عظام تقلید و برخی از علما و اساتید اخلاق در پیام‌رسان ایتا 📝 اساتید و علمای ربانی را اینجا دنبال کنید 🔆 حضرت امام خمینی قدس سره: @Emam_com 🔆 آیت ‌الله‌ امام خامنه‌ای: @Khamenei_ir @leader_ahkam 🔅 آیت ‌الله‌ مکارم‌ شیرازی: @Makarem_ir 🔅 آیت ‌الله‌ وحید خراسانی: @Fatemyeh_ValiAsr 🔅 آیت ‌الله نوری‌ همدانی: @noorihamedani 🔅 آیت ‌الله‌ جوادی ‌آملی: @daftar_ayatollah_javadi_amoli 🔅 آیت ‌الله سبحانی: @E_sobhani 🔅 آیت ‌الله‌ شبیری ‌زنجانی: @zanjani_net 🔅 نشر آثار آیت الله بهجت: @bahjat_ir 🔅 نشر آثار آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی: @seyedololama 🔅 آیت الله مظاهری (اصفهان): @almazaheri ❇️ نشر افکار استاد شهید مطهری: @motahari_ir ❇️ نشر افکار شهید آیت الله سید محمدباقر صدر: @shahidsadr ❇️ نشر افکار مرحوم علامه عسکری: @alaskari_farsi @Allameaskari ❇️ نشر افکار مرحوم علامه جعفری: @allameh_jafari ❇️ نشر افکار مرحوم آیت الله مصباح یزدی: @mesbahyazdi_ir ❇️ نشر افکار استاد شهید هاشمی نژاد: @shahid_hashemi_nejad ❇️ نشر افکار مرحوم آیت الله حائری شیرازی: @haerishirazi ❇️ نشر افکار مرحوم استاد صفایی حائری (عین صاد): @einsad 💠 نشر آثار استاد احمد عابدی: @ahmad_aabedi 💠 استاد مفیدی: @almabahes 💠 نشر آثار استاد شیخ جعفر ناصری (استاد اخلاق و عرفان قم): @nasery_ir 💠 نشر آثار استاد سید یدالله یزدان‌ پناه(استاد عرفان و اخلاق قم و تهران): @ostad_yazdanpanah 💠 نشر آثار استاد شب زنده دار: @pand_saadat 🔰 نشر آثار استاد مؤیدی (استاد اخلاق قم): @OstadMoayyedi 🔰 نشر آثار استاد مجاهدی (قم): @alfetrah 🔰 نشر آثار استاد ادیبی لاریجانی و اعلام مراسمات (قم): @adibi_larijani @marasem_adibi 🔰 نشر آثار استاد فروغی (قم و تهران): @forooghetohid 🔰 نشر آثار استاد تحریری (قم و تهران): @seratemostaghim_ir 🔰 استاد سید احمد فقیهی (قم): @faghihi_seyyed_ahmad 🔰 استاد سید رحیم توکل (قم و مازندران): @ayatollahtavakkol 🔰 نشر آثار استاد جاودان (تهران): @javedan_ir 🔰 استاد اخوان (تهران): @akavan110 🔰 نشر آثار استادعابدینی (قم و تهران): @Abedini 🔰 استاد رخشاد (اعلام جلسات): @borhan_maaref استاد ایوبی (قم و نجف آباد): @ostadayoobi 🔰 استاد سید ابوالحسن مهدوی (اصفهان): @ayatollahmahdavi_ir 🔰 استاد شیخ احمد ناصری (اصفهان): @Nasery_Ahmad 🔰 نشر آثار استاد منفرد (تهران و ری): @ostad_monfared 🔰 استاد ردائی (استان البرز و کرج): @ayatolla_hossein_radaee 🔰 استاد الهی (قم و کرج): @ostadelahi 🔰 نشر آثار استاد بنابی (تبریز و بناب): @tabib_algoloob 🔰 استاد حدائق (شیراز): @hadaegh 🔰 استاد صفایی بوشهری (بوشهر): @Meeraj_ir 🏷 @jelvenews
جملات کلیدی از دیدار امروز حضرت آقا به انتخاب مجموعه تبیان ... متن کامل بیانات را در 👈 اینجا بخوانید صوت بیانات را از 👈 اینجا گوش دهید 🏷 @jelvenews
جلوه
🔻معاون آموزش ابتدایی در وزارت آموزش و پرورش در مورد #فقر_یادگیری در مدرسه صحبت کرده و گفته: 🔷۴۰ درص
در مورد هرم یادگیری بلوم سوال پرسیده بودید. زیر رو گوش بدید. ۴ دقیقه است 👇👇
میکروپادکست سوم.mp3
11.74M
تا حالا اسم بنجامین بلوم به گوشتون خورده؟🤔 یکی از مهم‌ترین روانشناسان تربیتی که نظراتش درباره یادگیری عمیق، می‌تونه برای معلما و والدین خیلی جذاب باشه. توی این میکروپادکست، از هرم یادگیری معروفش صحبت کردیم و نگاهی ویژه به مراحل تعمیق یادگیری انداختیم 🏷 @jelvenews
🔻مصوبه هفتصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ ۱/۲/۱۳۸۸ با اعمال اصلاحیه 17/4/1398🔻 ✅موضوع: آیین‌نامه توسعه مشارکت‌های مردمی‌ به شیوه مدیریت در مدارس : به استناد مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش (به ویژه هدف عملیاتی 9) و زیرنظام راهبری و مدیریت و در راستای سیاست مدرسه محوری و ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تربیی مدارس، توسعه مشارکتهای مردمی و خیّرین در احداث و اداره امور مدارس، تقویت نظام مدیریتی، مالی و اجرایی مدارس، مبنی برگسترش عدالت آموزشی، آیین نامه «توسعه مشارکتهای مردمی به شیوه مدیریت هیئت امنایی در مدارس» به شرح زیر به تصویب می رسد. 🔻ماده۱ـ مدارس دولتی و خیرساز واجد شرایط به درخواست شورای مدرسه وتأیید شورای آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه به صورت هیات امنایی اداره می‌شوند. 🔹تبصره۱ـ مجوز هیات امنایی شدن مدارس، به صورت موافقت اصولی موقت و برای مدت یک سال صادر می‌‌شود و در صورت احراز استانداردهای لازم، به موافقت قطعی تبدیل می‌‌شود. 🔸تبصره۲ـ در مرکز استان‌هایی که بیش از یک منطقه یا ناحیه آموزشی وجود دارد، شورای آموزش و پرورش شهرستان در چارچوب این آیین‌نامه و براساس سیاست های راهبردی خود می‌تواند تصمیم هیات امنایی شدن مدارس را به ادارات آموزش و پرورش مناطق یا نواحی ذیربط واگذار نماید. 🔹تبصره۳ـ در مدارسی که به صورت مجتمع آموزشی (شامل دوره‌های مختلف تحصیلی) اداره می‌شوند، صرفاً یک هیات امنا به عنوان « هیات امنای مجتمع» تشکیل می‌شود. از آنجا که برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در درازمدت اثربخشی بیشتری خواهد داشت و مجتمع‌های آموزشی سنوات بیشتری را برای ارائه خدمات تربیتی و آموزشی در اختیار دارند، لذا شورای آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه می‌تواند، اختیارات بیشتری را به هیات امنای مجتمع تفویض نماید. 🔸تبصره۴ـ مدرسه خیرساز، مدرسه‌ای است که حداقل نیمی‌ از هزینه‌های احداث و تجهیز آن توسط خیّر یا خیرین تأمین شده باشد و خیّر یا خیرین تمایل به مشارکت در اداره امور مدرسه و استمرار حمایت مالی را داشته باشند. این مدرسه به پیشنهاد کتبی خیّر و تصویب شورای آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه زیر نظر هیأت امنا اداره می‌شود. خیرینی که با تامین حداقل معادل نیمی‌ از قیمت مدرسه دولتی موجود، تمایل به مشارکت در بازسازی، توسعه، تجهیز و اداره مدرسه را دارند، نیز مشمول این آیین‌نامه می‌شوند. 🔹تبصره۵ ـ ، محسوب می شود که در چارچوب قوانین و مقررات و سیسات های وزارت آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش شهرستان/منطقه، فعالیت می کند. ... •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 💢 کانال رسمی مدارس وابسته به حوزه را دنبال کنید: 🆔@madarese_vabasteh
⚡️اوج گیری اختلاف دو طیف اسلام سیاسی در ترکیه 🔹 صبح امروز نشست سالیانه حزب سعادت، به عنوان یک حزب اسلامگرا و مخالف سرسخت حزب عدالت و توسعه برای انتخاب دبیر کل جدید (معرفی محمود آریکان بجای کارامولاوغلو) به صحنه شعار بر علیه حزب «عدالت و توسعه» و رهبر آن یعنی اردوغان تبدیل شد. 🔸 این اختلاف تا جایی بود که به محض ورود چند تن از اعضای اصلی حزب عدالت و توسعه به این نشست، شرکت کنندگان با هوو کردن این مهمانان، حزب عدالت و توسعه را «قاتل و شریک اسراییل در جنایات غزه» خطاب و خواستار پاک سازی ترکیه از حزب عدالت و توسعه شدند. با این تفصیل انتخابات آینده ترکیه بین اسلام گرایان سعادت و سکولارهای حزب جمهوری خلق با اردوغان خواهد بود. ✍️ پانوشت: نجم الدین اربکان [پدر اسلام سیاسی ترکیه] سال ۱۹۸۷ حزب «رفاه» را تأسیس کرد. در سال ۱۹۹۸ این حزب منحل و حزب جدیدی با عنوان حزب «فضیلت» تاسیس شد. سال ۲۰۰۱ اختلاف نظر جدی بین دو جناح اسلام گرا پدید آمد. اصلاح طلبان و نوگرایان به رهبری اردوغانِ تکنوکرات حزب «عدالت و توسعه» را تأسیس و تاکنون بر اریکه قدرت تکیه زده اند‌. از آن سو سنتی ها و تا حدی ارتدوکس های اسلامگرا با تاسیس حزب «سعادت» مخالف و رقیب سیاست های عدالت و توسعه شدند. 🏷 🏷 @jelvenews
🔴 سی ان ان به نقل از یک منبع لبنانی: اعلام آتش بس در لبنان ممکن است ظرف 24 ساعت صورت گیرد. 🏷 @jelvenews
🔻برای اینکه بتونیم با وابسته به حوزه آشنا بشیم، چکار کنیم؟ ✅اساسنامه رو در شش بخش زیر مطالعه کنید. برای ورود، روی هر بخش کنید. 🔷بخش اول: ضوابط کلی 🔶بخش دوم: اعضای هیئت امنا 🔷بخش سوم: وظایف و اختیارات هیات امنا 🔶بخش چهارم: شرایط، مدیر، ارکان و منابع انسانی 🔷بخش پنجم: منابع مالی 🔶بخش ششم: دانش آموزان •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• 💢 کانال رسمی مدارس وابسته به حوزه را دنبال کنید: 🆔@madarese_vabasteh 🏷 @jelvenews