eitaa logo
کتابخانه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
1.4هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.8هزار ویدیو
1.8هزار فایل
آیدی مدیر کانال @Mohamadjalili1 ادمین پاسخگو @Mesbaholhodaaa 👈 انتشار مطالب و فایل ها با ذکر آیدی کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
📷👆🏻 رهبر انقلاب: كتاب‌، مادر تمدنها و نیز عصاره‌ی‌ آنهاست‌. ۱۳۷۴/۰۶/۲۱ Book is the mother and an extract of civilizations. Ayatollah Khamenei, September 12, 1995 الإمام الخامنئي: الكتاب أُمّ الحضارات وعصارتها أيضا. ١٢/٩/١٩٩٥ 📚 @ketabkhanehmodafean
کتاب فلسطین از منظر حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای 📚 @ketabkhanehmodafean
‌‌‌ 📖👆 از منظر حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، مروری است بر دیدگاه ایشان در مورد مسئله‌ی فلسطین به همراه مقدمه‌ای از دکتر ولایتی که به اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می‌پردازد. این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسئله‌ی فلسطین، آینده‌ی فلسطین و راه‌حل‌های مسئله‌ی فلسطین از منظر مقام معظم رهبری می‌پردازد. در این کتاب علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در تاریخ ۱۳۵۹/۵/۱۷ (دومین برگزاری روز قدس انقلاب اسلامی) در ۸ بخش شامل «کلیات»، «شکست‌ها و پیروزی‌ها»، «مسئولیت‌ها»، «جنایات»، «راه‌حل‌ها»، «قهرمانان»، «روشنگری» و «آینده‌ی روشن» به مرور بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیرامون مسئله‌ی فلسطین پرداخته است. 📢نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مهرماه سال ۹۴ در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با نشان دادن این کتاب، آن را حاوی نقشه‌ی راه نابودی اسرائیل توسط مسئولان ایرانی دانست. 👈انشاء الله در پست های بعدی گزیده مطالبی از این کتاب به همراه نسخه PDF فارسی و انگليسی اين كتاب منتشر خواهد شد. 📚@ketabkhanehmodafean
‌‌💢نسخه فارسی PDF كتاب فلسطين 👇👇👇 @ketabkhanehmodafean
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5845934708763918648.pdf
19.85M
🔖مختصری از📜 زندگینامه شهید مدافع حرم در قالب 📂فایل PDF ╭─┅═❄️💐❄️═┅─╮ @ketabkhanehmodafean ╰─┅═❄️💐❄️═┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نورالدین پسر ایران -17.pdf
274.1K
📘 کتاب بسیار زیبای « #نورالدین پسر ایران » 🔹 قسمت 17 @ketabkhanehmodafean
نورالدین پسر ایران-18.pdf
679.6K
📘 کتاب بسیار زیبای « #نورالدین پسر ایران » 🔹 قسمت ۱۸ @ketabkhanehmodafean
نورالدین پسر ایران-19.pdf
279.6K
📘 کتاب بسیار زیبای « #نورالدین پسر ایران » 🔹 قسمت ۱۹ @ketabkhanehmodafean
نورالدین پسر ایران-20.pdf
554.1K
📘 کتاب بسیار زیبای « #نورالدین پسر ایران » 🔹 قسمت ۲۰ @ketabkhanehmodafean
نورالدین پسر ایران-21.pdf
2M
📘 کتاب بسیار زیبای « #نورالدین پسر ایران » 🔹 قسمت ۲۱ @ketabkhanehmodafean
نورالدین پسر ایران- 22.pdf
1.82M
📘 کتاب بسیار زیبای « #نورالدین پسر ایران » 🔹 قسمت ۲۲ @ketabkhanehmodafean
نورالدین پسر ایران-23-آخر.pdf
3.86M
📘 کتاب بسیار زیبای « #نورالدین پسر ایران » 🔹 قسمت ۲۳ ( آخر ) @ketabkhanehmodafean
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کتاب هواپیما است، قطار است، جاده است. کتاب هدف است، مقصد است، سفر است؛ آن ها خانه ی امن هستند ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 .....بنابراین میبینیم با اینکه فشار و اختناق زیاد بود ، در عین حال ، این حرکات هم انجام می گرفت- همانگونه که طبری نقل می کند- و شاید به همین دلیل است که مؤلّفِ کتابِ « جهـاد الشیعه »۱ با آنکه یک نویسندهٔ غیرشیعی است و نسبت به امام سجـاد(علیه السلام) نظراتِ واقع بینانه ای ندارد ، اما حقیقتی را درک کرده و آن ، این است که می گوید : « گروهِ شیعیان پس از شهـ🌹ـادتِ حسین(علیه السلام) مانند یک تشکیلاتِ منظمی درآمدند که اعتقادات و روابطِ سیاسی ، آنان را با یکدیگر پیوند می داد و دارای اجتماعات و رهبرانی بودند و همچنین دارای نیروهای نظـامی بودند. ☝ و جمعیتِ توّابین نخسـتین مظهرِ این تشکیلات هستند.» ⏪پس احساس میکنیم با وجودِ اینکه تشکیلاتِ شیعی در اثر حادثهٔ عاشورا دچارِ ضعف شده بود ، اما حرکاتِ شیعی در قبالِ این ضعف مشغولِ فعالیت بود که مجدّداً آن تشکیلات را به وضعِ اول درآورد ، تا اینکه واقعهٔ حـرّه پیش آمد. 👈 بنظرِ من واقعهٔ حـرّه در تاریخِ تشیّع ، مقطعِ بسیار عظیمی است که ضربتِ بزرگی را وارد آورد. 🔰 واقعهٔ حـرّه دقیقا در سال ۶۳ هجری اتفاق افتاده است. جریان بطورِ خلاصه به این صورت است که در سالِ ۶۲هجری ،جوانِ کم تجربه ای از بنی امیه والیِ مدینه شد. 🌴 او فکر کرد برای بدست آوردنِ دلِ شیعیانِ مدینه خوب است عده ای از آنها را برای مسافرت و دیدار با یزید دعوت کند و همین کار را کرد . ♻ عده ای از سرانِ مسلمانان و بعضی از صحابه و بزرگانِ مدینه را - که غالباً از علاقه مندان به امام سجاد(علیه السلام) بودند - برای رفتن به شام دعوت کرد که بروند با یزید مأنوس شوند و این اختلافات کم شود. ♦اینان به شام رفتند و با یزید ملاقات کردند و چند روزی مهمانِ او بودند و پذیرایی شدند. 💰 سپس یزید به هرکدام از آنها مبالغِ زیادی پول - در حدّ۵۰هزار درهم و ۱۰۰هزار درهم - داد و اینها به مدینه برگشتند... ادامه دارد...✏ ۱۳۲ ۱-سمیرة مختار اللیثی @ketabkhanehmodafean
📚 ✏....نمونهٔ دیگر ، عبدالله بن عفیف اَزدیّ که مردِ نابینایی است ؛ در همان مراحلِ اولیهٔ ورودِ اُسـرا به کوفه از خود عکس العمل نشان می دهد که منجر به شهـ🌷ـادتش می شود. و از این قبیل افراد چه در شام و چه در کوفه پیدا می شدند که هنگامِ برخورد با اسـرا نسبت به آنها اظهارِ علاقه و ارادت می کردند یا گریه می کردند یا همدیگر را ملامت می کردند ☝ و چنین حوادثی در مجلسِ یزید و در مجلس إبن زیاد نیز پیش آمده است. 🔺 بنابراین با اینکه إرعابِ شدیدی در أثرِ این جریان پیش آمده بود ، اما آنچنان نبود که به کلّی نظامِ کارِ دوستانِ أهلبیت را از هم بپاشد و آنها را دچارِ پراکندگی و ضعف بنماید 🔻لکن بعد از گذشتِ مدتی حوادثِ دیگری پیش آمد که این حوادثِ اختناق را بیشتر کرد. از اینجا می توانیم بفهمیم حدیـثِ « ارتَدَّ النّاسُ بَعدَ الحُسین » مربوط به دورانِ آن حوادث یا پس از آن حوادث است و یا مربوط به فاصله هایی است که در این بین وجود داشته است. ⏳ در طولِ دورانِ این چندسال - قبل از آنکه آن حادثهٔ مهم و کوبنده بوجود بیاید - شیعیان به ترتیب دادنِ کارهایشان و بازگرداندنِ انسجامِ قبلیِ خودشان دست می زنند. 🔍 در اینجا طبـری چنین نقل می کند : « فَلَم یَزَلِ القَومَ في جَمعِ آلَةِ الحربِ وَ الإستِعدادِ لِلقِتال»۱ 👈 یعنی آن مردم - مقصود شیعیان است - ابزارِ جنگ جمع می کردند و خودشان را برای جنگ آماده می کردند و پنهانی مردم را از شیـعه و غیرشیـعه به خون خواهیِ حسین بن علی(علیه السلام) دعوت می کردند و گروه گروه مردم ، به آنها پاسخِ مثبت می دادند. ☝و این وضعیت همچنان ادامه داشت تا یزید بن معاویه از دنیا رفت..... ادامه دارد.... ۱۳۱ ۱-تاریخ طبری /ج۵/ص۵۵۸ @ketabkhanehmodafean
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نجواے حضرت زینب سلام الله علیها غم به جراحت می‌ماند، یکباره می‌آید اما رفتنش، التیام یافتنش و خوب شدنش با خداست، و در این میانه، نمک روی زخم و استخوان لای زخم و زخم بر زخم، حکایتی دیگر است. حکایتی که نه می‌شود گفت و نه می‌توان نهفت. حکایت آتشی که می‌سوزاند، خاکستر می‌کند اما دود ندارد، یا نباید داشته باشد. مرگ پیامبر برای تو تنها مرگ یک پدر نبود، حتی مرگ یک پیامبر نبود، مرگ پیام بود، مرگ شمع نبود، مرگ روشنی بود.😭 آنکه گفت «حَسْبُنا کِتابَ اللّه»، کتاب خدا را نمی‌شناخت. نمی‌دانست که یکی از دو ثقل به تنهایی، آفرینش را واژگون می‌کند، نمی‌فهمید که با یک بال نه تنها نمی‌توان پرید که یک بال، و بال گردن می‌شود و امکان راه رفتن بطئی را هم از انسان سلب می‌کند. و نه او که مردم هم نفهمیدند که کتاب بدون امام، کتاب نیست، کاغذ و نوشته‌ای است بی‌روح و جان و نفهمیدند که قبله بدون امام قبله نیست و کعبه بدون امام سنگ و خاک است و قرآن بدون امام، خانه‌ی بی ‌صاحبخانه است. هر کس به خانه‌ی بی‌ صاحبخانه، به میهمانی برود، به یقین گرسنه برمی‌گردد. مگر آنکه خیال چپاول داشته باشد و قصد غصب کرده باشد یا کودک و سفیه و مجنون باشد. تو در مرگ رسول، هدم رساله را می‌دیدی و در مرگ پیامبر، نابودی پیام را. و حق با تو بود، آنجا که تو ایستاده بودی، همه چیز پیدا بود. تو از حوادث گذشته و آینده خبر می‌دادی، انگار که همه را پیش چشم داری. خداوند آنچه را که به پیامبر و پدر داده بود، به تو نیز داده بود، جز رسالت و امامت. تو یکبار در پیش پدر آنچنان از عرش و کرسی و ماضی و مستقبل سخن گفتی که پدر شگفت‌زده به نزد پیامبر شتافت و پاسخ شنید: - آری، او هم می‌داند آنچه را که ما می‌دانیم. هیچکس هم اگر باور نکند، من یقین دارم که جبرئیل پس از پیامبر نیز دل از این خانه نکند و همچنان رابط عرش و فرش باقی ماند. ✨السَّلامُ عَلَيْكِ یَا اُمّاهُ يَا فاطِمَةُ الزَّهْراء ☘️یامَوْلٰاتیٖ یافاطِمَةُ اَغیٖثٖینیٖ ⚫️اللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظٰالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِحَمَّدٍ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکْ ... ✍🏻 🌤اَلَّلهُمـّ؏جِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7⃣1⃣ تهییج عشق: [بیماری روحی عشق] ✨ ... دكتر واكر پزشک امراض روانی و يكی از روانشناسان معروف نيويورک پس از مطالعه روی صدها دختری كه به بيماری «بيتل مانيا» دچار شده بودند، گزارش علمی خود را چنين تنظيم كرد: «من با صدها دختری كه در كنسرت‌های بيتلها حضور داشتند و تحت تأثير موسيقی پر هيجان، بی پروا و تحريک كننده آنها فرياد می‌كشيدند و حتی دچار غش و ضعف می‌شدند، گفتگو كردم، اين دختران از دريچه تازه ای كه موزيک بيتل‌ها به دنيای ناشناخته گشوده است دچار چنين حالتی شدند، حقيقت آنست كه اين دختران وجود خود و حقيقت زنانگی خود را دريافتند يكی از اين دخترها به من گفت: بيتلها برای اولين بار، احساسات نهفته جنسی را در من بيدار كردند و تا روزی كه من به كنسرت آنها نرفته بودم نمی دانستم كه يک دخترم و دقيق تر بگويم يک زنم! اما پس از شنيدن موزيك تحريک انگيز آنها اين احساس تازه به من دست داد كه من موجود يک ساعت پيش نيستم! » از همين روی اغلب موسيقیدانان گرفتار بيماری روحی عشق گرديده تا آنجايی كه واگنر از درد و هيجانات عشق چنان بی تاب شده كه درباره موسيقی می گويد: «موسيقی زن بود». امّا آنچه بيشتر قابل توجه است موضوع خودكشی به خاطر شكست در عشق است. (، حسین عبداللهی خوروش)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📕💎📕💎 سلام نمی‌خوانیم. مطالعه نمی‌کنیم. حال و حوصله نداریم. سرمان در لپ تاپ و گوشی و تبلت و شبکه‌های اجتماعی است. تکنولوژی آنچنان ما را احاطه کرده که حتی فرصت نداریم به هم نگاه کنیم باهم حرف بزنیم، دور هم بنشینیم و حافظ بخوانیم، بزرگتری بنشیند و برایمان قصه و خاطره بگوید! تا حالا تازه به دست گرفته‌اید و صفحات ورق زده‌اید و بوی کاغذ نو استشمام کرده‌اید؟ همه‌ی این‌ها در حال فراموشی است. ما در حال گم کردن خویشتنیم. گم کردن خودمان میان ماشین و تکنولوژی، میان دود و آلودگی صوتی! چرا؟ چون همه چیز در دنیای امروز سرعت گرفته است. سرعت انتقال وجه، سرعت ماشین های سواری، سرعت انتشار خبر... ما در میان بحبوحه و شلوغی‌ها به دنیا می‌آییم، سریع بزرگ می‌شویم، رنج می‌کشیم و باز در میان سر و صدا و شلوغی می‌میریم. بی‌آنکه متوجه باشیم از کجا آمده‌ایم، کیستیم، کجاییم و به کجا خواهیم رفت! همه‌ی این‌ها یک دلیل دارد؛ 👇 ما فرصت تامل را از خودمان گرفته‌ایم و ، مهم‌ترین بهانه برای فکر کردن و بهترین وسیله برای چشیدن طعم حقیقی زندگی است. @ketabkhanehmodafean
سه شنبه ها همراه با کتاب روانشناسی و خانواده