کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
به خدا من فکر کردم یکی ان!+++😂
منم اولش سفیده رو دیدم گفتم عه کی بازیش اومد بعد دیدم اینکه موهاش سفید نبود مقاسیه کردم دیدم کپ همن😂😂😂
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
عکس اس ام اس میکنین؟😦😦😦 سبحانلا
اگر گوشی کسی که بهش پیام میدی پیامکش مثل مال خودت اندروید جدید باشه میشه
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
ولی گوشی دکمه ای باشه نمیشه
مثال راحت زدم میدونم میدونید😂
هدایت شده از 🌻🥀𝕊𝕦𝕟𝕗𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣🥀🌻
بیرون رفتن با دوست ها داره تبدیل میشه به یک آرزوی دست نیافتنی
شما
https://eitaa.com/cccccccc678/3416
واقعا منظوری نسبت به هیچ کس ندارم
فقط اینا رو که میبینم و کامنتا رو اینور و اونور میخونم دلم میخواد تغییر جنسیت بدم
_______________________
وای کامنتا 🤣😭
ای بابا سخت نگیر
امروز سر کلاس یکم حرف مسئله باور به تقدیر گرایی اینا شده بود در اصل درباره فرقه ها حرف میزدیم
بعد بچه ها داشتن میگفتن که یعنی من به اینو قبول داشته باشم میرم تو این گروه ؟ گفتیم نه بعضی از مسائل رو هر فرد نظر خودش رو داره وقتی میری داخل اون دسته که بیشتر عقاید و نظریه ی اصلیشون رو قبول داشته باشی
متاسفانه چون کلاس ساعت 8 صبح بود من عملا نخوابیده بودم وقتم نداشتیم حرفو باز نکردم که مسئله تقدیر خیلی پیچیده تر از این حرف هاست چون بیایم به این فلسفه برگردیم که ما همه چیز رو از قبل خودمون انتخاب کردیم اصلا نمیشه گفت تقدیری وجود داشته و کمک الهی رو هم نمیشه اسمش رو گذاشت تقدیر و... که شبتون بخیر