eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴تعطیلی شنبه‌ها منتفی نشده است «پاپی‌زاده» عضو هیئت رئیسه مجلس: 🔹تعطیلی شنبه‌ها منتفی نشده است. 🔹با توجه به اینکه هنوز ظرفیت کمیسیون اجتماعی تکمیل نشده و اعضای هیئت رئیسه آن هم مشخص نشده است به محض تشکیل کمیسیون اجتماعی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه مذکور به کمیسیون اجتماعی ارجاع می‌شود تا مورد واکاوی قرار گیرد. .
🔴یک سوم مدارس استان تهران فرسوده هستند 🔹️معاون تجهیز مدارس استان تهران: حدود ۳۰ درصد مدارس استان تهران فرسوده‌اند و به ناچار شاهد برپایی کلاس‌های پرتراکم هستیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تمایل جدی دولت به واگذاری مدیریت خودروسازان 🔹وزیر صمت در جلسه شورای عالی بورس: وزارت صمت تمایل دارد صندلی‌های مدیریت دولت را در خودروسازی ها با رعایت صرفه و صلاح دولت و شرکت‌ها واگذار کند. .
🔴 ترفند انتشار لیست کابینه برای حضور در دولت 🔹احمد شریف، عضو جبهه اصلاحات: گمانه‌زنی‌هایی که درباره کابینه دولت آقای پزشکیان در فضای مجازی صورت می‌گیرد و لیست‌هایی که منتشر می‌شود هیچ کدام واقعی نیستند و بعضاً برخی افراد که می‌خواهند خود را به عنوان گزینه کابینه مطرح کنند چند شخص مشهور را کنار خود می‌چینند و به عنوان لیست کابینه دولت چهاردهم منتشر می‌کنند، لذا این اخبار بیشتر جعلی هستند تا اینکه واقعی باشند. 🔹تا آنجایی که بنده اطلاع دارم کمیته‌هایی که در کارگروه‌های آقای پزشکیان در حال بررسی صلاحیت گزینه‌های کابینه هستند هنوز وارد مصادیق نشده‌اند و درباره شاخص‌ها در حال بررسی هستند. .
🔴افزایش تعداد متقاضیان در صف وام ازدواج جوانان 🔹مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی جوانان وزارت ورزش و جوانان: تعداد متقاضیان در صف برای وام ازدواج جوانان افزایش پیدا کرده است. 🔹بدلیل عدم همکاری برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشکل وام ازدواج جوانان همچنان پابرجا است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پیکر بازیکن ملوان در رودخانه گرمابدشت پیدا شد ⚽️ به گفته رئیس جمعیت هلال احمر رودسر، جسد «امیر باذکاوت» جوان ۲۱ ساله لنگرودی که سابقه بازی در تیم ملوان را نیز داشت و عصر دیروز در رودخانه گرمابدشت اشکورات رحیم آباد رودسر غرق شده بود ظهر امروز پیدا شد. .
🔴موج جدید گردوخاک در راه قم 🔹هواشناسی استان قم هشدار داد که گردوخاک آسمان این استان را در ۴۸ ساعت آینده، آلوده و غبارآلود می‌کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: با تمام توان در کنار دولت هستیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 جنایت جدید رژیم‌صهیونیستی در خان‌یونس .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️ یک جوان ۳۵ ساله در هیئت از دنیا رفت 🔹شب ششم محرم امسال در هیئت عرش‌الحسین تهرانپارس که این روزها مجلس عزای خود را در فرهنگسرای اشراق برپا کرده، حال‌وهوای عجیبی برپا شده. 🔹جوان ۳۵ ساله‌ای به‌نام نیما دلدار، بعد از اینکه نماز خود را در حسینیه اقامه کرد، در فضای هیئت نشست تا از سخنرانی استفاده کند اما در همین لحظات سکته کرد. 🔹با اورژانس تمام گرفته شد. یکی از هیئتی‌ها که دورۀ اورژانس دیده بود، شروع به احیا کرد. عوامل اورژانس رسیدند و باز احیا ادامه داشت. 🔹اواسط روضه بود و روضه‌خوان گفت ما کارمان نوکری است و ارباب کارش چیز دیگری است. در این شب استثنائا برق‌ها خاموش نشد. 🔹در ادامه به گوش روضه‌خوان رساندند که کار تقریباً تمام شده. او گفت چطوری بعضی‌ها پیش خدا می‌روند. 🔹هنوز پیکر این جوان دفن نشده بود که مجلس روضه، مجلس ختم او شد./فارس .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️
تصویب قانونی ضد زن که خوشحالی زنان را به همراه داشت!!!
🔹برشی از سخنرانی به مناسبت هفته عفاف و .
🔴ماجرای ضرب‌وشتم یک سرباز انتظامی توسط مهاجران افغانی در مازندران 🔹مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران در پی انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی با مضمون ضرب‌وشتم یک سرباز انتظامی توسط تعدادی از مهاجران افغانستانی، گفت: این موضوع مربوط به سال ۱۳۹۷ در شهرستان نور است و عوامل این درگیری در همان زمان دستگیر شده بودند. .
🔴آغاز ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده از امروز 🔹رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل: مالکان خودرو‌های فرسوده می‌توانند از امروز(۲۳ تیر ۱۴۰۳) در سامانه نوسازی ناوگان خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کنند تا در اولویت طرح‌های جایگزینی خودروسازان یا اعطای تسهیلات جایگزینی قرار بگیرند. .
💥بهترین عملکرد در حوزه اشتغال زایی متعلق به دولت شهید رئیسی است . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دلار مبادله‌ای چند شد؟ 🔹در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران دلار آمریکا به ۴۶هزار و ۵۴۹ تومان و حواله دلار نیز به ۴۳هزار و ۵۰۶ تومان رسید. 🔹قیمت یورو نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۰ هزار و ۷۹۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۷ هزار و ۴۳۰ تومان رسیده است. .
حراج سکه و شمش طلا این هفته برگزار نمی‌شود 🔹به دلیل تعطیلات پیش رو، طی هفته جاری حراج سکه و شمش طلا برگزار نخواهد شد. .
۶.۵ میلیون ایرانی خانه ندارند «مجتبی یوسفی» نماینده مجلس: 🔹۶.۵ میلیون ایرانی خانه ندارند. ارتباط مسکن با سایر صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی موجب شده تا به عنوان اهرمی برای رشد اقتصادی و کاهش تورم در نظر گرفته شود. 🔹در مجلس دوازدهم و با تشکیل کارگروه های تخصصی، مصوبه افزایش سرمایه بانک مسکن را پیگیری خواهیم کرد و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. .
موج جدید گردوخاک در راه قم 🔹هواشناسی استان قم هشدار داد که گردوخاک آسمان این استان را در ۴۸ ساعت آینده، آلوده و غبارآلود می‌کند. .
🔸آمبولی مرگبار دختر جوان در سومین عمل جراحی زیبایی 🔹پرسنل انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک دختر جوانی را در بخش جراحی زیبایی گزارش کردند. 🔹به دنبال اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور بازپرس جنایی راهی مرکز درمانی شدند و در سردخانه، جسد دختر جوانی را مشاهده کردند که براثر جراحی زیبایی به کام مرگ فرو رفته بود. 🔹️متوفی که ۲ بار سابقه جراحی زیبایی داشته برای مرتبه سوم به این مرکز درمانی مراجعه کرده اما هنگام عمل به‌خاطر آمبولی ریه فوت کرده است که خانواده دختر جوان بر اثر این حادثه، شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر جراحی مطرح کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️عرضه ارز مسافرتی اربعین از ۷ مردادماه/ بانک مرکزی بدون کد سماح هم می‌تواند ارز مسافرتی به زائران اربعین ارائه دهد رئیس‌کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه ستاد اربعین: 🔹آماده‌ایم از هفتم مردادماه ارز زیارتی در اختیار زائران عتبات عالیات قرار می‌گیرد 🔹 یکی از نقاط ضعف عرضه ارز زیارتی در سال گذشته، دیر بودن زمان عرضه بود. به این دلیل که برخی زائران زودتر عازم پیاده‌روی اربعین می‌شوند. امسال زمان عرضه را کمی زودتر اعلام کردیم 🔹سال گذشته کد سماح برای دریافت ارز ضروری بود و مشکلاتی را برای زائران به وجود آورد. امسال بانک مرکزی آماده هست تا بدون ارائه کد سماح، ارز مسافرتی ارائه دهد 🔹زوار اربعین که از سیستم بانکی کشور ارز دریافت کرده‌اند بعد از بازگشت می‌توانند ارز باقی‌مانده را به همان نرخ خرید به بانکها برگردانند. زوار ۵ سال به بالا می‌توانند تا سقف ۲۰۰هزار دینار به قیمت ارز مرکز مبادله دریافت کنند. .
♦️پرسپولیس تیم بانوان تشکیل می‌دهد 🔹مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه در صدد است که برای فصل جدید، تیم فوتبال بانوان تشکیل دهد. 🔹تیم بانوان پرسپولیس قرار است در لیگ دو کشوری شرکت کند. .
♦️پیکان اسقاطی طلا شد! 🔹طرح فراخوان ثبت‌نام خودروهای فرسوده از امروز ۲۳ تیر استارت خورده است. 🔹همین باعث شده شاهد سیل فروش خودروهای اسقاطی در فضای مجازی باشیم. 🔹به عنوان مثال فردی پیکان اسقاطی خود را با قیمت ۷۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. 🔹فرد دیگری هم پراید اسقاطی را به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان آگهی کرده است. 🔹گویا این طرح باعث شده بسیاری از صاحبان خودروهای اسقاطی به فکر کاسبی بیفتند./روزگار خودرو .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️این روزها و شب ها ایستگاه های صلواتی و برخی مجالس که به اسم امام حسین علیه السلام است. خانمهای بدحجاب و بی حجاب را میبینی از اون طرف آهنگ مداحیها جوریه که بعضاً مثل موسیقی شاد هست. هرچی هم میای حرفی بزنی، پیش خودت میگی حالا اشکالی نداره بذار بیان روضه، شاید اصلاح بشن 🔹ولی رهبر انقلاب با بیان یک خاطره از سید قطب و ماجرای کلیسایی که کاباره شده بود ،جوابمون را زیبا میدهند. .