eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
☀️ | باید و نبایدهای کلاس‌های تابستونی برای بچه‌ها 🔸شما از اون پدر و مادرهایی هستین که تو تابستون بچه رو از صبح تا غروب این کلاس و اون کلاس می‌فرستین؟ یا نه خودتون سرکار میرین و بچه صبح تا شب خونه تنهاست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شاید فکر کنید اینا یه مشت خط‌خطی الکیه، اما اشتباه می‌کنید. اینا یادگاری‌های غربی‌هایی هست که نشانه‌هایی از فرهنگ بدوی‌شون رو روی تخت‌جمشید برای ما حک کردن! 🔹اینا رو رسانه‌های غربی هیچوقت نشون نمیدن
کاری که رسانه ی غربی این روزا داره بوسیله شبکه های اجتماعی انجام میده !
🔹استاد قرائتی میگوید: ✍🏽: اگر بچه خلافى كرد عذرش را قبول كن ولو دروغ بگوید. آقا تو پول از توى جیب من برداشتى؟ بچه مى گوید: نه... خوب بیا توى جیبت را بگردم!!  -بچه تا مى گوید نه، دیگر ولش كن. تحقیق نكن كه بچه دزد مى شود. اگر دروغ مى گوید، شتر دیدى ندیدى. خودت را به تغافل بزن و عذر بچه را بخواه؛ حتى [اگر] یقین دارى كه دروغ مى گوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون شرح ! پ.ن بعد خیلیا تو ایران امنیتی که دارم مسخره میکنن میگن تا یک چیزی میگیم میگید خداروشکر کنید امنیت داریم امنیت مگه کم چیزیه؟
حداقل یک وعده غذایی رو خانوادگی میل کنید 🔸کنار هم در آرامش برای صَرف غذا نشستن، راه خوبی برای تقویت پیوندهای خانوادگیه. 🔸زمانی برای صحبت درباره‌ خبرهای خوب، درباره‌ روزی که داشتید یا گفتن یک جوک خنده‌دار. 🔸این کار همچنین به بچه‌ها برای داشتن عادات تغذیه‌ خوب کمک می‌کنه.
‏انرژی هسته‌ای که بی‌فایده‌ست(حجاریان) خود‌کفایی گندم که اشتباهه(کلانتری) تولید برق که با معاهده‌ی پاریس منافات داره(ابتکار) صنایع دفاعی که هزینه‌ی بیهوده‌ست(هاشمی) پالایشگاه که کثافتکاریه(زنگنه) گویا باید مثل انسان‌های اولیه بریم تو غار زندگی کنیم و با شکار شکممون رو سیر کنیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک دقیقه آرامش بر فراز بام لنگرود با این طبیعت زیبا من دیگه دخلم اومدو
💢درخواست بازیکن راگبی آمریکا از ایران: کاخ سفید را بزنید و ما را نجات دهید. 🔹آمریکایی که چهل سال ایران رو تحریم جهانی کرد، با تحریم یک کشور (روسیه) به فلاکتی رسیده که ثروتمندانش از ترس شورشِ فقرا پناهگاه میخرن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇳🇱📛 تحویل ۳۰۰ پناه‌جوی مسلمان به قصابان صرب 🔻 طبق حکم دادگاه مسئولیت قتل بیش از ٣٠٠ مرد و کودک مسلمان بوسنیایی در شهر به دست صرب‌ها در سال ١٩٩۵ بر عهده دولت هلند تشخیص داده شد. ❗ این افراد بخشی از ۵٠٠٠ نفر مسلمان بودند که در ماه ژوئیه به سربازان حافظ صلح هلندی پناه آورده بودند. با این حال هلند در یک اقدام وحشیانه آنها را به تحویل داد که همگی به فجیع ترین شکل ممکن قتل‌عام شدند. 🔸 لودی دی ووس، یک فرمانده اهل هلند که از سوی سازمان ملل در جنگ بوسنی شرکت کرده بود، گفت: وظیفه ما تامین امنیت ساکنان منطقه امن و محافظت از غیرنظامیان ساکن خارج از این منطقه و سربازان بوسنیایی در برابر نیروهای صرب بود. ‼ قتل عام سربرنیتسا بزرگ‌ترین جنایت در قاره اروپا از زمان پایان جنگ جهانی دوم محسوب می‌شود.ژنرال ملادیچ صرب به دلیل کشتار بیش از 8 هزار بوسنیایی مسلمان در سربرنیتسا در 11 جولای 1995 از سوی دادگاه بین‌المللی جرایم جنگی لاهه به حبس ابد محکوم شد. ‼ در این کشتار بیش از 8 هزار و 372 بوسنیایی کشته و بسیاری از زنان و کودکان از خانه هایشان آواره شدند. 🌐 https://per.euronews.com/2019/07/19/dutch-state-partly-liable-for-srebrenica-deaths-supreme-court 🔴 چهره واقعی غرب مدعی حقوق بشر
🌐📱 78.5 درصد مردم از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند 🔻طبق نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا در خرداد 1401 که با جمعیت مورد مطالعه شهروندان 18 سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و نمونه 1541 نفر به شیوه تلفنی اجرا شده است، 78.5 درصد مردم حداقل از یک پیام‌رسان یا رسانه اجتماعی استفاده می‌کنند. 🔹این میزان بین جوانان 18 تا 29 سال 96.9 درصد، ساکنین مراکز استان‌ها 86.2 درصد و افراد با تحصیلات دانشگاهی 95.3 درصد است. 🔹در بین رسانه‌های اجتماعی مورد مطالعه، استفاده از واتس‌اپ با 71.1 درصد بیش از سایر برنامه‌ها است که در مقایسه با تیر 1400 میزان استفاده از این پیام‌رسان تغییری نداشته است. 🔹میزان استفاده از واتس‌اپ بین جوانان 18 تا 29 سال 87.7 درصد، در گروه سنی 30 تا 49 سال78.8 درصد و در بین افراد بالای 50 سال سن 41 درصد است. 🔹 87.8 درصد افراد دارای تحصیلات دانشگاهی 79.2 درصد افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و 44.4 درصد افرادی که تحصیلات کمتر از دیپلم دارند، از واتس‌اپ استفاده می‌کنند. 🔹میزان استفاده از این پیام‌رسان در بین ساکنان مراکز استان‌ها 87.8 درصد،‌ در شهرهای غیر مرکز استان 74.1 درصد و در مناطق روستایی کشور 55.5 درصد است. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 چند روز پیش پسر 9 ساله‌ای گفت: خارجی ها خیلی پیشرفته اند! این کلیپ را برایش گذاشتم و گفتم عزیزدلم، اگر به یک سگ وحشی، سلاح های پیشرفته بدهی، فقط توحش را بیشتر کرده ای. غرب چیزی جز ارتقای نیست. 🎥 اظهارات تکان دهنده دختر یازده ساله آمریکایی که چند روز پیش مدرسه‌اش هدف حمله‌ی یک تیرانداز قرار گرفت و ۱۹ نفر از هم مدرسه‌ای ها و معلمانش کشته شدند.