eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔆 👨🏻‍🦱 مردی، به حلوا فروشی گفت: کمی حلوایم به نسیه ده، تا بعدا پولش را به تو بدهم. 👴🏻 حلوا فروش گفت: باشد بِچِش، حلوای شیرینیست. 👨🏻‍🦱 مرد گفت: من به قضای رمضان سال پیش روزه دارم. 👴🏻 حلوا فروش گفت: پناه به خدا! اگر با چون تو معامله کنم، تو قرض خدا را از سالی به دیگر سال عقب انداختی با من چه خواهی کرد؟
       🍃💚🇮🇷ایرانِ‌زیبا🇮🇷💚🍃 🍃🌸📸تصویر جالب و زیبایی از آبشارِ باصفای نیاسر؛ کاشان ؛ استان اصفهان 🍃🌸آبشار نیاسر در فاصله‌ی ۵۳ کیلومتری شمال غربی کاشان، در شهر نیاسر قرار گرفته است. 🍃🌸این آبشار در محله‌ی قدیمی به نام سرکمر (شهید بهشتی) واقع شده و منظره‌ی بی‌نظیری را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشاند. 🍃🌸آبشار نیاسر در فصل بهار، پر آب‌تر از هر زمان دیگری از سال است و از ابتدای اردیبهشت تا اواخر خرداد، پذیرای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی است.
🔻سوء تغذیه یک پنجم از جمعیت ایران در زمان پهلوی 🔸شما یادتون نمیاد ولی زمان وضعیت معیشتی مردم به حدی خوب بود که استاد دانشگاه کالیفرنیا آقای جان فوران آمریکایی در کتابشون نوشتن: ۶/۶ میلیون نفر از مردم ایران بین سالهای ۵۱ و ۵۶ دچار بودند. پ.ن:جمعیت آن زمان ایران ۳۵ میلیون نفر بوده است. 📚منبع:کتاب تاریخ تحولات اجتماعی ایران، جان فوران، ترجمه احمد تدین، ص ۴۷۷
منظورت فلسطینه؟ تصویری که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است. این شخص پیراهنی با عکس موتور جستجوی گوگل پوشیده است. جایی که کلمه Israel در جعبه جستجو نشان داده شده است و در پاسخ آمده است: منظورت فلسطین است؟
📝 راوی: 🌸 مهندس ساختمان بود. و توی یک شرکت کار می‌کرد. به خیالم خیلی سرش گرم دنیاست، برعکس من فعالیت سیاسی داشتم. 🔻 روی همین حساب دلم به این ازدواج راضی نمی شد. باید نصیحتش می کردم، می‌خواستم بسازمش. ⚜ آمد خانه‌مان. سر صحبت را باز کردم «چرا من را انتخاب کردی؟ من زن کسی می‌شم که مهریه‌م رو با شهادت قرار بده.» گفتم تیر خلاص را زده‌‌ام. الان راهش را می گیرد و می رود دنبال کارش. ❇️ اما محکم جلویم ایستاد، و دوباره گفت «به جدم من شهید می‌شم.» داشت از تعجب خشکم زد. 🔸بعد عقد تازه فهمیدم فعالیت سیاسی دارد؛ آن هم چه فعالیتی. از فکر هایی که درباره اش کرده بودم، خنده‌ام گرفت. می‌خواستم بسازمش. 📚 قصه‌ای برای سجاد 🌀 با ما همراه باشید.
پیامبر اکرم (ص): آنکه می‌خواهد غمش از بین برود؛ گره از کار گرفتاری باز کند نهج الفصاحه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️‏عربستان به دیدبان حقوق بشر پول داده که نقض حقوق همجنسبازان رو براش نادیده بگیرن که خودش نشون میده این اعلامیه حقوق بشر، شامل چه چیزهایی مضحکیه، چقدر راحت قابل دور زدنه، تبدیل شده به درگاه رشوه و اینکه چقدر حقوق بشر کلا پولکیه ولی شده ابزار فشار بر کشورهای مظلومی مثل ایران.
💢 ٩٠درصد اونایی که توخانه سال‌مندان هستن بچه‌هاشون تحصیل‌کرده وموقعیت خوبی دارند! 📌 پس لطفاً به جای دکتر و مهندس، انسان تربیت کنیم... 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای پیمان قاسم‌خانی دو دقیقه نتونستی تحمل کنی میخواستی بری دَم خفت‌گیر رو ببینی! شما سلبریتی‌ها خیلی بی‌چشم رویید! میگید مرگ خوبه اما برای همسایه! همین چند روز پیش بود که برای قاتل حسن ترکمان (نوید افکاری) هشتگ اعدام نکنید می‌پروندید اما به بابت کیف‌قاپ دخترت اشد مجازات میخواید!
🔴شهین تسلیمی: مجبورمان می‌کنند در آثار سینمایی لاک بزنیم و آرایش کنیم بازیگر سینما و تلویزیون: 🔹در سینما به ما می‌گویند لاک بزنید، موی خود را بیرون بریزید، مجبورمان می‌کنند آرایش غلیظ انجام بدهیم. 🔹شخصا به هیچ وجه از این رفتار خوشم نیامده و تا جایی که ممکن است جلوی آن می‌ایستم. 🔹وضعیت حجاب بازیگران ما دست کمی از بی حجابی بازیگران هالیوودی ندارد. 🔹شاید به دلیل مخاطب کم سینما نظارتی روی این قضیه نیست، اما در هر صورت به نظر من وضعیت فعلی فرق چندانی با فیلم فارسی‌ها ندارد. 🔹ما چطور می‌توانیم در جامعه کسی را به حجاب و پوشش دعوت کنیم وقتی در فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی همان بدحجابی عادی جلوه داده می‌شود؟ 🔹برخی می‌گویند بازیگران الگوی جوانان جامعه هستند، از نظر من این اتفاق کاملا غلط است، الگوی جامعه نباید بازیگران باشند. 🔹من به بسیاری از کشور‌های خارجی سفر کرده‌ام، باور کنید میزان آرایشی که بازیگران زن داخلی انجام می‌دهند را در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید.
🔴 💠 با همسرم آیه‌ی هفتم‌ سوره ابراهیم علیه‌السلام را می‌خواندیم: «وَ إِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابِى لَشَدِيدٌ»(و به یادآورید هنگامى را که پروردگارتان اعلام کرد اگر شکرگزارى کنيد، نعمتم را بر شما می‌افزایم و اگر ناسپاسى کنيد، مجازاتم شديد است!) 💠 به گفتم پس اگر بخواهم کاری کنم که خوبیهای شما بیشتر شود باید از خدا بابت نعمتهایی که از طریق شما به من داده تشکّر کنم و اگر بخواهم با نق زدن و توقّعات زیاد، کنم طبق فرمایش قرآن وضعیت زندگیمان عذاب‌آور خواهد شد. 💠 با هم قرار گذاشتیم چند دقیقه به نوبت این فرمول را کنیم: خدایا شکر که همسرم است! خدایا ممنونتم که همسرم مودّب است! الحمدلله که همسرم بدن دارد و درگیر بیماری نیست! خدایا شکرت که همسرم بچه‌ها را خوب تربیت می‌کند! الحمدلله که همسرم آبروی مرا می‌کند! خدایا سپاس که همسرم بیکار نیست! خدایا ممنونتم که توان جسمی به همسرم دادی تا برای همسر و فرزندانش کند! خدایا شکر که پاهای سالم به همسرم دادی تا برای خرید و امور خانه بتواند رفت و آمد کند! الحمدلله که به من دادی تا از دیدن همسرم لذّت ببرم! الهی شکر که راهنمایی‌ام کردی تا به نعمتهایی که از طریق همسرم به من عطا کردی توجّه کنم! خدایا... 💠 اقرار می‌کنم بعد چند دقیقه، دلم چنان و رقیق شد که اشک شوق، اشک خجالت از خدا بر گونه‌هایم سرازیر گشت و لذّت با خدا را چشیدم. 💠 فقط پنج دقیقه در روز این فرمول زیبا را کنید! ❤️🍃
‏ننگ بر که اینستا ما را بخاطر عکس و توییتر ما را بخاطر آرزوی مرگ برای قاتلش تنبیه می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️‏باغ ارم...شیراز زیبا 💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞شانتاژ رسانه‌ای شبکه‌های ‌ای برای القای ترس در جامعه و ربط دادنش به ‼️ 👇 🔺در ایران: 8 سال فقط 20 تا! 🔺در انگلستان: 454 تا فقط در لندن در2016 😳😱 🌸✨✨
🔴 پيامبر صلی الله علیه و آله: 💠 قَولُ الرَّجُلِ لِلمَراَةِ اِنّي اُحِبُّكِ لايَذهَبُ مِن قَلبِها اَبداً ✍اين گفتار مرد به همسرش كه «من تو را دارم» هرگز از قلب زن بيرون نمی‌رود.
💌 راستی می‌دونستید خدا گفته اگر از گناهای بزرگی که تاکید کرده انجام ندید، دوری کنید؛ گناهان کوچیک رو حتی بدون توبه هم می‌بخشه؟! فراموش نکنید: بزرگ‌ترین گناه کوچیک شمردن گناهه!
دکتر مصطفۍ چمران: خدایا آنقدر به ما قدرت‌تحمل ده ڪه اگر از زمـــین و آسمـان رگبار دشمنــــے و باران تهـــــمت ببارد در ایمـــــان خالصانه ما به تو خللی وارد نشود.