eitaa logo
کانون غرب‌ شناسی و اندیشۀاسلامی
1.5هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
9.2هزار ویدیو
583 فایل
✅ در این کانال مباحث مختلف و مهم پیرامون شناخت تمدن وعالَم #غرب، تفکر و فرهنگ، علوم‌انسانی، تمدن اسلامی، معارف مهدویت و تحلیل انقلاب اسلامی بر اساس فلسفۀ تاریخ و اندیشه ناب اسلامی ارائه می‌شود. @GhalbeSalimeSalman
مشاهده در ایتا
دانلود
🌐 International Conference on the ⁉️ A Comparison of the Performance of Goverments and Nations in the Coronavirus (COVID19) Crisis 🔖 With the Presence of Prominent Thinkers and Professors from Iran and other countries 💻 Webinar and Live broadcast on the Internet 🛡 Certificate of Participation will be awarded Deadline for submission: 📆 June 01` 2020 ✔️ Contact us: 💻 www.fieldcovid19.blog.ir 📧 fieldcovid19@chmail.ir 🆔 @FieldCovid19 (in Bale Messenger) 📞 +98 21 76702445 📞 +98 21 76702510 🇮🇷 "Secretariat of The Expediency Discernment Council" _____________________ 🌐 International Conference on the Coronavirus Battlefield 💻 fieldcovid19.blog.ir 🆔️️ @FieldCovid19
mirbagheri.apk
2.63M
📚 عنوان : نرم افزار مجموعه آثار استاد میر باقری 📖موضوع نرم افزار : مجموعه آثار 💢 به کتابخانه عمومی ایتا ( کتابیتا ) بپیوندید : 🆔 http://eitaa.com/joinchat/839057428Cbb18df1b3c
🔰 اطلاع‌نگاشت | اصلاح اقتصاد؛ اولویت مجلس یازدهم 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی به مناسبت افتتاحیه‌ی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر کردند؛ ایشان ضمن یادآوری مسئله اصلی کشور، توصیه‌هایی در این زمینه بیان نمودند که در این اطلاع‌نگاشت مرور میشود. 💻 @Khamenei_ir
🔰رهبر انقلاب در پیام آغاز به کار مجلس یازدهم تأکید کردند: 🌟تلاش فکری و عملی همگان برای معیشت طبقات ضعیف 🔻رهبر انقلاب: در حال حاضر، اقتصاد و فرهنگ در صدر فهرست اولویّتهای کشور است. در باب اقتصاد، علاوه بر مشکلات عمده‌ی مشهود، باید اذعان کنیم که در دهه‌ی پیشرفت و عدالت، نمره‌ی مطلوبی درباب عدالت به ‌دست نیاورده‌ایم. این واقعیّتِ ناخواسته باید همه را به تلاش فکری و عملی در باب معیشت طبقات ضعیف، به مثابه‌ی اولویت، وادار سازد. ۹۹/۳/۷ 💻 @Khamenei_ir
🚨 پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی را از اینجا بخوانید:👇 http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=45736
کلام جدید۲۳.mp3
15.02M
🔰 تدریس کلام جدید استاد عبدالحسین خسروپناه با موضوع شبهات جدید امامت 🔻 مرکز جامع علوم اسلامی ولی امر | ۲۷رمضان ۱۴۴۱ 🆔 @khosropanah_ir
🔸نشست «واکاوی فقهی حج در شرایط خطر و بیماری مسری» برگزار شد آیت الله محمد قائنی:🔻 🔹اگر مقتضی برای وجوب حج باشد ولیکن خوف ابتلاء به بیماری خطرناک نیز وجود داشته باشد تکلیف ساقط است چرا که تکلیف به حج، منوط به استطاعت است و از مقولات استطاعت حج، سلامت و عدم ابتلاء به بیماری است. 🔹مکلفی که به واسطه تلبس به حج، ممکن است به بیماری خطرناکی مبتلاء شود این شخص، نه اینکه استطاعت عرفی حج را ندارد، خیر، بلکه متمکن از فعل نیست؛ عرفا متکمن از فعل کسی است که با انجام فعل به بیماری قابل توجهی مبتلا نشود. 🆔 @vasael_ir
📝 تبیینی از اصل حریت و آزادی در نگاه شهید مطهری 1️⃣ یکی از در تعلیم و تربیت اسلامی این است که انسان موجودی دارای اختیار می باشد و مسائل تربیتی فقط وقتی ارزشمند هستند که از روی اختیار باشند یعنی عامل در انجام آنها اختیار داشته باشد. در نتیجه صرفا فعلی انجام که مبتنی بر خواست و اراده انسان باشد ارزشمند خواهد بود. 2️⃣ مبتنی بر این مبنای انسان شناسی یک مهم در تعلیم و تربیت شکل گرفته است که از آن به نام نام می برند. اصل حریت و آزادی به ما می آموزد که هرکسی برای اینکه واقعا رشد کند و تربیت شود باید در تصمیماتش آزاد باشد و خودش تصمیم بگیرد و با تصمیمات خودش رشد کند، نه اینکه همه چیز را بخاطر تعبد یا اجبار از طرف مربی/والدین انجام دهد. هنر مربی (مثل ) این است که متربی را به سمتی سوق دهد که با اراده و تصمیم خود، راه صحیح را انتخاب کند. 3️⃣ این اصل یکی از مهمترین اصول تربیتی است که متاسفانه بسیاری از مربیان و متربیان بخاطر دلسوزی های غلط از آن غافل شده اند و گاهی با دلسوزی و گاهی با اجبار بجای متربی تصمیم می گیرند و آنها را از رشد و کمال باز می دارند و در واقع به دوره کودکی و ناتوانی آنها امتداد می دهند. شهید مطهری در کلام خود به این اصل و مبنای تربیتی این چنین اشاره می کنند: 🔰 تربيت اجبار بردار نيست‏ 🔹به زور شلاق مى‏ شود نگذاشت كسى دزدى كند ولى با زور شلاق نمى ‏شود روح كسى را امين كرد و الا اگر كسى مثلًا احتياج داشت به اينكه تهذيب نفس بشود و شخصيت اخلاقى ‏اش خيلى عالى بشود مى‏ بردندش يكصد شلاق به او مى ‏زدند، بعد مى‏ آوردند، تربيتش عالى مى‏ شد. يعنى در مسئله پرورش به جاى همه چيز فقط شلاق مى ‏زدند و مى ‏گفتند براى اينكه اين آقا در عمرش هرگز دروغ نگويد و از دروغ گفتن بدش بيايد يكصد ضربه شلاق به او بزنيد كه بعد از شلاق خوردن از دروغ گفتن تنفر داشته باشد. 🔹همچنين است دوست داشتن. آيا مى‏شود كسى را با ضرب شلاق وادار كرد كس ديگرى را دوست داشته باشد؟ مهر با زور قابل تحميل نيست. اينها را مى ‏گويند امورى كه زورپذير نيست. اگر تمام نيروهاى عالم را جمع كنند و بخواهند محبتى را به زور در دل كسى قرار بدهند يا محبتى را به زور از دل كسى بيرون بكشند ممكن نيست. 📚 مجموعه‏ آثار استاد شهيد مطهرى، ج‏20، ص: 247 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ http://eitaa.com/joinchat/2767650840C19cf095473 @KanooneQarbshenasiAndisheIslami
🔰نظریه "انقلاب هویتی" متعالی تر و اصیل تر از "هویت انقلابی" است ۰ http://mousanajafi.ir https://eitaa.com/drmousanajafi https://Sapp.ir/drmousanajafi
📌 - از سرگیری دروس 📌 🔰 به اطلاع ميرساند دروس خارج آيت الله اراكی از روز یکشنبه 11 خرداد برگزار خواهد شد. 💠 شنبه تا سه شنبه: ⚜️ فقه نظام سياسی ساعت 9:15 صبح؛ ⚜️ اصول فقه ساعت 10:15 صبح؛ ⚜️ فقه الصلاة ساعت 11:15 صبح برگزار خواهند شد. 💠 پنج شنبه ها: ⚜️ فقه نظام خانواده و فقه فرهنگ 👈 یک ساعت و نیم به اذان ظهر ‌ •┈┈••✾••┈┈• 🔹کانال رسمی آیت الله اراکی 🆔 @mohsenaraki_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 مرگ بیش از آنکه زاییده رفتار جنون آمیز پدر باشد؛ معلول سبک زندگی ناصوابی است که تهاجم و ناتوی فرهنگی غربزدگان به ویژه فمینیست ها به جامعه تزریق کرد. نقش سینمای دختر کشی مانند هم نباید در این پدیده جاهلیت نادیده گرفته شود. 🆔 @khosropanah_ir
💢 از پیشنهاد «شورای رؤیت هلال» آیت‌الله مکارم تا توضیحات آیت‌الله سیستانی درباره رؤیت هلال با چشم مسلح (1) ✅ آیت الله مکارم شیرازی: شرعاً مى‌توان نظر اکثریت شوراى رؤیت هلال را که با دقّت کامل همراه باشد، پذیرفت و به آن اعتماد کرد. به یقین حضرت ولى عصر(ارواحنا فداه) راضى نیست که پیروان او در یک چنین امر مهمّى گرفتار تشتّت و تفرقه -حتّى در یک شهر و یک خانه- شوند و قدرت و قوّت آنها به ضعف گراید و در برابر دشمنان سر شکسته گردند. 🔸فقها در تمام ابواب فقه، اطلاقات را منصرف به افراد متعارف مى‌دانند، مثلاً: - در باب وضو ... - در باب مقدار «آب کُر» ... - در مسأله «حدّ ترخّص» ... - در ابواب «نجاسات» ... 🔸 بعضى مى‌گویند معیار در آغاز ماه، «تولّد ماه در واقع» است و رؤیت و مشاهده جنبه «طریقى» دارد نه «موضوعى». بنابر این اگر با وسیله غیر متعارف از تولد ماه آگاه شویم، کافى است. در پاسخ مى‌گوییم: به یقین ظاهر روایات این است که قابلیّت رؤیت با چشم عادّى، جنبه موضوعى دارد (تکرار مى‌کنم قابلیت رویت با چشم عادى) زیرا: اگر معیار تولّد واقعى ماه باشد مشکل مهمّى پیش مى‌آید که نمى‌توان به آن تن درداد و آن این که ... 👈مشاهده متن کامل نوشتار: https://b2n.ir/320431 🆔 https://eitaa.com/ijtihad
💢 از پیشنهاد «شورای رؤیت هلال» آیت‌الله مکارم تا توضیحات آیت‌الله سیستانی درباره رؤیت هلال با چشم مسلح (2) ✅ آیت الله سیدعلی سیستانی: 🔸اعتماد نکردن به رؤیت با تلسکوپ و ابزارهایی نظیر آن در اثبات اول ماه، نه از جهت بی‌اعتنایی به ابزارهای نوین در تشخیص موضوع حکم شرعی، بلکه از این جهت است که آنچه موضوع حکم شرعی قرار گرفته چیزی است که باید وجود آن برای عموم مردم قابل تشخیص باشد... 🔸 تفکیک میان مواردی که می‌توان ابزارهای نوین دید و یا شنود و مانند آن را برای بعضی از آنها به کار گرفت، و مواردی که نباید به آنها توجه کرد، بسته به اختلاف در موضوع حکم شرعی است، و فقیه جز پایبندی و تقیّد به آنچه از ادله استفاده می‌کند چاره‌ای ندارد. 🔸 بیشتر فقها از تعبیر «مَواقیت للنّاس» برای هلال، در آیه شریفه، این گونه استفاده کرده‌اند که هلال یک ابزار عمومی سنجش زمان است که تمامیِ مردم می‌توانند به آن مراجعه کنند و امور معیشت و دیانت خود را با آن سامان دهند، نه اینکه شاخصی باشد که تنها بعضی از مردم توان استفاده از آن را دارند و بعضی دیگر جز با مراجعه به کسانی که از ابزارهای لازم برای دیدن هلال بهره‌مند هستند، نتوانند از آن استفاده کنند. 👈 مشاهده متن کامل نوشتار: https://b2n.ir/320431 🆔 https://eitaa.com/ijtihad
💢 فتوای حضرت آیت الله سیستانی درباره برگزاری نماز جماعت در مساجد با حفظ فاصله ✔️ حضرت آیت الله سیستانی به استفتایی درباره شرایط برگزاری نماز جماعت در مساجد با توجه به حفظ فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کرونا پاسخ گفتند که متن استفتاء مطرح شده و پاسخ ایشان به شرح زیر است🔻 ❓سؤال: مقامات مسئولان کشور ما (یک کشور عربی) اقامه نمازهای جماعت در مساجد و مانند آن را به رعایت فاصله دو متری بین هر نفر در یک صف منوط دانسته و همچنین از مقابل و پشت سر باید یک صف بین دو صف نمازگزاران خالی گذاشته شود ، آیا نماز جماعت با وصف مذکور در فتوای حضرت آیت الله العظمی سیستانی منعقد می‌شود؟ 🔸 پاسخ: فاصله ۱۲۰ سانتی متری بین مکان هر مأموم و ماموم دیگر در همان صف، و همچنین بین محل سجده فرد متأخر و محل ایستادن فرد متقدم ایرادی ندارد اما در صورت فاصله ای به اندازه مثلاً دو متری، صحت اقتدا محل اشکال است. 🆔 https://eitaa.com/ijtihad
💢 شورای افتای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به روایت آیت‌الله سیدجعفر کریمی ✔️ گفتگوی منتشر نشده مرحوم آیت‌الله سیدجعفر کریمی🔻 🔹 اگر صحبت‌های آیت‌الله خامنه‌ای را در شورای افتاء یادداشت می‌کردند و چاپ می‌کردند و منتشر می‌شد، مجامع علمی که مدعی نقد و بررسی مسائل علمی هستند، می‌فهمیدند که در گوشه‌ی تهران فقیهی نشسته است که سرآمد بقیه فقهاءست و او نظراتی دارد که از نظرات بقیه فقهاء قوی‌تر است. لکن الان که کسی خبر ندارد و همه خیال می‌کنند که آقای خامنه‌ای فقط همان ولی فقیه است. 🔹 در این مدت ما از ایشان در اظهارنظر، در مسائل زیادی، مطالبی دیدیم و شنیدیم که الحق خداوند، توفیقی به ایشان عنایت کرده که اگر ایشان مدعی شوند که فقه را بدان‌گونه که باید فهمید، می‌فهمند، گزاف نگفته است و درست فرموده است. و حالا اگر باور برخی نمی‌شود، نشود. 🔹 بعضی به یک چیزهای سطحی عادت کرده‌اند و خیال می‌کنند که مجتهد کسی است که چاپ رساله‌اش درآمده باشد، در صورتی که اینطور نیست. اعلم کسی است که قضایای آل‌البیت ع را بدان‌گونه که در کتب حدیث هست، و باید فهمید آن‌گونه بفمهد. تفصیل مطلب👈 https://b2n.ir/236945 🆔 https://eitaa.com/ijtihad
👆👆 🔰کتاب علما و رژیم رضاشاه ✅نویسنده: حمید بصیرت‌منش انتشارات: عروج 1376  ، شامل   600 صفحه 🔴 فهرست: تئوری و عملکرد علمای شیعه امامیه  در برابر حکومت، ساختار کلی حکومت رضاشاه، رویدادها تحولات و نهادهای اجتماعی فرهنگی سیاستهای مذهبی حکومت، تغییر پوشش مردان و زنان، روحانیون و تغییر رژیم، علمای عتبات عالیات، علما و روحانیون قم، علما و روحانیون تهران، اصفهان، آذربایجان، فارس، بروجرد، بوشهر، گیلان، مازندران، خراسان، واکنش روحانیون در برابر تغییر لباس و کشف حجاب.  کتاب فوق به بررسی ساختار کلی رژیم رضاشاه و تاثیرات آن بر سیاستهای فرهنگی و مذهبی و واکنشهای روحانیون در طول 16 سال سلطنت حکومت پهلوی اول می‌پردازد. در این پژوهش نکاتی چون: اهداف کلی سیاستهای فرهنگی و میزان موفقیت رژیم در نیل به این اهداف و واکنش روحانیون در برابر مجموع سیاستهای فرهنگی، تأثیر سیاستهای فرهنگی بر جامعه و به ویژه در رابطه میان مردم و روحانیون مطرح گردیده است. 🔵و همچنین پاسخ این پرسش که «چرا برخلاف جنگ جهانی اول، روحانیون ایران به هنگام ورود متفقین در شهریور 1320 مخالفتی بروز ندادند؟» مورد توجه نگارنده بوده است. http://mousanajafi.ir https://eitaa.com/drmousanajafi https://Sapp.ir/drmousanajafi
🔻آیت الله جوادی آملی در بسياری از ماها اين آلودگی هست كه می گوییم «لو لا فلان لهلكتُ» يا اول خدا دوم اين شرك خفیّ است. ✅ @mehrostad_ir
🔻آیت الله جوادی آملی لقمان حكيم فرمود انسان در زندگی بايد باشد، برای اينكه نه عالم را برابر ميل ما ساختند نه همه افراد نظير زيراكس و فتوكپيِ يك صفحه‌اند. افراد، شرايط و سلایق فرق می کنند. انسان زود برنجند و عصبانی بشود با امت اسلامی بودن سازگار نيست. شما صابر باشید خدای سبحان هرگز نمی گذرد. ✅ @mehrostad_ir
🔻آیت الله جوادی آملی در كلّ حوادث روزگار، صحنه آزمون و درد و رنج است. یعنی تا انسان نفس می کشد در زحمت است. خدا قسم خورد كه من انسان را در رنج قرار دادم (لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي كَبَدٍ). انسان تا زنده است در است، در همه امور بايد كند. ✅ @mehrostad_ir
Ayande.enghelab.Motahari_www.iranidata.com.pdf
3.39M
🔰🔰 📚عنوان : آینده انقلاب اسلامی ایران ✍️نویسنده : شهید مطهری 📖موضوع : انقلاب اسلامی 📄تعداد صفحات : ۳۵۰ صفحه 🔰پیشنهاد شده توسط مخاطبین محترم کانال 📌 فقط با ذکر منبع مجاز است 💢 به کتابخانه عمومی ایتا ( کتابیتا ) بپیوندید : 🆔 http://eitaa.com/joinchat/839057428Cbb18df1b3c
🔰🔰 📚عنوان : خانواده و تربیت مهدوی ✍️نویسنده : مرتضی آقاتهرانی 📖موضوع : مشاوره 📕تعداد جلد : ۱ جلد 🔰پیشنهاد شده توسط مخاطبین محترم 📌 فقط با ذکر منبع مجاز است 💢 به کتابخانه عمومی ایتا ( کتابیتا ) بپیوندید : 🆔 http://eitaa.com/joinchat/839057428Cbb18df1b3c
خانواده وتربیت مهدوی.pdf
2.82M
🔰🔰 📚عنوان : خانواده و تربیت مهدوی ✍️نویسنده : مرتضی آقاتهرانی 📖موضوع : مشاوره 📄تعداد صفحات : ۲۵۶ صفحه 🔰پیشنهاد شده توسط مخاطبین محترم 📌 فقط با ذکر منبع مجاز است 💢 به کتابخانه عمومی ایتا ( کتابیتا ) بپیوندید : 🆔 http://eitaa.com/joinchat/839057428Cbb18df1b3c
🔴سخني با نمايندگان مجلس جديد: «شاخص عملي مشورت و نظم باشيد» ✍️احمدحسين شريفي 🔹نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را به يک معنا مي‌توان عصارة فضايل و همچنين رذايل ملت دانست. اين 290 نفر در مجموع منتخبان ملت هستند. عصارة وضعيت موجود فکري و فرهنگي ملت و همچنين بيانگر خواسته‌ها و مطلوبات آنهايند. اخلاق آنها، نشانة اخلاق ملت، فرهنگ آنها نشانة فرهنگ‌ ملت، ادب آنها نشانه ادب ملت، نظم و قانون‌پذيري آنها نشانه نظم و قانون‌پذيري ملت و اولويت‌هاي آنها نشانة اولويت‌هاي ملت است. خطوط کلي و محورهاي اصلي فعاليت‌ها و انتظارات از مجلس يازدهم به خوبي در پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت افتتاحية مجلس يازدهم ذکر شده است. اميدوارم مجلسيان، براي عزت و آبرو و حفظ جايگاه اينجهاني خودشان هم که شده است به آنها توجه کنند. 🔹بنده ناچيز هم به عنوان یکی از موکلان این نمایندگان، چند نکته ريز و جزئي را که البته معتقدم از سنخ همان «کوچک‌هاي بزرگ» هستند، متذکر مي‌شويم، اميدوارم که مورد توجه قرار گيرد: 1.ميانگين غيبت نمايندگان دورة دهم مجلس در جلسات بررسي طرح‌ها و لوايح در صحن مجلس، 72 غيبت در هر جلسه بوده است! ‌يعني حدود يک چهارم آنها در هر جلسه‌اي غايب بوده‌اند! [مقايسه کنيد با مجلس ايالات متحده آمريکا که ميانگين غيبت نمايندگان، يک نفر است!!] به هر حال، اگر در جلسات علني و غيرعلني اين مجلس همه 290 نفر نماينده مجلس حضوري فعال و آگاهانه داشتند، مي‌توان به چنين مجلسي اميدوار بود. 2.در هر رأي‌گيري در صحن مجلس دهم (براي لوايح يا طرح‌ها) به طور ميانگين 35 نماينده مشارکت نداشته‌اند! يعني در هيچ کدام از رأي‌گيري‌ها شرکت نکرده بودند! يعني بود و نبود آنها هيچ تفاوتي به حال مجلس و ملت نداشته است! اگر در مجلس کنوني نيز چنين روندي ادامه يابد، ملت و مجلس، سرنوشتي مشابه چهارسال گذشته خواهند داشت. 3.از نمايندگان حاضر در صحن مجلس دهم، در هر رأي‌گيري به طور ميانگين 5 نماينده رأي ممتنع داده‌اند! ‌يعني نفياً يا اثباتاً هيچ دخالتي در روندهاي قانوني و نظارتي مجلس نداشته‌اند. يعني بود و نبودشان با بود و نبود آن صندلي‌هاي بي‌جان و بي‌شعور (و البته خوش رنگ و نرم مجلس)، فرقي نداشته است. اميدواريم در مجلس کنوني هيچ نماينده‌اي نباشد که رأي ممتنع نسبت به لوايح و طرح‌ها داشته باشد. 4.اگر تک‌تک نمايندگان مجلس در هر طرح و لايحه‌اي حضوري فعال و کارشناسانه و محققانه و مستند و منطقي و غيراحساسي نداشته باشند، نمي‌توان به اين مجلس اميدوار بود. 5.اگر به هنگام مخالفت يا موافقت نماينده‌اي با طرح يا لايحه‌اي در مجلس، بقيه نماينده‌ها هم بالاتفاق و سراپا گوش و هوش بودند، مي‌توان آن را مجلس «شوراي اسلامي» دانست. اما اگر هر کسي مشغول کار خود بود و جز مسؤول تنظيم وقت يا برخي از اعضاي هيأت رئيسه، کسي به سخنان آن نماينده گوش نداد، هرگز به چنين مجلسي نمي‌بايد و نمي‌توان اميد بست. روز افتتاحية مجلس يازدهم نشان داد که اين مجلس از اين جهت، بعيد است تفاوتي با مجالس پيشين داشته باشد! در رسانه‌هاي تصويري ديديم که به هنگام سخنراني رئيس جمهور، برخي از همراهان وي، مثل وزير خارجه، به خوابي عميق فرورفته بودند! و برخي از نمايندگان مجلس نيز در حال رفت و آمد ميان رديف‌ها و صندلي‌هاي مجلس و خوش و بش کردن با همکاران جديد بودند! باور کنيم که چنين رفتارهايي نه تنها اسلامي و انساني نيست که در شأن افراد عادي جامعه هم نيست چه رسد به مدعيان قانون‌گذاري و نظم و نظارت! 6.در روز اول افتتاحية مجلس يازدهم رفتارهاي عاميانه و سبکي از برخي نمايندگان مشاهده شد، رفتارهايي مثل عکس يادگيري يا سلفي با خود يا به تعبير برخي از آنها سلفي با خودي‌ها و ارسال مستقيم آنها در کانال‌هاي ايتايي و تلگرامي‌ و ... و امثال آن. چنين رفتارهايي در شأن نمايندگان مجلس نيست؛ چه رسد به نمايندگان مدعي انقلابي‌گري. افزون بر اين، نماينده‌اي که از همين ابتداي کار در انديشه رفتارهاي ژورناليستي و توئيت نوشتن و امثال آن باشد، بعيد مي‌دانم ايده و طرحي براي اصلاح وضعيت اقتصادي و فرهنگي افسارگسيختة کشور داشته باشد. 7.و بالاخره اگر ديديم که به جاي آنکه همواره پوشه‌اي ضخيم از مستندات و تحقيقات مربوط به هر لايحه و طرحي در دست نمايندگان مجلس باشد، هر کدام در حال ور رفتن با گوشي‌هاي موبايل‌هاي خود هستند، بايد فاتحة قانون و قانون‌گذاري را خواند! 🆔کانال استاد احمدحسین شریفی https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi 🔴 اخبار و تحلیل های مهم👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f