هدایت شده از بنر
🔴 کارگاه های رایگان مادر و کودک 🔴
http://eitaa.com/joinchat/924254211Cd333cd7f42
آموزش 👇
✔️بازی های مرحله به مرحله ای
✔️دست ورزی
✔️مهارتی
✔️جنبشی
✔️تعادلی
✔️دقت تمرکزی
✔️هماهنگی چشم و دست
✔️اختلال یادگیری
✔️دوستیابی
✔️رفع اضطراب
❤️ اینجا یاد میگیرید مربی کارگاه مادر و کودک بشید 😍
نکات مهم #کلاسداری و #کارگاه_داری
و ..... کلی آموزش کاملا رایگان رایگان رایگان دیگر در اینجا👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/924254211Cd333cd7f42
✅ حق عضویت رایگان😍👆
شکارکلمات ز.pdf
175.3K
🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾🌿
#شکارکلمات #نشانه_ز
کاربرگی اثر گذار برای تقویت #املا
😃😃😃😃😃😃
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
رنگ تو رنگ ای ز.pdf
650.9K
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
🌈 #کاربرگ #رنگ_تو_رنگ #نشانه_ای #نشانه_ز
🌈با این کاربرگ املا و روانخوانیشو تقویت کن 😃😃
و این کاربرگ را بفرست برای یه کلاس اولی دیگه👇
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
روخوانی ز کانال.pdf
103.4K
🌈🔥🌈🔥🌈🔥🌈🔥🌈🔥
😃جملات خواندنی 😃
کلمات #نشانه_ز
هر جمله را روان خوند کنارش تیک بزنید😉
اینطوری انگیزش بیشتر میشه
کانال ما را به دیگران معرفی کنید
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
4_5897640376931453023.mp3
2.55M
👆👆آهنگ جشن نام نویسی
که میتونید برای جشن اسم بچه ها استفاده کنید
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
توصيه های آموزشی
#صفحه_۶۵
🔹 دانش آموزان بايد به اين توانايی برسند که يک عدد را به صورت های مختلف نمايش دهند
و بتوانند عددهای يک دست رابه دست ديگر منتقل کنند، لذا تمرين و ورزش انگشتان دست می تواند به آنها در انجام اين فعاليت ها کمک کند
🔹 نمايش عدد بيشتر از ۵، به صورت ترکيبی از ۵ و يک عدد ديگر، توانايی دانش آموز را در محاسبات ذهنی بالا می برد،
لذا تأکيد براين است که، بتواند يک عدد را به صورت ترکيبی از ۵ و يک عدد ديگر با استفاده از انگشتان دست ، چوب خط و يا رسم شکل نشان دهد.
🔹 وقتی دانش آموز انگشتان يک دست را به دست ديگر منتقل می کند، قدرت برقراری ارتباط بين نمايش های مختلف يک عدد را در دانش آموز تقويت می کند.
🔹تصميم گيری در مورد بستن و يا باز کردن انگشتان دست ها را به عهدهٔ دانش آموزان بگذاريد.
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف
#صفحه_۶۶
🔹درک مفهوم جمع دو عدد و پيدا کردن حاصل جمع بااستفاده از رسم چوب خط.
🔹 اندازه گيری طول با استفاده از واحدهای نظير چينه و نمايش اندازهٔ طول با استفاده از نمادهای مختلف مثل
چوب خط.
🔹 ايجاد زمينه برای درک عددهای بيشتر از ۵ به صورت ترکيبی از ۵ و يک عدد ديگر.
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف
#صفحه_۶۷
🔹 شناخت کامل تر عدد ۶ و مفهوم ترکيبی آن.
🔹 توانايی نوشتن صحيح نماد عدد ۶
🔹 درک نمايش های مختلف عدد ۶ و تبديل آنها به صورت ترکيبی از ۵ و ۱
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
اهداف
#صفحه_۶۸
🔹 درک مفهوم تقارن و شناخت اشياء متقارن.
🔹 توانايی رنگ کردن شکل های متقارن.
🔹 توانايی کامل کردن شکل های متقارن در دو طرف خط
تقارن.
🔹 توانايی در استفاده از خط کش برای رسم خط تقارن
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
#صفحه_۶۹
اهداف:
🔹 درک کامل عدد ۷ و آشنایی با نمایش های مختلف آن
🔹 توانایی نوشتن صحیح نماد عدد ۷
🔹برقراری ارتباط بین نمایش های مختلف و درک ترکیبی عدد ۷ به صورت ۵ و ۲
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d
#صفحه_۷۰
اهداف:
🔹 نوشتن عدد اصلی یک مجموعه با شمارش تعداد آن
🔹تشخیص دسته با تعداد بیشتر و درک مفهوم مقایسه
🔹 درک مفهوم بیشتر و کمتر بدون استفاده از نماد آن
🔹توانایی استفاده از خط کش برای ادامه الگو
http://eitaa.com/joinchat/1870725148C44c230042d