eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴صدیقی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم 🔹امام جمعه تهران:از اینکه در این چند روز اخیر شبکه‌های مجازی که قتلگاه جوانان و مسلخ آبروها شده‌اند این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان، رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند اینقدر مردم عزیز ما دلشان شکست و وقتی ما را می‌دیدند گریه می‌کردند،‌ از اینکه باعث شدم این همه به شما هجمه شد عذر خواهی می‌کنم.از خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده رهبر معظم انقلاب اسلامی عذرخواهی می‌کنم. 🔹در این فضای تند برخواسته از بیرون همه دشمنان هم صف شدند اما نتوانستند هیچ اثری در اراده شما داشته باشند؛ لذا به دلیل این ایستادگی از همه شما تشکر می‌کنم. 🔹برای افرادی که از این طلبه که هیچ است و هیچ افتخاری جز سربازی امام امت ندارد، از آبروی خود مایه گذاشتند و از بنده دفاع کردند دعا می‌کنم همیشه سرافزار باشند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دستگیری عاملان درگیری در رودهن 🔹‌‌فرمانده انتظامی دماوند: ۴ نفر از عاملان نزاع و درگیری در بلوار شهید مطهری رودهن در همان شب درگیری بازداشت شدند. .
🔸هشدار رئیس اف‌بی‌آی نسبت به وقوع یک حمله تروریستی 🔹کریستوفر ری مدیر اداره تحقیقات فدرال(FBI) در جلسه‌ای با نمایندگان کنگره نسبت به وقوع یک حمله تروریستی در خاک آمریکا مشابه آنچه که در یک سالن کنسرت در روسیه رخ داد، هشدار داد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ریزش سنگ جاده چالوس را مسدود کرد 🔹رئیس پلیس راه: جاده چالوس به‌دلیل ریزش سنگ مسدود است. جادۀ هراز هم ترافیک سنگین است. 🔹در حال حاضر بهترین مسیر شمال به تهران، مسیر فیروزکوه است. .
🔴طلای جهانی ۲۴۰۰ دلاری شد 🔹قیمت جهانی طلا امروز با حدود ۵۰ دلار رشد نسبت به ظهر دیروز، رکورد جدیدی ثبت کرد و از مرز ۲۴۰۰ دلار گذشت. 🔹تنش‌های ژئوپولوتیکی غرب آسیا و همچنین افزایش خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف دنیا، دو دلیل عمده رشد دوباره بهای طلا در بازارهای جهانی بوده است. 🔹طی یک ماه اخیر بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی از حدود ۲۱۵۸ دلار به ۲۴۰۰ دلار رسید که رشد بیش از ۱۱ درصدی را تنها طی یک ماه نشان می‌دهد. .
🔸سی‌بی‌اس نیوز به نقل از دو مقام آمریکایی مدعی شد: ایران به زودی با ۱۰۰ پهپاد و ده‌ها موشک اسرائیل را مورد هدف قرار خواهد داد .
🔸حسین ابوذری به مدال برنز رسید 🔹در دیدار رده‌بندی وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا حسین ابوذری با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت. .
پاسخ چین به درخواست جلوگیری از انتقام ایران 🔹وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بلینکن در تماس تلفنی پنجشنبه با همتای چینی خود از وی خواسته از نفوذ خود برای جلوگیری از حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل استفاده کند. 🔸وزیر خارجه چین نیز در این مکالمه به شدت حمله به سفارت ایران در سوریه را محکوم کرده و بر مصونیت اماکن دیپلماتیک از تعرض و همچنین ضرورت احترام به حاکمیت ایران و سوریه تأکید کرده است. .
🔸️هادی وفایی‌پور هم برنزی شد 🔹در دیدار رده‌بندی وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا هادی وفایی‌پور با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل حریفی از چین به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۳۰ هزار نمازگزار امروز در مسجدالاقصی نماز جمعه را اقامه کردند .
«فیروزپور» طلایی شد 🔹در دیدار فینال وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا امیرحسین فیروزپور با نتیجه ۸ بر ۳ مقابل پویونوف از ازبکستان به پیروزی رسید و مدال طلا را به گردن آویخت. .
⬅️انفجار کوره آجرپزی در مرودشت ۱۰ مصدوم به جای گذاشت 🔹رئیس اورژانس فارس: انفجار کوره آجرپزی در اطراف مرودشت مصدومیت ۱۰ نفر را به‌دنبال داشت. 🔹از مصدومان این حادثه ۶ نفر دچار سوختگی شدید شدند و یک نفر هم دچار شکستگی سر شد. 🔹هم اکنون این ۱۰ نفر به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شده‌اند و حال ۶ نفر از مصدومان به‌دلیل وسعت سوختگی وخیم است که باید برای درمان به شیراز منتقل شوند. 🔹علت این انفجار، نشت گاز اعلام شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤼‍♂️تاج‌گذازی دوباره «امیرحسین زارع» در آسیا 🔺در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا امیرحسین زارع با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان به پیروزی رسید و مدال طلا را به گردن آویخت. .
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در آسیا 🔹سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا با حضور ۲۳ کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت. .
🔸وزش باد طی ۵ روز آینده در تهران 🔹اداره کل هواشناسی استان تهران: برای تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اطلاعیه نیروی انتظامی: طرح عفاف و از فردا شنبه در تهران با جدیت بیشتر دنبال می‌شود
29.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بدون تعارف با مادری که با پول دیه فرزندش چندین زندانی را آزاد کرد!
⬅️ بررسی واکنش قریب الوقوع ایران، محور رایزنی‌های کوریلا و هالوی 🔸 مایکل کوریلا، فرمانده تروریستهای سنتکام که به سرزمین های اشغالی سفر کرده در نشستی مشترک با هرتسی هالوی، رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و جمعی از فرماندهان ارتش اسرائیل به ارزیابی آخرین وضعیت امنیتی این رژیم در آستانه پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق پرداخت. 🔸 گالانت در این دیدار گفت:دشمنان ما فکر می کنند که می توانند اسرائیل و آمریکا را از هم جدا کنند، اما برعکس، آنها ما را به هم نزدیک و روابطمان را تقویت می کنند؛اسرائیل و ایالات متحده «شانه به شانه هم» در برابر تهدیدهای ایران ایستاده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️گنده گویی رئیس جمهور آمریکا درباره ایران 🔹ما به امنیت اسرائیل متعهد هستیم و از آن حمایت خواهیم کرد. ایران موفق نخواهد شد 🔹به ایران می‌گویم که این کار را نکن 🔹بایدن درباره پاسخ احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی: انتظار من این است که زودتر این اتفاق بیفتد
🔸زمان ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمره 🔹داوطلبان کنکور برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ از اول تا دهم اردیبهشت باید به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.
حماس: جنایات اشغالگران بی‌پاسخ نخواهد ماند «سامی ابوزهری» از رهبران حماس: 🔹اشغالگران باید این نکته را بفهمند که جنایاتشان در منطقه بدون پاسخ نخواهد ماند. اشغالگران اسرائیلی، منطقه را به سمت تنش بزرگ سوق می‌دهند و مسئولیت پیامدهای آن را برعهده دارند. 🔹باید دامنه رویارویی با اشغالگران گسترش یابد تا وادار به توقف جنایات و تجاوزاتشان علیه نوار غزه شوند. پیشنهادهایی که حماس ارائه کرده مربوط به مبادله اسیران و آتش‌بس پایدار است.
🔸️اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی: واشنگتن از اسرائیل خواسته قبل از هر تصمیمی در مورد پاسخ به حمله ايران به آمریکا اطلاع دهد
🔸نیویورک تایمز: ایران تعداد زیادی پهپاد رادارگریز دارد که می‌توانند تا مسافت ۲۵۰۰ کیلومتری پرواز کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس داوری: گل پرسپولیس آفساید بود ▪️یک پنالتی هم برای ملوان گرفته نشد «سید علی» کارشناس داوری: ⚽️ در دقیقه ۴۹ گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید. این صحنه فقط با VAR و تصاویر تلویزیونی قابل تشخیص بود اما به هر حال کمک داور اشتباه کرد و این گل آفساید بود. ⚽️ در دقیقه ۲۴ دروازه‌بان پرسپولیس بعد از دفع توپ، با کف پا بازیکن حریف را زد که باید یک ضربه پنالتی برای ملوان اعلام می‌شد و یک کارت زرد هم به دروازه‌بان پرسپولیس داده می‌شد.
رئیس اسبق شاباک: اسرائیل به سوی فنا شدن می‌رود رئیس اسبق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی: 🔹کیفرخواست مفصلی علیه بنیامین نتانیاهو می‌توان تهیه کرد زیرا ضرباتی که او به امنیت اسرائیل وارد کرد، بسیار سخت و دشوار بوده است در حالی که به طور کامل مسئله ربوده شدگان را هم نادیده می‌گیرد. 🔹خواستار محاکمه فوری نتانیاهو به دلیل ضربات جدی وارد شده به امنیت اسرائیل شده‌ایم.