eitaa logo
کاری کن خدا عاشقت بشه
806 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
22.4هزار ویدیو
60 فایل
کانال مذهبی و مطالب مفید و متنوع ارسال هر شب ارتباط با ادمین @Basirat_ekh
مشاهده در ایتا
دانلود
‼️ظلم به زن در جمهوری اسلامی ایران!! 2⃣ میزان بی‌سوادی زنان ایران، از ۵۰ تا ۶۰ درصد در سال ۱۳۵۴ به کمتر از ۱۰ درصد در سال ۱۳۸۹ کاهش یافته‌است. 📌ادامه دارد.... ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
♨️ حیا و حجاب تمدنی ایرانیان 📍ویل دورانت، تاریخ‌نگار سرشناس غربی در کتاب تاریخ تمدن می‌نویسد: "نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته است که می‌توان ایران را منشاء اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست." ج۲ ص۷۸ 📍پررنگ بودن حجاب در بین اقوام ایرانی به قدری است که حتی این مورخ، اشتباها معتقد است که ایرانیان حجاب سختگیرانه‌ای را بر اسلام تحمیل کرده‌اند!!! و می‌نویسد: "ارتباط عرب با ایران موجب رواج حجاب در قلمرو اسلام بود..." ج۴ ص۲۸۲ 🇮🇷مقوله‌ی حیا و حجاب و غیرت ایرانی چنان ریشه‌دار است که نه قُلدری‌های رضاخانی توانست خدشه‌ای وارد کند و نه فریب‌های می‌تواند!
😍اینجا هتل ترنج خودمونه... 🔻اولین هتل دریایی کشور در آبهای 🇮🇷 🇮🇷 🤲الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج🌸 🌱
🔴 گزارش بلومبرگ از اوضاع بحرانی اروپایی‌ها؛ از قطع درختان پارک مرکزی تا ذخیره کردن تاپاله حیوانات بعنوان سوخت شومینه در آلمان! 🔹بلومبرگ در گزارشی از وضعیت این روزهای اروپایی ها در کنار اعتراضات شهری نوشت:برلینی ها تقریبا تمام درختان پارک مرکزی تیرگارتن را قطع کردند تا خانه هایشان را گرم کنند و ساکنان شهرهای دیگر نیز کود اسب را به عنوان سوخت در نظر گرفته و ذخیره می کنند در فرانسه افزایش دو برابری قیمت هیزم‌ به ۶۰۰ یورو در هر تن رسیده است. 🔹در مجارستان دولت صادرات هیزم را ممنوع کرده است. مقامات رومانی مجبور شدند قیمت هیزم را در این کشور محدود کنند. تقاضا برای خرید اجاق در سوئد به شدت افزایش یافته است اما تحویل تا مارس 2023 برنامه ریزی شده است.
📸 | عوارض مصرف زیاد روغن و راهکار کاهش مصرف آن! ‌ 🔸یکی از عادت‌‌های غذایی غلط ما ایرانی‌ها علاقه زیادمون به خوردن غذاهای پرچرب که می‌تونه عوارض خطرناکی مثل سوء هاضمه، نفخ و... داشته باشه! عادتی که می‌شه با چند روش تا حد زیادی اون رو اصلاح کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اشک‌های پدر لیزر فیزیک ایران در واکنش به توهین به پرچم کشورمان در اغتشاشات دکتر مجدآبادی: 🔹این پرچم ماحصل خون حداقل ۳۰۰ هزار شهید است! 🔹خیلی به من سخت گذشت وقتی دیدم به این پرچم توهین شد.
🇺🇸 🗽زن زندگی آزادی در آمریکا ‼️هر 68 ثانیه یک آمریکایی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد و از هر شش زن آمریکایی یک نفر در طول زندگی خود قربانی تجاوز جنسی شده است ! https://www.google.com/amp/s/dnd.com.pk/a-guide-on-how-to-avoid-sexual-and-physical-violence/250971
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جشن و سرور به مناسبت میلاد پیامبر خاتم حضرت محمد صلوات الله علیه 💚محمد ❤️ آخرین نبیه ❤️عاشقش علیه
‏طبیعت همیشه یه راهی پیدا میکنه... تو هم هیچوقت ناامید نشو🌱
🍃اتحاد برای تمامیت ارضی
| پدر و مادر عزیز این ۴ نکته رو فراموش نکنین بچه‌ها رو با احترام صدا کنید 🔸 مثلا بگین: علی آقا، نازنین خانم و ... وقتی مودبانه و محترمانه صداشون می‌کنین بهشون حس خوبی میدید. از بچه‌ها کمک بگیرین 🔸مثلا بگین: مهدی جان شما خیلی قوی و پر زوری میشه به مامان کمک کنی تا بالشت‌ها رو بذاریم سر جاش، مرسی پسر قوی مامان. از بچه‌ها تعریف کنین 🔸مثلا بگین: وای دیروز که با هم آشپزی کردیم چقدر بهمون خوش گذشت، من خیلی دوس داشتم... امروز بیا با هم اتاقو مرتب کنیم و دوباره خوش بگذرونیم. از بچه‌ها نظر بخواین 🔸مثلا بگین: به نظرت چیکار کنیم که یادمون نره مسواک بزنیم و همیشه دندونامون تمیز و سالم باشن، وقتی بچه‌ها خودشون راه حل بدن بیشتر همکاری می‌کنن.
میگن ما برای آزادی زنان میجنگیم ! آزادی زنان مثل زنان آمریکایی که هر ۹۲ ثانیه یکیشون مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیره و تو سال ۳۲۱۵۰۰ نفر قربانی تجاوز جنسی توی آمریکا میشن !!! این راهیه که میخواید برید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا از جنگ جهانی علیه حجاب اطلاع دارید؟ سوالاتی که بعد از دیدن این کلیپ برایتان مطرح می‌شود: چرا مبارزه با حجاب از شرق تا غرب عالم را فراگرفته ؟ چرا مدعیان دمکراسی محور مبارزه با حجاب هستند!، آیا همه مشکلات این جوامع حل شده تنها پوشش زنان آسیب می زند؟ واکنش نهادهای بین‌المللی در اعاده حق طبیعی زنان مسلمان چیست ؟
قدرت پروپاگاندا در مهندسی افکار و رفتار؛ مقایسه ماجرای مهسا و سارا 🔺جستجوی گوگلی واژه‌ی mahsa amini بیش از ۴۰میلیون، و sarah everard کمتر از ۲میلیون نتیجه در پی دارد؛ یعنی اولی حدودا ۲۰برابر دومی 🔹مهسا در کنار یک پلیس زن ایرانی، بطور اتفاقی سکته می‌کند و در بیمارستان فوت می‌کند؛ سارا بعداز تجاوز پلیس مرد انگلیسی، بطور هولناکی سوزانده و رها می‌شود! 🔹فوت یکی، دستمایه‌ی اغتشاشات چندهفته‌ای شده و آشوبگران حتی پلیس را هم آتش می‌زنند؛ در قتل دیگری، پلیس حتی اعتراضات آرام چندروزه‌ی مردمی را سرکوب می‌کند.
یک اصل مهم را فراموش نکنید! پدر و مادر قرار نيست بي نقص باشند، انسان بي نقص وجود ندارد. مسئوليت مانند ليوان كاغذي در دست انسان است. انرا شل نگه داريم رها ميشود و اگر سفت نگه داريم ليوان له ميشود. مانند درجه دماي بدن انسان كه بالاتر و پايينتر از حد براي انسان كشنده ست. پس تعليم و تربيت كودك را تبديل به وسواس نكنيم كه فرزندمان از پا در خواهد آمد.
باریک الله که متوجه شدی باید تو حیطه ی تخصصی خودت فعالیت کنی😁
🔴 کشف جسد یک زن در نیویورک که به شیوه خاشقچی به قتل رسید! 🔹‌ داسيا جونسون فعال رسانه ای22ساله در آپارتمانش در بروکلین نیویورک، کشته و تکه تکه شده و بقایای او در داخل کیسه ها به شیوه خاشقچی پیدا شد! 🔹‌ البته پرزیدنت بایدن هیچ خبری ندارد و به حقوق زنان در کشورهای دیگر مشغول است. 🔹‌ اکثر زنانی که در جنبش های مدنی در اروپا و جهان فعالند ،هیچ خبری از این اتفاق هولناک ندارند، زیرا این قبیل حوادث در آمریکا طبیعی است.
▪️میزان تجاوز و آزارهای جنسی علیه دختران نوجوان و زنان در انگلیس طی دو دهه اخیر بشدت افزایش(حدود 4 برابر) پیدا کرده بطوری که در یکسال منتهی به سپتامبر 2021 بیش از 41332 قربانی تجاوز در این کشور ثبت شده چرا یک عده اصرار به رفتن راهی دارن که غرب رو به اینجا رسونده؟! توضیح اینکه این فقط موارد گزارش شده است و مطمئنا موارد زیادی هم اتفاق افتاده که گزارش نشده
✏️عمر سعد وقتی به گندم ری نرسید و دید هم منفور بنی هاشم هست و هم توسط بنی امیه کنار زده شده، گفت: «هیچ کس زیان‌کارتر از من به خانه خویش بازنگشت؛ زیرا از امیری فاجر و ظالم اطاعت کرده و عدالت را پایمال و قرابت را قطع کرده‌ام.»(1) خلاصه یه چیز تو مایه‌های چوب دو سر نجس... (1) بلاذری، انساب الاشراف، ۱۹۷۷م، ج۳، ص۲۱۱. ✍️
ایران اینترنشنال که عربستان سعودی همه پول و امکاناتش را می دهد، با ذوق و شوق استوری شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس را دارد پوشش می دهد. دقت کردید؟ رسانه ای که تاسیس شده تا ریشه شیعه را قطع کند دارد از دعای فرج شایان مصلح حرف می زند! ناخودآگاه یاد این بخش از سخنرانی امام خمینی افتادم: «انگلیسی ها که آمده بودند عراق را گرفته بودند، شنیدم که آن سردارشان دیده بود که یک کسی دارد بالای مأذنه یک چیزی می‌گوید ـ اذان می‌گفتند. گفته بود این چیست؟ گفته بودند اذان می‌گوید. گفته بود که  این کار برای امپراتوری انگلستان هم ضرر دارد؟ گفته بودند نه. گفت پس بگوید، هرچه می‌خواهد بگوید!» ۱۳۵۸/۰۳/۰۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی ارشاد علیه ارشاد می‌شود!🤔 _من واقعااا متنفرم از هر چی پلیس گشت ارشاد و بسیجیه یه مشت دیوانه ی افراطی اصلا میبینمشون حالم بد میشه🤮 +آخه مگه تا حالا باهاشون رابطه‌ای داشتی یا از نزدیک دیدیشون _نَ والا ولی فیلم گشت ارشاد رو دیدم آدمای بیخودی هستن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نایف‌الدندنی، نویسنده و فعال بین‌الملل حوزه‌ی انرژی: ✳️ اینجا نه کی‌یف است و نه هیچ شهر دیگری در اوکراین! اینجا بغداد در سال ۲۰۰۳ است که به مدت ۷۲ ساعت متوالی توسط بمب‌هایی بمباران شد که حجم آن بیشتر بود از آنچه در هیروشیما و ناکازاکی ریختند. 🔺رهبران کشورهای «جهان آزاد» برای اجرای استراتژی شوک و هیبت، بمباران‌های مستمری انجام دادند! (لینک)
باید باهاش حرف بزنیم! 🔻 حکم انفصال از خدمت را که دستم دید پرسید: «جریان چیه؟» گفتم: «از نیروهای تربیت بدنی گزارش رسیده که رئیس یکی از فدراسیون‌ها با قیافه‌ی زننده سرِ کار میاد؛ با کارمندهای خانم برخوردهای نامناسبی داره، مواضعش مخالف انقلابه و خانمش ! الان هم دارم حکم انفصال از خدمتش رو رد می‌کنم شورای انقلاب». با اصرارِ رفتیم برای تحقیق. همه چیز طبق گزارش‌ها بود، ولی ابراهیم نظر دیگری داشت؛ گفت: «باید باهاش حرف بزنیم». رفتیم درِ خانه‌اش و ابراهیم شروع به صحبت کرد. از برخوردهای نامناسب با خانم‌ها گفت و از همسرش، از خونِ گفت و از اهداف . آن‌قدر زیبا حرف می‌زد که من هم متأثر شدم. ابراهیم همان‌جا حکم انفصال از خدمت را پاره کرد تا مطمئن شوم با و ، می‌شه افراد رو اصلاح کرد. یکی دو ماه نگذشته بود که از فدراسیون خبر رسید: «جناب رئیس بسیار تغییر کرده. اخلاق و رفتارش در اداره خیلی عوض شده، حتی خانمش با حجاب به محل کار مراجعه می‌کنه». 📚 برگرفته از کتاب ؛ خاطراتی از ❤️
‼️ظلم به زن در جمهوری اسلامی ایران!! 3⃣ نسبت دختران در کل دانشجویان، از حدود ۲۵ درصد در دهۀ ۵۰، به بیش از ۵۰ درصد رسیده است. 📌ادامه دارد.... ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄