eitaa logo
کاربرگ خلاق اول
15.4هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4.4هزار فایل
کاربرگ های این کانال مختص ابتدایی پایه اول و ورودی به پایه دوم هست . 📌کاربرگ خلاق پایه اول نمونه سوالات درس به درس و کاربرگ 📝 مدیریت تبادل و تبلیغات👇 https://eitaa.com/tabligatekhalagh این کانال از مجموع کانال های خانم شفیعی هست
مشاهده در ایتا
دانلود
شکارکلمات ز.pdf
175.3K
🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾🌿 کاربرگی اثر گذار برای تقویت 😃😃😃😃😃😃 http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
رنگ تو رنگ ای ز.pdf
650.9K
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 🌈 🌈با این کاربرگ املا و روانخوانیشو تقویت کن 😃😃 و این کاربرگ را بفرست برای یه کلاس اولی دیگه👇 http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
روخوانی ز کانال.pdf
103.4K
🌈🔥🌈🔥🌈🔥🌈🔥🌈🔥 😃جملات خواندنی 😃 کلمات هر جمله را روان خوند کنارش تیک بزنید😉 اینطوری انگیزش بیشتر میشه کانال ما را به دیگران معرفی کنید http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
4_5897640376931453023.mp3
2.55M
👆👆آهنگ جشن نام نویسی که میتونید برای جشن اسم بچه ها استفاده کنید http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
توصيه های آموزشی 🔹 دانش آموزان بايد به اين توانايی برسند که يک عدد را به صورت های مختلف نمايش دهند و بتوانند عددهای يک دست رابه دست ديگر منتقل کنند، لذا تمرين و ورزش انگشتان دست می تواند به آنها در انجام اين فعاليت ها کمک کند 🔹 نمايش عدد بيشتر از ۵، به صورت ترکيبی از ۵ و يک عدد ديگر، توانايی دانش آموز را در محاسبات ذهنی بالا می برد، لذا تأکيد براين است که، بتواند يک عدد را به صورت ترکيبی از ۵ و يک عدد ديگر با استفاده از انگشتان دست ، چوب خط و يا رسم شکل نشان دهد. 🔹 وقتی دانش آموز انگشتان يک دست را به دست ديگر منتقل می کند، قدرت برقراری ارتباط بين نمايش های مختلف يک عدد را در دانش آموز تقويت می کند. 🔹تصميم گيری در مورد بستن و يا باز کردن انگشتان دست ها را به عهدهٔ دانش آموزان بگذاريد. http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف 🔹درک مفهوم جمع دو عدد و پيدا کردن حاصل جمع بااستفاده از رسم چوب خط. 🔹 اندازه گيری طول با استفاده از واحدهای نظير چينه و نمايش اندازهٔ طول با استفاده از نمادهای مختلف مثل چوب خط. 🔹 ايجاد زمينه برای درک عددهای بيشتر از ۵ به صورت ترکيبی از ۵ و يک عدد ديگر. http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف 🔹 شناخت کامل تر عدد ۶ و مفهوم ترکيبی آن. 🔹 توانايی نوشتن صحيح نماد عدد ۶ 🔹 درک نمايش های مختلف عدد ۶ و تبديل آنها به صورت ترکيبی از ۵ و ۱ http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف 🔹 درک مفهوم تقارن و شناخت اشياء متقارن. 🔹 توانايی رنگ کردن شکل های متقارن. 🔹 توانايی کامل کردن شکل های متقارن در دو طرف خط تقارن. 🔹 توانايی در استفاده از خط کش برای رسم خط تقارن http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف: 🔹 درک کامل عدد ۷ و آشنایی با نمایش های مختلف آن 🔹 توانایی نوشتن صحیح نماد عدد ۷ 🔹برقراری ارتباط بین نمایش های مختلف و درک ترکیبی عدد ۷ به صورت ۵ و ۲ http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف: 🔹 نوشتن عدد اصلی یک مجموعه با شمارش تعداد آن 🔹تشخیص دسته با تعداد بیشتر و درک مفهوم مقایسه 🔹 درک مفهوم بیشتر و کمتر بدون استفاده از نماد آن 🔹توانایی استفاده از خط کش برای ادامه الگو http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d