747737098712.mp3
10.83M
🔊 #چگونه_استعدادها_هدر_می_رود
📣 جلسه اول
* آیا هرانسانی یک استعداد و ماموریت ویژه دارد ؟
* نسبت نقش های اجتماعی با ماموریت های الهی چیست ؟
* عدم وجود نقطه مشترک با غرب در مباحث انسان شناسی
* تعریف انسان در انسان شناسی اسلامی...
* انسان، موجودی شناور
* تاثیر عوامل متعدد در شکل گیری استعداد های پایه
* تمامی استعداد ها کسب کردنی است
* مراتب متفاوت استعداد
* استعداد به معنای قوه و امکان
* قوه در برابر فعلیت
* هیچ فعلیت تامی در دنیا نداریم مگر...
* هر فعلیت،یک استعداد جدید
* انسان، موجودی دائم در حرکت جوهری
* لزوم تحلیل کلمات سوال
* تفاوت من انسان با تن انسان
* حقیقت انسان مساوی با چیست؟
* تفاوت استعداد و سرگرمی ؟!
* استعداد فراگیری و یادگیری در مرتبه قلب
* استعداد حقیقی چیست؟
* تفاوت در مسیر های شکوفایی کمالات قلبی
* تعریف حرکت جوهری
* هر کمالی، متوقف بر کمال مرتبه قبلی اش
⏰ مدت زمان:۲۱:۲۳
📆 1401/10/01
#استعداد
#کمال
#فعل
#قوه
#حرکت_جوهری
🔔@Aminikhaah_Media
💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿
🌎 ماموریتت رو تو این عالم کشف کن👇
https://eitaa.com/khane_estedad
👩🌾یکی از بهترین آرام بخشها
❄️حضور در طبیعت
#روستای_واریش
🔰 مربی خوب کیست؟
🔹آنها كه در وسعت هستند و از مربى برخوردارند، مسئوليت را به عهده ى او انداخته اند. و اين مربى است كه بايد آنها را بارور كند و شكوفا سازد و انديشه هاى مدفون را برانگيزد.
🔹 مربى خوب آن نيست كه خود به جاى افرادش مى بيند و تصميم مى گيرد و از ديده ها و تصميماتش، براى آنها سخن مى گويد، بل مربى كسى است كه افراد را در جريان نيازها مى گذارد و آنها را آزاد مى كند و آموزش مى دهد كه خود ببينند و حركت كنند و سپس در سر بزنگاه ها و در كنار حادثه ها تذكر مى دهد و ياد آورى مى نمايد كه بيابند و پيش بتازند.
🔹آنجا كه مربى، آگاهى ها را به صورت بسته بندى و صادراتى به افراد مى رساند در واقع آنها را مسخ كرده و شخصيتشان را شكسته و آنها را فلج و بى پا، بار آورده است. و اينها در كنار حادثه هاى جديد، بيچاره مى مانند.
❛❛ استاد صفایی حائری
📚 #مسئولیت_سازندگی | ص ۵۷
💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿
🌎 ماموریتت رو تو این عالم کشف کن👇
https://eitaa.com/khane_estedad
آمادگی برای پرواز.mp3
15.37M
🔷 آمادگی برای پرواز
🔶 فصل توحید
📣 بخش اول
#خلاصه
#مراقبات_ماه_رجب
📌 برگرفته از جلسات « مراقبات ماه رجب»
🔘برای دریافت صوت کامل این مبحث به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://aminikhaah.ir/?p=2254
#ماه_رجب
✅@Aminikhaah
https://eitaa.com/khane_estedad
🌱 سومین جلسه حضوری "هیئت اندیشهورز خانه استعدادیابی"
📜موضوع جلسه:
جایگاه مساجد در کشف و شکوفایی #استعدادها
🗓 زمان: پنجشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۵ تا ۱۷
(حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع جلسه، در مسجد حضور داشته باشید)
📍مکان: خ مولوی نرسیده به خ ولیعصر کوچه تشکری موحد، مسجد الاقصی(مسجد مشیرالسطنه)
❗️بزرگوارانی که تمایل دارند در این جلسه حضور پیدا کنند، لطفا به شناسه کاربری زیر پیام دهند👇
@mortezakhodaverdi
🔳 کتاب های صوتی "استاد صفایی حائری"
کتاب رشد (با صدای نجم الدین شریعتی)
📲 : 👈🏻 دانلود
کتاب اخبات (باصدای استاد صفایی حائری)
📲 : 👈🏻 دانلود
کتاب انسان در دو فصل(باصدای استاد صفایی حائری)
📲 : 👈🏻 دانلود
کتاب تربیت کودک (باصدای خانم رادمردان)
📲 : 👈🏻 دانلود
کتاب روابط متکامل زن و مرد (باصدای خانم رادمردان)
📲 : 👈🏻 دانلود
https://eitaa.com/khane_estedad
12.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 اهمیت کار تشکیلاتی...
🎥 علیرضا_پناهیان
#هنر_تعامل
💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿
🌎 ماموریتت رو تو این عالم کشف کن👇
https://eitaa.com/khane_estedad
سال نو معنوی.mp3
14.92M
🔷 سال نو معنوی
🔶آنچه خوبان همه دارند تو (ماه رجب) یک جا داری
📣 بخش دوم
#خلاصه
#مراقبات_ماه_رجب
📌 برگرفته از جلسات «مراقبات ماه رجب»
🔘برای دریافت صوت کامل این مبحث به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://aminikhaah.ir/?p=2254
#ماه_رجب
✅@Aminikhaah
https://eitaa.com/khane_estedad
📢 صوت های مرتبط با دوره "مدیریت شهری محله محور" :
🔊 صوت جلسه اول:
https://eitaa.com/sound_olgou/16
🔊 صوت جلسه دوم:
https://eitaa.com/sound_olgou/17
🔊 صوت جلسه سوم:
https://eitaa.com/sound_olgou/21
🔊 صوت جلسه چهارم:
https://eitaa.com/sound_olgou/23
🔊 صوت جلسه پنجم:
https://eitaa.com/sound_olgou/24
🔊 صوت جلسه ششم:
https://eitaa.com/sound_olgou/25
🔊 صوت جلسه هفتم:
https://eitaa.com/sound_olgou/27
🔊 صوت جلسه هشتم:
https://eitaa.com/sound_olgou/28
🔊 صوت جلسه نهم:
https://eitaa.com/sound_olgou/29
🔊 صوت جلسه دهم (قسمت اول):
https://eitaa.com/sound_olgou/30
🔊صوت جلسه دهم (قسمت دوم):
https://eitaa.com/sound_olgou/31
🔊 صوت جلسه یازدهم (جلسه آخر):
https://eitaa.com/sound_olgou/32
#تمدن_نوین_اسلامی
🎙استاد علی کشوری
@ketab_olgou
💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿
🌎 ماموریتت رو تو این عالم کشف کن👇
https://eitaa.com/khane_estedad
❓تعطیلی مدرسه یا تعطیلی علم؟!
«به دلیل آلودگی هوا، سرما، اغتشاشات و ... در ۴ ماه گذشته دانش آموزان فقط ۳۸ روز به مدرسه رفتهاند!»
نکته مهمی که در این خبر باید به آن توجه کرد این است که مسیر علم آموزی چیزی نیست که با آلودگی هوا و برف و کرونا تعطیل بردار باشد.
❓پس باید چه الگویی را پیاده کرد تا علم آموزی تعطیل نشود؟
در ایام آلودگی هوا، کرونا یا برف، اگرچه مدارس و ادارات تعطیل میشود اما زندگی تعطیل نمیشود یا به تمامه تعطیل نمیشود بلکه رنگ و شکل آن عوض میشود، شرایط خاصی پیش میآید و خانواده زندگی خود را با آن وفق میدهد.
لذا اگر علم آموزی در بستر خانواده باشد این علم آموزی هیچ وقت تعطیل بردار نیست بلکه به اقتضائات گوناگون شکل و شیوهاش تغییر میکند.
زندگی فقط شامل چهار دیواری خانه نمیشود و آنقدر فرصتهای علم آموزی در دلش نهفته است که مدرسه باید به آن رشک بورزد.
مجموعه مکتب اسلامی یکی از رسالتهای خود را تقویت خانواده قرار داده تا خانواده بتواند با فرزندش زندگی کند و ضمن زندگی علمی بهتر و مفیدتر از مدرسه بیاموزد و به کار ببندد.
از خانوادههایی که دغدغه دارند و حاضرند برای فرزندان خود بیشتر از قبل وقت بگذارند دعوت میکنیم که بیشتر با روشهای تعلیمی مکتب اسلامی آشنا شوند.
🔸 صفحه روشهای تعلیمی مکتب اسلامی در سایت:
https://rahetamaddon.ir/ravesh/
مکتب اسلامی | عضو شوید🔻
https://eitaa.com/joinchat/2275540994C6f057befd5
💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿💠🌿
🌎 ماموریتت رو تو این عالم کشف کن👇
https://eitaa.com/khane_estedad