کتاب خوب📚
#معرفی_کتاب
نام کتاب:روزهای انقلاب
نویسنده:مری هگلند
مترجم:میترا دانشور
مری هگلند در تابستان 1356، بیخبر از تحولات مهمی که کل ایران را زیر و زبر میساخت، پا به روستایی کوچک در حوالی شیراز گذاشت. او 18 ماه در ایران ماند و تنها پژوهشگر آمریکاییای بود که از نزدیک انقلاب اسلامی را مشاهده کرد. روزهای انقلاب روایت تجربههای روزمرۀ هگلند در این روستاست که نشان میدهد چگونه مردمی عادی و دور از سیاست پا به جریان انقلاب اسلامی ایران گذاشتند و در خلال ماجراهای انقلاب و پس از آن متحول شدند. بخش انتهایی کتاب هگلند دربارۀ دیدار دوبارۀ او از ایران، پس از گذشت چند دهه از انقلاب، در سالهای 1384 تا 1388 است.
#رمان #کتابخوانی # ترجمان #مترجم
کتاب خوب📚
#معرفی_کتاب 📚
نام کتاب:خاطرات مرضیه حدیدچی(دباغ)
نویسنده:محسن کاظمی
نقش و تاثیر زنان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی از آن دست موضوعاتی است که شاید بیش از هر مقوله دیگری در معرض سوءبرداشت و بدفهمی واقع شده است. این بیتردید به سبب فقر آثار پژوهشی مستند و معتبر در این زمینه است که موجب میشود هر کسی از ظنّ خود یار آن شده و رای و نظر شخصی خودش را به عنوان واقعیت محرز و قطعی تاریخ اظهار کند. این آفت حتی در چند ساله اخیر نیز که کمابیش آثار پژوهشی ارزشمندی درباره میزان نقشآفرینی و حضور زنان در وقایع تاریخی بزرگی چون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شده است، از میان نرفته و هنوز هم شاهد ابراز دیدگاههای غیرعلمی و نامستند کسانی در این خصوص هستیم که گاه دامنه اختلاف آنها از انکار تا احراز صد در صد در نوسان و تغییر است و این روشنترین گواه بر کمبود آثار پژوهشی روشنگر در این حوزه تلقی میشود.انتشار کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی (دباغ) از جمله آثار پژوهشی کمشمار و ارزشمندی است که به تنهایی بخش گستردهای از کمبودهای پژوهشی این زمینه را مرتفع میکند و تصویر کاملا جدید و مبتنی بر منابع تاریخی قابل اعتماد و صحیحی از جغرافیای حضور و میزان نقشآفرینی زنان در حوادث تاریخی بزرگ به دست می دهد.
محسن کاظمی در این کتاب، با بهرهبرداری از تجربیات علمی-تحقیقی گذشته خودش در عرصه خلق و انتشار آثاری در حوزه تاریخ شفاهی، به واکاوی در خاطرات زندگی و مبارزه یکی از سرآمدترین زنان انقلابی کشور دست مییازد. او با رویکردی علمی و عاری از هرگونه اغراق و اغماض به گفتوگو با حدیدچی میپردازد و از این رهگذر موفق به ارائه شیوهای نو در حوزه تاریخ شفاهی میشود که مطالعه آن میتواند به عنوان یک الگوی تحقیقی کارآمد و موفق مورد استفاده سایر پژوهشگران قرار بگیرد.اما شاید عمدهترین ویژگی این اثر که موجب تمایز آن از سایر کتابهای مشابه آن میشود این باشد که «خاطرات مرضیه حدیدچی (دباغ)» در چشماندازی قرار میگیرد که مخاطبان میتوانند در آیینه خاطرات این بانوى مبارز، سیمایی جامع از کلیه زنان حاضر در عرصه مبارزه برای انقلاب و دفاع از میهن در مبارزه با دشمنان را مشاهده کنند.
#کتاب_خوب #نویسنده_ایرانی #کتاب #کتابخوانی #رمان #ناشر #شهدا #جنگ
کتاب خوب📚
#معرفی_کتاب 📚
نام کتاب:شبیه مریم
نویسنده:اکرم صادقی
#رمان #تاریخی
فضّه، خدمتگزار مشهور حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و راوی حدیث از آن بانوی بزرگ است. در کتب تاریخی، برای نخستین بار در دوران اولیه بعد از هجرت رسول اکرم (ص) به مدینه، از این بانوی پرهیزکار نام برده شده است. آن ایام آیه ای نازل شد که پس از آن پیامبر اسلام فضه را برای کمک و یاری بانوی عالمین به منزل حضرت زهرا (س) فرستادند. حضرت فضه در مقام والایی از ایمان و تقوی قرار دارد. ایشان در نطق و خطابه قهرمان زبردستی بوده و علاوه بر افتخار خدمت به حضرت زهرا (سلام الله علیها)، سراسر زندگی این بانوی نمونه، از خلوص و معنویت موج می زند. آنطور که تاریخ گواهی می دهد، این زن والامقام در مدت بیست سال از زندگی خود حتی گفت و گو و مکالمات عرفی خود را هم با آیات قرآن کریم بیان می کرد. رمان «شبیه مریم» از انتشارات کتاب جمکران با تصویرگری «محمد صادق» درباره زندگی و زمانه حضرت فضه از زمان زندگی در نوبه (شهری در آفریقا) تا زندگی وی در فضای مدینۀ النبی است.
برای خرید این کتاب متونید به سایت ما مراجعه کنید.
http://ketab365.ir/product/194683
#کتابخوانی #کتاب_خوب #نویسنده_ایرانی #کتاب
کتاب خوب📚
#کتاب_خوب #معرفی_کتاب
برای خرید این کتاب میتونید به سایت ما مراجعه کنید.
http://ketab365.ir/product/192022
کتاب خوب📚
#معرفی_کتاب 📚
نام کتاب:شاه بی شین
نویسنده:محمدکاظم مزینانی
موضوع:تاریخ معاصر
روایت غالب در رمان «شاه بیشین» روایت دوم شخص است که فضای گستردهای از رمان را از آن خود کرده و به بازگویی زندگی شاهنشاه ایران میپردازد؛ از روزی که پدر با چکمههای خود پا به خانه میگذراد و خبر شاه شدن خود را میدهد تا روزی که این شاه از سر آواراگی از کشوری به کشور دیگر پناهنده میشود... این روایت که به مانند همزادی برای شاه، او و اطرافیانش را دنبال میکند صرفا در دست شاه باقی نمیماند و همسرش فرح نیز بخش اندکی از بازگویی این تاریخ را عهدهدار میشود؛ از روزهای فقر و فلاکت در پاریس تا مبدل شدن به زن اول دربار و شرکت در امور فرهنگی و... در کنار این روایت اصلی، روایت دیگری وجود دارد که به توصیف خانوادهای تهیدست در یکی از روستاهای دامغان میپردازد؛ خانوادهای کوچک در یک محیط روستایی و به دور از هیاهوی پایتخت و فضای شهری. این روایت که در تضاد با روایت اول قرار دارد تلاش میکند فاصله میان دربار پادشاه و مردم جامعه، افزایش نارضایتی و اعتراض و در ادامه انقلاب مردم ایران را به نمایش بگذارد. این رمان در 20 فصل نوشته شده و محوریت ماجراهای آن مربوط به زندگی شاه مخلوع (محمدرضا شاه پهلوی) است که از زمان تولد تا مرگ او را روایت میکند. داستان از زمان عمل جراحی شاه در مصر شروع میشود و سپس با نگاهی به گذشته، از کودکی تا لحظه مرگ محمدرضا از زبان او روایت میشود. محمدکاظم مزینانی برای تنوع بخشیدن به اثر خود، این زندگی به ظاهر پر طمطراق، اما کسالتآور را از زاویه دیدهای مختلف روایت کرده تا فصلهای مختلف رمان برای خواننده جذابیت لازم را داشته باشد. روایت رمان به شکل خطی نیست و بارها در طول روایت، شکست زمان در حوادث داستان اتفاق میافتد. به غیر از زندگی شاه و اطرافیانش، نویسنده شخصیتهای داستانی دیگری را هم وارد دنیای قصه کرده تا ابعاد خیالانگیز ماجرا به حاشیه رانده نشود. او با این شیوه نگارشی به استقلال شخصیتهای داستان خود تاکید دارد و نمیخواهد راوی فقط ماجراهایی تاریخی را روایت کند.
#کتاب_خوب #کتاب
کتاب خوب📚
#معرفی_کتاب📚
نام کتاب:لحظه های انقلاب
نویسنده:محمود گلابدره یی
موصوع: قصه های انقلاب/تاریخ معاصر
《لحظههای انقلاب» با تسلط تاریخی دقیقی نوشتهشده که در آن گرماگرم مبارزه عجیب به نظر میرسد. نویسنده از هر فرصتی برای برگشت به گذشته استفاده میکند و بارها به مسیر طولانی مبارزهء مردم ایران نظر میافکند. از تحریم تنباکو تا بیست و هشت مرداد را به دفعات مرور میکند و اشتباهات قبلی را برمیشمرد و از نهایت دل آرزو میکند که این بار آن اشتباهات تکرار نشوند. گاهی حتی به دلهره و اندوه دچار میشود و با تردید به آیندهء انقلاب نگاهمیکند. بعد به خودش دلداری میدهد که اگر خمینی رهبر این انقلاب است آن اشتباهات تکرار نمیشود و باز شروع میکند به راز و نیاز با رهبرش که حالا در نوفل لوشاتوی پاریس است. از عشقش به این مرد خدا میگوید و میگوید مبادا سرت کلاه بگذارند! بارها و بارها پیش خودش با خمینی نجوا میکند و میگوید خدا تو را از کجا برای ما رسانده؟! مبادا با وعدههایشان گولت بزنند! از امید ملت ایران به رهبرشان میگوید و از تفاوت خمینی با دیگر مراجع تقلید که یکی شاه را نصیحت کرده و دیگری گفته مردم نیایند توی خیابانها! از دیوارهای پر از اعلامیهء شهر میگوید که هر جا دیدی عدهای جمع شدهاند میفهمی دارند اعلامیهء خمینی را میخوانند و باقی اعلامیهها خریداری ندارد. جوانی که آمد و اعلامیهء یک حزب تازه تاسیس را روی اعلامیهء امام خمینی چسباند نزدیک بود در دستان مردم تکه پاره شود. «لحظههای انقلاب» انقلاب را نقطهء نهایی یک سیر تاریخی و یک مبارزهء اجتماعی طولانی مدت نشان میدهد که نه از شهریور و نه حتی از خرداد که از مشروطه آغاز شدهاست.
#کتاب_خوب #نویسنده_ایرانی #انقلاب #رمان
کتاب خوب📚
#معرفی_کتاب 📚
نام کتاب:"آه با شین"
نویسنده:محمدکاظم مزینانی
محمدکاظم مزینانی در کتاب آه با شین راوی داستان زوال یک خاندان قجری است. داستان در سه لایه مختلف برای خواننده تعریف میشود. لایه صفر داستان، زمان حال شازده پنجم یا تهتغاری است که تا آخر، نام دقیقش مشخص نمیشود.
شازده در زمان حال داستان بالای هفتاد سال سن دارد و بیماری قلبی و سکته او را زمینگیر کرده است. در این لایه، دست و پنجه نرم کردن او را با بیماریاش، خاطرات گذشته و پسرش«کاوه» که تنها میراث خانواده سالاری است میبینیم. کاوه معتاد است و زندگی خانوادگیاش در حال فروپاشی. در لایه دوم داستان که به صورت فلشبک ارائه میشود، داستان خاندان سالاری از نوادگان فتحعلی شاه قاجار روایت میشود. داستان در این لایه خطی تعریف میشود و رو به جلو میرود. به مرور خواننده با شخصیتهای زیاد آن آشنا میشود، زندگی هر یک را میخواند و سرنوشتشان را تا مرگ دنبال میکند. در لایه دیگری از داستان، خردهروایتهای مربوط به شخصیتها به صورت صحنهای از گذشته آنها ارائه میشود که کمک شایانی به عمقبخشی شخصیتها میکند.
کتاب آه با شین را میتوانیم داستانی تاریخی نیز بدانیم چراکه در پسزمینه داستان از فصل اول تا انتها به ترتیب برهههایی از تاریخ معاصر ایران مانند دوران رضا شاه و فرمان کشف حجاب، جنگ جهانی و سقوط رضا شاه، سر کار آمدن محمدرضا پهلوی، اصلاحات ارضی، گسترش فضای شهری و ساختوسازهای آن دوران و تخریب فضاهای روستایی و بکر، مبارزات سیاسی پیش از انقلاب و بعد از آن و حتی جنگ تحمیلی و زمان حال، دوره میشوند. آه با شین با استفاده از نثری سلیس و لحنی مناسب، همینطور استفاده از تعلیق و کشش، داستان جذابی خلق میکند تا خواننده را در مسیر یادآوری تاریخ معاصر با خود همراه سازد.
#نویسنده_ایرانی #کتاب_خوب
کتاب خوب📚
#معرفی_کتاب📚
نویسنده:سعید تشکری
مفتون و فیروزه کتابی نیست که بتوان به راحتی و مثل بیشتر کتاب های منتشرشده ی دیگر از کنار آن گذشت. می توان گفت که به طورکلی در فضای ادبیات داستانی حال حاضر کشور، اصولاً هیچ اثر ۱۱۰۰ صفحه ای را نمی شود نادیده گذاشت. در شرایطی که مؤلفین به هر دلیل حوصله ی نوشتن آثاری حجیم تر از دویست سیصد صفحه را ندارند و ترجیح می دهند هر چیزی را به موجزترین شکل ممکن (اگر بتوان میان این خلاصه نگری و ایجاز نسبتی برقرار کرد) بیان کنند، در هیاهوی این مجلدهای نحیف بسیار زیادند مفاهیمی که ناگفته باقی می مانند و محکوم به شنیده نشدن. بازار دوری از تعمق و تفکر گرم است و همچنین، منم منم های بی شمار. در شرایطی که خیلی ها برائت جستن از سنت های قدیمی را منتهی به رستگاری هنری می دانند، حتماً و بدون شک نباید خواندن رمانی مثل مفتون و فیروزه را تنها موکول به عصر دلگیر و غم انگیز جمعه کرد. چون -همان طور که خودش نیز گفته- بیشتر شبیه روزنگاری ست از ده سال فعالیت انقلابی در مشهد. شهری که در روایات انقلابی، آن قدر مشمول کم لطفی اهالی ادب و هنر شده که حالا با خواندن ۱۱۰۰ صفحه بتوان دلی از عزا درآورد.کتاب روایتگر قصه ی زندگی طیف خاصی از انقلابی های مشهد است. از این طیف بسیار بودند کسانی که در خیلی شهرهای دیگر زندگی می کردند. وقتی شروع به خواندن کنید، چون از این و آن شنیده اید که قرار است رمانی درباره ی انقلاب بخوانید، احتمالاً تعجب خواهید کرد که بیشتر اتفاقات حول محور روابط میان هنرمندان می افتد. برخلاف آنچه معمولاً می بینیم، در مفتون و فیروزه صرفاً با گروهی مبارز اسلحه به دست و سیاسیون اسلامی و توده ای طرف نیستیم. چند نفر دست اندرکار تئاتر که درگیر مبارزات انقلابی اند. اما به سبک خود. به لحن و مرام خود.این گنجاندن «انقلاب اسلامی» در فضای هنری را می توان به فال نیک گرفت. مفتون و فیروزه با ما از تئاتری حرف می زند که هنرش تنها برای هنر نیست و تعهد هم در آن از جایگاه ویژه و انکارناپذیر و حتی سرنوشت سازی برخوردار است. همان تعهدی که دمیدنش را امام خمینی لازمه ی هنر به ذات خود می داند. می بینیم که در بحبوحه ی انقلاب، به غیر از کسانی که در زندان ها و مسجدها مبارزه می کردند، هنرمندانی هم بودند که روی صحنه ی تئاتر از متون کلاسیک مفاهیم مقاومت بیرون می کشیدند و سرخاب و سفیدآب ایستادگی در مقابل طاغوت به چهره می زدند. می بینیم که «انقلاب اسلامی ایران» بزرگ تر از آن چیزی بود که فکر می کردیم. وسیع تر بود. پهناورتر بود و عمیق تر. این قصه ی بلند را سعید تشکری به شکلی خوشایند نوشته. به واسطه ی قرابت شخصی اش با تئاتر، همه چیز تصویری و چیده شده است. انگار صفحات پرده ی سینما هستند و خوانندگان، تماشاگران مبهوت و ماتی که دارند ده سال تکاپوی فراموش شده ترین انقلابی های یکی از فراموش شده ترین شهرهای مهم کشورشان را می بینند.
کتاب خوب📚
#نوآوری
معرفی_کتاب📚
همواره شنیده و خواندهایم سازمانهایی که توان تغییر مناسب نداشته باشند در مقایسه با مجموعههای مشابه خود ضعیف میشوند و درنهایت از بین میروند. از سوی دیگر، میدانیم که تغییر فرایندی پویاست و شناخت عوامل و پیامدهای آن نیز بسیار مهم است. حال باید ببینیم منشأ این تغییر در سازمانها کجاست؟ عمدتاً خواستهها و نیازهای مشتریان تغییر کرده است یا دیگر به شیوۀ قبلی نمیتوان به آنها پاسخ داد، پس لازم است تغییراتی در فرایندهای کسبوکار یا به صورت جامعتر در مدل کسبوکار و استراتژیمان ایجاد کنیم و همۀ اینها مستلزم تغییر فرهنگ و آموزش است. در سالهای اخیر که فناوری با همۀ بخشهای زندگیمان درآمیخته است سازمانها هم به سمت دیجیتالی شدن سوق داده شدهاند و نتیجۀ آن بهکارگیری فناوریهای جدید در همۀ بخشهای سازمانها بوده است. درواقع تحول دیجیتال تحولی سازمانی است. دو سال پیش در جلسهای در خدمت آقای دکتر شامی زنجانی در جریان اقدامات و تلاشهای ایشان برای جاریسازی و کاربرد موضوع تحول دیجیتال قرار گرفتم. ایشان که از استادان شناختهشدۀ دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهراناند در آن جلسه با اشتیاق دربارۀ لزوم آشنایی و حرکت سازمانهای ایرانی به سمت دیجیتالی شدن صحبت کردند و از رؤیای ایران دیجیتال گفتند و از اینکه این موضوعْ مد یا انتخاب نیست بلکه ضرورت و باید است. صحبتهای آن روز ایشان و بررسیهای بعدی ما به تألیف و انتشار کتابی که در دست دارید انجامید. ما در انتشارات آریاناقلم بر این نکته تأکید داریم که محتوای کتاب تألیفی برآمده از دانش، بینش، مطالعه و تجربۀ خود نویسنده باشد و نه صرفاً جمعآوری یا ترجمۀ مطالب مرتبط با موضوع. نوع نگارش کتاب ناخدایی دیجیتال و تجربۀ سالها تحقیق، آموزش و مشاورۀ نویسنده و همکاران ایشان همان چیزی بود که ما به دنبالش بودیم. دیگر اینکه میخواهیم مطالب مطرحشده در کتاب تألیفی تا آنجا که میشود در ارتباط با فضای کسبوکار کشور خودمان باشد و از مثالها و تجربههای کسبوکارهای ایرانی برای بسط و شرح موضوع استفاده شود که دراینباره هم نویسندگان با ما همنظر بودند و در کتابشان مثالهایی ایرانی در بخشهایی به نام ایران زیر ذرهبین دیجیتال آوردند. البته در این مسیر با محدودیتهایی ازجمله شفاف و کافی نبودن اطلاعات و نیز عمر کم برخی از سازمانها روبهرو بودیم و همین موضوع سبب شد که کتاب چندین بار بهروزرسانی شود و بهناچار برای تبیین موضوع از مثالهای موفق بینالمللی نیز کمک بگیریم. علاوه بر اینها، از همان ابتدا با نویسندگان همنظر بودیم که مخاطب این کتاب نیاز دارد از پایه با مفاهیم آشنا شود. بنابراین، آنچه دربارۀ تغییر دیجیتال مهم بود به زبانی ساده و فهمپذیر بیان شد و بر این موضوع نیز تأکید شد که تغییر ابتدا باید در درون سازمان و برای مشتریان داخلی اتفاق بیفتد تا سازمانها را بهسوی عملگرایی سوق دهد که بتوانند فرایندها و ارزشهای پیشنهادیشان را بازطراحی و در این زمینه سرمایهگذاری بلندمدت کنند. نکتۀ جالبتوجه اینکه با وجود درک ضرورت این تغییر گاهی میدیدیم بعضی مدیران آن را آنقدرها جدی نمیگرفتند، اما از اسفندماه سال ۱۳۹۸ با شیوع ویروس کرونا ابعاد این موضوع برای ما و بسیاری از صاحبان کسبوکار کاملاً ملموس شد: اینکه وقتی میگوییم به سازمانهای دیجیتال نیاز داریم یعنی چه؟ اینکه ضرورت این موضوع را میباید همۀ افراد سازمان درک کنند و با آن همراه شوند یعنی چه؟ اینکه تحول دیجیتال تغییری فرهنگی است یعنی چه؟ اینکه تحول دیجیتال فقط به معنای استفاده از ابزارهای دیجیتال و شبکههای اجتماعی نیست و مفهومی کلانتر و عمیقتر است یعنی چه؟ تحولات دیجیتال و مجبور شدن سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی به پذیرش آن در چندماهۀ اخیر بهحدی سریع بوده است که خیلی از آنها دیگر درست نمیدانند فضای کسبوکارشان در آینده به چه شکل خواهد بود و به چه سمتوسویی خواهد رفت و همین مسئله ضرورت توجه به این موضوع را دوچندان میکند.
کتاب خوب📚
کتاب «سربازنامه» مثنوی بلندی است که در رثای حاج قاسم سلیمانی سروده شده و شاعر با پیوند دادن داستان آرش کمانگیر به قصهی سلحشوری های سردار سلیمانی روایتی شیرین در قالب شعر پدید آورده است.
افشین علا شاعر این مثنوی بلند میگوید: در همان روزهای او پس از شهادت حاج قاسم هم در فقدانشان شعر سرودم اما دیدم وظیفه اصحاب قلم است که روایتی منظوم و حماسی در وصف این عظمت خلق کنم و برای اینکه از همت خودشان مدد بگیرم به کرمان رفتم و حاصل این مثنوی بلندی است که با تمثیل آرش کمانگیر آغاز میشود که نماد گستردگی مرزهای ایران زمین است. این منظومه فصلهای متعددی دارد از داستان آرش تا ماجرای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و عهدی که با امام و امت بستند و محبت شأن به آدمها و … که خوشبختانه مورد لطف رهبری معظم قرار گرفت و خانواده سردار نیز کار را دوست داشتند.
متن این کتاب در همان ماه های پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست مقام معظم رهبری رسید و ایشان از این مثنوی تمجید کردند.
شما میتوانید این کتاب را با 10 درصد تخفیف از طریق این لینک تهیه نمایید. ⬇️
🌐 http://ketab365.ir/product/199989
📚کتاب خوب
@ketabe_khoub
📚نام کتاب: کهکشان نیستی
🖋نویسنده: محمد هادی اصفهانی
📑انتشارات: فیض فرزان
📓تعداد صفحات: ۵۶۰
🌱برگی از کتاب
♦️خشم استاد را کمتر دیده بودم، اما این بار احساس کردم بهناگه آتشفشانی از جوششِ خشم و غیرت از دریچۀ مردمکهایش در حال فوران است و رگهای چشمانش بهطرز غریبی به خون نشسته.
در این هنگام بود که ناگهان گویا نوری از قلب او همچون صاعقهای آسمانشکاف بیرون آمد و پردههای زمان و حجابهای مکان را در هم پیچید و تجلی قدرت الهی و نفوذ قلب ولیالله را به عمق ثابتات تاریخ به نمایش گذاشت. تکتک ما در برابر دیدگان حیرتزدهمان بیابانی را مشاهده کردیم که گرداگرد آن را سپاهیانی با نیزههای بلند و شمشیرهای بُرّان احاطه کرده و سید و سالار شهیدان و یارانش در میان آنان به خاکوخون کشیده شده بودند. در این میانه از این کشف و از این ارائۀ حقیقت به دستان تصرف یک ولیِ الهی، آن جماعتِ منکرِ حقیقت، منظرهای از مناظر خونین روز عاشورا را مشاهده کردند و همچون طوفانی کوبنده که ارواح را از اعماق بدنها بیرون میکشد همه از شدت و هیبت بر زمین افتاده و بیهوش شدند.
و من در آن پردۀ شگفتانگیز از شهود، چشم به آن گودال اسرارآمیزی دوخته بودم که ازل و ابد را در خویش فرومیکشید و در کیان هجدههزار عالمِ هستی، نورِ حقیقت و جریانِ عشق منتشر میکرد...
💠از صفحۀ ۴٩٩ کتاب کهکشان نیستی(داستان تاریخی زندگی آیت الحق سید علی قاضی طباطبایی)💠
📗📘📙
@ketabe_khoub