هدایت شده از ~سازمان حفاظت از وزغسواران بالدار☆
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روزی روزگاری شب بود و تاج نقرهای اش. شب با وجود ماه به رویایی شیرین میبایست که از کابوس های تلخ هراس برانگیز تر بود.در روزی روزگاری دورتر،شب بود اما مهش گمگشته بود ولی همچنان شبانگاه داستانمان کابوس بود.
شب بخیر🌙
~سازمان حفاظت از وزغسواران بالدار☆
شاید باورت نشه ولی جادو فروش صددد بار توی دیجی کالا امروز برام اومد
خیلی باحال و پر اترژیییییییی میخام دوستت شممم باهم دوست شییییم؟( دخترما)
☆•☆•☆•☆
تشنج*
مغسغسکفسکفحسقشحقحصفحسفسحفسححغسسحغفحصفسحقضح😭😭✨✨💘💘💘آرههههه حتماا😭✨
اقا دونفر که خواهر برادرنو شیپ کردم نمیتونم دست بردارم چکنمممممممم اخه خیلی به هم میاااااام
☆•☆•☆•☆
جهیدمخغیحغقفسنفصح🤣🤣🤣🤣
عشقم نازینازی
ببین مثلا میتونی فکر کنی در غالب خواهر برادری با هم بیلبیلکی ان میدونی چی میگ_😔✨
هعی سلام خاله
زندگیم داره مزخرف میشه
هیچی خوب نیست
هیچی خوشحالم نمیکنه
هیچ دوست خوبی ندارم
میدونی همش دارم ادمارو میبینم که باهم دوستن و خیلی باهم صمیمی ان(اشاره غیر مستقیم به شما و دوستاتون و کلا ادمای دیگه)و خب فک کنم باید این آرزو رو به گور ببرم که یه همچین دوستی پیدا کنم
و خب هرکاری که میکنم یکی پیدا میشه که بگه داری اشتباه میکنی و اره کلا دوس دارم فرار کنم از زندگی
راستش دیگه حتی کتاب خوندنم فایده نداره سریال دیدنم همینطور
دیگه کلا بنظرم هیچی مهم نیست و اره خلاصه که اشک بی نهایت
☆•☆•☆•☆
باید برای این ویس بگیر_