~سازمان حفاظت از وزغسواران بالدار☆
شاید باورت نشه ولی جادو فروش صددد بار توی دیجی کالا امروز برام اومد
خیلی باحال و پر اترژیییییییی میخام دوستت شممم باهم دوست شییییم؟( دخترما)
☆•☆•☆•☆
تشنج*
مغسغسکفسکفحسقشحقحصفحسفسحفسححغسسحغفحصفسحقضح😭😭✨✨💘💘💘آرههههه حتماا😭✨
اقا دونفر که خواهر برادرنو شیپ کردم نمیتونم دست بردارم چکنمممممممم اخه خیلی به هم میاااااام
☆•☆•☆•☆
جهیدمخغیحغقفسنفصح🤣🤣🤣🤣
عشقم نازینازی
ببین مثلا میتونی فکر کنی در غالب خواهر برادری با هم بیلبیلکی ان میدونی چی میگ_😔✨
هعی سلام خاله
زندگیم داره مزخرف میشه
هیچی خوب نیست
هیچی خوشحالم نمیکنه
هیچ دوست خوبی ندارم
میدونی همش دارم ادمارو میبینم که باهم دوستن و خیلی باهم صمیمی ان(اشاره غیر مستقیم به شما و دوستاتون و کلا ادمای دیگه)و خب فک کنم باید این آرزو رو به گور ببرم که یه همچین دوستی پیدا کنم
و خب هرکاری که میکنم یکی پیدا میشه که بگه داری اشتباه میکنی و اره کلا دوس دارم فرار کنم از زندگی
راستش دیگه حتی کتاب خوندنم فایده نداره سریال دیدنم همینطور
دیگه کلا بنظرم هیچی مهم نیست و اره خلاصه که اشک بی نهایت
☆•☆•☆•☆
باید برای این ویس بگیر_
هدایت شده از نامِه هایِ صَدرِاَعظَم²
وای بانو بانو نسنلژنمسویذبپی واینسمخیتبوسژ
یه هفته دیگهژمیمس