eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 | همراه با کودکان در سفر اربعین 🔸شاید دغدغه خیلی از خانواده‌ها حالا که داریم به مراسم اربعین نزدیک می‌شیم اینه که بچه‌هاشون رو یه این سفر معنوی ببرن یا نه؟ ‌ 🔸سفر با بچه‌ها در نگاه اول سخت به نظر می‌رسه. اما خب شیرینی‌های خاص خودش رو هم داره، اما برای اینکه سفر خوبی داشته باشین، لازمه این چند روز رو مدیریت کنید.
عیب‌جو و خبرچین و گستاخ نباش و مانع کار خیر نشو ... 📖 آیات ۱۱ تا ۱۳ سوره قلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحقير سفیر انگلیس و آمریکا ✅ توسط استادرحیم پور ازغدی!
🖼 چند توصیه برای مراقبت از سلامتی در پیاده‌روی اربعین
👓 فکر نکنید تیتر برای چند وقت قبل است، خیر تیتر امروز است! 🔹 اگر روحانی با ششصدهزار شکایت نشود، از این هم وقیح تر خواهد شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 کسانی که نمی‌توانند بروند چه کار کنند؟!! ❗️ کسانی که نمیتوانند بروند چه کار میتوانند بکنند؟ میگوید این حیث جاماندگان و احساس جاماندگی خودش یک کار بزرگ است. حسرت جاماندگی. 🔹 آن جایی که در جریان جنگ تبوک و جنگ صفین آمدند خدمت حضرات و عرض کردند که آقا دیگرانی بودند و میخواستند بیایند و به خاطر شرایط جنگ تبوک، مرکب نداشتند، سلاح نداشتند، اجازه نداشتند بیایند، حضرت فرمود واقعا میخواستند بیایند؟ پس با ما شریک هستند. 🔹 یعنی آن کسی که جامانده است، حسرت رفتن دارد. نه اینکه بگوید حالا نمیتوانم پس حالا هیچی، نه. حسرت رفتن در وجودش [باید باشد]حتی اگر از کار افتاده است. 💬 استاد عابدینی
🚩🏴 چند تن از شهدای کربلا را میتونید نام ببرید و میشناسید؟ 🤔 بچه شیعه باید همه شهدای و مرام شونو بشناسه روشنگری هر شب یک شهید را معرفی میکند با هشتگ 🚩 شهید امشب: دو برادر لحظه آخری.. دو برادر که با ندای «هل من ناصر» امام حسین و زاری اهل حرم، دلشان به رحم آمد و به کربلائیان پیوستند.. سلام خدا بر آنها که دلی مهربان دارند.. سلام خدا بر یاوران حسین علیه السلام از اول تا آخر.. 🚩 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• کپی کن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌞در ‌خانۀ صبح زندگی هست هم نور و زیبایی و عشق آفتابِ مهربانی، ارزانی پلک گشوده‌تان... 🌿طبیعت تماشاییِ سردشت ، دزفول 🌱 💫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوشنبه‌های مهربانی در حاشیه شهر مشهد 🔹پیرایشگران مشهدی پویشی به راه انداختن که در آن علاوه بر اصلاح رایگان، با کمک‌های مالی مقداری وسایل مورد نیاز کودکان را هم برایشان تامین می‌کنند.
[ 📸✨ ] منزل پدری ╭❣ ╰┈➤
📸 | آنچه‌ یاد گرفت عمل کرد! 🔺️به مناسبت روز بزرگداشت سلمان فارسی 🏴
✳️ بایدن، تصویری از پیام تشکر یک شهروند آمریکایی پیرامون بخشش بدهی‌های دانشجویی رو منتشر کرد. 🔹این کاربر نوشته: «ممنون آقای رئیس جمهور؛ در سن ۵۱ سالگی، من و شوهرم بالاخره می‌تونیم پس‌انداز کردن برای خرید اولین خونمون رو شروع کنیم.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 احکام به زبان ساده 🎬 قسمت سی‌ و ششم: 🔻تلفظ در نماز •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾• •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾•
🔴 💠 سیستم ساعت به این شکل است که دو ظرف شیشه‌ای متصل به یکدیگر به نوبت شن‌های ظرف دیگر است و وقتی شنها و بار ظرف بالا خالی شد شیفتشان عوض شده و دیگری به زیر بار ظرف بالایی می‌دهد. در واقع مکمّل یکدیگر هستند و تا وقتی مسئولیت خود را به نوبت انجام دهند به ساعت شنی می‌دهند. 💠 یکی از اصول مهم در زندگی مشترک این است که زن و شوهر مثل یک ساعت شنی بارِ مشکلات و سختیها را از دوش همسر خود بردارند و پذیرای احساسات و یکدیگر باشند. 💠 زن یا مرد در مواقعی نیاز به کمک جسمی، و یا فکری همسر پیدا می‌کنند و مشکلات و گرفتاریهای زندگی، آنها را خسته و کلافه می‌کند در اینگونه مواقع باید مثل سیستم ساعت شنی، برای یکدیگر بگذاریم و شانه به زیر بار مشکلات همسر بدهیم و مانند ساعت شنی که به نوبت ظرفیت خود را در اختیار ظرف دیگر قرار می‌دهد بالای خود را در اختیار همسر قرار دهیم تا ذهن او را از افکار آشفته و پریشان کرده و با دیدن پشتیبانی و حمایت ما به آرامش، آسودگی خاطر و روانی برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢وزیر خارجه آلمان: من اوکراین را در اولویت قرار می دهم هر چقدر هم زندگی آلمانی ها سخت شود 🔹آنالنا بائربوک: من اوکراین را در اولویت قرار می دهم "بدون توجه به اینکه رای دهندگان آلمانی من چه فکری می کنند" یا زندگی آنها چقدر سخت می شود. 🔹اگر یک سیاست‌مدار ایرانی پشت تریبون رسمی بگوید برای من مهم نیست که مردم ایران در زمستان یخ می‌زنند، تا وقتی مردم فلسطین به ما نیاز دارند به آنها کمک می‌کنم چه اتفاقی می‌افتد؟