eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ریزش سنگ جاده چالوس را مسدود کرد 🔹رئیس پلیس راه: جاده چالوس به‌دلیل ریزش سنگ مسدود است. جادۀ هراز هم ترافیک سنگین است. 🔹در حال حاضر بهترین مسیر شمال به تهران، مسیر فیروزکوه است. .
🔴طلای جهانی ۲۴۰۰ دلاری شد 🔹قیمت جهانی طلا امروز با حدود ۵۰ دلار رشد نسبت به ظهر دیروز، رکورد جدیدی ثبت کرد و از مرز ۲۴۰۰ دلار گذشت. 🔹تنش‌های ژئوپولوتیکی غرب آسیا و همچنین افزایش خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف دنیا، دو دلیل عمده رشد دوباره بهای طلا در بازارهای جهانی بوده است. 🔹طی یک ماه اخیر بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی از حدود ۲۱۵۸ دلار به ۲۴۰۰ دلار رسید که رشد بیش از ۱۱ درصدی را تنها طی یک ماه نشان می‌دهد. .
🔸سی‌بی‌اس نیوز به نقل از دو مقام آمریکایی مدعی شد: ایران به زودی با ۱۰۰ پهپاد و ده‌ها موشک اسرائیل را مورد هدف قرار خواهد داد .
🔸حسین ابوذری به مدال برنز رسید 🔹در دیدار رده‌بندی وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا حسین ابوذری با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت. .
پاسخ چین به درخواست جلوگیری از انتقام ایران 🔹وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بلینکن در تماس تلفنی پنجشنبه با همتای چینی خود از وی خواسته از نفوذ خود برای جلوگیری از حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل استفاده کند. 🔸وزیر خارجه چین نیز در این مکالمه به شدت حمله به سفارت ایران در سوریه را محکوم کرده و بر مصونیت اماکن دیپلماتیک از تعرض و همچنین ضرورت احترام به حاکمیت ایران و سوریه تأکید کرده است. .
🔸️هادی وفایی‌پور هم برنزی شد 🔹در دیدار رده‌بندی وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا هادی وفایی‌پور با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل حریفی از چین به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۳۰ هزار نمازگزار امروز در مسجدالاقصی نماز جمعه را اقامه کردند .
«فیروزپور» طلایی شد 🔹در دیدار فینال وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا امیرحسین فیروزپور با نتیجه ۸ بر ۳ مقابل پویونوف از ازبکستان به پیروزی رسید و مدال طلا را به گردن آویخت. .
⬅️انفجار کوره آجرپزی در مرودشت ۱۰ مصدوم به جای گذاشت 🔹رئیس اورژانس فارس: انفجار کوره آجرپزی در اطراف مرودشت مصدومیت ۱۰ نفر را به‌دنبال داشت. 🔹از مصدومان این حادثه ۶ نفر دچار سوختگی شدید شدند و یک نفر هم دچار شکستگی سر شد. 🔹هم اکنون این ۱۰ نفر به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شده‌اند و حال ۶ نفر از مصدومان به‌دلیل وسعت سوختگی وخیم است که باید برای درمان به شیراز منتقل شوند. 🔹علت این انفجار، نشت گاز اعلام شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤼‍♂️تاج‌گذازی دوباره «امیرحسین زارع» در آسیا 🔺در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا امیرحسین زارع با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان به پیروزی رسید و مدال طلا را به گردن آویخت. .
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در آسیا 🔹سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا با حضور ۲۳ کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت. .
🔸وزش باد طی ۵ روز آینده در تهران 🔹اداره کل هواشناسی استان تهران: برای تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اطلاعیه نیروی انتظامی: طرح عفاف و از فردا شنبه در تهران با جدیت بیشتر دنبال می‌شود
29.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بدون تعارف با مادری که با پول دیه فرزندش چندین زندانی را آزاد کرد!
⬅️ بررسی واکنش قریب الوقوع ایران، محور رایزنی‌های کوریلا و هالوی 🔸 مایکل کوریلا، فرمانده تروریستهای سنتکام که به سرزمین های اشغالی سفر کرده در نشستی مشترک با هرتسی هالوی، رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و جمعی از فرماندهان ارتش اسرائیل به ارزیابی آخرین وضعیت امنیتی این رژیم در آستانه پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق پرداخت. 🔸 گالانت در این دیدار گفت:دشمنان ما فکر می کنند که می توانند اسرائیل و آمریکا را از هم جدا کنند، اما برعکس، آنها ما را به هم نزدیک و روابطمان را تقویت می کنند؛اسرائیل و ایالات متحده «شانه به شانه هم» در برابر تهدیدهای ایران ایستاده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️گنده گویی رئیس جمهور آمریکا درباره ایران 🔹ما به امنیت اسرائیل متعهد هستیم و از آن حمایت خواهیم کرد. ایران موفق نخواهد شد 🔹به ایران می‌گویم که این کار را نکن 🔹بایدن درباره پاسخ احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی: انتظار من این است که زودتر این اتفاق بیفتد
🔸زمان ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمره 🔹داوطلبان کنکور برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمرات در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ از اول تا دهم اردیبهشت باید به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.
حماس: جنایات اشغالگران بی‌پاسخ نخواهد ماند «سامی ابوزهری» از رهبران حماس: 🔹اشغالگران باید این نکته را بفهمند که جنایاتشان در منطقه بدون پاسخ نخواهد ماند. اشغالگران اسرائیلی، منطقه را به سمت تنش بزرگ سوق می‌دهند و مسئولیت پیامدهای آن را برعهده دارند. 🔹باید دامنه رویارویی با اشغالگران گسترش یابد تا وادار به توقف جنایات و تجاوزاتشان علیه نوار غزه شوند. پیشنهادهایی که حماس ارائه کرده مربوط به مبادله اسیران و آتش‌بس پایدار است.
🔸️اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی: واشنگتن از اسرائیل خواسته قبل از هر تصمیمی در مورد پاسخ به حمله ايران به آمریکا اطلاع دهد
🔸نیویورک تایمز: ایران تعداد زیادی پهپاد رادارگریز دارد که می‌توانند تا مسافت ۲۵۰۰ کیلومتری پرواز کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس داوری: گل پرسپولیس آفساید بود ▪️یک پنالتی هم برای ملوان گرفته نشد «سید علی» کارشناس داوری: ⚽️ در دقیقه ۴۹ گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید. این صحنه فقط با VAR و تصاویر تلویزیونی قابل تشخیص بود اما به هر حال کمک داور اشتباه کرد و این گل آفساید بود. ⚽️ در دقیقه ۲۴ دروازه‌بان پرسپولیس بعد از دفع توپ، با کف پا بازیکن حریف را زد که باید یک ضربه پنالتی برای ملوان اعلام می‌شد و یک کارت زرد هم به دروازه‌بان پرسپولیس داده می‌شد.
رئیس اسبق شاباک: اسرائیل به سوی فنا شدن می‌رود رئیس اسبق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی: 🔹کیفرخواست مفصلی علیه بنیامین نتانیاهو می‌توان تهیه کرد زیرا ضرباتی که او به امنیت اسرائیل وارد کرد، بسیار سخت و دشوار بوده است در حالی که به طور کامل مسئله ربوده شدگان را هم نادیده می‌گیرد. 🔹خواستار محاکمه فوری نتانیاهو به دلیل ضربات جدی وارد شده به امنیت اسرائیل شده‌ایم.
نقص فنی هواپیمای حامل بازیکنان ذوب‌آهن ⚽️ هواپیمای حامل ذوبی‌ها که متعلق به مالک باشگاه تراکتور بود، هنگام برخواستن از زمین دچار نقص فنی شد و نتوانست تبریز را ترک کند. ⚽️ از این رو کاروان ذوب‌‌آهن مجبور به ترک هواپیما و بازگشت به سالن فرودگاه شد تا اگر شرایط مهیا شد امشب این شهر را به مقصد اصفهان ترک کند.
درخواست ۴ کشور از اتباعش برای ترک کرانه‌‌باختری 🔹کشورهای قطر، بحرین، عربستان و امارات از اتباع خود خواستند فورا اراضی اشغالی و کرانه باختری را ترک کنند.
حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه راموت نفتالی 🔹حزب‌الله: پایگاه «راموت نفتالی» رژیم صهیونیستی را با پهپادهای تهاجمی هدف قرار دادیم.